موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف بلیط اتوبوس

کد تخفیف بلیط اتوبوس

بلیط اتوبوس

اتوبوس‌ها از گذشته تا همین امروز جزو رایج‌ترین وسایل نقلیه محسوب می‌شوند. از دلایل رواج و محبوبیت این وسایل حمل و نقل می‌توان به ارزان‌تر بودن قیمت بلیط آنها نسبت به وسایلی همچون هواپیما و قطار اشاره کرد.

با این حساب کلیه اقشار جامعه برای رفت و آمدهای برون شهری خود دسترسی بسیار آسانی به اتوبوس‌ها دارند. از اینها گذشته خرید بلیط این وسایل نقلیه را همواره می‌توان به صورت آنلاین و با بهره‌مندی از کد تخفیف بلیط اتوبوس انجام داد.

کمتر کسی را می‌توان یافت که دست کم یکبار با اتوبوس سفر نکرده باشد؛ بنابراین بسیاری از افراد تجربه خرید حضوری یا آنلاین بلیط اتوبوس را دارند. با این حال بسیاری از افراد آشنایی چندانی با کد تخفیف بلیط اتوبوس نداشته و حتی از وجود چنین امتیازی بی‌خبر هستند. از این رو قصد داریم به معرفی انواع کد تخفیف بلیط اتوبوس و نحوه دریافت و استفاده آنها، بهترین شرکت‌های فروش آنلاین و تخفیف‌دار بلیط اتوبوس، مزایای هر یک از این شرکت‌ها و... بپردازیم. به این ترتیب با انواع کد تخفیف از جمله کد تخفیف خرید اول بلیط اتوبوس و نحوه استفاده از آن آشنا خواهیدشد.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس چه مزایایی دارد؟

در گذشته برای خرید بلیط اتوبوس ناگزیر باید به صورت حضوری به دفاتر و پایانه‌های اتوبوس‌رانی مراجعه می‌کردید؛ امروزه اما با توسعه فناوری‌های نوین و رواج رفتار خرید اینترنتی در میان مردم براحتی می‌توان اقدام به خرید آنلاین بلیط اتوبوس نمود.

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و به طور کلی هر خرید آنلاین دیگری صرفه‌جویی در زمان است. به طوری که در هر لحظه با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود قادر به خرید بلیط اتوبوس خواهید شد.

این مزیت زمانی به چشم می‌آید که عجله داشته و فرصت چندانی برای تهیه بلیط سایر وسایل نقلیه ندارید. با این حساب مزیت دیگر خرید آنلاین بلیط اتوبوس را می‌توان در این دانست که تقریباً همیشه موجود و در دسترس است.

از اینها گذشته در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس دستتان باز است که از استعلام قیمت گرفته تا انتخاب صندلی دلخواه و رزرو بلیط و غیره حتی کنسلی بلیط اتوبوس را نیز براحتی انجام دهید.

می‌بینید که پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های حمل و نقل، مسافرت‌های زمینی را به گزینه‌ای عالی برای مردم تبدیل کرده‌است؛ چرا که از یک سو به صورت آنلاین می‌توانند بدون هیچ دردسری به خرید بلیط اتوبوس تخفیف‌دار بپردازند، از سوی دیگر همواره امکان خرید بلیط اتوبوس‌های vip برایشان مهیا است. ناگفته نماند بهترین شرکت‌های مسافربری این روزها حتی اتوبوس‌های معمولی‌شان نیز کاملاً تمیز و سالم می‌باشد. از اینها گذشته این شرکت‌های حمل و نقل فرصتی برای سفر با ون نیز در اختیار مسافرین قرار می‌دهند.

به این ترتیب دیگر لزومی ندارد برای سفرهای برون شهری خود با ماشین‌های سواری، هواپیما و... سفر کنید. آن هم در حالی که یک گزینه عالی و مقرون‌به‌صرفه یعنی سفر با اتوبوس پیش رویتان وجود دارد.

معرفی شرکت‌های خرید آنلاین بلیط اتوبوس

اگرچه شرکت‌های خرید آنلاین بلیط اتوبوس تنوع زیادی دارند اما در معرفی بهترین شرکت‌ها می‌توان از سیر و سفر، سفر 724، رویال سفر و... نام برد. این شرکت‌ها کلیه خدمات لازم برای مسافرین را به صورت اینترنتی و در بهترین حالت پیش‌بینی کرده‌اند.

از روش‌های پرداخت متنوع گرفته تا امکان کنسلی بلیط و به طور کلی پشتیبانی مناسب در طول فرآیند خرید و حتی پس از آن. همه این خدمات عالی را در بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های خرید آنلاین بلیط اتوبوس خواهید یافت.

سیر و سفر

شرکت سیر و سفر مجموعه‌ای عالی است که علاوه بر ارائه بلیط اتوبوس و ون برای رزرو اتوبوس‌های دربستی نیز می‌توان به آن مراجعه نمود. خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از این شرکت بسیار آسان بوده و همواره امکان پرداخت به شیوه‌های مختلف کارت به کارت، موبایلی و به طور کلی خرید اینترنتی وجود دارد.

از دیگر خدمات مهم این شرکت می‌توان به امکان استعلام و استرداد آنلاین اشاره کرد. سیر و سفر یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل در سرتاسر کشور محسوب می‌شود.

این شرکت مسافربری بسیار معتبر بوده و در اکثر شهرهای کشور نمایندگی دارد. با این حساب همواره می‌توانید از آبادان، اراک، آستانه اشرفیه، اردبیل، ارومیه، اصفهان، ایلام، تبریز، تهران و... به خرید آنلاین بلیط اتوبوس تخفیف دار بپردازید.

سفر 724

اگرچه سفر 724 را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده بلیط‌های اتوبوس معرفی کردیم؛ اما بد نیست بدانید سفر 724 در واقع سامانه و پلی ارتباطی میان مردم و شرکت‌های مسافربری است.

از طریق این سامانه به آسانی می‌توانید برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس اقدام کنید. مهم‌تر از همه این که فرصت خرید بلیط از شرکت‌هایی همچون سیر و سفر، رویال سفر، میهن نور، تک سفر، ایران‌پیما و... را در اختیار خواهید داشت.

رویال سفر

شرکت رویال سفر اگرچه در مقایسه با سیر و سفر عمر کمتری دارد اما خدمات این شرکت آنچنان قوی و مردم‌پسند می‌باشد که به سرعت از رقبای خود پیشی گرفته است. این شرکت با هدف ارائه نوین‌ترین خدمات حمل و نقل در سرتاسر ایران به فعالیت می‌پردازد و الحق هم که در راستای تحقق‌بخشی به هدف و شعار خود عملکرد بسیار موفقی داشته است.

مقایسه بهترین شرکت‌های خرید آنلاین بلیط اتوبوس

سیر و سفر یکی از معروف‌ترین شرکت‌های مسافربری است که در واقع جزو قدیمی‌ترین شرکت‌های اتوبوس‌رانی نیز محسوب می‌شود. سابقه درخشان این شرکت حمل و نقل باعث شده مسافران در کمال امنیت و آرامش خاطر به سفر با اتوبوس‌های معمولی و VIP آن بپردازند. همانطور که ملاحظه کردید نمایندگی‌های شرکت اتوبوس‌رانی سیر و سفر از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ایران را پوشش می‌دهند. این موضوع خود یک مزیت بسیار عالی برای این شرکت نامدار و باسابقه محسوب می‌شود. امکان رزرو اتوبوس‌های دربستی را که به مزایای سیر و سفر اضافه کنیم دیگر به خوبی متوجه می‌شوید که این شرکت چند سر و گردن از رقبای خود بالاتر است.

سامانه سفر 724 مرجعی عالی برای رزرو آنلاین بلیط اتوبوس آن هم بدون نیاز به عضویت در وب‌سایت است. افزون بر اینها از طریق این سامانه تنها با یک کلیک قادر به مشاهده نوع اتوبوس‌ها، استعلام قیمت بلیط‌ها، انتخاب محل قرارگیری صندلی و مهم‌تر از همه دریافت کد تخفیف بلیط اتوبوس خواهیدشد. پشتیبانی این شرکت بسیار قوی بوده و در نتیجه آن مسافران در بهترین و امن‌ترین حالت ممکن قادر به خرید آنلاین بلیط اتوبوس می‌شوند. اینگونه از بابت استعلام بلیط، قیمت، کنسلی و استرداد وجه نیز هیچ دغدغه‌ای نخواهید‌ داشت. چرا که کلیه موارد فوق به صورت آنلاین و در لحظه انجام خواهد گرفت. تصور کنید یک مسافر پیش از سفر خود بدون هیچ زحمتی و با مناسب‌ترین قیمت قادر به تهیه بلیط از بهترین و معتبرترین شرکت‌های اتوبوس‌رانی شود؛ طبیعی است که در طول سفر هیچ دغدغه‌ای نداشته و در آرامش و امنیت کامل مسافرت کند.

مهم‌ترین مزیت شرکت رویال سفر در مقایسه با دیگر شرکت‌های اتوبوس‌رانی، نوآوری در سیستم حمل و نقل است. به خصوص که اغلب اتوبوس‌های این شرکت از نوع وی آی پی بوده و در نتیجه سفری بسیار راحت و خوشایند را برای مسافران رقم می‌زند.

انواع کد تخفیف بلیط اتوبوس

همانطور که گفته‌شد در خرید آنلاین بلیط اتوبوس امکان بهره‌مندی از انواع کدهای تخفیف وجود دارد. اگر تا به حال فرصتی برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با تخفیف‌های ویژه نداشته‌اید احتمالاً از تنوع این کدهای تخفیف نیز بی‌اطلاع هستید. در این صورت باید بگوییم انواع کد تخفیف بلیط اتوبوس شامل کد تخفیف اولین خرید، کد تخفیف محصولات منتخب، کد تخفیف برای افراد خاص مانند بازنشستگان، کد تخفیف اپلیکیشن، کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف و... است.

خرید بلیط اتوبوس با تخفیف را از طریق مراجع مختلفی می‌توان انجام داد. به عنوان مثال همواره می‌توانید با دریافت کد تخفیف بلیط اتوبوس آپ از تخفیف خرید بلیط اتوبوس بهره‌مند شوید.

با این حال برخی از وب سایت‌های معتبر که در ادامه به معرفی آن خواهیم‌پرداخت بیشترین تخفیف بلیط اتوبوس را تقریباً به صورت همیشگی و در بازه‌های زمانی مختلف ارائه می‌دهند.

کد تخفیف اولین خرید

انواع کدهای تخفیف خرید بلیط اتوبوس نقش بسیار مهمی در رونق بخشی به این تجارت دارند. بسیاری از شرکت‌های اتوبوس‌رانی به منظور جلب رضایت مسافرین و تشویق مردم به سفرهای زمینی یک سری کدهای تخفیف را تحت عنوان " کد تخفیف اولین خرید بلیط اتوبوس" ارائه نموده‌اند .به این ترتیب اگر اولین بار است که بلیط اتوبوس خود را به صورت آنلاین رزرو و خریداری می‌نمایید؛ بسته به شرکت موردنظر از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند خواهیدشد.

کد تخفیف محصولات منتخب

کد تخفیف محصولات منتخب از دیگر تخفیف‌های پیش‌بینی شده برای خرید بلیط‌های اتوبوس است. منتها این تخفیف تنها روی بلیط‌های برخی از شرکت‌های مسافربری و گاهاً نوع خاصی از اتوبوس‌ها در مسیر‌های مخصوص اعمال می‌شود. در واقع این طور نیست که عمومیت داشته‌باشد و در هر سفری با هر نوع اتوبوسی بتوان از آن استفاده نمود.

کد تخفیف برای افراد خاص مانند بازنشستگان

کد تخفیف بلیط اتوبوس برای افراد خاصی مانند بازنشستگان، معلم‌ها و... نیز در نظر گرفته ‌می‌شود. به این ترتیب اگر به لحاظ شغلی یا شرایط زندگی جزو قشر خاصی هستید مژده یک سفر زمینی خاطره‌انگیز و ارزان‌قیمت را برایتان داریم.

کد تخفیف اپلیکیشن

کد تخفیف اپلیکیشن از آن تخفیف‌هایی است که صرف‌نظر از شغل افراد یا نوع بلیط و... شامل حال همه می‌شود؛ تنها شرط استفاده از آن نصب و عضویت در اپلیکیشن شرکت حمل و نقل موردنظر است.

کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف

از دیگر اقداماتی که موجب رونق‌بخشی به تجارت‌های آنلاین می‌شود ارائه کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف است؛ طبیعتاً شرکت‌های اتوبوس‌رانی نیز یک چنین فرصت طلایی را از دست نداده و یک سری کد تخفیف در مناسب‌های مختلف مانند اعیاد، تعطیلات و... را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند. با این حساب در ایام خاصی همچون تعطیلات ملی و مذهبی که اکثر مردم سفر را به در خانه ماندن ترجیح می‌دهند و شاهد افزایش استفاده از انواع وسایل نقلیه و به تبع آن بالاتر رفتن قیمت این وسایل خواهیم بود؛ با استفاده از این کد تخفیف قادر به تهیه بلیط اتوبوس از بهترین و معتبرترین شرکت‌های مسافربری خواهید شد.

شرایط استفاده از کد تخفیف بلیط اتوبوس چیست؟

استفاده از کد تخفیف بلیط اتوبوس شرایط چندان خاصی ندارد و تنها چیزی که باید به آن توجه شود؛ مطابقت کد تخفیف با نوع بلیط و شرایط مسافر است. به عنوان مثال اگر جزو افراد بازنشسته نیستید نمی‌توانید از کد تخفیفی که برای افراد خاص (بازنشستگان) منتشر شده استفاده کنید.

به اضافه این که همه کدهای تخفیف مدت‌دار بوده و پس از سپری شدن بازه زمانی تعریف شده، منقضی و بی‌اعتبار می‌شوند.

انواع کد تخفیف خرید آنلاین بلیط اتوبوس را چگونه دریافت کنیم؟

اگرچه با مراجعه به وب سایت شرکت‌های مسافربری ضمن امکان خرید آنلاین بلیط اتوبوس قادر به دریافت کدهای تخفیف نیز خواهید شد؛ با این حال اگر به دنبال یک مرجع تخصصی و همواره بروز هستید که کد تخفیف بلیط اتوبوس را در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر کند؛ پیشنهاد می‌کنیم در سایت، اپلیکیشن، کانال و ربات تلگرام، خبرنامه موپُن عضو شده یا اقدام به نصب افزونه موپُن روی مرورگر خود نمایید. چنانچه تهیه بلیط اتوبوس را با کدهای تخفیف درج شده در کانال‌های مذکور انجام دهید، بیشترین تخفیف بلیط اتوبوس نصیبتان خواهدشد.

چگونه از کد تخفیف بلیط اتوبوس استفاده کنیم؟

به منظور استفاده از کد تخفیف بلیط اتوبوس ابتدا باید فرآیند خرید بلیط اتوبوس را به صورت اینترنتی انجام دهید. پس از ورود به وب سایت شرکت اتوبوس‌رانی مورد نظر و ضمن رزرو بلیط اتوبوس به صفحه مخصوصی هدایت خواهید شد. در ادامه پروسه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می‌توانید نوع بلیط را انتخاب کنید. به عنوان مثال ممکن است قصد خرید بلیط اتوبوس VIP یا معمولی را داشته باشید. در ادامه نوبت به پرداخت قیمت بلیط اتوبوس می‌رسد. در این مرحله می‌توانید کد تخفیف بلیط اتوبوس را که پیش‌تر از سایت‌های معتبری همچون موپن دریافت کرده‌اید در کادر مخصوص آن وارد کنید. به این ترتیب قادر به خرید بلیط اتوبوس تخفیف دار خواهید شد.

نحوه محاسبه تخفیف بلیط اتوبوس یا کد تخفیف چگونه است؟

در خرید بلیط اتوبوس پایانه‌ها به صورت تخفیف‌دار لازم است به سایت خرید بلیط اتوبوس مراجعه کنید. در واقع کد تخفیف بلیط اتوبوس برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس پیش‌بینی شده است. بلیط اینترنتی اتوبوس را نیز علاوه بر وب‌سایت خودِ شرکت اتوبوس‌رانی در انواع سایت بلیط اتوبوس خواهید یافت. پس از استعلام بلیط اتوبوس برای مقصد موردنظر و ضمن پرداخت قیمت بلیط با وارد کردن کد تخفیف، مقدار تخفیف پیش‌بینی شده در کد به صورت اتوماتیک روی صورت حساب شما اعمال خواهد شد.