موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری

کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری

کد تخفیف 20 هزار تومانی اولین خرید سفارش اداری

با ثبت این کد می‌توانید از 20 هزار تومان تخفیف اولین خرید از سفارش اداری، فروشگاه آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها، برای خریدهای بیش از 200 هزار تومان برخوردار شوید. برای ورود به وبسایت سفارش اداری بر روی ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 150 هزار تومانی میز اداری و خانگی تیمیس

با وارد کردن کد تخفیف از 150 هزار تومان تخفیف میز اداری و خانگی تیمیس فروشگاه اینترنتی کالاهای ضروری و مصرفی بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت تیمیس بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 هزار تومانی سفارش اداری

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 15 هزار تومان تخفیف سفارش اداری، فروشگاه آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل محصولات بهداشتی، لوازم التحریر و لوازم پذیرایی برای سفارش‌های بالای 200 هزار تومان بهره‌مند ‌شوید. برای ورود ...

کد تخفیف منقضی شده

تا %40 تخفیف جمعه سیاه سفارش اداری

در طرح جمعه سیاه سفارش اداری، فروشگاه آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها تا %40 تخفیف محصولات منتخب بهره‌مند شوید. برای مشاهده محصولات منتخب جمعه سیاه در وبسایت سفارش اداری بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی سفارش اداری

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 20 هزار تومان تخفیف سفارش اداری، فروشگاه آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل محصولات بهداشتی، لوازم التحریر و لوازم پذیرایی برای سفارش‌های بالای 200 هزار تومان بهره‌مند ‌شوید. لازم به ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی شفارش اداری

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %10 تخفیف سفارش اداری، فروشگاه آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل محصولات بهداشتی، لوازم التحریر و لوازم پذیرایی بهره‌مند ‌شوید. برای ورود به وبسایت سفارش اداری بر روی "خرید کنید" ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی سفارش اداری

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 20 هزار تومان تخفیف سفارش اداری، فروشگاه آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل محصولات بهداشتی، لوازم التحریر و لوازم پذیرایی برای سفارش‌های بالای 100 هزار تومان بهره‌مند ‌شوید. برای ورود ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 هزار تومانی اولین خرید سفارش ادا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 10 هزار تومان تخفیف اولین خرید سفارش اداری برای سفارش‌های بالای 100 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت سفارش اداری بر روی " خرید کنید " کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 5 درصدی سفارش ادا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %5 تخفیف سفارش اداری بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت سفارش اداری بر روی " خرید کنید " کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 5 درصدی برسام مارکت

برای خریدهای بالای 150 هزار تومان قابل استفاده می‌باشد. برای ورود به وبسایت برسام مارکت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی برسام مارکت

برای خریدهای بالای 300 هزار تومان قابل استفاده می‌باشد. برای ورود به وبسایت برسام مارکت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 5 درصدی اولین خرید سفارش اداری

با وارد کردن کد تخفیف از %5 تخفیف اولین خرید سفارش اداری، فروشگاه آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل محصولات بهداشتی، لوازم التحریر و لوازم پذیرایی بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت سفارش اداری بر روی " ...

کد تخفیف منقضی شده

لوازم و تجهیزات اداری

تامین اقلام مصرفی سازمان‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مدیران کسب‌وکارها محسوب می‌شود؛ به خصوص اگر مدیران کسب‌وکارهای در حال رشد به دنبال اقلامی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه باشند. از این رو قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم و تجهیزات اداری آشنا کنیم. خرید اینترنتی از این فروشگاه‌ها مزایای فراوانی را به همراه دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

اکنون همین‌قدر بگوییم خرید از این فروشگاه‌ها با اعمال کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری امکان پذیر می‌باشد. به این ترتیب به عنوان یک مدیر و کارآفرین براحتی می‌توانید قسمت اعظم انرژی، تمرکز و مهم‌تر از همه زمان خود را روی رهبری کارکنانتان برای دستیابی به اهداف سازمانی خود بگذارید.

لوازم و تجهیزات اداری چه مواردی هستند؟

با دریافت کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری براحتی قادر به سفارش اینترنتی انواع اقلام مورد نیاز در شرکت‌ها و سازمان‌ها خواهید شد. به این ترتیب فرصتی برای خرید ارزان محصولاتی همچون مبلمان اداری، ملزومات اداری، لوازم‌تحریر، کاغذ و مقوا، نوشت‌افزار، کیف اداری، لوازم دیجیتالی، شوینده و بهداشتی، پذیرایی و... خواهید داشت.

خرید آنلاین لوازم و تجهیزات اداری چه مزایایی دارد؟

خرید آنلاین لوازم و تجهیزات اداری با مزایای قابل‌توجهی همراه است که در خرید حضوری این وسایل خبری از آنها نمی‌باشد. اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت را می‌توان استفاده از کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری دانست.

با این حساب اگر قصد خرید آنلاین لوازم و تجهیزات اداری را دارید تنها کافی است سری به وب‌سایت فروشگاه موردنظرتان بزنید. اینگونه نه‌تنها به توضیحات کامل محصولات این فروشگاه دسترسی خواهید داشت؛ بلکه دایره انتخابتان محصولات بسیار متنوعی را شامل می‌شود. مهم‌تر از همه این که کمک قابل‌توجهی به کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌نمایید. از اینها گذشته با سفارش آنلاین لوازم اداری از کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری بهره‌مند خواهیدشد. اینگونه در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و همچنین سفارشتان در عرض چند دقیقه ثبت می‌گردد.

در نهایت این‌که در هر ساعتی از شبانه‌روز دسترسی کاملی به محصولات فروشگاه موردنظر خواهید ‌داشت. به اضافه این که فرصتی برای مطالعه نظرات دیگر مشتریان و همینطور مقایسه کالاهای مختلف به لحاظ قیمت، جنس و... در اختیارتان قرار می‌گیرد.

معرفی فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری

خرید انواع لوازم و تجهیزات اداری به صورت آنلاین زمانی ایده‌آل و به‌صرفه خواهد بود که از مرجعی معتبر و قانونی انجام شود. اینگونه دیگر بابت اصالت، کیفیت و مهم‌تر از همه قیمت محصول خریداری شده دغدغه‌ای نخواهید داشت. از این‌رو بر‌آن شدیم تا فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری را خدمتتان معرفی کنیم.

بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری شامل سفارش اداری، تیمیس، اداری کالا است. در ادامه معرفی کامل‌تری از خدمات و محصولات این فروشگاه‌ها خواهیم داشت. به‌اضافه اینکه تا حدودی با مزایای خرید از هر یک از این فروشگاه‌ها آشنا می‌شوید.

فروشگاه سفارش اداری

فروشگاه سفارش اداری یکی از فعال‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش انواع لوازم و تجهیزات اداری به فعالیت می‌پردازد. این فروشگاه بستری آنلاین برای خرید لوازم و تجهیزات موردنیاز ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم نموده است.

به‌طوری که با مراجعه به آن همواره می‌توانید اقلامی با‌کیفیت و ارزان‌قیمت را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. یکی از مزایای بسیار مهم فروشگاه سفارش اداری تهیه لیست خرید به صورت آنلاین است. به اضافه اینکه می‌توانید دوره یادآوری لیست‌ها را تعیین کرده و اینگونه پیش از موعد از به اتمام رسیدن کالاهای مورد نیازتان باخبر شوید.

فروشگاه اینترنتی تیمیس

در معرفی وبسایت‌های فروشگاهی فعال در حیطه فروش لوازم و تجهیزات اداری به هیچ‌وجه نمی‌توان از فروشگاه تیمیس چشم‌پوشی کرد. این فروشگاه را به جرئت می‌توان یکی از بهترین سایت‌های فروش لوازم و تجهیزات اداری به حساب آورد. پس از دریافت کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری فروشگاه تیمیس براحتی می‌توانید کلیه کالاهای ضروری و مصرفی شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی را با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

فروشگاه اداری کالا

فروشگاه اینترنتی اداری کالا مرجعی عالی برای خرید آنلاین محصولاتی همچون ماشین‌های اداری، کالاهای دیجیتال، لوازم تحریر، کارتریج و تونر، تجهیزات فروشگاهی و بانکی، دستگاه‌های صحافی و پرس، ماشین حساب، قلم نفیس و ست مدیریتی، وایت برد و تابلو اعلانات، هدایای تبلیغاتی و... محسوب می‌شود.

مقایسه بهترین فروشگاه های لوازم و تجهیزات اداری

فروشگاه سفارش اداری در تامین محصولاتی همچون کاغذ، دستمال‌کاغذی، شوینده (سفیدکننده، جرم‌گیر و...) قند و شکر، نسکافه، کاپوچینو، کیسه زباله، لوازم تحریر(خودکار، خودنویس و...) و... جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود؛ چرا که در عین تضمین کیفیت کالا انواع لوازم و تجهیزات اداری را با ارزان‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند.

در مقایسه میان بهترین فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری بد نیست بدانید با خرید از فروشگاه تیمیس مزایایی همچون مشاوره با کارشناسان، قیمت مقرون‌به‌صرفه، محصولاتی با کیفیت بالا، تخفیفات پلکانی، ارسال سفارشات به صورت رایگان و... در اختیارتان قرار می‌گیرد. کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز در ادارات و سازمان‌ها را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب در فروشگاه اداری کالا خواهید یافت. نکته قابل توجه درباره وب‌سایت اداری کالا آن است که این فروشگاه به تامین کالاهای اورجینال اداری می‌پردازد. مهم‌تر از همه این که با مراجعه به این وب‌سایت فرصتی برای سفارش عمده یا جزئی محصولات موردنیاز خود در اختیار خواهید داشت.

انواع کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری

در خرید لوازم و تجهیزات اداری همچون کاغذ، مبلمان، لوازم تحریر و... صرف‌نظر از فروشگاه انتخابی می‌توانید از کدهای تخفیف متنوعی برخوردار شوید. در این صورت بد نیست بدانید انواع کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری شامل موارد زیر است:

کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری در اولین خرید

یکی از محبوب‌ترین انواع کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری، کد تخفیفی است که فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده این لوازم برای خریداران تازه‌وارد در نظر می‌گیرند. به این صورت که هر کاربر در نخستین خرید خود از این فروشگاه‌ها می‌تواند از کد تخفیف اولین خرید لوازم و تجهیزات اداری بهره‌مند شود.

کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری در خرید محصولات منتخب

کد تخفیفی که فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری در فواصل مختلف برای اجناس گوناگونی همچون مبلمان، لوازم پذیرایی، دستگاه‌های اداری و... در نظر می‌گیرند را کد تخفیف محصولات منتخب می‌نامند؛ طبیعتاً هر فروشگاهی بسته به اهداف خود این کد تخفیف را برای محصولات مختلفی منتشر می‌نماید.

کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری برای افراد خاص مانند بازنشستگان

افرادی خاص همچون بازنشستگان در هنگام خرید لوازم و تجهیزات اداری می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شوند. به این منظور تنها کافی است کد تخفیف برای افراد خاص را از کانال‌های معتبر دریافت کرده و در هنگام خرید از آن استفاده کنند.

کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری مخصوص اپلیکیشن

کد تخفیف اپلیکیشن کدی است که به طور مجزا برای کاربران اپلیکیشن‌ها ارائه می‌شود. با این حساب اگر خرید خود را به جای وب‌سایت فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری از اپلیکیشن همین فروشگاه‌ها انجام دهید؛ یک کد تخفیف مخصوص و ویژه تحت عنوان " کد تخفیف اپلیکیشن" در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کد تخفیف در مناسبت های مختلف

این نوع کد تخفیف را در ایام خاص تقریباً در کلیه فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری خواهید دید. با این حساب اگر می‌خواهید یک خرید مقرون‌به‌صرفه با تخفیفات ویژه داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم در مناسبت‌های مختلفی همچون اعیاد مذهبی، روز پدر، روز مادر، عید نوروز و... به ثبت سفارش بپردازید. اینگونه فرصتی عالی برای بهره‌مندی از کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف در اختیار خواهید داشت.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات فروشگاه های لوازم و تجهیزات اداری

در مراجعه به وب‌سایت لوازم و تجهیزات اداری معمولاً یک سری محصولات را به طور ثابت در هر یک از این فروشگاه‌ها خواهید دید؛ یعنی همان محصولاتی که در ابتدای این متن تحت عنوان" لوازم و تجهیزات اداری" معرف حضورتان قرارگرفت. در ادامه کد تخفیف انواع محصولات و خدمات فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری را به طور جزئی‌تر خدمتتان معرفی خواهیم‌کرد.

کد تخفیف مبلمان اداری

با استفاده از کد تخفیف مبلمان اداری قادر به خرید آنلاین و ارزان محصولاتی همچون موارد زیر خواهید شد:

میز اداری (میز مدیریتی، میز مدیریت و کنفرانس، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز منشی، پذیرش و کانتر)، صندلی اداری، دکوراسیون اداری (فایل اداری، کتابخانه اداری، فایل رومیزی کشویی)، ست اداری رومیزی (ست رومیزی مدیریتی، ست رومیزی چوب و فلز، ست رومیزی تکی)

کد تخفیف ملزومات اداری

از کد تخفیف ملزومات اداری می‌توانید برای خرید اینترنتی لوازم و تجهیزات اداری زیر استفاده کنید:

لوازم اداری رومیزی (زیر تقویمی، کازیه یا کازیو، جای کاغذ یادداشت، ماشین‎دوخت، دستگاه پانچ کاغذ، دستگاه برش کاغذ، جا‎خودکاری، پایه چسب، سوزن منگنه کش، جا سوزنی اداری، انواع مهر، زیردستی)، وایت برد (شیشه ای، مغناطیسی)، لوازم جانبی وایت برد، میز نور طراحی، میز نقشه‎کشی، تابلو اعلانات و...

کد تخفیف لوازم‌تحریر

پس از دریافت کد تخفیف لوازم‌تحریر قادر به خرید محصولات زیر با قیمتی بسیار مناسب خواهیدشد:

لوازم تحریری همچون خط کش، کیلیپس و گیره کاغذ، سوزن منگنه، سوزن ته گرد و پونز، کش پول، ابرک پول شمار، جامدادی، تخته پاک کن، استامپ و جوهر استامپ، کاربن، قیچی، کاتر، دستگاه قیمت زن دستی، طلق عنوان رومیزی، دفاتر مالی و اداری یعنی کارتابل مدیریتی، دفترچه تلفن، سررسید و تقویم و...

کد تخفیف کاغذ و مقوا

کد تخفیف کاغذ و مقوا قابلیت اعمال بر سفارش‌هایی را دارد که شامل محصولات زیر هستند:

رول فکس، کاغذ، مقوا، پاکت، کاغذ پشت چسب‌دار، کاغذ به‌هم‌پیوسته، کاغذ یادداشت، برچسب شیشه‌مات‌کن، فاکتور فروش و غیره.

کد تخفیف نوشت‌افزار

در خرید محصولاتی همچون خودکار، مداد‌تراش، روان‌نویس، لاک غلط‌‌‌گیر، مداد، مداد نوکی، پاک‌کن، ماژیک و حتی لوازم تحریر عمده می‌توانید از کد تخفیف نوشت‌افزار استفاده کنید.

کد تخفیف کیف اداری

انواع کیف‌های چرمی، کیف مهندسی و غیره را می‌توانید با استفاده از کد تخفیف کیف اداری با قیمتی بسیار مناسب و به‌صرفه خریداری نمایید.

کد تخفیف لوازم دیجیتالی

منظور از لوازم دیجیتالی انواع ماشین حساب، کارتریج و مواد مصرفی، ماشین‌های اداری، باتری، دستگاه فکس و غیره است. هر یک از محصولات نامبرده‌شده در بازار با قیمت نسبتاً بالایی به فروش می‌رسند. در چنین شرایطی کد تخفیف لوازم دیجیتالی فرصتی برای خرید ارزان‌قیمت این محصولات در اختیارتان قرار می‌دهد.

کد تخفیف شوینده و بهداشتی

کد تخفیف مواد شوینده و بهداشتی محصولاتی همچون مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، دستمال کاغذی، مایعات پاک‌کننده، ابزار نظافت، اسپری خوشبوکننده و... را تحت پوشش قرار می‌دهد.

کد تخفیف لوازم پذیرایی

کد تخفیف لوازم پذیرایی قابلیت استفاده برای خرید اینترنتی لوازمی همچون ظروف یکبار مصرف، چای، قند، شکر و... را دارد.

شرایط استفاده از کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری چیست؟

استفاده از کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری معمولاً نیازمند عضویت در فروشگاه‌های لوازم تجهیزات اداری است. به اضافه این که کد تخفیف موردنظر باید از نظر زمانی معتبر باشد. همچنین استفاده از بعضی کدها برای همه کاربران امکان‌پذیر نمی‌باشد.

به عنوان مثال هر کاربری نمی‌تواند خرید خود را با استفاده از کد تخفیف افراد خاص همچون بازنشستگان انجام دهد. مهم‌تر از همه این که کد تخفیف یک فروشگاه قابلیت استفاده در فروشگاه دیگر را ندارد.

انواع کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری را چگونه دریافت کنیم؟

دریافت انواع کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری علاوه بر همان فروشگاه از طریق سایت، اپلیکیشن، کانال و ربات تلگرام، خبرنامه و افزونه موپُن نیز امکان پذیر می‌باشد. به خصوص که اینگونه به کدهای تخفیف ارائه شده توسط سایر فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات اداری نیز دسترسی خواهید داشت.

چگونه از کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری استفاده کنیم؟

به منظور استفاده از کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری ابتدا باید به وبسایت یا اپلیکیشن فروشگاه موردنظر خود مراجعه نمایید. سپس محصولات موردنیازتان را انتخاب کرده و سبد خود را تکمیل کنید. در نهایت پیش از ثبت نهایی سفارش و پرداخت صورت حساب می‌توانید از کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری استفاده نمایید. در واقع تنها لازم است این کد را در کادر مخصوصی که در صفحه قرار داده شده وارد کنید.

نحوه محاسبه تخفیف لوازم و تجهیزات اداری با کد تخفیف چگونه است؟

پس از وارد کردن کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری در کادر مخصوص گفته شده، سیستم به طور اتوماتیک درصد یا مبلغ تخفیف هر کد را بر صورت حساب نهایی اعمال خواهد کرد. در این مرحله همه چیز به طور خودکار انجام شده و نیازی نیست که کاربر کاری انجام دهد.

مقدار تخفیف هر کد با کد دیگر متفاوت بوده و به صورت درصدی یا مبلغی ثابت محاسبه می‌گردد. این درصدها ممکن است هر مقداری باشد به عنوان مثال 5%، 10% و... ؛ به این ترتیب بر اساس کد تخفیف لوازم و تجهیزات اداری شاهد کسر مبلغی مشخص از فاکتور نهایی خواهید بود.