موپُن، مرجع کد تخفیف
طاقچه کتاب

کد هدیه افزایش اعتبار طاقچه

اگر شما کد تخفیف یا کد هدیه افزایش اعتبار طاقچه را دارید، ابتدا اپلیکیشن طاقچه را دریافت کنید و حساب کاربری خود را در آن ایجاد کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه افزایش اعتبار را پیدا و انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید کد افزایش اعتبار طاقچه را وارد کنید. برای استفاده از کد تخفیف‌هایی که دریافت کردید هم می‌توانید در بخش خرید هر کتاب، آنها را وارد کنید تا تخفیف برای شما اعمال شود. درضمن در کنار کد تخفیف طاقچه و کد هدیه، می‌توانید اشتراک یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه و ... را نیز از طاقچه خریداری کنید. این اشتراک‌ها به منظور طرح طاقچه بی‌نهایت طراحی شده و تولید شده است. در این طرح شما می‌توانید به هزاران کتاب الکترونیکی به شکل خرید اشتراک، دسترسی داشته باشید. این طرح در واقع مانند یک کتابخانه است که شما از آن کتاب به امانت دریافت می‌کنید؛ با این تفاوت که این کتاب ها از جنس الکترونیکی هستند. شما با استفاده از کد تخفیف طاقچه در سایت موپُن می‌توانید کارت ورود به این کتابخانه را خریداری کنید. برای ورود به طاقچه روی دکمه "خرید کنید" کلیک کنید.

منقضی شده تاریخ انتشار: 1396/08/08
برای استفاده از این پیشنهاد نیاز به کد تخفیف نیست خرید کنید
1

میزان رضایت از این کد تخفیف 50 درصد است

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های طاقچه که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از طاقچه دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های طاقچه خبر دار شوید

  • نظرات کاربران
کامیار علیزاده ای
1401/01/23
کامیار علیزاده ای
چگونه کد تخفیف طاقچه بگیریم؟
محمد
1400/12/11
محمد
چطور میبشه کد هدیه افزایش اعتبار طاقچه رو دریافت کرد ؟
نادر هیراد
1401/01/23
نادر هیراد در پاسخ به محمد
برای دریافت و استفاده از کد هدیه افزایش اعتبار طاقچه تنها کاری که نیاز است تا انجام بدهید، این است که کد اعتباری مربوط به این کوپن رو بردارید و در هنگام خرید از طاقچه؛ آن را استفاده کنید تا تخفیف برای شما اعمال شود.
مصطفی
1400/12/11
مصطفی
چند بار میشه کد هدیه افزایش اعتبار طاقچه رو دریافت کرد؟
نسرین امینی
1401/01/23
نسرین امینی در پاسخ به مصطفی
مشکلی در تعداد استفاده از این کد تخفیف وجود نداره هر چند بار که نیاز دارید می تونید از این کد هدیه افزایش اعتبار طاقچه برای اشتراک های یک ماهه، سه ماهه و ... استفاده کنید.
ارسال نظر
  • ارسال نظر