موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف بسته های پذیرایی

کد تخفیف بسته های پذیرایی

کد تخفیف 20 درصدی چکاو

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %20 تخفیف چکاو با سقف تخفیف 20 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به سامانه‌ی سفارش هوشمند فینگرفود چکاو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی بسته پذیرایی بارنگ فود

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف سامانه سفارش آنلاین بسته‌های پذیرایی برای مراسم مختلف بارنگ فود بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت بارنگ فود بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی چکاو

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 20 هزار تومان تخفیف چکاو بهره‌مند شوید. برای ورود به سامانه‌ی سفارش هوشمند فینگرفود چکاو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

بسته های پذیرایی

به احتمال زیاد همه ما با مراسم‌هایی که نیاز به پذیرایی از مهمانان فراوان داشته باشند، آشنایی داریم. پذیرایی مناسب از میهمانان سبب می‌شود که علاوه بر بهتر سپری شدن آن موقعیت برای افراد دعوت شده، لحظاتی دلنشین و خاطره بر انگیز در ذهن آن‌ها ثبت شود. ممکن است پذیرایی و تدارک لوازم و مواد غذایی مناسب در ابتدا کار سختی بنظر برسد؛ اما وجود شرکت‌های تهیه کننده این لوازم و همچنین امکان استفاده از کد تخفیف بسته های پذیرایی به افراد مختلف، قابلیت دسترسی آسان و مقرون به صرفه به این لوازم را داده است.

امروزه با وجود اینترنت و امکان خرید اینترنتی بسته های پذیرایی، تهیه نوع و طرح این وسایل نسبت به گذشته آسان‌تر شده است. برای تهیه اینترنتی این بسته ‌ها، باید به سایت شرکت‌ها و کارگاه‌های تهیه کننده این محصولات بروید و با انتخاب طرح دل‌خواهتان، سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از کد تخفیف بسته های پذیرایی، از تخفیف مناسبی برای خرید این محصولات بهره‌مند شوید. ممکن است برایتان سوال شود که نحوه خرید این بسته‌ها چگونه است و کد تخفیف خرید این بسته‌ها را چگونه بیابیم؟ در ادامه نحوه یافتن کد تخفیف خرید بسته‌های پذیرایی در سایت موپُن و استفاده از آن را به شما آموزش خواهیم داد.

بسته پذیرایی چیست؟

بسته‌‌های پذیرایی در واقع پک‌هایی شامل تعدادی اقلام مانند میوه، شیرینی، کارد و چنگال و وسایلی مربوط به مراسم است. بسته‌های پذیرایی بسته به نوع مراسم ممکن است به شکل تک یا چند نفره تهیه شوند؛ البته به طور معمول این بسته‌ها در سایزهای تک نفره آماده می‌شوند. پک‌های پذیرایی برای مراسم‌های مختلفی تهیه می‌شوند که در ادامه به بررسی انواع آن می‌پردازیم.

انواع مراسم و بسته های پذیرایی مخصوص آن

به طور کلی بسته‌های پذیرایی برای مراسم‌هایی مانند مجلس ترحیم، دفاع از پایان نامه دانشجویی یا انواع همایش آماده و عرضه می‌شوند. اکنون به طور جزئی این بسته‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

خرید بسته های پذیرایی برای همایش‌ها

برگزاری همایش‌ سال‌ها امری رایج بود اما امروزه با گسترش ارتباطات کسب و کارها و افراد اصناف مختلف باهم، گردهمایی و همایش‌های بیشتری در حال برگزاری است. یکی از دغدغه‌های اصلی بانیان و برگزارکنندگان همایش، تهیه وسایل پذیرایی از مهمانان است. هرچقدر این کار بهتر صورت گیرد، همایش بازخورد بهتری توسط افراد دعوت شده خواهد گرفت و مخاطبان بیشتری را جذب خواهد نمود. برای پذیرایی هرچه بهتر باید پیش از خرید اینترنتی و استفاده از کد تخفیف خرید بسته های پذیرایی باید چک لیستی از نیازهای همایش خود داشته باشید. هنگام تهیه چک لیست موارد زیر را در نظر بگیرید:

زمان و محل برگزاری همایش

زمان برگزاری و محل برگزاری بر نوع تغذیه و نوشیدنی موثر است. شکا باید با توجه به فصل و همچنین زمان برگزاری در طول روز (صبح، ظهر یا شب) شرایط و اقلام ضروری برای میهمانان خود مهیا کنید.

تعداد افراد دعوت شده به همایش

تخمین تعداد افراد شرکت کننده در همایش به شما کمک می‌کند تا علاوه بر جلوگیری از سفارش اضافی یا کم‌تر از حد، بودجه مالی خود را نسبت به‌ آن تنظیم نمایید.

تعداد میزبان‌های مراسم

علاوه بر میهمانان، افراد میزبان مراسم نیز نیاز به استراحت و تغذیه در حین مراسم دارند. به همین دلیل دانستن تعداد شرکت‌ها و افراد میزبان نیز ضروری است.

نوع و نحوه پذیرایی از مهمان

پس از دانستن تعداد افراد شرکت کننده در مراسم، باید بدانید که قرار است کدام وعده ها در مراسم توزیع شود. اگر قرار است برای میهمانان ویژه وعده خاصی مانند ناهار یا شام در نظر بگیرید، بهتر است تعداد تخمینی آن‌ها را محاسبه نمایید.

مشخص کردن نوع نوشیدنی و تغذیه پذیرایی

نوع نوشیدنی و غذا بهتر است متناسب با نوع مراسم و همچنین فصل برگزاری آن باشد. برای مثال اگر مراسم در فصل تابستان یا اواخر بهار برگزار می‌شود استفاده از میوه‌های تابستانه یا نوشیدنی‌های خنک توصیه می‌شود. اما اگر در فصول سرد سال میزبان همایش هستید، انتخاب نوشیدنی‌های گرم و کیک می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تری باشند.

دقت کنید که تمام موارد فوق را یادداشت نموده و بر اساس اولویت‌ها به شرکت ارائه دهنده بسته‌های پذیرایی اطلاع دهید. اولویت بندی باعث می‌شود که در پرداخت هزینه‌های مالی و همچنین صرف وقت صرفه جویی کنید.

خرید بسته های پذیرایی برای مجالس ترحیم و مراسم‌های مذهبی

در فرهنگ ما ایرانیان، پذیرایی مناسب در مجالس ترحیم و مراسم‌های مذهبی به اندازه مراسم‌های جشن اهمیت دارد. به دلیل اهمیت این دسته از مراسم‌ها و همچنین تعداد بالای میهمانان یا افراد شرکت کننده در این مراسم‌ها، تهیه بسته های پذیرایی یکی از چالش‌های آن محسوب می‌شود. برای این کار می‌توان از روش خرید اینترنتی بسته های پذیرایی استفاده نمود. با این کار شما می‌توانید پک‌های غذایی مدنظرتان را با چینش مخصوص و به تعداد لازم سفارش دهید.

خرید بسته های پذیرایی برای مراسم دفاع از پایان‌نامه

پس از سال‌ها درس خواندن، بی خوابی و استرس کشیدن برای امتحان، از صبح تا عصر سر کلاس رفتن، برگزاری یک جلسه دفاع از پایان نامه مناسب می‌تواند دل‌پذیر باشد. برای داشتن یک جلسه دفاع مناسب علاوه بر آماده کردن یک پایان نامه خوب، پذیرایی و برخورد با مهمانان این مراسم نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. برای این کار لازم است تا با استفاده از اقلام غذایی در قالب بسته‌های پذیرایی، از مهمانان خود استقبال کنید. اگر خودتان بخواید اقدام به بسته بندی و تهیه پک‌ها اقدام کنید، کار وقت گیری را پیش رو خواهید داشت. برای صرفه جویی در وقت خود، می‌توانید از کد تخفیف خرید بسته‌ های پذیرایی استفاده کنید و به تعداد میهمانان خود، پک‌های پذیرایی سفارش دهید.

خرید اینترنتی بسته‌ های پذیرایی چه مزایایی دارد؟

اگر اجناسی که به شکل آنلاین و اینترنتی سفارش می‌دهیم کیفیت لازم را داشته باشند، خرید اینترنتی می‌تواند بهترین راه برای تهیه اقلام مورد نیاز ما باشد. خرید اینترنتی بسته های پذیرایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مزایای خرید اینترنتی بسته های پذیرایی از قرار زیر است:

تهیه پک‌های پذیرایی به تعداد مناسب

یکی از مزایای خرید اینترنتی بسته‌ های پذیرایی، توانایی سفارش آن به تعداد مناسب است. اگر شما بخواهید بسته های پذیرایی را به شکل دستی تهیه کنید، باید محتویات بسته را به شکل مجزا تهیه کنید. همچنین باید تعداد اقلام تهیه شده را متناسب با هم انتخاب کنید تا بسته‌های مشابهی آماده کنید. اما در هنگام خرید اینترنتی این بسته‌ها، کافیست تا تعداد مهمان‌های خود را تخمین بزنید و متناسب با این تعداد سفارش خود را تکمیل کنید. این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های جانبی شما خواهد شد.

امکان استفاده از کد تخفیف خرید بسته‌ های پذیرایی

اگر شما بخواهید اقلام مورد نیاز خودتان را به صورت مجزا تهیه کنید، باید برای هرکدام هزینه‌ای جدا پرداخت نمایید. همچنین ممکن است نتوانید همه اقلام خود را با تخفیف مناسب تهیه کنید. تهیه بسته های پذیرایی به صورت آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد تا همه اقلام را یک جا و به شکل آماده تهیه کنید.

به طور معمول شرکت‌های عرضه کننده پک‌های پذیرایی (مانند چکاو)، برای خرید اینترنتی بسته های پذیرایی کدهای تخفیفی در نظر می‌گیرند. با استفاده از این کدها می‌توانید اقلام مورد نیازتان را به شکل آماده تهیه نمایید.

کیفیت بالای اقلام و محتویات بسته های پذیرایی

شرکت‌های تهیه کننده بسته‌های پذیرایی به منظور جذب و حفظ مشتریان خود، تمام تلاش خود را برای تهیه هرچه بهتر این پک‌ها انجام می‌دهند. در واقع محتویات بسته‌ها از قبل به شکل دست چین و با دقت تهیه شده تا با بهترین شکل و کیفیت به دست مشتریان برسد.

بسته های پذیرایی دوست دار محیط زیست

شرکت‌های عرضه کننده پک‌های پذیرایی معمولا در هنگام بسته بندیِ این پک‌ها، به جنس و کیفیت جعبه محتویات نیز اهمیت می‌دهند. باید علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالای مواد تشکیل دهنده بسته، از جعبه‌های مناسبی برای این کار استفاده نماییم. جعبه یا بسته حاوی پک، باید از مواد موجود در آن در برابر عوامل خارجی مانند نور و رطوبت محافظت نماید. همچنین دیگر ویژگی یک جعبه مناسب، زیست محیطی بودن آن است. در واقع اگر بسته‌ها به گونه‌ای باشند که پس از مصرف به راحتی تجزیه یا بازیافت شوند، می‌توانند به محیط زیست نیز آسیب کمتری وارد کنند.

آشنایی با فروشندگان بسته های پذیرایی

شرکت‌های مختلفی در زمینه تهیه و عرضه پک ها و بسته های پذیرایی مشغول به فعالیت هستند. در این میان شرکت «چکاو» یکی از فعالان این حوزه است و محصولات خود را به شکل پک‌های مخصوص انواع مراسم مانند مراسم ترحیم، دفاع از پایان نامه، همایش‌ها و... به مشتریان خود عرضه می‌کند. شرکت چکاو با بکارگیری تکنولوژی هوشمند و با شناخت مشتریان خود، وعده‌های غذایی و پک‌های پذیرایی را به بازار عرضه می‌کند. محصولات شرکت «چکاو» در سه دسته فینگرفود، مناسبتی و صبحانه قرار می‌گیرند. با استفاده از کد تخفیف بسته های پذیرایی که در سایت موپُن قرار گرفته‌ است، می‌توانید با قیمت مناسب محصولات این شرکت را تهیه نمایید.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات سایت ها و اپلیکیشن های فروش بسته های پذیرایی

اگر قصد خرید اینترنتی بسته های پذیرایی را داشته باشید، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف بسته های پذیرایی، این اقلام را با قیمت مناسبی تهیه کنید. شرکت‌هایی مانند چکاو، تسهیلات و کدهای تخفیف برای محصولات و خدمات خود در نظر گرفته اند. این کدها به مناسبت‌های خاص فعال می‌شوند. از جمله این کدها، کد تخفیف ۲۰ درصدی است. البته ممکن برای ایامی مانند محرم، ماه رمضان و سایر مراسمات مذهبی کدهای تخفیفی در نظر گرفته شود. همچنین ممکن است به مناسب روز پدر، روز معلم یا برای افرادی مانند بازنشستگان کدهای تخفیف خرید از فروشگاه چکاو موجود شود. با استفاده از موپُن می‌توانید این کدها را یافته و مورد استفاده قرار دهید.

انواع کد تخفیف بسته های پذیرایی را چگونه دریافت کنیم؟

یافتن کد تخفیف بسته های پذیرایی در نگاه اول ممکن است کار آسانی نباشد، اما سایت موپُن این فرایند را آسان کرده است. سایت موپُن به عنوان ارائه دهنده انواع کد تخفیف محصولات و فروشگاه‌هایی مانند اکالا، دیجی کالا، اسنپ فود، چکاو و...، کدهای تخفیف را فعال را از روش‌های مختلفی به کاربران خود می‌رساند. برخی از این روش‌ها عبارتند از :

استفاده از سایت موپُن

سایت موپُن به عنوان هسته مرکزی مجموعه موپُن، کد تخفیف محصولات شرکت‌های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با عضویت در سایت یا خبرنامه موپُن و فعال نمودن نوتیفیکیشن، کدهای تخفیف به صورت لحظه‌ای به شما اطلاع رسانی می شود.

اپلیکیشن موپُن

اپلیکیشن موپُن خدمتی دیگر از موپُن برای کاربرانی است که بیشتر از گوشی استفاده می‌کنند یا استفاده از اپلیکیشن را به وب سایت ترجیح می دهند.

افزونه مرورگر کروم

افزونه مرورگر کروم به شما این قابلیت را می‌دهد تا بدون نیاز به ورود به سایت یا اپلیکیشن موپُن، با سرچ نام برند یا فروشگاه مدنظرتان از کدهای تخفیف فعال آن مطلع شوید. نصب این افزونه آسان بوده و در کسری از ثانیه قابل استفاده است.

کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام موپُن، تازه‌ترین اخبار و تغییرات مربوط به فروشگاه‌های آنلاین را دریافت خواهید نمود. همچنین از طریق ارتباط با پشتیبانی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایید.

پیج اینستاگرامی

اگر بیشتر ساعات استفاده از فضای مجازی را به ایسنتاگرام اختصاص می‌دهید، توصیه ما دنبال کردن پیج اینستاگرامی موپُن است. با استفاده از این پیج، جدیدترین اخبار مربوط به خرید و فروش آنلاین و کدهای تخفیف فعال به شما اطلاع رسانی خواهند شد.

خرید و تهیه اقلام به شکل آنلاین مزایای زیادی دارد؛ اما باید دقت کنید که فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، اعتبار و کیفیت لازم را داشته باشد. خرید آنلاین بسته های پذیرایی علاوه بر سهولت دریافت و صرفه جویی در وقت، می‌تواند به شما در صرفه جویی منابع نیز کمک نماید. شما با استفاده از کد تخفیف بسته های پذیرایی می‌توانید اقلام مدنظرتان را یک جا و با قیمتی مناسب تهیه کنید. این کار به نسبت تهیه مجزای هر یک از این اقلام و بسته بندی آن به صرفه‌تر است. اگر به دنبال کدهای تخفیف خرید اقلامی از این دست هستید، موپُن شما را در این امر یاری می نماید. با استفاده از روش‌های گفته شده، می‌توانید کدهای تخفیف فعال و معتبر را دریافت نموده و با مراجعه به سایت فروشگاه مدنظرتان، خرید خود را تکمیل نمایید.