موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف کتونی استور

(امتیاز ۴.۴۵ از مجموع ۱۲ رای)

از آخرین تخفیف‌های کتونی استور خبردار شوید

کد تخفیف کتونی استور

(امتیاز ۴.۴۵ از مجموع ۱۲ رای)

کد تخفیف کتونی استور

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف کتونی استور، کاملاً رایگان و تست‌شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر از کتونی استور خرید کنید!

از آخرین تخفیف‌های کتونی استور خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از کتونی استور موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید کتونی استور می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های کتونی استور که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از کتونی استور دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
کد تخفیف 10 درصدی عطر و ادکلن مدیسه

اگر قصد خرید انواع عطر و ادکلن از برندهای فرگرنس ورد، برندینی، زارا و... را دارید، با استفاده از این کد می‌توانید 10 درصد تخفیف برای این خرید از فروشگاه مدیسه دریافت کنید. جهت ورود به صفحه مخصوص عطر و ...

کد تخفیف 2 ماه بعد
کد تخفیف 10 درصدی محصولات منتخب مدیسه

با استفاده از این کد تخفیف فروشگاه اینترنتی مدیسه از محصولات منتخب از 10 درصد تخفیف برخوردار شوید. این محصولات شامل پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و ورزشی می‌باشد. برای ورود به وبسایت مدیسه بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف 2 ماه بعد
کد تخفیف 100 هزار تومانی محصولات دسته‌بندی پوشاک و لوازم ورزشی مدیسه

با استفاده از این کد تخفیف فروشگاه اینترنتی مدیسه در خرید بالای 500 هزار تومان از محصولات دسته‌بندی پوشاک و لوازم ورزشی از 100 هزار تومان تخفیف برخوردار شوید. این محصولات شامل مایو، تی شرت ورزشی، کاور زنانه، شلوار و ...

کد تخفیف 2 ماه بعد
کد تخفیف 40 هزار تومانی محصولات آرایشی و بهداشتی مدیسه

با ثبت کد تخفیف در خرید محصولات دسته‌بندی آرایشی و بهداشتی مدیسه، از 40 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید. حداقل مبلغ خرید برای اعمال کد تخفیف 300 هزار تومان است. محصولات آرایشی و بهداشتی مدیسه شامل لوازم آرایشی، مراقبت و ...

کد تخفیف 2 ماه بعد
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 10 درصدی کتونی استور

با وارد کردن این کد برای خریدهای بالای 4 میلیون تومان خود از کتونی استور، فروشگاه تخصصی کفش ورزشی، از 10 درصد تخفیف بهره‌مند خواهید شد. توجه داشته باشید که این تخفیف برای محصولات شگفت‌انگیز فعال نیست و استفاده از ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 5 درصدی کتونی استور

با ثبت این کد برای خرید کتونی‌های باشگاهی، پیاده‌روی و... از فروشگاه آنلاین کتونی استور، 5 درصد تخفیف دریافت کنید. توجه داشته باشید که این کد روی محصولات شگفت‌انگیز اعمال نشده و امکان استفاده از خدمات اسنپ پی هم‌زمان با ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 10 درصدی کتونی استور

کتونی مد نظر خود را با استفاده از این کد تخفیف %10 ارزان‌تر از کتونی استور، فروشگاه آنلاین انواع کتونی خریداری نمایید. برای ورود به وبسایت کتونی استور بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 100 هزار تومانی کتونی استور

با ثبت این کد در خرید از فروشگاه تخصصی کفش ورزشی کتونی استور، از 100 هزار تومان تخفیف بهره‌مند گردید.برای ورود به وبسایت فروشگاه آنلاین کتونی استور بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 100 هزار تومانی کتونی استور

با وارد کردن این کد می‌توانید از تخفیف 100 هزار تومانی فروشگاه اینترنتی کتونی استور بهره‌مند شوید. برای ورود به سایت کتونی استور روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 100 هزار تومانی کتونی استور

با وارد کردن این کد می‌توانید از 100 هزار تومان تخفیف کتونی استور، مرجع خرید انواع کتانی، بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت کتونی استور روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 5 درصدی محصولات برند نایک کتونی استور

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %5 تخفیف محصولات برند نایک فروشگاه اینترنتی کفش ورزشی کتونی استور بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این کد بر روی محصولات پیشنهاد ویژه اعمال نمی‌شود. برای مشاهده و خرید محصولات برند نایک ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 60 هزار تومانی اولین خرید کتونی استور

با وارد کردن کد از 60 هزار تومان تخفیف اولین خرید فروشگاه اینترنتی کفش ورزشی کتونی استور بهره‌مند شوید، لازم به ذکر است این کد بر روی پیشنهاد ویژه اعمال نمی‌شود. برای ورود به وبسایت کتونی استور بر روی "خرید ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف کتونی استور

کد تخفیف 50 هزار تومانی کتونی استور

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 50 هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی کفش ورزشی کتونی استور بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت کتونی استور بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
ارسال نظر
  • ارسال نظر

کتونی استور

فروشگاه کتونی استور یک فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر و خوش‌نام است که انواع کفش‌های ورزشی مخصوص باشگاه، دویدن، پیاده‌روی و... را از برندهای معروف با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌نماید. در این فروشگاه همچنین می‌توانید به خرید محصولاتی مانند کلاه، جوراب و لوازم جانبی بپردازید. بهترین انواع کلاه‌های ورزشی از برندهای نایک، آدیداس، چمپیون و... در این فروشگاه آنلاین به فروش می‌رسد.

جوراب‌های عرضه‌شده در کتونی استور بسیار استاندارد و با کیفیت بوده و از برندهایی همچون پوما، آدیداس، نایک و... هستند. منظور از لوازم جانبی موجود در فروشگاه کتونی استور نیز لوازمی همانند بند کفش، شیکر، کاور ضدآب کفش، اسپری خوشبوکننده کفش، اسپری تمیزکننده کفش، پاشنه‌کش و... است.

محصولات ارائه‌شده در این فروشگاه نه‌تنها به لحاظ ظاهر و مدل بسیار متنوع هستند بلکه جوابگوی نیازهای ورزشی گوناگون نیز می‌باشند. به این ترتیب چه یک ورزشکار تخصصی باشید و چه یک فرد غیرحرفه‌ای با مراجعه به این آنلاین شاپ قادر به خرید مرغوب‌ترین کفش‌ها خواهید شد.

با این تفاسیر به صراحت می‌توان گفت فروشگاه کتونی استور گام مهمی در ارتقای سطح تندرستی و سلامت افراد جامعه برداشته است. از این‌ها گذشته پشتیبانی این فروشگاه بسیار قوی بوده و با ایجاد رابطه‌ای پایدار با مشتری و تعامل دو سویه یک تجربه خرید بسیار عالی نصیبتان خواهدشد.

همچنین با استفاده از کد تخفیف کتونی استور امکان خریدی مقرون به‌صرفه از این فروشگاه برای شما فراهم خواهد شد. حتی می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ایران اسپورتر، کد تخفیف آل اسپرت و کد تخفیف اسپرت برند از دیگر فروشگاه‌های لوازم ورزشی خریدی ارزان‌تر داشته باشید.

ویژگی‌های منحصر‌به فرد فروشگاه اینترنتی کتونی استور:

فروشگاه اینترنتی کتونی استور با ارائه محتوای اورجینال و بهره‌مندی از فناوری روز به خوبی اقدام به جلب توجه مخاطبین نموده است. این فروشگاه نه تنها توانسته ارزش برند خود را ارتقاء دهد و جایگاهی شاخص در میان وب‌سایت‌های ایرانی کسب کند؛ بلکه رتبه نخست پر مخاطب‌ترین سایت کفش ورزشی را نیز از آنِ خود نموده است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد فروشگاه اینترنتی کتونی استور شامل موارد زیر می‌باشد:

ارائه خدمات جانبی، پشتیبانی و حمایت از مشتریان با ارائه برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های تغدیه‌ای و پکیج‌های سلامتی، تولید محتوای یونیک و اورجینال، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، تحقیق و توسعه مداوم در خصوص کیفیت محصولات، ارائه محصولات متنوع و...

دسته‌بندی محصولات سایت کتونی استور

دسته‌بندی محصولات سایت کتونی استور موارد زیر را شامل می‌شود:

باشگاهی، پیاده‌روی، دویدن و طبیعت‌گردی

خرید بهترین کتونی‌های باشگاهی

اگرچه شما عزیزان همواره می‌توانید بهترین کتونی‌های باشگاهی را با کد تخفیف کتونی استور خریداری نمایید؛ اما پیش از خرید ابتدا باید مشخص کنید قصد خرید کفش برای کدام رشته ورزشی را دارید.

به عنوان مثال در خرید کتانی برای باشگاه بدنسازی باید به سراغ کفش‌هایی با زیره نازک بروید؛ زیرا یک چنین کتانی‌هایی به حفظ تعادل شما در باشگاه کمک می‌کنند. به طور کلی در خرید کفش‌های باشگاهی پیشنهاد می‌شود از اجناسی با استحکام و کیفیت بالا استفاده کنید؛ اینگونه از خستگی پاها در هنگام تمرین نیز جلوگیری می‌شود. توجه به مردانه یا زنانه بودن موضوع دیگری است که در خرید کفش‌های باشگاهی باید مدنظر قرار بگیرد. روی‌هم‌رفته کفش‌های مخصوص باشگاه عرضه شده در فروشگاه کتونی استور کاملاً نرم و راحت می‌باشند. این کتونی‌های باشگاهی در انواع مردانه و زنانه موجود بوده و از ویژگی منبسط کردن (آرام کردن) پا برخوردار هستند.

با این تفاسیر در باشگاه‌های ورزشی حتماً باید از کفش‌های مخصوص استفاده کنید. به عنوان مثال پوشیدن کفش‌های کوهنوردی در باشگاه بدنسازی ابداً پیشنهاد نمی‌شود. به این علت که کفش‌های کوهنوردی به طور معمول دارای عاج بلند و زیره استوک‌دار می‌باشند؛ طبیعتاً یک چنین کفشی اصلاً انتخاب مناسبی برای باشگاه محسوب نخواهد بود.

بنابراین اگر قصد سفارش آنلاین بهترین کفش باشگاهی را دارید هم‌اکنون می‌توانید آن را ضمن بهره‌مندی از کد تخفیف کتونی استور، خریداری نمایید.

خرید اینترنتی زیباترین کفش‌های پیاده‌روی

در خرید اینترنتی زیباترین کفش‌های پیاده‌روی از فروشگاه کتونی استور باید به موارد مهمی از جمله وزن، قابلیت تنفس، انعطاف‌پذیری، زیره و لایه میانی، طراحی کفش و... توجه کنید. اینگونه می‌توانید یک کفش پیاده‌روی عالی با ظاهری شیک و کیفیت بالا را خریداری نمایید.

ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کفش‌های دویدن

چنانچه قصد خرید ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین کفش‌های دویدن را دارید بهترین انواع کتانی را براحتی در فروشگاه اینترنتی کتونی استور خواهید یافت. به این ترتیب تنها کاری که باقی می‌ماند آن است که بر اساس دفعات دویدن، شدت هر تمرین، ساختار پاها و مهم‌تر از همه سطح تمرین خود به انتخاب بپردازید.

کتونی‌های شیک و زیبا مخصوص طبیعت‌گردی

یکی از محبوب‌ترین دسته محصولات در آنلاین شاپ کتونی استور به کتونی‌های شیک و زیبا مخصوص طبیعت‌گردی اختصاص یافته‌است. در این دسته انواع کفش‌های اسپورت و راحت را خواهید یافت که براحتی جوابگوی ساعت‌ها طبیعت‌گردی هستند.

در خرید کتونی‌های طبیعت‌گردی حتماً باید به فکر جوراب مناسب نیز باشید. علاوه بر این‌ها معمولاً توصیه می‌شود کفش‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی را یک سایز بزرگ‌تر خریداری نمایید.

برندهای معتبر فروشگاه کتونی استور

در کلیه دسته‌بندی محصولات فروشگاه کتونی استور تولیدات بهترین و معتبرترین برندهای دنیا را خواهید یافت. به طوری که همواره می‌توانید انواع کتانی‌های باشگاهی، پیاده‌روی، طبیعت‌گردی و دویدن را از برندهای محبوب زیر با قیمت مناسب خریداری نمایید:

نایک، اسیکس، آدیداس، ریباک، پوما، نیوبالانس، آندرآمور، اسکیچرز

انواع کد تخفیف کتونی استور

خرید از فروشگاه کتونی استور با استفاده از تخفیف‌هایی ویژه و قابل‌توجه امکان‌پذیر می‌باشد. محبوب‌ترین انواع کد تخفیف کتونی استور به شرح زیر است:

کد تخفیف اولین خرید کتونی استور

کد تخفیف اولین خرید کتونی استور یکی از پرمتقاضی‌ترین انواع تخفیفات ارائه‌شده توسط این فروشگاه اینترنتی است. این کد تخفیف در مبالغ مختلفی منتشرشده که از جمله آن می‌توان به کد تخفیف 60 هزار تومانی اولین خرید کتونی استور اشاره کرد.

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید به هنگام اولین خرید از فروشگاه اینترنتی کتونی استور از 60 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید.

کد تخفیف غیراول کتونی استور

کد تخفیف غیراول کتونی استور در مبالغ مختلف برای کاربرانی پیش‌بینی ‌شده که سابق بر این‌ها به خرید از فروشگاه اینترنتی کتونی استور پرداخته‌اند. این نوع کد تخفیف می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

کد تخفیف 10 درصدی کتونی استور، کد تخفیف 5 درصدی کتونی استور، کد تخفیف 100 هزار تومانی کتونی استور، کد تخفیف 50 هزار تومانی کتونی استور و...

کد تخفیف محصولات خاص کتونی استور

کد تخفیف محصولات خاص کتونی استور را می‌توانید برای خرید برخی از محصولات مورد استفاده قراردهید. یکی از انواع این کد تخفیف شامل کد تخفیف 5 درصدی محصولات برند نایک کتونی استور می‌باشد.

به واسطه این کد تخفیف می‌توانید کلیه محصولات برند نایک عرضه‌شده کتونی استور را با 50 درصد تخفیف خریداری نمایید.

کد تخفیف کتونی استور مخصوص رویدادهای خاص

کد تخفیف رویدادهای خاص کتونی استور در روزهایی با مناسب‌های ملی و مذهبی همچون اعیاد، روز زن (مادر)، روز مرد (پدر)، روز جهانی کودک و... منتشر می‌شود.

کد تخفیف کتونی استور برای اشخاص خاص

فروشگاه اینترنتی کتونی استور یک سری تخفیفات را در اختیار کاربرانی قرار می‌دهد که مشاغل خاصی داشته و به طور کلی جزو اشخاص خاص هستند. به عنوان مثال معلمان، افراد بازنشسته و...

شرایط استفاده از کد تخفیف کتونی استور چیست؟

شرایط استفاده از کد تخفیف کتونی استور بر اساس نوع آن متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال برخی از این کدهای تخفیف را نمی‌توان در خرید "محصولات پیشنهاد ویژه" مورد استفاده قرارداد.

از طرفی کد تخفیف اولین خرید کتونی استور تنها برای خریدارانی قابل استفاده است که برای اولین بار به خرید از این فروشگاه می‌پردازند. کد تخفیف محصولات خاص و کد تخفیف رویدادهای خاص را نیز صرفاً می‌توانید برای خرید محصولاتی مشخص در بازه‌های زمانی تعیین شده بکار ببرید.

کد تخفیف اشخاص خاص نیز شرایط استفاده منحصربه‌فرد خودش را دارد. به این صورت که کد تخفیف اشخاص خاص برای مشتری‌هایی با شغل، سن و حتی جنسیت خاص پیش‌بینی شده‌است.

انواع کد تخفیف کتونی استور را چگونه دریافت کنیم؟

پروسه دریافت انواع کد تخفیف کتونی استور بسیار آسان بوده و لازمه آن مراجعه به سایت یا اپلیکشن موپُن می‌باشد. با عضویت در خبرنامه و شبکه‌های اجتماعی موپُن در سریع‌ترین زمان ممکن قادر به دریافت انواع کد تخفیف کتونی استور خواهید شد.

چگونه از کد تخفیف کتونی استور استفاده کنیم؟

پس از دریافت کد تخفیف کتونی استور به منظور استفاده از این تخفیفات ابتدا باید کد مخصوص را کپی کنید. سپس به صفحه محصولات مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در ادامه به هنگام پرداخت هزینه سفارش نوبت به وارد کردن کد تخفیف در فیلد مربوطه می‌رسد.

پس از آن مبلغ کد تخفیف کتونی استور به طور اتوماتیک از صورت حساب کم می‌شود. به این ترتیب می‌توانید انواع کتانی‌های باشگاهی، دویدن، پیاده‌روی، طبیعت‌گردی، کلاه، جوراب و... را با تخفیف‌های ویژه و قیمت مناسب خریداری نمایید.

شهرهای محل فعالیت کتونی استور

با توجه به این که کتونی استور یک فروشگاه آنلاین با هدف فروش انواع کفش‌های دویدن، باشگاه، پیاده‌روی و طبیعت‌گردی به صورت اینترنتی است؛ بنابراین کلیه شهرها و شهرستان‌های کشور را به خوبی تحت پوشش قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس و پشتیبانی کتونی استور

ایمیل: info@katoonistore.com

تلفن: 3855855 - 051