موپُن، مرجع کد تخفیف
همراه اول اپراتور تلفن همراه و اینترنت

کد 2 گیگ اینترنت رایگان همراه اول ویژه تمامی مشترکین

همراه اول به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) برای کلیه مشترکین اعتباری، دائمی و انارستان خود کد 2 گیگ اینترنت رایگان همراه اول داخلی هدیه درنظر گرفته است. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* و مشترکین انارستان با شماره‌گیری #6671*100* می‌توانند اقدام به فعالسازی آن نمایند. لازم به ذکر است که این بسته قابلیت فعالسازی همزمان با سایر بسته‌های اینترنت، مکالمه و ترکیبی دارد و برای ترافیک داخلی می‌باشد و در صورت استفاده از ترافیک بین‌الملل، هزینه آن از سایر بسته‌های فعال یا در صورت نداشتن بسته اینترنتی فعال به صورت آزاد محاسبه خواهد شد. همچنین در صورت روشن بودن فیلترشکن به سبب تغییر IP و عدم تشخیص ترافیک داخلی، اینترنت به صورت آزاد یا از بسته‌های دیگر محاسبه می‌شود. مشترکین انارستان با استفاده از این بسته تنها می‌توانند از محتواهای تعریف شده سیم کارت‌های انارستان استفاده کنند. لازم به ذکر است که این بسته از تاریخ 1399/12/16 لغایت 1399/12/21 قابل فعالسازی است و مهلت استفاده آن تا پایان روز 21 اسفندماه 1399 می‌باشد. برای مشاهده جزئیات بیشتر در وبسایت همراه اول بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

منقضی شده تاریخ انتشار: 1399/12/16

*100*67#

خرید کنید
132

میزان رضایت از این کد تخفیف 32 درصد است

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های همراه اول که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از همراه اول دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های همراه اول خبر دار شوید

  • نظرات کاربران
خدا لعنتون کنه
1399/12/21
خدا لعنتون کنه
خدا لعنتتون کنه با این اینترنت و هدیه مسخره که اصلا به کار نمیاد.هیج دنیا اینجوری نیست و اینترنت ثابتشون نامحدود و خیلی ارزون با سرعت خیلی زیاد از قیمت هاش با خبرم و معادل سازی کردم مثل این میمونه یک کارگر ایرانی با حقوق یک ساعتشه پول یک ماه اینترنت نامحدود رو با سرعت یک گیگابیت بده!!!
واقعا انصاف نیست
محمد
1399/12/21
محمد
من بسته هدیه را فعال کردم.۳ گیگ هدیه گرفتم.قبل از گرفتن هدیه بسته ۲۰ گیگی گرفته بودم که تا تاریخ ۲۴ اسفند اعتبار داره.بسته هدیه تا پایان ۲۱ اسفند اعتبار داره.با کمال تعجب مصرف نت من از بسته ۲۰ گیگی کم میشه! یعنی رسما بسته هدیه به هیچ کاری نمیاد!
LeeMinHooStar1
1399/12/20
LeeMinHooStar1
من اینترنت رو فعال کردم
فیبترشکن هم وصل نکردم
اما این بسته حتی توی پیام رسان های داخلی هم کار نمی کنه
لطفا بگین چه طوری باید این مشکل رو برطرف کنم؟
ارسال نظر
  • ارسال نظر