موپُن، مرجع کد تخفیف

سوالات متداول

questions

چگونه از کد تخفیف استفاده کنم؟

پس از انتخاب فروشگاه از طریق جستجو در بین فروشگاه‌ها یا دسته بندی آن‌ها، روی گزینه “مشاهده” مربوط به کوپن کلیک نمایید. سپس در صفحه جدید باز شده، کد تخفیف و سایر توضیحات نشان داده می‌شود و کافی است تا طبق عنوان و توضیحات هر تخفیف عمل کنید. هنگامی که وارد سایت یا اپلیکیشن فروشگاه می‌شوید، کد تخفیف را در قسمت مربوطه وارد کنید و خریدی لذت‌بخش داشته باشید.

آیا می‌توانم کد تخفیف ارسال کنم؟ چگونه؟

درصورتیکه قصد همکاری با موپُن را دارید و می‌خواهید کد تخفیف برند خود را در موپُن تبلیغ کنید، کافیست به انتهای سایت و لینک "همکاری با ما" مراجعه کنید. بعد از تکمیل فرم همکاران مربوطه شرایط را برایتان ارسال خواهند کرد.

کد تخفیف کار نمی‌کند؟

کارشناسان موپُن تمام تخفیف‌ها را قبل از انتشار بررسی و صحت‌سنجی می‌کنند. پس همیشه مواردی که در عنوان و توضیحات کوپن ذکر شده، مطالعه و رعایت کنید. همچنین بصورت روزانه بسیاری از تخفیف‌ها توسط تیم محتوا موپُن، مجددا تست می‌شوند درصورتیکه همه موارد رعایت کردید اما باز هم کد تخفیف غیر فعال بود، می‌تواند به این دلیل باشد که تخفیف برای تعداد محدودی از کاربران فعال بوده (مثلا هزار نفر اول). شما می‌توانید با ثبت نظر برای هر تخفیف، ما را از تخفیف‌های منقضی شده مطلع سازید.

نحوه اطلاع از تخفیف‌های جدید هر فروشگاه؟

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن موپُن و افزودن برند مربوطه به علاقه‌مندی‌ها، از تخفیف‌های جدید آن برند از طریق نوتیفیکیشن مطلع شوید. همچنین می‌توانید از طریق ربات تلگرام موپُن هم دقیقا این امکان را داشته باشید تا تخفیف‌های جدید فروشگاه مورد نظرتان، به شما اطلاع رسانی شود. یکی دیگر از راه‌ها خبرنامه ایمیلی است. کافیست در صفحه مربوط به تخفیف برند مورد علاقه، ایمیل خود را وارد کنید تا تخفیف‌های بعدی آن به شما اطلاع رسانی شود.