موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری

کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری

10 هزار تومان تخفیف دیدنگار

با وارد کردن کد تخفیف از 10 هزار تومان تخفیف دیدنگار، فروشگاه اینترنتی دوربین و لوازم عکاسی و فیلم‌برداری بهره‌مند ‌شوید. برای ورود به وبسایت دیدنگار بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف فعلا معتبر

جشنواره جمعه سیاه نورنگار

از روز 30 آبان می‌توانید در جشنواره جمعه سیاه نورنگار، تخفیف‌های متنوعی روی محصولات این فروشگاه مشاهده کنید. برای ورود به صفحه مربوط به بلک فرایدی در وبسایت نورنگار، فروشگاه دوربین عکاسی و لوازم جانبی، بر روی "خرید کنید" کلیک ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی گارد ایرانیان

برای خرید انواع تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، دزدگیر و... از فروشگاه آنلاین گارد ایرانیان این کد را وارد کرده و 20 هزار تومان تخفیف دریافت کنید. توجه داشته باشید حداقل خرید برای اعمال این کد مبلغ 5 میلیون تومان ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی چاپ نورنگار

با وارد کردن این کد تخفیف در خرید خود از نورنگار، فروشگاه اینترنتی چاپ عکس، چاپ تقویم، چاپ آلبوم، چاپ کارت تبریک و... 10 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است این کد تخفیف فقط بر روی خدمات ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 60 هزار تومانی فراز کوپتر

شما با استفاده کردن از این کد تخفیف می‌توانید در خرید از فراز کوپتر، فروشگاه آنلاین کوادکوپتر و پهپاد، 60 هزار تومان تخفیف دریافت کنید. توجه نمایید که این کد تخفیف بر روی قطعات قابل اعمال نمی‌باشد. جهت ورود به ...

کد تخفیف منقضی شده

تا %25 کد تخفیف چاپ نورنگار

با وارد کردن این کد تخفیف در خرید خود از نورنگار، فروشگاه اینترنتی چاپ عکس، چاپ تقویم، چاپ آلبوم، چاپ کارت تبریک و... تا سقف %25 تخفیف دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است این کد تخفیف فقط بر روی ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 50 هزار تومانی فراز کوپتر

با ثبت این کد از 50 هزار تومان تخفیف فراز کوپتر بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این کد برای قطعات یدکی قابل اعمال نمی‌باشد. برای ورود به وبسایت فراز کوپتر، فروشگاه آنلاین کوادکوپتر و پهپاد، بر روی "خرید کنید" ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی چاپ عکس، آلبوم و مگنت نورنگار

با واردکردن این کد از %10 تخفیف در چاپ عکس، آلبوم و مگنت از نورنگار، فروشگاه اینترنتی تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری بهره‌مند شوید. برای چاپ عکس، آلبوم و مگنت در نورنگار روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 50 هزار تومانی فراز کوپتر

با وارد کردن این کد تخفیف از 50 هزار تومان تخفیف فراز کوپتر، فروشگاه آنلاین کوادکوپتر و پهپاد بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید کوادکوپتر و پهپاد فراز کوپتر بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی دوره‌های آموزشی دیدنگار

به مناسبت روز جهانی عکاس، با وارد کردن این کد تخفیف برای ثبت نام دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی دیدنگار 10 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. برای ورود به صفحه آموزش‌های دیدنگار بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی کلاس‌های آموزشی نورنگار

با وارد کردن این کد تخفیف برای خرید آموزش‌های حضوری و مجازی آکادمی هنر نورنگار از 10 درصد تخفیف بره‌مند خواهید شد. برای ورود به بخش آکادمی وبسایت نورنگار بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 100 هزار تومانی کوادکوپتر و پهپاد فراز کوپتر

با وارد کردن این کد تخفیف از 100 هزار تومان تخفیف کوادکوپتر و پهپاد فراز کوپتر، فروشگاه آنلاین کوادکوپتر و پهپاد بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید کوادکوپتر و پهپاد فراز کوپتر بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

کد تخفیف منقضی شده

20% تخفیف دوره‌ها و کلاس‌های منتخب نورنگار

بدون نیاز به وارد کردن کد از تخفیف 20 درصدی کلاس‌ها و دوره‌های منتخب نورنگار، فروشگاه اینترنتی تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری بهره‌مند شوید. جهت ثبت نام در کلاس‌ها و دوره‌های منتخب در وبسایت نورنگار بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی اولین خرید دوربین 98

با وارد کردن این کد می‌توانید 30 هزار تومان تخفیف اولین خرید از فروشگاه اینترنتی دوربین 98 دریافت کنید. لازم به ذکر است این کد برای محصولات برند شیائومی اعمال نمی‌شود. برای ورود به وبسایت دوربین 98 روی "خرید کنید" ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 50 هزار تومانی نورنگار

با واردکردن این کد از 50 هزار تومان تخفیف در خرید از نورنگار، فروشگاه اینترنتی تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری برای خریدهای بیش از 5 میلیون تومان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کد روی محصولات پیشنهاد ویژه اعمال ...

کد تخفیف منقضی شده

دوربین عکاسی و فیلم برداری

در دنیای امروز و با تغییر سبک زندگی، افراد برای انجام فعالیت‌های خود زمان کمی در اختیار دارند. در نتیجه ترجیح می‌دهند بیشتر خرید خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. خرید اینترنتی کالا می‌تواند در صرفه‌جویی زمان شما نقش بسزایی داشته باشد. همچنین خرید آنلاین امکان خرید بهترین و بروزترین کالاها را با سرعت بالا و قیمتی مناسب فراهم می‌کند. اگر به دنبال خرید اینترنتی دوربین عکاسی و فیلمبرداری هستید، با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از معتبرترین فروشگاه‌های خرید تجهیزات عکاسی آشنا کنیم. این فروشگاه‌ها با ارائه کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلمبرداری، خریدی لذت‌بخش را برای مشتریان خود رقم می‌زنند.

با گسترش فضای مجازی و به دنبال آن صفحات شخصی، بسیاری از افراد برای اهداف مختلفی مثل ثبت خاطرات شخصی یا ایجاد کسب‌وکار اینترنتی نیازمند خرید یک دوربین عکاسی هستند تا بتوانند خاطرات خود را به بهترین شکل ثبت کرده یا از محصولات‌شان عکاسی کنند. در ادامه این مطلب پس از معرفی فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات عکاسی، انواع کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری را به شما معرفی خواهیم کرد. با اعمال این کدها می‌توانید روی قیمت نهایی سفارشات خود تخفیف های هیجان‌انگیز دریافت کنید.

دوربین عکاسی و فیلم برداری چیست؟

همه ما می‌دانیم که دوربین عکاسی ابزاری است که افراد با استفاده از آن می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود را در طول زندگی ثبت کرده و بعدها با تماشای آن‌ها از خاطرات خود لذت ببرند. همچنین می‌توان گفت امروزه با وجود این دوربین‌ها و رواج آن‌ها در میان مردم، هزینه‌ی عکس و فیلم برداری بسیار کاهش یافته است. چرا که افراد می‌توانند با خرید دوربین عکاسی خاطرات خود را ثبت و ذخیره کنند.

با پیشرفت گسترده فناوری و تکنولوژی، دوربین‌های عکاسی مختلفی به وجود آمدند که می‌توانند در کنار ثبت عکس، فیلم‌های شما را هم ثبت و ضبط کنند. همان‌طور که همه می‌دانیم دوربین‌های عکاسی از قطعات و تجهیزات بسیار پیشرفته و با کیفیتی تشکیل شده‌اند. از مهم‌ترین قطعات دوربین‌ها می‌‌توان به لنز اشاره کرد. به عبارت دیگر یکی از اساسی‌ترین قطعاتی که هنگام خرید دوربین باید مورد توجه قرار بگیرد، لنز دوربین است. به این صورت می‌توانند دوربین خوب و با کیفیتی را خریداری کنند. از دیگر قطعات و تجهیزات جانبی دوربین‌ها می‌توان به محافظ صفحه نمایش، کیت‌های پاک‌کنندگی، باتری اضافی، سه‌پایه، حافظه جانبی، کیف حمل دوربین و... اشاره نمود.

علاوه‌بر این تجهیزات، منابع نوری و ابزارهای متنوع نورپردازی هم از دیگر ابزار ضروری دوربین‌های عکاسی و فیلم‌‌برداری هستند. همچنین می‌توان گفت وجود میکروفون داخل دوربین هم از دیگر تجهیزات آن است که برای ضبط فیلم و ویدیو اهمیت و کاربرد‌ بسیاری دارد. برای اطلاع از نحوه دریافت کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید آنلاین دوربین عکاسی و فیلم برداری چه مزایایی دارد؟

یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی دوربین عکاسی و فیلمبرداری به مرحله تحقیق و تصمیم‌گیری پیش از خرید باز می‌گردد. اگر تصمیم داشته باشید دوربین خود را به صورت حضوری خریداری کنید، بدون شک حداقل به یک روز کامل زمان نیاز دارید. در این مدت باید به چندین فروشگاه مراجعه کرده و با اطلاعاتی که از فروشنده دریافت می‌کنید، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و به جمع‌بندی برسید.

این در حالی است که با گشت‌و‌گذار در اینترنت و با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید به راحتی درمورد برندها و دوربین‌های مختلف تحقیق کرده و اطلاعات لازم را درمورد آن‌ها بدست آورید.

دوم اینکه خرید دوربین عکاسی از فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را فراهم می‌کند تا شما به اطلاعات جزئی هر کدام از دوربین‌های عکاسی موجود در بازار دسترسی پیدا کنید و بتوانید انواع دوربین در برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید.

امکان مقایسه قیمت یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی دوربین است. به دست آوردن تفاوت قیمت‌ها در اینترنت بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود. با این کار شما مطمئن خواهید بود که هزینه مناسب و متعارفی را برای خرید دوربین پرداخت کرد‌ه‌اید. امکان استفاده از کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری نکته مثبت دیگری است که در خرید حضوری دوربین وجود ندارد.

معرفی فروشگاه‌های دوربین عکاسی و فیلم برداری

در این بخش قصد داریم تعدادی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین عکاسی و فیلمبرداری و تجهیزات عکاسی را به شما معرفی کنیم.

آفرنگ

نخستین فروشگاهی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، فروشگاه اینترنتی آفرنگ دیجیتال است. این مجموعه در زمینه فروش دوربین و تجهیزات حرفه‌ای عکاسی سابقه بسیاری دارد. از محصولات آفرنگ دیجیتال می‌توان به دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، دوربین‌های دیجیتال، تجهیزات وابسته مثل لنز، فلاش، چتر عکاسی، تجهیزات نورپردازی و کیف‌های دوربین اشاره کرد. لازم به ذکر است که این مجموعه محصولات خود را از برندهای معتبری همچون کانن، نیکون، المپوس، سونی، پاناسونیک و سامسونگ تهیه کرده و به فروش می‌رساند.

پیکسل

پیکسل از دیگر فروشگاه‌های معتبر تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری است که می‌توانید محصول مورد نظرتان را با خیال راحت به آن‌ها سفارش دهید. تمامی کالاهای ارائه شده در این فروشگاه از شرکت‌های معتبر و با سابقه گارانتی رسمی دارند که شرایط خریدی مطمئن را برای شما فراهم می‌کند. در پیکسل می‌توانید انواع تجهیزات عکاسی از جمله دوربین عکاسی حرفه‌ای، دوربین بدون آینه یا میرورلس، لنز دوربین، گیمبال دوربین، گیمبال موبایل و انواع تجهیزات نورپردازی شامل فلاش استودیویی، نور ال‌ای‌دی، نور RGB و رینگ‌لایت را از بهترین برندهای دنیا خریداری کنید. این فروشگاه با درنظر گرفتن کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری برای مشتریان خود، تجربه خریدی لذت‌بخش را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

دیدنگار

مجموعه دیدنگار نخستین بار در سال 1389 و به صورت حضوری شروع به فعالیت نمود. این مجموعه در ابتدا تنها به عنوان فروشگاه دوربین عکاسی و لوازم و تجهیزات عکاسی آغاز به کار کرد. اما به مرور زمان بخش‌های دیگر مثل تعمیرگاه تخصصی دوربین و تجهیزات، آموزشگاه عکاسی و مجله عکاسی دیدنگار به این مجموعه اضافه شد. مدیریت دیدنگار در سال 1396 تصمیم گرفت به حوزه فروش اینترنتی ورود کند و بدین ترتیب سایت دیدنگار فعالیت خود را آغاز کرد. در این سایت شما می‌توانید با توجه به نیازتان هر محصولی را سفارش داده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید از خدمات پس از فروش و امکان عودت محصول در صورت داشتن نواقص هم برخوردار باشید.

نورنگار

مجموعه نورنگار از دیگر فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع دوربین و تجهیزات تخصصی مربوط به دوربین است. از محصولات و دسته‌بندی‌های این فروشگاه اینترنتی می‌توان به دوربین عکاسی، لنز دوربین، دوربین فیلمبرداری، سه‌پایه و تک‌پایه، کیف دوربین، باتری و شارژر، تجهیزات نورپردازی، حافظه جانبی و کارت حافظه و سیستم‌های صدا اشاره کرد. سونی، کانن، نیکون و فوجی از برندهای معتبر عرضه شده در این فروشگاه به شمار می‌روند. نورنگار هم از مجموعه‌هایی است که می‌توانید کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری آن را از سایت موپُن دریافت کنید.

دوربین 98

فروشگاه اینترنتی دوربین 98 فعالیت خود را با هدف ارائه هوشمندترین تجهیزات امنیتی روز دنیا در کنار مشاوره تخصصی آغاز کرد. نکته قابل توجه این است که فروشگاه اینترنتی دوربین 98 نخستین فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته در میان سایت‌های ایرانی است که علاوه‌بر فروش محصول، مشاوره تخصصی را هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. دوربین 98 تمامی تجهیزات روز دنیا از جمله دوربین مداربسته بی‌سیم، دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه را تحت پوشش قرار می‌دهد. این مجموعه با بررسی دقیق تجهیزات امنیتی روز دنیا و ارائه مشخصات فنی و ویدیو‌های آموزشی تخصصی از دوربین‌های مداربسته، نرم‌افزار مرتبط با دوربین مداربسته، تجهیزات جانبی از جمله انواع کابل کواکسیال دوربین مداربسته، کابل شبکه، آداپتور، هارد و… تجربه خرید متفاوت و لذت بخشی را برای کسانی که در زمینه نصب و فروش دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی فعالیت دارند به ارمغان می‌آورند.

فراز کوپتر

فروشگاه اینترنتی فرار کوپتر به شکل تخصصی انواع کوادکوپتر را بطور مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای به مشتریان عرضه می‌کند. این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان، محصولات خود را با کمترین قیمت و کمترین سود به فروش می‌رساند. ارسال کالا در فروشگاه فرازکوپتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همراه با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی صورت می‌گیرد. کوادکوپترهای موجود در این فروشگاه عبارتند از: کوادکوپترهای بدون دوربین، تک دوربین‌، دودوربین‌، سایز مینی‌، متوسط و درشت، تاشو و ثابت و....

مقایسه بهترین فروشگاه‌های دوربین عکاسی و فیلم برداری

در این بخش به مقایسه‌ی فروشگاه‌های آفرنگ، پیکسل، دیدنگار، نورنگار، دوربین 98، و فراز کوپتر می‌پردازیم. در بخش بعدی انواع کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه آفرنگ دیجیتال از سابقه‌ طولانی مدتی برخوردار است و تمامی محصولات خود را همراه با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند. محصولات این مجموعه از تنوع بالایی برخوردارند و اغلب برندهای روز دنیا را موجود دارند. امکان فروش اقساطی از ویژگی‌های مثبت این فروشگاه است که آن را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند.

در خصوص فروشگاه پیکسل می‌توان گفت که محصولات این مجموعه از تنوع بالایی برخوردارند و تجهیزات مورد نیاز عکاسی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما از نظر طراحی وب‌سایت یا ارائه تخفیفات ویژه عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته است.

در این مقایسه می‌توان دو مجموعه نورنگار و دیدنگار را در یک سطح قرار داد‌. هر دو این مجموعه‌ها در کنار تنوع محصولی بالایی که دارند، از طراحی سایت بسیار جذاب و منظمی هم برخوردار هستند که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. وب‌سایت‌های این دو فروشگاه در کنار عرضه محصولات عکاسی و فیلمبرداری، از مجله و آموزشگاه عکاسی هم برخوردارند. از دیگر ویژگی‌های مثبت نورنگار و دیدنگار می‌توان به تخفیفات ویژه، ضمانت اصالت کالا و امکان مشاوره آنلاین اشاره کرد.

مجموعه دوربین 98 با سایر فروشگاه‌های بالا کمی متفاوت است. چرا که در حوزه دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی فعالیت می‌کند. اما با وجود این، بهتر است بگوییم که دوربین‌های ارائه شده توسط این فروشگاه از برندهای معتبر روز دنیا هستند و کیفیت قابل قبولی را به شما عرضه می‌کنند.

با توجه به مطالبی که تا اینجا گفته شد می‌توانیم دو فروشگاه نورنگار و دیدنگار را به عنوان بهترین و کامل‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین عکاسی و تجهیزات جانبی معرفی کنیم.

انواع کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری

معمولا هنگام خرید آنلاین دوربین‌های عکاسی با انواع کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری مواجه می‌شوید. فروشگاه‌های اینترنتی معمولا در مناسبات مختلف کدهای تخفیف جدید ایجاد کرده و آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند تا تجربه خرید لذت‌بخش را به آن‌ها هدیه بدهند. شما با استفاده از این کدها می‌توانید محصول مورد نظرتان را با قیمت کمتری خریداری کنید. در ادامه انواع کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری را به شما معرفی خواهیم کرد.

کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری برای مناسبت‌ها

فروشگاه‌های اینترنتی مختلف معمولا برای مناسب‌ها کد تخفیف را درنظر می‌گیرند و مشتریان خود را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز خوشحال می‌کنند. عید نوروز، عید غدیر، عید قربان و عید فطر از مناسبت‌هایی هستند که برای آن‌ها کد تخفیف درنظر گرفته می‌شود.

کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری برای کالاهای منتخب

این کد تخفیف معمولا برای محصولاتی که نسبت به دیگر محصولات فروش کمتری داشته‌اند درنظر گرفته می‌شود. فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به این دسته از کالاها کدهای تخفیفی می‌دهند تا توجه خریداران را به آن‌ها جلب کرده و آن‌ها را به خرید تشویق کنند.

کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری برای گروه‌های خاص

کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری برای گروه‌های خاص، از دیگر تخفیفاتی است که توسط فروشگاه‌های اینترنتی درنظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال برخی از فروشندگان اینترنتی دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری با برخی از آموزشگاه‌ها و عکاسی‌‌های سطح شهر قرارداد بسته و کدهای تخفیفی خاصی را برای آن‌ها درنظر می‌گیرند. افراد با اعمال این کدها می‌توانند از تخفیفات شگفت‌انگیز محصولات بهره‌مند شوند.

کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری برای استفاده از اپلیکیشن

اگر فروشگاه اینترنتی موردنظر شما از اپلیکیشن تلفن‌همراه هم برخوردار باشد، برای تشویق مشتریان به نصب و استفاده از اپلیکیشن می‌توان کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری مخصوص اپلیکیشن را ارائه دهد.

کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری برای خریدهای اول

نوع دیگر این کد‌های تخفیف به اولین خرید اختصاص دارد. فروشگاه‌های اینترنتی برای مشتریانی که هنوز از وب‌سایت آن‌ها خرید نکرده‌اند کد تخفیف ویژه اولین خرید را ارسال می‌کنند و با اینکار آن‌ها را به خرید از مجموعه‌ تشویق می‌کنند. مشتریان هم با اعمال این کد می‌توانند در اولین خرید خود از تخفیف‌ بهره‌مند شوند.

شرایط استفاده از کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری چیست؟

مجموعه موپُن با استفاده ازاعلان اپلیکیشن و یا سایت خود، شما را از تخفیفات موجود با خبر می‌کند. برای استفاده از این تخفیف‌ها، کافیست کد تخفیف مربوطه مثل کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری را کپی کرده و در کادر مناسب وارد نمایید.

انواع کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری را چگونه دریافت کنیم؟

وب‌سایت موپُن اولین و بزرگترین سایت ارائه‌دهنده کدهای تخفیف مختلف در ایران است. کارشناسان این مجموعه پیوسته انواع کدهای تخفیف قانونی را بررسی کرده و در صورت نبود مشکل و درست بودن کدها آن‌ها در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

مجموعه موپُن انواع کدهای تخفیف خدمات مختلف مثل اسنپ و کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد و حس لذت‌بخش گرفتن تخفیف را به شما هدیه می‌دهد. موپُن علاوه‌بر سایت از اپلیکیشن تلفن‌همراه، کانال تلگرام و افزونه مرورگر نیز برخوردار است و دسترسی راحت به کدهای مختلف را برای شما فراهم می‌سازد.

چگونه از کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری استفاده کنیم؟

برای استفاده از کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری در قدم اول وارد سایت موپُن شوید. سپس در قسمت جستجو، فروشگاه یا مجموعه‌ای که قصد خرید از آن دارید را نوشته و روی گزینه مشاهده کلیک کنید. در صفحه مقابل کد تخفیف محصول را به همراه توضیحات آن مشاهده خواهید کرد. پس از مطالعه توضیحات، برای اعمال کد تخفیف باید آن را کپی کرده و در کادر مربوطه سایت فروشگاه وارد کنید. به این شکل می‌توانید از تخفیفات شگفت‌انگیز استفاده کرده و لذت ببرید.

نحوه محاسبه کد تخفیف دوربین عکاسی و فیلم برداری چگونه است؟

کدهای تخفیف براساس درصد تخفیفی که دارند، روی فاکتور مشتری اعمال می‌شوند. به عنوان مثال اگر بخواهید از کد تخفیف 30 درصدی برای اولین خرید استفاده کنید، هنگامی که اولین خرید خود را از فروشگاه موردنظر ثبت کردید، 30 درصد از مبلغ نهایی فاکتور شما کسر خواهد شد.