موپُن، مرجع کد تخفیف
همراه اول اپراتور تلفن همراه و اینترنت

کد مکالمه رایگان ماهانه همراه اول در طرح شتاب در پرداخت

کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره هر ماه را تا ششم ماه به‌صورت غیرحضوری پرداخت نمایند، مکالمه رایگان همراه اول، 2 گیگابایت اینترنت 1 روزه رایگان یا 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای هدیه خواهند گرفت. لازم به ذکر است، هدیه مکالمه رایگان به‌صورت اتوماتیک فعال نمی‌شود، لذا مشترکین مشمول طرح باید با شماره‌گیری کد # 115 * 10 * شخصاً هدیه مکالمه را فعال نمایند. همچنین مشترکین مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پایان همان ماه امکان فعال‌سازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان را در روز دلخواه خواهند داشت. برای مشاهده لینک خبر در وبسایت همراه اول بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

فعلا معتبر تاریخ انتشار: 1402/01/13

*10*115#

خرید کنید
178

میزان رضایت از این کد تخفیف 69 درصد است

گزارش خرابی گزارش عدم کارکرد

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های همراه اول که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از همراه اول دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های همراه اول خبر دار شوید

  • نظرات کاربران
فرشته
1401/09/17
فرشته
چه محدودیت هایی برای استفاده داره ؟
ارسال نظر
  • ارسال نظر

اگر مشترک دائمی همراه اول هستید با پرداخت به‌موقع قبض سیم‌کارت خود در بازه اول تا ششم هر ماه می‌توانید هدیه طرح شتاب در پرداخت همراه اول را دریافت کنید. این جایزه به یک صورت از 3 نوع مختلف و به انتخاب کاربران برای آن‌ها فعال خواهد شد.

کد یک روز مکالمه رایگان همراه اول

نوع اول جایزه شتاب در پرداخت به‌صورت مکالمه رایگان 1 روزه برای مشترکین است. مدت آن 24 ساعت است و برای فعال‌سازی این هدیه باید کد دستوری (ستاره 10 ستاره 1151 مربع) را شماره‌گیری کنید.

کد 2 گیگ اینترنت رایگان همراه اول پرداخت قبض

دومین صورت از هدایای طرح شتاب در پرداخت به شکل بسته اینترنتی رایگان با حجم 2 گیگابایت است که مانند مکالمه رایگان 24 ساعت مهلت استفاده از آن را دارید و برای انتخاب این جایزه باید کد (ستاره 10 ستاره 11521 مربع) را شماره‌گیری کنید.

کد دریافت 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای

یکی دیگر از جایزه‌های طرح شتاب در پرداخت، دریافت امتیاز در باشگاه فیروزه‌ای به جای اینترنت یا مکالمه رایگان است. کد دستوری دریافت این هدیه (ستاره 10 ستاره 1153 مربع) می‌باشد.