موپُن، مرجع کد تخفیف

سیاست‏‌های رعایت حریم خصوصی

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های موپن تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از موپن به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

- اطلاعات شخصی شما به صورت عمومی در موپن نمایش داده نخواهد شد.
- هر گونه استفاده از محتوای اختصاصی بدون کسب اجازه غیرمجاز می‌باشد و از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری می‌باشد.
- برای استفاده از برخی قابلیت‌های سایت لازم است در سایت ثبت نام کنید.
- موپن یک فروشگاه اینترنتی یا مرکز ارائه خدمات نیست. موپن تنها کوپن‌ها و کدهای تخفیف فروشگاه‌ها را اطلاع رسانی می‌کند و مسئولیتی در قبال فعال بودن آن‌ها ندارد. البته ما همیشه در تلاشیم تا اطلاعات بروز را در اختیار شما قرار دهیم.
- ثبت نام کاربر به منزله پذیرفتن شرایط موپن می‌باشد و درصورت تخطی از شرایط می‌تواند منجر به دریافت اخطار از طرف مدیر سایت و یا حتی حذف اکانت کاربری او شود.
- شما اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی٬ ایمیل و ... را به هنگام ثبت نام در اختیار موپن قرار می‌دهید که این موارد تنها موارد مورد استفاده در موپن نخواهد بود. اطلاعاتی از قبیل IP و کوکی‌های شما تنها در ارسال محتویات مرتبط با شما استفاده خواهد شد.
- درصورتی که شما از قوانین منعکس شده در موارد ذکر شده تخطی نموده و شاکی نسبت به عملکردتان وجود داشته باشد، موپُن می‌تواند اطلاعات شما را در اختیار مراجع قانونی قرار دهد.

محتوا

اطلاعاتی که درموپن موجود است توسط اپراتورها از منابع معتبر اینترنتی جمع آوری شده است.موپن تضمین نمی کند که اطلاعات نمایش داده شده بدون اشتباه باشند.
همچنین از زمانی که کاربر توسط موپن به سایت های دیگر هدایت می شود، سایت موپن هیچگونه مسئولیتی را در خصوص مطالب ارائه شده بر عهده نمی گیرد. مثلا اگر در وب‌سایتی اطلاعات کالایی اشتباه بود، موپن هیچ مسئولیتی بر عهده نمی‌گیرد.

خرید

تمام خریدهایی که انجام می شود، مستقیما توسط خود فروشگاه ها و در وب‌سایت آنها انجام می پذیرد و موپن از هیچ کدام از آنها آگاهی ندارد. تمام اشتباهات و مشکلاتی که در زمان خرید بوجود آمده است، بر عهده ی خود فروشگاه ها می باشد. همچنین تمامی خدماتی که فروشگاه ها ارائه می‌دهند(همانند گارانتی یا پست رایگان) بر عهده ی خودشان است و در صورت نقض هر کدام، موپن مسئول نمی باشد.

چگونه ما اطلاعات شما را جمع آوری کرده و استفاده می کنیم

علاًقه‌مندی: بر اساس فروشگاه‌هایی که به علاقه‌مندیتان افزوده‌اید کدهای تخفیف متناسب در داشبورد به شما نشان داده می‌شود.
خبرنامه: با ثبت ایمیل خود در خبرنامه هر فروشگاه یا خبرنامه عمومی کدهای تخفیف عمومی یا برای فروشگاه خاص از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود.

چه کسانی اطلاعات شما را جمع آوری می کنند

ما ممکن است از شرکت های تحلیل اطلاعات برای تحلیل استفاده از سرویس های موپن کمک بگیریم(مانند تحلیلگر گوگل). این اطلاعات می تواند شامل جنسیت، سن و مکان شما باشد.

ما اطلاعات شما را به چه کسانی می دهیم

امنیت اطلاعات شما برای موپن مهم می باشد. به جز مواردی که در قسمت های قبل ذکر شد. اطلاعات فردی که از شما جمع آوری می شود، به هیچ شخص یا شرکتی داده نمی شود. این اطلاعات ممکن است به صورت غیر مستقیم برای داده های عظیم استفاده شود. مثلا اگر شما عبارت خاصی را جستجو کردید، به تعداد افرادی که این عبارت را جستجو کرده اند اضافه شده و این عدد ممکن است توسط شرکت دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

اعلام تغییرات

ما تغییراتی که در این صفحه ایجاد می‌شود را با اطلاعاتی که از شما داریم، به شما اطلاع رسانی می‌کنیم.

تماس با موپن

در قسمت تماس با ما شما می توانید نظرات، پیشنهادات، انتقادات و خطاهای موپن را اطلاع دهید. همچنین می توانید با استفاده از پست الکترونیکی contact@mopon.ir با موپن در ارتباط باشید.