موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف تولید محتوا

کد تخفیف تولید محتوا

کد تخفیف 15 درصدی نویسش

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %15 تخفیف سامانه تولید محتوا آنلاین نویسش برای سفارش‌های بالای 700 هزار تومان بهره‌مند شوید. لازم بذکر است با ثبت اولین سفارش، در کمپین عیدانه نویسش شرکت داده می‌شوید. برای مشاهده جزئیات بیشتر ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی نویسش

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %30 تخفیف سامانه تولید محتوا آنلاین نویسش با سقف تخفیف 50 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت نویسش بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

تا %30 کد تخفیف اینفوگرام

با وارد کردن کد تخفیف تا %30 تخفیف سامانه تخصصی تولید محتوای اینفوگرام بهره‌مند می‌شوید. این تخفیف‌ها شامل %15 تخفیف بازاریابی محتوا، %20 تخفیف طراحی و تولید موشن، 10 تا %20 تخفیف آموزش، %30 بسته آموزش الکترونیکی گزارش نویسی نوین ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی شهر محتوا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %10 تخفیف شهر محتوا، سامانه تولید محتوا بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت شهر محتوا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

تا %80 تخفیف جمعه سیاه فرامحتوا

در جشنواره جمعه سیاه آژانس تخصصی بازاریابی محتوای فرامحتوا تا %80 تخفیف بر روی محصولات منتخب در نظر گرفته است. این کدها با وارد کردن اطلاعات شخصی به صورت پیامکی برای شما ارسال می‌شوند. لازم به ذکر است این تخفیف‌ها ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی اولین سفارش شهر محتوا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %20 تخفیف اولین سفارش شهر محتوا، سامانه تولید محتوا بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت شهر محتوا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

طرح 100 وبینار رایگان اینفوگرام

بدون وارد کردن کد تخفیف از 100 وبینار آموزشی رایگان سامانه تخصصی تولید محتوای اینفوگرام در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوید. برای برخورداری از این وبینارهای رایگان کافیست در دوره‌ی دلخواه خود به صورت رایگان ثبت نام کنید. برای مشاهده و ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

گردونه شانس اینفوگرام

با چرخاندن گردونه شانس اینفوگرام از جوایزی که شامل: کد تخفیف 35% و همچنین چند کد تخفیف 100%‌‏ مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و نیز تخفیف سفارش اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک بهره‌مند می‌شوید. هر فرد یک‌بار شانس برنده شدن ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

گردونه شانس اینفوگرام

با چرخاندن گردونه شانس اینفوگرام تخفیف های متنوع برای شرکت در دوره طراحی اینفوگرافیک و نیز سفارش اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک بهره‌مند می‌شوید. هر فرد یک‌بار شانس برنده شدن دارد. در صورتی که بار اول برنده نشوید فقط یکبار دیگر می‌توانید ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 12 درصدی اینفوگرام

با وارد کردن کد تخفیف از %12 تخفیف سامانه تخصصی تولید محتوای اینفوگرام بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت اینفوگرام بر روی "خرید" کنید کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

جشنواره پیش‌بینی جام جهانی طرفداری

با ثبت نام رایگان در وبسایت طرفداری، کدهای تخفیف 15 هزار تومانی دیجی کالا برای خریدهای بالای 100 هزار تومان، 5 هزار تومانی نت برگ برای خریدهای بالای 20 هزار تومان و 5 هزار تومانی چیلیوری برای خریدهای بالای 20 ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی اولین سفارش محتوا آنلاین

با ثبت این کد می‌توانید از 30 درصد تخفیف اولین سفارش محتوا آنلاین، سامانه اینترنتی تولید محتوای سایت و وبلاگ، برخوردار شوید. برای ورود به وبسایت محتوا آنلاین روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی اولین سفارش رایان طرح

با ثبت این کد تخفیف از 30 درصد تخفیف اولین سفارش خدمات رایان طرح، آژانس برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، بهره‌مند شوید. در رایان طرح خدمات مختلفی مثل طراحی انواع سایت، خرید بک لینک ارزان، خدمات چاپی، گرافیکی و... ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 190 هزار تومانی اولین خرید رایان طرح

با ثبت کد تخفیف در اولین خرید در وبسایت استودیو رایان طرح از 190 هزار تومان تخفیف سفارش‌های بالاتر از 1 میلیون تومان بهره‌مند گردید. رایان طرح یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که از سال 95 با نام‌های مختلفی ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 80 درصدی اولین خرید رایان طرح

با ثبت این کد می‌توانید از تخفیف 80 درصدی آژانس دیجیتال مارکتینگ رایان طرح برای اولین خرید بالای 500 هزار تومان برخوردار شوید. جهت ثبت سفارش و ورود به وبسایت رایان طرح بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

تولید محتوا

اگر مایلید از کد تخفیف تولید محتوا بهره‌مند شوید، بهتر است همین‌الان اقدام کنید. اما پیش از اینکه به سراغ کدهای تخفیف برویم، باید برای شما توضیح دهیم که تولید محتوا چه معنایی دارد. یکی از اولویت‌های اصلی سایت‌های اینترنتی، تولید محتوای مفید و مناسب است. ویژگی‌های بسیار متنوع اینترنت، اهمیت بالابردن آگاهی نسبت به مسائل گوناگون، کسب اطلاعات و... فرصتی برای ما مهیا کرده است تا کسب‌وکار خود را با آن توسعه دهیم. راه‌های متنوعی برای گسترده‌تر کردن کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد، اما یکی از اصلی‌ترین روش‌ها شیوه برقرار کردن ارتباط با مخاطبان محسوب می‌شود.

مهم‌ترین روشی که می‌توانید برای ایجاد چنین ارتباطی انجام دهید، تولید محتوای باکیفیت به شمار می‌رود. در چنین شرایطی مخاطبان بیشتر با کسب‌وکار و حوزه فعالیت شما آشنا می‌شوند و بدین ترتیب به شما اعتماد می‌کنند. تولید محتوا به پروسه تولید ایده‌های موضوعی گفته می‌شود که برای مشتری‌های شما جذابیت زیادی دارد. شما می‌توانید به تولید محتوای تصویری یا نوشتاری بپردازید و از این طریق اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

تولید محتوا چیست؟

امروزه سایت‌های تولید محتوا از کد تخفیف تولید محتوا برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند. در ژانویه سال 1996، بیل گیتس، مدیرعامل شرکت مایکروسافت در وبلاگ شخصی خود در مورد نقش بسیار مهم تولید محتوا در آینده و اینترنت صحبت کرد. از آن زمان تا کنون، تولید محتوا اهمیت خود را از دست نداده است. از نظر بیل گیتس، کارشناس تولید محتوا فردی محسوب می‌شود که با هنر خود می‌تواند محتوای بسیار درست و اصولی تولید کند. این محتوا سبب می‌شود، آگاهی افراد نسبت به برند افزایش ‌یابد. از طرفی به بازاریابی و فروش برند نیز کمک زیادی می‌کند. در بازاریابی محتوا، تولید محتوا به‌عنوان فرایندی تعریف میشود که در آن مطابق با نیازهای کاربران، موضوعی انتخاب میکنند که به پرسونای مشتری معروف است.

محتوایی که تولید می‌کنیم باید به‌گونه‌ای باشد که کاربر یا بازدیدکننده سایت آن را بپسندد و جذب شود. بدین ترتیب می‌توان آن‌ها را به سمت خرید از سایت یا استفاده از خدمات سوق داد. اما تولید محتوا تنها به نوشتن ختم نمی‌شود. شما می‌توانید محتوای بصری نیز برای سایت خود تولید کنید. این محتوا شامل ویدئوها و عکس‌های جذاب است. محتوای تولید شده باید مفید باشد تا به‌خوبی شرکت یا برند موردنظر را به مخاطب معرفی کند. کاربران می‌توانند با استفاده از کد تخفیف تولید محتوا این کار را با هزینه کمتری انجام دهند. محتوایی که بتواند به همه سؤالات کاربران پاسخ دهد. همچنین دغدغه‌های آن را نسبت به موضوعات مختلف برطرف نمایند. علاوه بر این، مطابق با نیازهای افراد نوشته شود، قطعاً محتوای ارزشمندی به شمار می‌رود.

تولید محتوا چه مزایایی دارد؟

در این بخش به برخی از مزایایی که تولید محتوا دارد، می‌پردازیم. این مزایا عبارتند از:

کسب اعتماد مخاطبان

یکی از روش‌های بسیار مؤثری که می‌تواند باعث اعتماد مخاطبان به کسب‌وکار شما شود، تولید محتوا است. اگر مایلید در حوزه کاری خود اعتماد افراد بیشتری را کسب نمایید، باید محتوای شما تخصصی و خوب باشد. بدین ترتیب می‌توانید از رقبا جلو بزنید. گوگل نیز سایت شما را به‌عنوان یکی از سایت‌های مرجع می‌شناسد و این موضوع سبب می‌شود، ترافیک سایت افزایش یابد و افراد بیشتری از آن بازدید کنند.

افزایش محبوبیت کسب‌وکار

هر کسب‌وکاری مصمم است برای مخاطبان هدف خود محتوا تولید نماید. در اغلب موارد محتوای تولید شده برای مخاطبان جذابیت زیادی دارد. از طرفی سایرین نیز از محتوا لذت می‌برند. چنانچه در این زمینه حرفه‌ای عمل کنید، محتوای شما ممکن است با دیگران نیز به اشتراک گذاشته شود. هر چند تولید محتوا هزینه زیادی برای شما ندارد، اما با استفاده از کد تخفیف تولید محتوا می‌توانید مبلغ پرداختی را کاهش دهید. با تولید محتوا، کسب‌وکار شما برای دیده‌شدن شانس بیشتری خواهد داشت. در واقع با استفاده از این روش، صاحبان کسب‌وکار هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند. اما محتوای آنها مانند یک ویروس بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

بازاریابی مفید و تأثیرگذار

مسئله بازاریابی، یکی از مشکلاتی است که معمولاً صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. برخی از سایت‌ها علی‌رغم تلاش فراوان، فروش خوبی ندارند، اگرچه در برخی موارد حتی هزینه زیادی صرف تبلیغات می‌کنند، اما کسب‌وکار آن‌ها آن‌طور که باید دیده نمی‌شود. تکنیک‌های تولید محتوا و بازاریابی، به‌راحتی می‌تواند چنین مشکلاتی را برطرف کند. البته تولید محتوا یک استراتژی است که در بلندمدت جواب می‌دهد. بدین ترتیب برای کسب نتیجه دلخواه باید صبور باشید.

تولید محتوا کار را برای بازاریابی شما راحت‌تر پیش می‌برد. زیرا شما قبلاً با استفاده از این روش، اعتماد مخاطبان را جلب کردید. به این ترتیب افراد زیادی سایت شما را همراهی می‌کنند. با تولید محتوای مناسب می‌توانید، مخاطبان هدف را به مشتری‌های وفادار خود تبدیل نمایید.

کمک به بالارفتن رتبه گوگل

اگر نمی‌دانید برای دریافت و استفاده از کد تخفیف تولید محتوا باید چه کاری انجام دهید، به سایت موپُن سر بزنید. یکی از اصول اساسی سئو، تولید محتوا محسوب می‌شود. موتور جستجوی گوگل نیز بر تولید محتوای جامع تأکید فراوانی دارد. محتوای خوب سبب می‌شود، گوگل مخاطبان هدفمند بیشتری را به سایت شما هدایت کند. تولید محتوا باعث می‌شود، رتبه شما در گوگل بالاتر رود. هرچه محتوای شما مفیدتر باشد، فیدبک‌های بهتری از آن می‌گیرید. چنین فیدبک‌هایی را شاید با استفاده از هیچ یک از روش‌های تبلیغاتی نگیرید. در تولید محتوا باید زیرکانه رفتار کنید و از کلماتی استفاده کنید که مخاطبان زیادی دارد.

کسب فرصت‌های بهتر با استفاده از تولید محتوا

یکی از ویژگی‌های خوبی که تولید محتوا دارد، این است که می‌توانیم فرمت آن را خیلی سریع عوض کنیم. انجام این روش مزیت بسیار خوبی برای کسب‌وکار شما دارد. با استفاده از این روش می‌توانید، محتوای تولید شده خود را افزایش دهید، همچنین برای توزیع آن در بخش‌های مختلف نیز راحت‌تر عمل کنید. به طور مثال، اگر مایلید محتوای خود را در سایت‌های اشتراک ویدئو نشر دهید، باید آن را به‌صورت ویدئویی در آورید. در اغلب موارد با تبدیل محتوا به‌صورت دیگر، می‌توانید برای اشتراک‌گذاری آن با سایر مخاطبان بیشتر مانور دهید. بدین ترتیب زمان کمی برای تولید محتوای جدید صرف می‌کنید، اما مخاطبان بیشتری می‌گیرید. فرض کنید برای تولید محتوا از کد تخفیف تولید محتوا استفاده کردید. اکنون همان محتوا را به‌صورت ویدئویی درمی‌آورید. شما با پرداخت یک هزینه اندک از محتوای تولید شده به روش‌های گوناگونی استفاده می‌کنید.

معرفی پلتفرم‌‎های تولید محتوا

در این بخش، برخی از پلتفرم‌های مهمی که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت‌ها در زمینه تولید محتوا بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. شما می‌توانید هر موضوعی که مدنظر دارید را در اختیار آن‌ها بگذارید تا برای شما تولید محتوا کنند. این پلتفرم‌ها عبارت‌اند از:

شهر محتوا

شهر محتوا یکی از سایت‌های حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا به شمار می‌رود. این تیم خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهد. این خدمات شامل آنالیز سئو سایت، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و مشاوره لینک‌سازی می‌شود. در آنالیز سئو سایت، همه نکات فنی سایت مانند ارائه پیشنهادات اصلاحی، همچنین اصول سایت انجام می‌گیرد. در تحقیق کلمات کلیدی، به جستجوی کلمات کلیدی مشتریان و رقبای کسب‌وکار آن‌ها می‌پردازند. با شهر محتوا می‌توانید محتوایی تولید کنید که علاوه بر باکیفیت بودن، کاملاً با نیازهای سایت شما متناسب باشد.

در مشاوره لینک‌سازی نیز شهر محتوا لینک‌های رقبا را آنالیز می‌کند و بعد از آن، برای لینک‌سازی سایت شما برنامه‌ریزی می‌نماید. علاوه بر کد تخفیف تولید محتوا همه خدماتی که توسط تیم شهر محتوا ارائه می‌شود، دارای گارانتی کیفیت است. بدین ترتیب اگر بعد از دریافت خدمات، مشتریان رضایت کافی نداشته باشند، همه هزینه‌ها عودت داده می‌شود. شهر محتوا نماد اعتماد را از وزارت صنعت معدن و تجارت دریافت کرده است، بنابراین نهادهای قانونی بر تمام فعالیت‌های این سایت نظارت دارند.

طرفداری

سایت طرفداری در زمینه تولید محتوای ورزشی فعالیت دارد. طرفداری بخش دیگری را نیز به سایت خود اضافه کرده است. در این بخش، افراد می‌توانند به تولید محتوا در زمینه‌های مختلف بپردازند. برای انجام این کار باید ابتدا اطلاعاتی که سایت از شما می‌خواهد را وارد نمایید. پس از تایید اطلاعات و دریافت پیامک، می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید. اگر محتوایی که نوشتید بازدید زیادی بگیرد، سایت طرفداری از طریق فروش محتوا به برندهای تبلیغاتی فعال در آن زمینه، به شما درصد پرداخت می‌کند. البته شما باید محتوای سبز تولید کنید تا به درآمدی که اشاره کردیم، برسید. محتوای سبز محتوایی گفته می‌شود که با سرچ کردن یک موضوع به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد. این محتوا تاریخ انقضا ندارد و شامل محتوای روز می‌شود. طرفداری از سایت‌هایی است که با فعالیت در آن و تولید محتوای مناسب می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

ویکی محتوا

ویکی محتوا نیز گاهی‌اوقات به کاربران کد تخفیف تولید محتوا می‌دهد. ویکی محتوا در زمینه تولید محتوا بسیار محبوب محسوب می‌شود. این شرکت در زمینه تولید محتوای تخصصی به‌صورت ویدئو، عکس، انیمیشن و اینفوگرافی برای سایت‌های مختلف فعالیت دارد. ویکی محتوا برای بالابردن کیفیت محتوا از افرادی استفاده می‌کند که تخصص‌های متفاوتی دارند. به همین دلیل خدمات مربوط به تولید محتوا را به بهترین شیوه ممکن انجام می‌دهد. محتوایی که سایت ویکی محتوا برای شما تولید می‌کند، کاملاً کاربرمحور است.

این فرایند مطابق با جدیدترین متدهای روز گوگل، همچنین بر اساس نیاز کاربران انجام می‌گیرد. به همین دلیل با گذشت زمان وبسایت شما در صدر جستجوهای گوگل نمایش داده می‌شود. تولید محتوا در این سایت بر اساس تحقیقات، همچنین جمع‌آوری مطالب و یکسان‌سازی متون انجام می‌گیرد. استراتژی تولید محتوا توسط تیم ویکی محتوا برای هر پروژه به‌صورت جداگانه تعریف می‌شود و بر اساس استراتژی‌های بازاریابی صورت می‌گیرد. بنابراین میتوانید برای تولید محتوا کاملاً به این سایت اعتماد کنید.

نویسش

سایت نویسش نیز تولید محتوا برای سایت شما را آسان‌تر می‌کند. خدماتی که توسط تیم نویسش ارائه می‌شود، شامل انتشار رپورتاژ آگهی، استراتژی محتوا، اشتراک محتوا، تولید کتاب الکترونیکی و تقویم محتوا می‌شود. کد تخفیف تولید محتوا نیز در زمان‌های خاصی به کاربران داده می‌شود. این سایت در زمینه بازاریابی محتوایی و تولید محتوا مشاوره رایگان می‌دهد. نویسش خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد را ضمانت می‌کند. بدین ترتیب چنانچه مشتریان از خدمات رضایت کافی نداشته باشند، میتوانند مبلغ پرداخت شده خود را پس بگیرند. همچنین به دلیل پشتیبانی آنلاینی که سایت دارد، در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید سؤالات خود را در زمینه تولید محتوا به‌صورت تلفنی از طریق سیستم پشتیبانی و گفت‌وگوی آنلاین مطرح کنید. نویسش می‌تواند برای سایت‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها محتوا تولید نماید.

فرامحتوا

سایت فرامحتوا یک تیم تخصصی در زمینه بازاریابی محتوایی به شمار می‌رود. این سایت فعالیت خود را باهدف تدوین استراتژی‌های محتوایی و تولید محتوا آغاز کرده است. فرامحتوا با ارائه محتوای باکیفیت در زمینه بازاریابی محتوا؛ تجربه‌ای بسیار متفاوت و اثربخش را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فرایند با فروش محتوای یونیک تولید محتوا برای وب‌سایت‌ها، رعایت استانداردهای لازم و استفاده از استراتژی‌های مختلف عرضه می‌شود. تیم فرامحتوا خیلی راحت می‌تواند، نیازهای سایت شما را شناسایی کرده و مطابق با آن برای شما تولید محتوا نماید. محتواهای ارائه شده این سایت از کیفیت کافی برخوردار است.

مقایسه بهترین پلتفرم‌های تولید محتوا

همان‌طور که ذکر کردیم، پلتفرم‌های بسیار متنوعی وجود دارند که در حوزه سئو و تولید محتوا فعالیت می‌کنند. در این بخش با چند مقایسه ساده به شما می‌گوییم که هر یک از آن‌ها در چه شاخه‌ای فعالیت دارند؟ سایت‌های برتر در این زمینه چه سایت‌هایی هستند؟ هر یک از سایت‌ها در چه بخش‌هایی بهتر عمل می‌کنند.

شهر محتوا: یکی از سایت‌های جامع در زمینه تولید محتوا به شمار می‌رود. این سایت کد تخفیف تولید محتوا را در زمینه لینک‌سازی، تولید محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، آنالیز سئو سایت و... به کاربران می‌دهد. شهر محتوا همه مطالب و خدمات خود را با گارانتی در اختیار مشتریان می‌گذارد. بنابراین در صورت عدم رضایت یا پایین بودن کیفیت کار، کل هزینه دریافت شده، برگشت داده می‌شود.

طرفداری: سایت طرفداری مانند سایر سایت‌هایی که معرفی کردیم، خدمات نمی‌دهد. سایت طرفداری مکانی را برای کاربران فراهم کرده است تا با قراردادن محتوای خود در سایت بتوانند کسب درآمد کنند. البته انجام این کار قوانینی دارد که باید آن را رعایت کنید. طرفداری در حوزه خبرهای ورزشی کار می‌کند؛ بنابراین محتوایی که افراد می‌نویسند نیز باید با ورزش مرتبط باشد. این سایت مانند سایت‌های دیگری که معرفی کردیم، نمی‌تواند شاخه‌ها و موضوعات مختلف را پوشش دهد و تنها در عرصه ورزش فعالیت می‌کند. به همین دلیل نمی‌توان آن را یک سایت جامع برای تولید محتوا به شمار آورد.

ویکی محتوا: ویکی محتوا یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید همه‌جوره روی آن حساب کنید. این سایت می‌تواند کلیه متون تخصصی را به‌صورت اینفوگرافی، عکس یا انیمیشن برای شما تولید کند. ویکی محتوا نیز مانند سایر سایت‌های تولید محتوا، گاهی اوقات کد تخفیف تولید محتوا برای کاربران در نظر می‌گیرد. بنابراین طی یک مدت‌زمان کوتاه، سایت شما در گوگل رتبه خوبی کسب می‌کند. افرادی که در این سایت فعالیت دارند، متخصص حوزه‌های گوناگونی هستند. بنابراین تولید محتوای شما باکیفیت بالایی انجام می‌شود. همین موضوعات فعالیت‌های این سایت را از سایر تیم‌هایی که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند، متمایز می‌کند. ویکی محتوا با روندی که در تولید محتوا برای کاربران دارد، یکی از سایت‌های برتر در این زمینه به شمار می‌رود. سفارش‌ کاربران توسط ویکی محتوا بدون هیچ کم‌وکاستی انجام می‌شود. کلیه محتوای تولید شده توسط این سایت، بر اساس تحقیقات و مطالعات فراوانی نوشته می‌شود.

نویسش: سایت نویسش نیز طیف زیادی از خدمات که شامل رپورتاژ آگهی، تولید کتاب الکترونیکی، اشتراک محتوا، استراتژی محتوا و... می‌شود را پوشش می‌دهد. این سایت از مشاوره رایگان نیز برخوردار است. مهم‌ترین ویژگی که نویسش دارد این است که محتوای تولید شده خود را ضمانت می‌کند. بدین ترتیب چنانچه مشتریان از خدمات دریافتی رضایت نداشته باشند، همه هزینه آنها بازگردانده می‌شود. پشتیبانی آنلاین سایت سبب می‌شود، شما در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانید سؤالات خود را در حوزه تولید محتوا با آن‌ها در میان بگذارید. بنابراین نویسش نیز در زمره سایت‌های خوب تولید محتوا قرار می‌گیرد، زیرا علاوه بر خدمات خوبی که دارد کد تخفیف تولید محتوا نیز به کاربران می‌دهد.

فرامحتوا: سایت فرامحتوا فعالیت خود را در زمینه تعیین استراتژی‌های محتوایی و تولید محتوا انجام می‌دهد. محتوای تولید شده توسط این تیم کاملاً یونیک و باکیفیت است. این محتواها بر اساس جدیدترین متدهای تولید محتوا و استانداردهای آن تدوین می‌شوند. کاربران میتوانند از طریق مشاوره، نیازهای سایت خود را بشناسند و برای رفع آنها اقدام نمایند. فرامحتوا نیز مانند سایر سایت‌هایی که معرفی کردیم، خدمات گوناگونی به مشتریان می‌دهد. به همین دلیل می‌توان آن را جزء چند سایت برتر در زمینه تولید محتوا به میان آورد.

شرایط استفاده از کد تخفیف تولید محتوا چیست؟

کدهای تخفیفی که سایت‌ها به کاربران می‌دهند، بسیار متفاوت است. این شرایط بر اساس سیاست‌های هر سایت به‌صورت جداگانه تعریف می‌شود. به طور مثال، ممکن است یکی از سایت‌ها کد تخفیف تولید محتوا را در یک مناسبت خاص به کاربرانی که در همان روز سفارش خود را ثبت می‌کنند، ارائه دهد. درحالی‌که یک سایت دیگر ممکن است به افرادی که برای اولین‌بار در سایت آن‌ها ثبت سفارش می‌کنند، تخفیف دهد. درصورتی‌که سایت موردنظر شما از اپلیکیشن برخوردار باشد، با نصب و فعالیت در آن می‌توانید امتیاز بگیرید. چنانچه امتیازهای شما به میزان مشخصی که سایت آن را تعریف کرده است، برسد می‌توانید از کد تخفیف بهره‌مند شوید.

انواع کد تخفیف تولید محتوا را چگونه دریافت کنیم؟

برای اطلاع از روند دریافت کد تخفیف می‌توانید به شیوه مختلفی عمل کنید. برخی از سایت‌ها از طریق اپلیکیشن یا ایمیل شما را از تخفیف‌های گوناگون مطلع می‌کنند. اما اگر برای اطلاع از تخفیف‌ها به دنبال یک سایت جامع و کامل هستید، می‌توانید از طریق موپُن اقدام کنید. موپُن یکی از سایت‌های برتر در زمینه ارائه کد تخفیف به شمار می‌رود. با مراجعه به این سایت می‌توانید از کدهای تخفیفی که برندها و سایت‌های مختلف برای کاربران در نظر گرفتند، باخبر شوید و خیلی سریع برای استفاده از آن‌ها اقدام نمایید. بنابراین سعی کنید هر روز از سایت موپُن بازدید کنید تا پیش از پایان کد تخفیف تولید محتوا بتوانید از آن‌ها استفاده نمایید.

چگونه از کد تخفیف تولید محتوا استفاده کنیم؟

استفاده از کد تخفیف بسیار راحت است. برای استفاده از آن‌ها اصلاً لازم نیست پروسه خاصی را انجام دهید. معمولاً در ارائه کدهای تخفیف برای کاربران اپلیکیشن یا سایت تفاوتی وجود ندارد. اگر از اپلیکیشن استفاده می‌کنید، برای استفاده از کدها کافیست پس از اتمام فرایند ثبت سفارش، کد را وارد کنید. معمولاً سایت‌های گوناگون در مراحل آخر ثبت سفارش خود، بخشی به نام کد تخفیف اضافه می‌کنند. کاربران در مرحله آخر ثبت سفارش خود، باید کد تخفیف را در محل ذکر شده، وارد نمایند. سایت بعد از ثبت کد تخفیف به طور خودکار میزان تخفیف را روی سفارش شما اعمال می‌کند. در آخر نیز از طریق درگاه‌های بانکی مبلغ باقی‌مانده را پرداخت می‌کنید.

نحوه محاسبه تخفیف تولید محتوا با کد تخفیف چگونه است؟

در محاسبه میزان تخفیف، کاربران هیچ‌گونه دخالتی ندارند. این کار به طور کامل توسط سایت یا اپلیکیشن انجام می‌شود. برای استفاده از کد کافیست مثل روال همیشه فرایند ثبت سفارش خود را انجام دهید. کد تخفیف در مرحله آخر ثبت سفارش اعمال می‌شود. شما باید پیش از پرداخت هزینه، حتماً کد تخفیف تولید محتوا را وارد کنید تا سایت به طور دقیق میزان آن را محاسبه کند. اگر کاربران پیش از ثبت سفارش کامل و پرداخت هزینه فراموش کنند کد را وارد کنند، دیگر قادر به استفاده از تخفیف نمی‌شوند. کاربر باید در بخشی که سایت معین کرده است، کد مربوطه را وارد نمایند و بعد از اعمال آن و کاهش رقم پرداختی، مابقی هزینه را واریز نماید.

انواع کد تخفیف تولید محتوا

در این بخش به بررسی کدهای تخفیفی که پلتفرم‌های مختلف تولید محتوا به کاربران خود ارائه می‌کنند، می‌پردازیم. این کدهای تخفیف عبارت‌اند از:

کد تخفیف اولین خرید

برخی از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند، به کاربرانی که برای اولین‌بار سفارش ثبت می‌کنند، تخفیف می‌دهند. تشویق مردم به خرید از سایت برای بار اول سبب می‌شود، اعتماد و رضایت آن‌ها جلب شود. بنابراین به مشتری دائم فروشگاه تبدیل می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به موپُن در مورد کد تخفیف تولید محتوا مطلع شوید.

کد تخفیف محصولات منتخب

گاهی اوقات سایت یا برندهای مختلف روی محصولات خود تخفیف می‌گذارند. این تخفیف‌ها شامل محصولاتی می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن تعیین شدند. چنانچه سفارش کاربران چیزی به جز مواردی که در کدهای تخفیف ذکر شده، باشد سفارش آن‌ها شامل تخفیف نمی‌شود. در واقع کاربران تنها با سفارش محصولات منتخب سایت تخفیف می‌گیرند. البته این کدها معمولاً روی محصولاتی که طرفداران زیادی بین کاربران دارد، اعمال می‌شود.

کد تخفیف برای افراد خاص مانند بازنشستگان

گاهی اوقات سایت‌ها مایل‌اند به افراد بازنشسته که قبلاً در سازمان‌ها یا ارگان‌های دولتی یا خصوصی کار می‌کردند، تخفیف بدهند. البته این کدها صرفاً شامل کارمندان نمی‌شود و ممکن است برای هر قشری وجود داشته باشد. بدین ترتیب افراد با مشاهده کد تخفیف تولید محتوا از طریق سایت موپُن می‌توانند به سایت یا اپلیکیشن موردنظر بروند و سفارش خود را ثبت کنند.

کد تخفیف اپلیکیشن

ممکن است سایت مایل باشد کد تخفیف را برای کاربرانی در نظر بگیرد که از اپلیکیشن آن‌ها استفاده می‌کنند. به طور مثال افراد با ثبت سفارش در اپلیکیشن می‌توانند 15 درصد تخفیف بگیرند. در این حالت، شما نمی‌توانید هنگام ثبت سفارش در سایت کد تخفیف را اعمال کنید، زیرا این کد برای استفاده در اپلیکیشن تعریف شده است.

کد تخفیف در مناسبت‌‌های مختلف

جشن‌ها و اعیاد گوناگون فرصت خوبی است تا سایت‌ها برای مشتریان خود کد تخفیف در نظر بگیرند. معمولاً کدهای تخفیف که در جشن‌های گوناگون وجود دارد، شامل همه افراد می‌شود و مختص گروه یا قشر خاصی نیست. به طور مثال سایت ممکن است به مناسبت عید نوروز به کاربران تخفیف دهد و مهلت استفاده از آن را دو روز مشخص کند. در این شرایط شما نمی‌توانید پس از پایان مهلت تخفیف از کدها استفاده کنید، تنها در صورتی این اتفاق رخ می‌دهد که جشنواره تخفیف‌ها مجدداً تمدید شود.

جمع‌بندی

کد تخفیف تولید محتوا را در این مطلب بررسی کردیم. بر اساس صحبت‌هایی که تاکنون مطرح کردیم، قطعاً به اهمیت تولید محتوا در اینترنت پی بردید. برای ارائه یک محتوای خوب و کاربرپسند باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تنها در این صورت است که محتوای شما در رشد کسب‌وکار مؤثر واقع می‌شود. افرادی که در این حوزه تخصص دارند، می‌توانند با مشاهده سایت یا کسب‌وکار شما به‌راحتی نیازها و کمبودهای آن را تشخیص دهند.

بدین ترتیب محتوایی تولید می‌کنند که به ابهامات کاربران و سؤالاتی که در مورد کسب‌وکار شما دارند، پاسخ دهد. در این شرایط کاربران بهتر می‌توانند به کسب‌وکار شما اعتماد کنند. چه‌بسا این افراد به مشتریان دائم شما نیز تبدیل شوند. این شیوه بازاریابی در اغلب شرایط بسیار بهتر از سایر روش‌های تبلیغاتی که بودجه‌های هنگفتی صرف آن‌ها می‌شود، جواب می‌دهد. تولید محتوا می‌تواند سیل عظیمی از مشتریان را به سمت کسب‌وکار شما روانه کند.