موپُن، مرجع کد تخفیف
طاقچه کتاب

کد تخفیف 80 درصدی طاقچه

80 درصد تخفیف از سایت طاقچه برای خرید انواع کتاب را همین حالا می‌توانید دریافت کنید. خرید کتاب‌های پر فروش و جدید با 80 درصد تخفیف از طرف سایت موپُن برای کاربران ایجاد شده است که برای استفاده از آن کافی است وارد بخش خرید کتاب شوید و کد اعتبار مربوط به کوپن را در بخش مربوطه وارد کنید. کد تخفیف 80 درصدی تاقچه شامل تمامی کتاب‌های موجود در این اپلیکیشن است. همچنین با خرید اشتراک طاقچه می‌توانید بر روی موبایل، تبلت یا یارانه به بیش از 27 هزار کتاب دسترسی داشته باشید. با وارد کد تخفیف 80 درصدی طاقچه از این تخفیف برای خرید انواع کتاب ها استفاده کنید. طاقچه نزدیک‌ترین فروشگاه اینترنتی کتاب در محله زندگی شما است که با خرید اشتراک بسته‌های بی‌نهایت این پلتفرم هم می‌توانید از این اپلیکیشن به عنوان یک کتابخانه فوق العاده بزرگ استفاده کنید. کتابخانه طاقچه اولین کتابخانه‌ای است که از تمامی شهرهای ایران همانند: تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اردبیل، قم، زاهدان، آبادان و... قابل دسترسی برای هموطنان است. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد استفاده از این کتابخانه را دارید از کوپن هایی مانند کد تخفیف 80 درصدی طاقچه استفاده کنید تا در کاهش هزینه های خود برای خرید کتاب موثر باشید. برای ورود به سایت طاقچه بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک کنید.

منقضی شده تاریخ انتشار: 1398/12/21

ircreative

خرید کنید
0

میزان رضایت از این کد تخفیف 100 درصد است

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های طاقچه که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از طاقچه دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های طاقچه خبر دار شوید

  • نظرات کاربران
یزدان
1400/12/11
یزدان
برا من ارور میده هی کد تخفیف 80 درصدی طاقچه
ویدا برنا
1401/01/23
ویدا برنا در پاسخ به یزدان
مطمئنا این کوپن از نظر صحت کاملا تست شده است و مشکلی ندارد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تاریخ استفاده از این کوپن منقضی شده و در حال حاضر این امکا برای شما وجود ندارد.
امیررضا
1400/12/11
امیررضا
کد تخفیف 80 درصدی طاقچه رو چطور میشه استفاده کرد ؟
حمزه علی
1401/01/23
حمزه علی در پاسخ به امیررضا
برای استفاده از تخفیف 80 درصدی تنها کاری که باید انجام بدید این است که دکمه خرید کنید را از پنل سمت چپ کلیک کنید تا وارد فروشگاه طاقچه شوید. سپس اقدام به ثبت سفارش کنید تا تخفیف برای شما لحاظ شود.
ارسال نظر
  • ارسال نظر