موپُن، مرجع کد تخفیف
ایرانسل اپراتور تلفن همراه و اینترنت

1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره 3116 و دعوت آن‌ها به تبدیل سیم‌کارتشان به 4G هر دو از 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید! 1 گیگابایت اینترنت رایگان به محض شروع استفاده وی از اینترنت 4G به هر دوی شما تعلق می‌گیرد. برای استفاده از این طرح، دوست ایرانسلی شما باید گوشی با قابلیت اینترنت 4G داشته باشد. بسته اینترنت هدیه 1 روزه، فقط تا پایان همان روز اعتبار خواهد داشت. خود شما نیز می‌توانید با استفاده از کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، سیم‌کارت خود را به 4G تبدیل کنید و علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت‌تر، بسته اینترنتی هدیه را نیز دریافت نمایید. برای مشاهده لینک خبر در وبسایت ایرانسل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

فعلا معتبر تاریخ انتشار: 1401/10/24
برای استفاده از این پیشنهاد نیاز به کد تخفیف نیست خرید کنید
591

میزان رضایت از این کد تخفیف 63 درصد است

گزارش خرابی گزارش عدم کارکرد

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های ایرانسل که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از ایرانسل دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های ایرانسل خبر دار شوید

  • نظرات کاربران
نیلوفر ایزدی پور
1401/10/25
نیلوفر ایزدی پور
اینترنت میخام
عباس آل کثیر
1401/09/30
عباس آل کثیر
ده گیگابایت میخوام
مهسا
1401/09/18
مهسا
تا کی مهلت استفاده داره ؟
keyvan
1399/12/26
keyvan
internet
ارسال نظر
  • ارسال نظر

سیم‌کارت‌های نسل 4 ایرانسل دارای سرعت بالاتری برای مرور صفحات وب و دانلود فایل‌ها هستند و مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی این اپراتور که در گذشته خرید داشته‌اند و سیم‌کارت آن‌ها نسل 3 است می‌توانند با درخواست تبدیل سیم‌کارت خود به نسل جدید از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کد اینترنت رایگان ایرانسل واقعی

اگر تابه‌حال 1 گیگابایت نت رایگان ایرانسل را برای دعوت از دوستان خود به تبدیل سیم‌کارت‌های قدیمی به سیم‌کارت‌های نسل جدید* دریافت نکرده‌اید می‌توانید به ازای هر نفر این بسته را هدیه بگیرید. برای انجام این کار نیازی به وارد کردن کد دستوری خاصی نیست و فقط کافیست شماره دوست مورد نظر خود را به 3116 ارسال کنید.

اینترنت رایگان ایرانسل

جایزه ایرانسل برای دعوت از دوستان به تبدیل سیم‎‌کارت، هم به معرف هم به معرفی شونده تعلق می‌گیرد. در واقع پس از تبدیل و به محض استفاده دوست شما از اینترنت 4G، هدیه اینترنت ایرانسل رایگان برای هر دو نفر شما فعال خواهد شد و تا 24 ساعت اعتبار خواهد داشت. سیم‌کارت‌های نسل 4 ایرانسل دارای سرعت بالاتری برای مرور صفحات وب و دانلود فایل‌ها هستند و مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی این اپراتور که در گذشته خرید داشته‌اند و سیم‌کارت آن‌ها نسل 3 است می‌توانند با درخواست تبدیل سیم‌کارت خود به نسل جدید از مزایای آن بهره‌مند شوند.