موپُن، مرجع کد تخفیف

تا %20 تخفیف کتاب‌های کمک‌درسی کتابچی

شما می‌توانید برای خرید کتاب‌های کمک درسی از کتابچی، فروشگاه اینترنتی کتاب، بدون نیاز به کد تخفیف تا 20 درصد تخفیف دریافت کنید و همین‌طور می‌توانید با انتخاب استاد خود برای کتابی که استاد شما معرفی کرده کد تخفیف دریافت ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر
  • منقضی شده‌ها

کد تخفیف 40 هزار تومانی بازرگام

با خرید از فروشگاه آنلاین محصولات سوپرمارکتی و تنظیم بازار بازرگام و وارد کردن این کد از 40 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید. خرید شما باید بالای 200 هزار تومان باشد تا این کد اعمال شود. برای ورود به وبسایت ...

کد تخفیف منقضی شده

تا %50 تخفیف اسنپ شاپ برای محصولات فرهنگ و هنر به مناسبت روز دانش‌آموز

به مناسبت 13 آبان، روز ملی دانش‌آموز می‌توانید بدون وارد کردن کد تخفیف اسنپ شاپ محصولات دسته‌بندی فرهنگ و هنر شامل دفتر، کاغذ، مقوا، خودکار، کتاب، لوازم نقاشی، بازی‌های فکری و... را با حداکثر 50 درصد تخفیف تهیه نمایید. برای ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کدتخفیف نماوا

با وارد کردن این کدتخفیف نماوا از 50 درصد تخفیف برای خرید پلن اشتراک یک ماهه بهره‌مند شوید. این کد تخفیف اشتراک نماوا برای اشتراک سه ماهه و شش ماهه اعمال نمی‌شود. برای ورود به وبسایت نماوا روی "خرید کنید" ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 35 درصدی کلاس‌های آموزشی هنری

با وارد کردن کد از 35 درصد تخفیف کلاس‌های آموزشی آنلاین هنری، فروشگاه مواد و ابزار هنری، بهره‌مند شوید. برای خرید کلاس‌های آموزشی در وبسایت هنری بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 13 درصدی دانش لند

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 13 درصد تخفیف فروشگاه آنلاین محصولات آموزشی و بازی فکری دانش لند بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت دانش لند بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو

با وارد کردن کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو تا 60 هزار تومان از تخفیف اشتراک دو ماهه سامانه‌ تماشای اینترنتی فیلم، سریال و مستند فیلیمو بهره‌مند شوید. برای استفاده از کد تخفیف فیلیمو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی محصولات منتخب روز دانش آموز ویستور

با وارد کردن کد تخفیف از 15 درصد تخفیف محصولات منتخب روز دانش آموز ویستور، فروشگاه اینترنتی کادو و هدیه، بهره‌مند شوید. برای مشاهده محصولات منتخب روز دانش آموز در وبسایت ویستور بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 7 درصدی پایتخت کتاب

با استفاده از این کد می‌توانید از 7 درصد تخفیف فروشگاه اینترنتی کتاب پایتخت کتاب بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت پایتخت کتاب بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی ایست شاپ

با وارد کردن کد تخفیف از 20 درصد تخفیف ایست شاپ، فروشگاه اینترنتی خرید آنتی ویروس بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایست شاپ بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 40 درصدی اشتراک‌های سه ماهه و شش ماهه نامحدود ترجمیار

با استفاده از این کد می‌توانید از 40 درصد تخفیف ترجمیار، سامانه ترجمه تخصصی مقاله و متن، بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید که این کد تخفیف برای اشتراک‌های 3 ماهه و 6 ماهه نامحدود قابل استفاده است. برای ورود ...

کد تخفیف منقضی شده

سه گیگ اینترنت رایگان همراه اول ویژه سیم‌کارت انارستان

به مناسبت روز دانش آموز با شماره گیری کد #6671*100* از سیم‌کارت‌های انارستان همراه اول، اپراتور تلفن همراه، می‌توانید از سه گیگ اینترنت رایگان همراه اول با مهلت استفاده 7 روزه بهره‌مند شود. در نظر داشته باشید که امکان فعال ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 35 درصدی کلاس‌های دوره ششم تا نهم کلاسینو

با وارد کردن کد تخفیف از 35 درصد کلاس‌های دوره ششم تا نهم کلاسینو، سامانه آموزش و یادگیری آنلاین کلاسینو بهره‌مند شوید. برای مشاهده کلاس‌های دوره ششم تا نهم وبسایت کلاسینو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی مگنت عکس پرینت

با وارد کردن کد تخفیف از 10 درصد تخفیف مگنت عکس پرینت، سامانه چاپ عکس آنلاین بهره‌مند شوید. برای مشاهده طرح‌های مگنت در وبسایت عکس پرینت بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 40 درصدی بانک سؤالات دانش آموزی کوییز 24

با وارد کردن کد تخفیف از 40 درصد تخفیف بانک سؤالات دانش آموزی سامانه آموزش آنلاین کوییز 24 بهره‌مند شوید. برای مشاهده بانک سؤالات دانش آموزی در وبسایت کوییز 24 بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

درباره رویداد روز دانش آموز

روز دانش آموز مصادف با 13 آبان ماه است و از سال 57 به این نام خوانده می‌شود. علت نام گذاری این روز کشتار جمعی دانش آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در دانشگاه تهران جمع شده بودند. از سال 1357 تا کنون 13 آبان در سراسر ایران به عنوان روز دانش آموز شناخته و جشن گرفته می‌شود. به همین مناسبت کدهای تخفیف گوناگونی در سایت قرار گرفته است که شما می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید..