سوالات متداول

پس انتخاب فروشگاه از طریق جستجو در بین فروشگاهها یا دسته بندی آنها، بر روی گزینه “مشاهده کد” کلیک نمایید. سپس در صفحه جدید باز شده، کد تخفیف و سایر توضیحات نشان داده میشود و کافی است تا بر روی کد (ناحیه سبز رنگ) کلیک کنید و ما آن را به صورت خودکار برای شما کپی میکنیم. هنگامی که به صفحه فروشگاه میروید، کد تخفیف را در قسمت مربوطه وارد کنید و خریدی لذتبخش داشته باشید.
چرا که نه؟ شما میتوانید با مراجعه به صفحه “تماس با ما” کد تخفیف را برای ما ارسال نمایید و ما پس از بررسی و اطمینان از فعال بودن کد تخفیف، آن را در سایت منتشر میکنیم. در نظر داشته باشید، فقط کدهای تخفیف چندبار قابل مصرف (کدهایی که همه میتوانند از آن استفاده کنند) در موپُن قرار میگیرند.
در اینگونه تخفیفها، به کد برای دریافت تخفیف نیاز ندارید. جهت ورود به سایت فروشگاه برای دریافت تخفیف کافی است، پس از کلیک بر روی مشاهده کد و باز شدن صفحه جدید، قسمت توضیحات کد را بخوانید. همچنین در اکثر پیشنهادها، صفحه مربوط به فروشگاه بصورت خودکار باز میشود و شما میتوانید تخفیف مورد نظر را دریافت کنید.
اولا باید بگوییم این مورد ما را هم بسیار ناراحت میکند. ثانیا بد نیست بدانید، اکثر کدهای تخفیفی که در سایت قرار میگیرند ابتدا تست میشوند و بعد از اطمینان از فعال بودن، در اختیار شما قرار داده میشوند. اما متاسفانه بعضی از فروشگاهها اطلاعات کافی از قبیل تاریخ انقضا کد را اعلام نمیکنند و یا فقط برای تعدادی محدود از کاربران، مثلا ۱۰۰۰ نفر اول، تخفیف میدهند. لذا با توجه به قابلیتهایی که برای هر کد تخفیف قرار گرفته از جمله امتیاز دادن و یا ثبت نظر، در صورت مشاهده کد غیرفعال، نظر و امتیاز خود را اعلام کنید. کارشناسان ما بازخورد شما را بررسی میکنند.
بعد از باز کردن کد، دو گزینه پسندیدم و نپسندیدم وجود دارد که در صورت تمایل گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ما قصد داریم تعدادی از کدهای تخفیف را فقط برای کاربران ارسال کنیم، همچنین بزودی قابلیتهایی مانند ذخیره کد تخفیف، ارسال کد تخفیف با نام کاربری خودتان و ویژگیهای دیگر برای کاربران فعال خواهد شد.