موپُن، مرجع کد تخفیف
اکالا فروشگاه اینترنتی

دریافت کد تخفیف در گردونه شانس اکالا

با ورود به صفحه اکالا گردونه، می‌توانید گردونه را بچرخانید و به‌صورت تصادفی، یکی از جوایز نفیس را دریافت کنید. هدایای داخل این گردونه شامل کد تخفیف اکالا و فروشگاه‌های دیگر، گوشی موبایل، سفر مالدیو، پلی استیشن، 100 میلیون تومان پول یا 1 سال خرید رایگان از اکالا است. هر فرد 1 بار شانس شرکت دارد و با دعوت دوستان یا خرید از اکالا، می‌توانید شانس اضافه دریافت کنید و گردونه را بچرخانید. برای ورود به گردونه دور شانس اکالا روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

منقضی شده تاریخ انتشار: 1403/02/26
برای استفاده از این پیشنهاد نیاز به کد تخفیف نیست خرید کنید
108

میزان رضایت از این کد تخفیف 68 درصد است

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های اکالا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از اکالا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های اکالا خبر دار شوید

ارسال نظر
  • ارسال نظر

در ادامه توضیحات بیشتری درباره این گردونه می‌خوانید.

گردونه شانس اکالا

در این گردونه جایزه پوچ وجود ندارد و هر فرد در هر بار چرخاندن آن، جایزه‌ای خواهد گرفت. بنابراین بهتر است حتما از شانس‌های خود برای شرکت در آن استفاده کنید.

گردونه اکالا

جوایز این گردونه شامل کدهای تخفیف برای خرید از اکالا، خانومی، بانی مد،‌ تپسی و شب، Ps5، گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S24 Ultra، جایزه نقدی 100 میلیون تومانی، سفر رایگان به مالدیو و تخفیف 100 درصدی خرید از اکالا به مدت 1 سال تا سقف 20 میلیون تومان است.

اکالا گردونه

اگر از 1 بار فرصت چرخاندن گردونه که در ابتدا داشتید استفاده کرده‌اید و قصد دریافت شانس‌های بیشتری دارید از 2 راه می‌توانید این کار را انجام دهید. راه اول دعوت از دوستان خود به گردونه شانس اکالاست که اگر موفق باشد به ازای هر دوست 1 شانس اضافه به شما داده می‌شود. راه دوم نیز خرید از اکالاست که پس از پرداخت موفق، 1 شانس دیگر به حساب کاربری شما افزوده خواهد شد. توجه کنید که سقف دفعات دریافت شانس مجدد با روش دعوت از دوستان 5 بار است اما روش دوم نامحدود است و سقفی ندارد.