موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف کیک و شیرینی

کد تخفیف کیک و شیرینی

کد تخفیف 15 درصدی دراپ وان

با ثبت این کد از 15 درصد تخفیف سامانه آنلاین سفارش کیک و شیرینی دراپ وان برخوردار خواهید شد. برای ورود به وبسایت دراپ وان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی دراپ وان

با استفاده از این کد تخفیف در خرید از دراپ وان، از 20 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید. دراپ وان سامانه آنلاینی برای سفارش کیک، شیرینی، نان، خشکبار، گل، نوشیدنی، شکلات، شمع، بادکنک و... است و در حال حاضر فقط ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی اولین خرید دراپ وان

با وارد کردن این کد تخفیف از 30 هزار تومان تخفیف اولین خرید دراپ وان، سامانه آنلاین سفارش کیک و شیرینی برای خریدهای بالای 180 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت دراپ وان بر روی "خرید کنید" کلیک ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی دراپ وان

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف سامانه سفارش آنلاین کیک و شیرینی دراپ وان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت دراپ وان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 6500 تومانی دراپ وان

با وارد کردن کد تخفیف از 6500 تومان تخفیف دراپ وان برای خریدهای بالای 40 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت دراپ وان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی دراپ وان

تا ساعت 15 می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف از %10 تخفیف دراپ وان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت دراپ وان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی دراپ وان

با وارد کردن کد تخفیف از %20 تخفیف دراپ وان برای خریدهای بالای 35 هزار تومان با سقف خرید 90 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت دراپ وان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی دراپ وان

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف دراپ وان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت دراپ وان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کیک و شیرینی

در چند سال اخیر همه‌گیری کرونا و مشغله‌‌های کاری، در زندگی شهری تفاوت‌‌های عمد‌ه‌ای ایجاد کرده است. تفاوت‌‌ها و تغییر‌هایی که در جهت افزایش رفاه حال شهروندان بوده است. اصلی‌‌ترین مورد افزایش آمار خرید‌های آنلاین و را‌ه‌اندازی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش آنلاین محصولات می‌‌باشد. از خوراک و پوشاک گرفته تا انواع وسایل مورد نیاز منزل، امروزه به صورت آنلاین عرضه و خریداری می‌شود. یکی از این موارد که بازار آن طی این چند سال رونق بیشتری گرفته است خرید کیک و شیرینی به صورت آنلاین می‌‌باشد.

شاید در گذشته نه چندان دور تصور اینکه بتوان خرید اینترنتی کیک و شیرینی را به سادگی انجام داد غیرقابل باور بود. آن هم کیک و شیرینی تازه. اما امروزه چنین امری به سادگی ‌میسر شده است. شما تنها با چند کلیک ساده و کمی جستجو می‌توانید شیرینی مورد نظر خود را یافته و به سادگی تهیه نمایید. حال تصور کنید که بتوانید کد تخفیف کیک و شیرینی جهت خرید آنلاین نیز دریافت کنید. علاوه بر اینکه از منزل کیک و شیرینی مورد نظر خود را سفارش می‌دهید، تخفیف بسیار خوبی نیز دریافت می‌‌کنید.

خرید اینترنتی کیک و شیرینی چه مزایایی دارد؟

قطعا هر نوع خرید آنلاینی مزایای فراوانی دارد که سبب می‌شود شما با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید. اما در اینجا می‌‌خواهیم به مزایای خرید اینترنتی کیک و شیرینی بپردازیم.

در وهله اول، قاعدتا برای تمامی‌ ما چند باری پیش آمده که یک مهمانی عجله‌ای در پیش داشته باشیم. پای ثابت تمام مهمانی‌های ایرانی نیز کیک و شیرینی است. قطعا با این شرایط ‌‌ترافیکی شهر‌های بزرگ بیرون رفتن برای تهیه کیک و شیرینی اصلا تصمیم عاقلانه و منطقی نیست. در نتیجه در چنین شرایطی خرید اینترنتی کیک و شیرینی به کمک شما می‌آید. به سادگی در کمتر از چند ساعت کیک و شیرینی مورد نظر خود را درب منزل دریافت می‌کنید. به جای اینکه تمام این مدت را در ‌‌ترافیک به سر ببرید می‌‌توانید با آسودگی خاطر به انجام دیگر کار‌های خود بپردازید. در نتیجه مهم‌‌ترین مزیت خرید اینترنتی کیک و شیرینی، فرار از ‌‌ترافیک و استفاده بهینه از وقت و زمان‌تان می‌‌باشد.

در وهله دوم دسترسی به مجموعه متنوعی از کیک و شیرینی‌های متفاوت است. مجموعه‌ای متنوع از تمامی‌ فروشگاه‌های معتبر عرضه‌کننده کیک و شیرینی را از این طریق در اختیار خواهید داشت. ضمن اینکه به سادگی با یک جستجوی چند دقیقه‌ای می‌‌توانید کیک یا شیرینی مورد نظر را یافته و خرید خود را انجام دهید. در واقع اگر قرار باشد که به صورت حضوری به فروشگاه عرضه‌کننده کیک و شیرینی مراجعه نمایید قطعا با چنین تنوعی روبه‌رو نخواهید شد و یا حتی مجبور خواهید بود برای یافتن نوع خاصی از کیک و شیرینی تمامی‌ شیرینی‌فروشی‌های شهر را جستوجو نمایید. اما خرید اینترنتی کیک و شیرینی به شما این امکان را می‌دهد که تنها با یک سرچ ساده بتوانید کیک یا شیرینی مورد نظر خود را بیابید و خرید خود را تکمیل نمایید.

مورد بعدی که می‌توان به عنوان یک مزیت به آن اشاره کرد در دسترس بودن خرید اینترنتی کیک و شیرینی است. به طور مثال شما بدون اینکه در شهر خود باشید اگر قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را داشته باشید، به راحتی می‌توانید با خرید اینترنتی کیک و شیرینی و ارسال آن به آدرس مورد نظر به راحتی عزیزان خود را سورپرایز نمایید.

اما بزرگ‌‌ترین حسن خرید آنلاین، کد تخفیف کیک و شیرینی می‌‌باشد. چه لذتی بالا‌‌تر از یک خرید با تخفیف عالی وجود دارد؟ با داشتن کد تخفیف کیک و شیرینی، علاوه بر تمامی‌ مزایایی که پیش‌‌تر به آن اشاره کردیم به سادگی می‌توانید یک خرید با تخفیف عالی داشته باشید.

معرفی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کیک و شیرینی

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که اقدام به عرضه کیک و شیرینی نمود‌ه‌اند. مانند اسنپ‌فود که در کنار عرضه باقی محصولات خوراکی بخشی را نیز به خرید اینترنتی کیک و شیرینی اختصاص داده است. اما در اینجا قصد داریم که به سایتی که به شکل تخصصی اقدام به عرضه کیک و شیرینی می‌نمایند بپردازیم.

دراپ وان

سایت و اپلیکیشن دراپ وان را می‌توان به عنوان تخصصی‌‌ترین سایت فروش اینترنتی کیک و شیرینی شناخت. این سایت تخصصا در زمینه کیک و شیرینی فعالیت دارد. به همین جهت بسیار اختصاصی و دقیق در امر عرضه کیک و شیرینی به فعالیت می‌پردازد. زمانی که وارد سایت دراپ وان می‌شوید با یک فضای شاد و رنگارنگ مواجه می‌شوید. شرایط ساز و کار این سایت به صورت وب اپلیکیشن می‌‌باشد که استفاده از آن را بسیار راحت‌‌تر می‌نماید. زیرا دیگر برای دسترسی به خدمات سایت نیازی به دانلود اپلیکیشن نمی‌‌باشد. به خصوص که بسیاری از اپلیکیشن‌ها امکان ارائه در تمامی‌ سیستم عامل‌های هوشمند را ندارند. از همین رو شعار این مجموعه "راحت به دست میاد" می‌‌باشد.

از طرفی زمانی که وارد صفحه اصلی سایت می‌شوید با بخش‌های متنوعی از محصولات مواجه می‌شوید که همگی در ارتباط با کیک و شیرینی می‌‌باشد. بخش‌های تخصصی و متنوع این سایت عبارتند از: سلامت (که مجموعه بزرگی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده شیرینی‌های سالم و رژیمی‌ را در اختیار شما قرار می‌دهد)، شمع و بادکنک، گل، نوشیدنی، بستنی، کیک و شیرینی و دسر، شکلات، مناسبت، خشکبار و نان. وقتی به عناوین تمامی‌ این بخش‌ها دقت کنید، خواهید دید که هیچ موردی از قلم نیفتاده است. تمامی‌ موارد مرتبط با خرید اینترنتی کیک و شیرینی در این سایت در نظر گرفته شده است.

دراپ وان علاوه بر تمامی‌ موارد ذکر شده، کیک و شیرینی شما را در بگ‌های مخصوص ارسال می‌نماید تا در حین حمل دچار اشکال نشوند. علاوه بر این سفارش شما را هر کجای تهران که باشید زیر یک ساعت به دست شما می‌رساند. ضمنا قیمت‌ها در سایت نیز کاملا مطابق قیمت تعیین‌شده توسط خود شیرینی‌فروشی مورد نظر شما می‌‌باشد. بنابراین تنها کافیست وارد سایت شده، شیرینی یا کیک و هر خوراکی و وسیله‌ای که مدنظر دارید را انتخاب نمایید و با تکمیل اطلاعات منتظر بمانید تا کمتر از یک ساعت دیگر سفارش به دستتان برسد. در این شرایط تنها چیزی که کم دارید یک کد تخفیف کیک و شیرینی معتبر می‌‌باشد.

انواع کد تخفیف کیک و شیرینی

داشتن کد تخفیف به خودی خود یک امر لذت‌بخش است. چه بسا که این کد، کد تخفیف کیک و شیرینی باشد. زیرا استفاده از کیک و شیرینی همیشه مصادف است با شادی‌ها و جشن‌ها است و به صورت بالقوه سبب شادی و نشاط می‌گردد. با داشتن کد تخفیف کیک و شیرینی این شادی و شعف دوچندان می‌گردد.

کد تخفیف کیک و شیرینی برای اولین خرید

همانطور که از نام این کد تخفیف برمی‌آید، مختص کسانی می‌‌باشد که برای اولین مرتبه اقدام به خرید اینترنتی کیک و شیرینی نمود‌ه‌اند. در واقع این تخفیف اصطلاحا مختص خرید اولی‌ها می‌‌باشد. بنابراین هر زمان که قصد داشتید از تخفیف کیک و شیرینی استفاده نمایید و برای اولین بار بود که اقدام به خرید اینترنتی کیک و شیرینی می‌نمودید، لطفا کد تخفیف اولین خرید را فراموش نکنید. تا بتوانید به این وسیله علاوه بر اینکه محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب تهیه می‌کنید، لذت خرید را برای خود افزایش دهید.

کد تخفیف محصولات منتخب

همانطور که از نام این کد مشخص است، ویژه محصولات مخصوصی می‌‌باشد. در واقع به وسیله این کد تخفیف کیک و شیرینی، فقط دسته خاصی از محصولات را می‌توانید با تخفیف تهیه نمایید. به طور مثال ممکن است تخفیف ویژه محصولات رژیمی‌ در نظر گرفته شود که می‌توانید با استفاده از کد تخفیف کیک و شیرینی بر روی محصولات منتخب از این تخفیف لذت ببرید.

کد تخفیف برای افراد خاص

گاهی اوقات کد تخفیف کیک و شیرینی فقط به دسته خاصی از افراد با موقعیت اجتماعی یا شغلی به خصوص اختصاص می‌یابد. به طور مثال تخفیفات برای دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود. یا فقط گروه بازنشستگان می‌توانند از کد تخفیف کیک و شیرینی استفاده نمایند. اگرچه این نوع از تخفیفات محدودیت دارد و تمامی‌ افراد جامعه نمی‌توانند از آن استفاده کنند. اما در بسیاری از مواقع به قشر ضعیف‌‌تر جامعه تعلق می‌گیرد و برای آنان در این شرایط اقتصادی نامناسب، بسیار کاربردی خواهد بود.

کد تخفیف اپلیکیشن

گه‌گاه سایت‌های عرضه‌کننده کیک و شیرینی، اقدام به ارائه کد تخفیف اپلیکیشن می‌نمایند. کد تخفیف اپلیکیشن فقط برای خرید از طریق اپلیکیشن می‌‌باشد. در واقع اگر شما از طریق سایت، خرید خود را تکمیل نمایید دیگر کد تخفیف کیک و شیرینی به شما تعلق نمی‌گیرد. از این رو البته سایت دراپ وان که اختصاصا در زمینه ارائه کیک و شیرینی فعالیت دارد، سایت خود را به صورت وب اپلیکیشن اداره می‌کند که از همین جهت می‌توان ساده‌‌تر از این کد تخفیف کیک و شیرینی در آن استفاده نمود.

کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف

برخی کد‌های تخفیف فقط در مناسبت‌های خاص فعال می‌شوند. برای مثال می‌توان به کد تخفیف کیک و شیرینی ویژه عید نوروز یا ماه مبارک رمضان اشاره کرد. این تخفیف‌ها فقط در همین ایام خاص اعمال می‌شوند.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کیک و شیرینی

همانطور که پیش‌‌تر اشاره کردیم تنها یک سایت وجود دارد که به صورت وب اپلیکیشن عمل می‌نماید و اختصاصا در زمینه عرضه کیک و شیرینی فعالیت دارد. سایت دراپ وان محصولات و خدمات متنوعی را خدمت مشتریان ارائه می‌دهد. از این جهت کد تخفیف انواع محصولات و خدمات آن نیز ممکن است به صورت متفاوت عرضه شوند.

کد تخفیف بخش سلامت

همانطور که در قسمت‌های قبل نیز اشاره کردیم در سایت دراپ وان بخشی با عنوان سلامت وجود دارد. این بخش در واقع تمامی‌ فروشگاه‌های عرضه‌کننده کیک و شیرینی رژیمی‌ را برای شما به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید تمامی‌ محصولات رژیمی‌ و سالم را از طریق این بخش بیابید و تهیه نمایید. کد تخفیف کیک و شیرینی در بخش سلامت سایت دراپ وان به عرضه محصولات رژیمی‌ و سالم تعلق می‌گیرد.

کد تخفیف شمع و بادکنک

همانطور که مشخص است فقط به ارائه انواع شمع و بادکنک تعلق می‌گیرد. زمانی که شما به دنبال تخفیف کیک تولد باشید معمولا می‌توانید کد تخفیف شمع و بادکنک را نیز همراه آن دریافت کنید. تا یک ضیافت تولد همراه با قیمت‌های مناسب و شادی بیشتر داشته باشید.

کد تخفیف گل

شاید تصور کنید که چرا باید یک سایت که اختصاصا در زمینه کیک و شیرینی فعالیت دارد به فروش گل بپردازد؟ اما از دیرینه گل و شیرینی دو عضو جدا نشدنی بود‌ه‌اند. با استفاده از سایت دراپ وان خیلی راحت می‌توانید یک مجلس خواستگاری عالی با تخفیف کیک و شیرینی و کد تخفیف گل برگزار نمایید.

کد تخفیف نوشیدنی

قطعا برای شما هم پیش آمده که حین خوردن شیرینی مورد علاقه خود نیاز به نوشیدن فنجانی چای، قهوه یا نوشیدنی خنک در کنار آن داشته باشید. سایت دراپ وان این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید با استفاده از کد تخفیف نوشیدنی، هر نوشیدنی که مورد علاقه‌تان بود را به سادگی همراه با تخفیف کیک و شیرینی سفارش دهید و از نوشیدن و خوردن آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

کد تخفیف بستنی

گرمای تابستان فقط با یک نوشیدنی خنک یا خوردن بستنی مورد علاقه شما قابل تحمل خواهد شد. کد تخفیف بستنی سایت دراپ وان لذت خوردن بستنی در هوای گرم تابستان را برای شما دوچندان خواهد نمود.

کد تخفیف کیک و شیرینی و دسر

بالاخره رسیدیم به بخش اصلی سایت، ارائه کیک و شیرینی و دسر. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف کیک و شیرینی و دسر از میان دریایی از فروشگاه‌های باکیفیت ارائه دهنده کیک و شیرینی، بهترین نمونه‌ها را انتخاب کرده و به سرعت در دسترس خود داشته باشید.

کد تخفیف شکلات

شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که شکلات دوست نداشته باشد. اکثریت مردم از عاشقان شکلات می‌باشند. سایت دراپ وان این امکان را برای شما فراهم کرده است که با استفاده از بخش شکلات بتوانید انتخاب متنوعی از این خوراکی خوشمزه را داشته باشید. حال اگر کد تخفیف کیک و شیرینی و شکلات هم داشته باشید که چه بهتر. خوراکی مورد علاقه خود با تخفیفی عالی تهیه می‌کنید و با نهایت لذت نوش جان می‌کنید.

کد تخفیف مناسبت

این کد تخفیف فقط زمانی فعال می‌شود که سایت شیرینی مناسبتی مانند شیرینی مخصوص عید نوروز یا ماه مبارک رمضان را برای عرضه داشته باشد.

کد تخفیف خشکبار

شیرینی و خشکبار نیز عضو‌های جدانشدنی هستند. همیشه در تمام شیرینی فروشی‌‌های سطح شهر، خشکبار نیز به چشم می‌خورد. کد تخفیف خشکبار به شما این امکان را می‌دهد تا مایحتاج مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب‌‌تر تهیه نمایید. این کد تخفیف به خصوص در این روز‌های سخت اقتصادی که قیمت خشکبار بسیار بالاست، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

کد تخفیف نان

نان نیز از آن دسته محصولاتی است که در بسیاری از شیرینی‌فروشی‌ها یافت می‌شود. البته منظور نان سنتی نیست. بلکه نان فانتزی مد نظر است. بسیاری از نان‌های فانتزی شیرین بوده و می‌توان به عنوان میان‌وعده نیز از آن‌ها استفاده کرد. کد تخفیف کیک و شیرینی و نان به شما اجازه می‌دهد که با فراق بال بیش‌‌تری با تخفیف عالی نان مورد نظر خود را خریداری نمایید.

شرایط استفاده از کد تخفیف کیک و شیرینی چیست؟

شرایط استفاده از کد تخفیف به نوع کد تخفیف کیک و شیرینی بستگی دارد. در واقع در برای دانستن شرایط استفاده از هر نوع کد تخفیف در ابتدا باید نوع آن مشخص شود. به طور مثال کد تخفیف اولین خرید کیک و شیرینی فقط می‌تواند در شرایطی اعمال شود که شما برای اولین بار اقدام به خرید اینترنتی کیک و شیرینی کرده باشید. یا برای کد تخفیف اجناس منتخب فقط می‌توانید محصولات مشخص شده را با کد تخفیف خریداری نمایید.

اما در کل استفاده از کد تخفیف کیک و شیرینی شرایط خاصی ندارد. البته این را نیز باید در نظر داشته باشید که بسیاری از کد‌های تخفیف در بازه زمانی مشخصی قابل استفاده هستند. اگر از تاریخ معین شده گذشته باشد دیگر کد تخفیف کیک و شیرینی اعتبار نداشته و منقضی شده است.

انواع کد تخفیف کیک و شیرینی را چگونه دریافت کنیم؟

با مراجعه به سایت یا استفاده از اپلیکیشن موپُن می‌‌توانید جدید‌‌ترین کد‌های تخفیف کیک و شیرینی را دریافت کنید. همچنین می‌‌توانید با استفاده از افزونه موپُن بعد از ورود به هر سایت فروشگاهی، تمام کد‌های تخفیف آن سایت را دریافت کنید. همچنین با عضویت در خبرنامه موپُن می‌‌توانید از جدید‌‌ترین کد‌های تخفیف باخبر شوید.

چگونه از کد تخفیف کیک و شیرینی استفاده کنیم؟

استفاده کردن از کد تخفیف کیک و شیرینی بسیار ساده است. تنها کافیست وارد سایت مورد نظر شوید. محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. خرید خود را تکمیل کنید. در پایان در هنگام پرداخت، معمولا بخشی برای شما نمایش داده می‌شود که فاکتور خرید شماست. در قسمتی از این فاکتور خرید، بخشی وجود دارد که کادری تحت عنوان کد هدیه یا کد تخفیف وجود دارد. با وارد کردن کد تخفیف کیک و شیرینی در این قسمت به سادگی می‌توانید تخفیف را اعمال کرده و از خرید خود لذت ببرید.

نحوه محاسبه کد تخفیف کیک و شیرینی با کد تخفیف چگونه است؟

نحوه محاسبه کد تخفیف کیک و شیرینی می‌تواند به دو صورت باشد. البته این شرایط مرتبط با نوع کد تخفیف مورد نظر می‌‌باشد.

در صورت اول به این شکل اعمال می‌گردد که اگر شما کد تخفیف کیک و شیرینی در سایت مخصوصی را داشته باشید، زمانی که وارد سایت می‌شوید و خرید خود را انجام می‌دهید. پس از وارد شدن به بخش پرداخت و اعمال کد تخفیف کیک و شیرینی، این کد بر روی تمامی‌ فاکتور شما اعمال می‌شود. در واقع مبلغ مورد نظر از تمام فاکتور شما کسر می‌گردد.

اما در حالت دوم به شکل دیگری این تخفیف اعمال می‌شود. این حالت مختص زمانی است که شما کد تخفیف محصولات منتخب یا مناسبتی دارید. در این شرایط کد تخفیف کیک و شیرینی که دارا هستید فقط بر روی این محصولات اعمال می‌گردد. در واقع در زمان محاسبه فاکتور مبلغ مورد نظر فقط از محصولات مشخص شده کسر می‌گردد.

در هر صورت تنها کافیست یک کد تخفیف کیک و شیرینی داشته باشید تا بتوانید از یکی از دو طریق معرفی شده تخفیف بگیرید.