موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف پی ام ای شاپ

کد تخفیف پی ام ای شاپ

(امتیاز ۴.۸۳ از مجموع ۱۱ رای)

از آخرین تخفیف‌های پی ام ای شاپ خبردار شوید

کد تخفیف پی ام ای شاپ

(امتیاز ۴.۸۳ از مجموع ۱۱ رای)

کد تخفیف پی ام ای شاپ

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف پی ام ای شاپ، کاملاً رایگان و تست شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر از پی ام ای شاپ خرید کنید!

از آخرین تخفیف‌های پی ام ای شاپ خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از پی ام ای شاپ موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید پی ام ای شاپ می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های پی ام ای شاپ که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از پی ام ای شاپ دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
12 درصد کد تخفیف نت افراز ویژه گواهینامه SSL

جهت خرید انواع گواهینامه SSL شامل DV و WildCard می‌توانید این کد تخفیف نت افزار را وارد کرده و 12 درصد تخفیف از این سامانه دریافت کنید. برای ورود به وبسایت نت افراز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف فعلا معتبر
11 درصد کد تخفیف نت افراز

شما می‌توانید این کد را هنگام ثبت سفارش از سامانه نت افراز برای خرید هاست، سرور و دیگر سرویس‌های مرتبط، وارد کرده و %11 تخفیف نت افراز را دریافت کنید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف بر روی ...

کد تخفیف فعلا معتبر
تا 1 میلیون و 620 هزار تومان کد تخفیف سرور میهن وب هاست

با استفاده از این کد تخفیف میهن وب هاست می‌توانید 9 درصد تخفیف برای خرید انواع سرور مجازی ایران، مجازی آلمان، مجازی حرفه‌ای و... دریافت کنید. لازم به ذکر است سقف کسر هزینه این کد تخفیف از فاکتور شما مبلغ ...

کد تخفیف فعلا معتبر
کد تخفیف 35 هزار تومانی اشتراک 3 ماهه آی اپس

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید اشتراک 3 ماهه آی اپس، مرجع دانلود و نصب بازی برای ios را با 35 هزار تومان تخفیف تهیه کنید. لازم به ذکر است که این کد بر روی سایر اشتراک‌ها اعمال نخواهد ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف پی ام ای شاپ

کد تخفیف 6 درصدی محصولات Clash of Clans ،PES mobile و Clash Royale پی ام ای شاپ

با استفاده از این کد تخفیف محصولات دسته‌بندی‌های Clash of Clans ،PES mobile و Clash Royale را با 6 درصد تخفیف خریداری نمایید. توجه داشته باشید که این کد فقط روی خریدهای بالاتر از 100 هزار تومان اعمال خواهد شد. ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف پی ام ای شاپ

کد تخفیف محصولات بازی world of tanks blitz پی ام ای شاپ

با وارد کردن این کد در خرید محصولات بازی world of tanks blitz از جمله پتل پس و باندل از فروشگاه آنلاین پی ام ای شاپ از 5 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد. توجه داشته باشید که این کد برای ...

کد تخفیف منقضی شده
ارسال نظر
  • ارسال نظر

پی ام ای شاپ

بازی‌های آنلاین هر ساله طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند و در میان مردم محبوب‌تر می‌شوند. این بازی‌ها رفته رفته به یکی از رایج‌ترین سرگرمی‌های مردم تبدیل شده‌اند. اگر تجربه انجام بازی‌های آنلاین مثل کلش اف کلنز را داشته باشید، حتما این را مشاهده کرده‌اید که برای دسترسی به یک قابلیت خاص مثل درآمد بیشتر یا قدرت بیشتر، باید سکه بخرید و بابت آن پول واقعی بپردازید.

اغلب این قابلیت‌های پولی در بازی‌ها آنقدر جذاب طراحی می‌شوند که کاربر مشتاق خرید آن شود. گاهی وقت‌ها هم برای دسترسی به مرحله‌های vip یا جذاب‌تر باید آن‌ها را بخرید. خرید این سکه‌ها همیشه کار ساده‌ای نیست چون ممکن است ارز هر کشوری را نتوانید بفرستید. یا ممکن است شما کار با آن را به خوبی ندانید.

اما آیا می‌دانستید که سایت‌هایی در ایران در زمینه فروش انواع سکه و پول داخل بازی فعالیت می‌کنند؟ وبسایت پی ام ای شاپ یکی از این وبسایت‌ها است که جم یا سکه داخل بازی را با قیمت‌های مناسب به شما ارائه می‌کند.

حال از آنجایی که تعداد گیمرها در داخل ایران روز به روز در حال افزایش است، تعداد کسانی که از پی ام ای شاپ سکه داخل بازی می‌خرند هم افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل وبسایت موپُن برای این دسته از کاربران خود کد تخفیف پی ام ای شاپ در نظر گرفته است. اگر شما هم گیمر هستید و یا به بازی و مسابقه علاقه‌مند هستید، استفاده از کد تخفیف کوییز آف کینگز، کد تخفیف موجو جم و کد تخفیف دیکاردو را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی فروشگاه پی ام ای شاپ

فروشگاه پی ام ای شاپ در حوزه فروش نسخه اصلی بازی‌ها فعالیت می‌کند. این فروشگاه در سال 97 تاسیس شده و علاوه بر بازی، انواع گیفت کارت هم می‌فروشد و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها را هم پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که PMA shop فقط محصول الکترونیکی به فروش می‌رساند و هیچ محصول فیزیکی در این فروشگاه یافت نمی‌شود.

ویژگی‌های منحصر به‌فرد فروشگاه اینترنتی پی ام ای شاپ:

فروشگاه پی ام ای شاپ توانسته است با ارائه خدمات خوب به کاربران خود، در مدت زمان کمی رشد بسیار خوبی داشته باشد و از سال 97 تا به الان در میان بهترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش سکه داخل بازی به حساب می‌آید. به دست آوردن این موفقیت تنها به این دلیل خواهد بود که یک فروشگاه اینترنتی ویژگی‌های منحصر بفردی داشته باشد تا بتواند رضایت کاربران را جلب کند.

پشتیبانی 24/7:

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی سرویس پشتیبانی دارند اما اکثر آن‌ها فقط در ساعات اداری فعال هستند یا حتی فقط در بعضی روزهای هفته پاسخگوی شما هستند. اما پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پی ام ای شاپ، 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و پیشنهادات شماست.

خرید کاملا قانونی:

برخی افراد فکر می‌کنند خرید سکه داخل بازی غیر قانونی است ولی این تصور کاملا اشتباه است. خرید از فروشگاه اینترنتی پی ام ای شاپ کاملا قانونی است و مجوزهای لازم را هم دارد.

تضمین بهترین قیمت:

قیمت‌های ارائه شده توسط پی ام ای شاپ مناسب است و در بسیاری از موارد کمترین قیمت را در میان فروشگاه‌های هم حوزه خود دارد. علاوه بر آن شما با استفاده از کد تخفیف پی ام ای شاپ می‌توانید سفارش خود را با هزینه کمتر ثبت و دریافت کنید.

بازگشت وجه فوری:

بسیاری از فروشگاه‌های بازی امکان بازگشت وجه برای مشتری را ندارند. اما اگر کاربر در هنگام خرید از فروشگاه پی ام ای شاپ، با مشکلی مواجه شود مبلغ پرداخت شده فورا به حساب او بازگردانده می‌شود.

بلاگ:

وبسایت پی ام ای شاپ، به صورت منظم مقالات آموزنده و جذابی را درباره دنیای هیجان انگیز بازی‌ها و ویدئو گیم‌ها منتشر می‌کند. این مقالات شما را از جدیدترین بازی‌های دنیا با خبر می‌کند و برای کسانی که علاقه زیادی به این موضوعات دارند بسیار جذاب هستند.

آیا خرید از پی ام ای شاپ قانونی است؟

بله. فروشگاه پی ام ای شاپ، نماد اعتماد دارد و شما می‌توانید این نماد را در فوتر سایت مشاهده نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توان در پی ام ای سفارش ثبت کرد؟

ساعت کاری این فروشگاه 11 ظهر تا 10 شب است اما پیشتیبانان پی ام ای شاپ، برای تکمیل سفارشات مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

آیا اطلاعات من در وبسایت پی ام ای امن است؟

این فروشگاه دارای بهترین سرورهای امنیتی است و محافظ اطلاعات و حریم شخصی شماست. ولی شما برای اطمینان بیشتر نسبت به اطلاعات خود، هربار بعد از ثبت سفارش، رمز عبور خود را عوض کنید. چون وبسایت amp مسئولیتی در قبال هک کردن شما نخواهد داشت.

دسته‌بندی محصولات و خدمات پی ام ای شاپ

این فروشگاه خدمات مختلفی ارائه می‌کند و مورد توجه علاقمندان به بازی‌های مختلف است.

خدمات بازی موبایل

در سال‌های اخیر با بزرگ شدن صفحه موبایل‌ها و همچنین پیشرفته شدن سیستم عامل آن‌ها، باز‌ی‌های موبایلی بیش از پیش محبوب شده‌اند. در این قسمت از فروشگاه پی ام ای شاپ، سکه و جم یا به طور کلی پول داخل بازی برنامه‌هایی همچون پابجی، کلش رویال و کال آف دیوتی فروخته می‌شوند.

خدمات بازی کامپیوتر

برخی از افراد بازی کامپیوتری را به بازی موبایلی ترجیح می‌دهند. این انتخاب دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد مثلا اینکه بازی کامپیوتری در یک صفحه بزرگتر اجرا می‌شود وهیجان بیشتری دارد. فروشگاه پی ام ای شاپ، اعتبار داخل بازی‌های مختلفی همچون World of Tanks را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

گیفت کارت‌ها

در فروشگاه پی ام ای شاپ، گیفت کارت‌های مختلفی همچون گوگل پلی، اسکایپ، اپ استور، اسپاتیفای، آمازون و استیم والت فروخته می‌شود. به عنوان مثال گوگل پلی برای خرید و فروش نرم‌افزار و بازی استفاده می‌شود و با توجه به تحریم‌های بانکی در کشور ما خریدن نرم‌افزار و بازی و سرویس‌های غیررایگان و تجاری از گوگل پلی استور تنها با تهیه گیفت کارت گوگل پلی و افزایش اعتبار اکانت گوگل امکان پذیر است. و شما با خرید گیفت کارت از پی ام ای شاپ، دیگر مشکلات پرداخت را نخواهید داشت و هزینه را با کارت بانکی خود پرداخت می‌کنید. همچنین برای صرف هزینه کمتر می‌توانید از کد تخفیف پی ام ای شاپ در موپُن هم استفاده کنید.

انواع کد تخفیف پی ام ای شاپ

از آن جایی که خرید پول داخل بازی برای گیمرها بسیار هیجان انگیز است و طرفداران زیادی پیدا کرده، سایت‌های زیادی مثل پی ام ای شاپ، به صورت دوره‌ای و مناسبتی تخفیف‌های مختلفی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند که کاربر بتواند سکه داخل بازی را با تخفیف تهیه کند. این کد تخفیف‌ها شامل موارد زیر می‌شوند

کد تخفیف اولین خرید پی ام ای شاپ

ویژه کسانی که برای اولین بار از این سایت خدماتی خرید می‌کنند.

کد تخفیف محصولات منتخب پی ام ای شاپ

پی ام ای شاپ به صورت هفتگی یا ماهانه، به روی خدمات منتخب‌ و پرفروش خود تخفیف می‌گذارد.

کد تخفیف پی ام ای شاپ برای افراد خاص

افراد خاص مانند صاحبان فروشگاه‌ها یا اقشار خاص جامعه کد تخفیف‌های مخصوص خود را از این سایت‌ دریافت می‌کنند.

کد تخفیف پی ام ای شاپ در مناسبت‌های مختلف

در مناسبت‌های مختلف مثلا عید نوروز، شب یلدا، روز طبیعت و... وبسایت پی ام ای شاپ کد تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران خود تعریف می‌کند.

شرایط استفاده از کد تخفیف پی ام ای شاپ چیست؟

تنها کافیست به وبسایت موپُن مراجعه کنید و با جستجو کردن "کد تخفیف پی ام ای شاپ" کد محصول موردنظرتان را بردارید و آن را در هنگام ثبت سفارش در وبسایت پی ام ای شاپ الصاق کرده و تخفیف خود را دریافت کنید. کدهای تخفیف عموما دارای شرایطی هستند که رعایت آن‌ها جهت استفاده الزامی است. به عنوان مثال اگر قاصد استفاده از یک کد تخفیف پی ام ای شاپ ویژه خرید اول را دارید؛ بایستی اولین خرید شما از پی ام ای شاپ باشد در غیراینصورت با مشکل مواجه خواهید شد.

انواع کد تخفیف پی ام ای شاپ را چگونه دریافت کنیم؟

جهت دریافت خدمات پی ام ای شاپ با تخفیف، می‌توانید به وبسایت موپُن، اولین و بزرگ‌ترین مرجع ارائه دهنده کد تخفیف در ایران مراجعه کنید. با دانلود اپلیکیشن موپُن به بیش از 10 هزار کد تخفیف رایگان از 900 سایت و اپلیکیشن محبوب ایرانی دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین با اضافه کردن هر فروشگاه به لیست علاقه‌مندی‌ها می‌توانید از تخفیف‌های جدید آن فروشگاه با خبر شوید!

اگر از اپلیکیشن تلگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید در کانال تلگرام موپُن عضو شده و از آخرین کد تخفیف‌های ما مطلع شوید. موپُن همچنین برای مرورگر کروم افزونه اختصاصی دارد که یکی از قابلیت‌های آن نمایش خودکار کدهای تخفیف در صفحه فروشگاه است. یعنی هر زمان که لینک پی ام ای شاپ را در مرورگر کروم خود باز کنید، همان لحظه لیست کدهای تخفیف آن برایتان نمایش داده می‌شود. با افزونه موپُن دیگر هیچ وقت فراموش نمی‌کنید که از کد تخفیف استفاده کنید!

شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در صفحه پی ام ای شاپ در وبسایت، در خبرنامه موپُن عضو شوید و از طریق ایمیل کد تخفیف پی ام ای شاپ را دریافت کنید.

چگونه از کد تخفیف پی ام ای شاپ استفاده کنیم؟

برای خرید سکه داخل بازی با تخفیف، ابتدا به وبسایت موپُن مراجعه کنید. سپس کلمه‌ی " پی ام ای شاپ " را در قسمت سرچ بالای صفحه جستجو کنید. حال لیستی از کد تخفیف‌های پی ام ای شاپ را مشاهده می‌کنید؛ مطابق نیاز خود یکی از کد تخفیف‌ها را مانند تخفیف کلش رویال پی ام ای شاپ انتخاب کنید؛ در سمت چپ توضیحات کد تخفیف موردنظرتان، روی "مشاهده" کلیک کنید. یک تب جدید برای شما باز می‌شود که شامل توضیحات کد تخفیف پی ام ای شاپ است. روی "کپی کنید" بزنید. کد تخفیف شما با موفقیت کپی شد.

حالا به وبسایت پی ام ای شاپ بروید؛ یک محصول را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید؛ می‌توانید چند محصول انتخاب کنید، سپس روی آیکون سبد خرید بالای صفحه کلیک کنید؛ در پایین لیستی که محصولات در آن قرار دارند یک تب خالی به نام کد تخفیف مشاهده می‌کنید؛ حالا وقت آن است که کد تخفیف پی ام ای شاپ را در آن قرار دهید؛ اعمال کد تخفیف را بزنید؛ حالا می‌بینید که مبلغ سفارشتان کاهش یافته است؛ سپس اقدام به پرداخت را بزنید و فرآیند پرداخت را انجام دهید.

شهرهای محل فعالیت پی ام ای شاپ

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، محصولات و خدمات پی ام ای شاپ الکترونیکی هستند و تمام هموطنان در سراسر ایران که به اینترنت دسترسی دارند، می‌توانند از خدمات این وبسایت استفاده کنند.

اطلاعات تماس و پشتیبانی پی ام ای شاپ

ایمیل: support@pmashop

شماره تماس: 91035692 - 021