موپن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف تولید محتوا

کد تخفیف تولید محتوا

تا %80 تخفیف جمعه سیاه فرامحتوا

در جشنواره جمعه سیاه آژانس تخصصی بازاریابی محتوای فرامحتوا تا %80 تخفیف بر روی محصولات منتخب در نظر گرفته است. این کدها با وارد کردن اطلاعات شخصی به صورت پیامکی برای شما ارسال می‌شوند. لازم به ذکر است این تخفیف‌ها ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی اولین سفارش شهر محتوا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %20 تخفیف اولین سفارش شهر محتوا، سامانه تولید محتوا بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت شهر محتوا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی شهر محتوا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %10 تخفیف شهر محتوا، سامانه تولید محتوا بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت شهر محتوا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

طرح 100 وبینار رایگان اینفوگرام

بدون وارد کردن کد تخفیف از 100 وبینار آموزشی رایگان سامانه تخصصی تولید محتوای اینفوگرام در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوید. برای برخورداری از این وبینارهای رایگان کافیست در دوره‌ی دلخواه خود به صورت رایگان ثبت نام کنید. برای مشاهده و ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

تا %30 کد تخفیف اینفوگرام

با وارد کردن کد تخفیف تا %30 تخفیف سامانه تخصصی تولید محتوای اینفوگرام بهره‌مند می‌شوید. این تخفیف‌ها شامل %15 تخفیف بازاریابی محتوا، %20 تخفیف طراحی و تولید موشن، 10 تا %20 تخفیف آموزش، %30 بسته آموزش الکترونیکی گزارش نویسی نوین ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی نویسش

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %30 تخفیف سامانه تولید محتوا آنلاین نویسش با سقف تخفیف 50 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت نویسش بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی نویسش

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %15 تخفیف سامانه تولید محتوا آنلاین نویسش برای سفارش‌های بالای 700 هزار تومان بهره‌مند شوید. لازم بذکر است با ثبت اولین سفارش، در کمپین عیدانه نویسش شرکت داده می‌شوید. برای مشاهده جزئیات بیشتر ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 12 درصدی اینفوگرام

با وارد کردن کد تخفیف از %12 تخفیف سامانه تخصصی تولید محتوای اینفوگرام بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت اینفوگرام بر روی "خرید" کنید کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

جشنواره پیش‌بینی جام جهانی طرفداری

با ثبت نام رایگان در وبسایت طرفداری، کدهای تخفیف 15 هزار تومانی دیجی کالا برای خریدهای بالای 100 هزار تومان، 5 هزار تومانی نت برگ برای خریدهای بالای 20 هزار تومان و 5 هزار تومانی چیلیوری برای خریدهای بالای 20 ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

گردونه شانس اینفوگرام

با چرخاندن گردونه شانس اینفوگرام تخفیف های متنوع برای شرکت در دوره طراحی اینفوگرافیک و نیز سفارش اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک بهره‌مند می‌شوید. هر فرد یک‌بار شانس برنده شدن دارد. در صورتی که بار اول برنده نشوید فقط یکبار دیگر می‌توانید ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

گردونه شانس اینفوگرام

با چرخاندن گردونه شانس اینفوگرام از جوایزی که شامل: کد تخفیف 35% و همچنین چند کد تخفیف 100%‌‏ مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و نیز تخفیف سفارش اینفوگرافیک و موشن‌گرافیک بهره‌مند می‌شوید. هر فرد یک‌بار شانس برنده شدن ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

تولید محتوا

تولید محتوا مهم‌ترین رکن در ایجاد سایت یا سایر پلتفرم‌های آنلاین است و علاقه زیادی در مخاطبان ایجاد می‌کند. انواع این محتواها شامل متن، عکس، کلیپ، اینفوگرافی، محتوای سایت و محتوای شبکه‌های اجتماعی است. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی برای ایجاد محتوا وجود دارد که در آنها مشتری محتوا به تولیدکنندگان پیشنهاد می‌دهد و کار خود را پیش می‌برد. از آنجایی که امر تولید محتوا یک فرایند آنلاین است، بهترین راه برای سفارش محتوا اینترنت است. اولین قدم برای اینکه بدانید در چه محلی محتوای مورد نظر خود را سفارش دهید، آن است که هدف خود را از ایجاد محتوا بشناسید.

رایج‌ترین نوع محتوا، محتوای ایجاد شده برای سایت‌های مختلف است و کسی که این کار را انجام می‌دهد نویسنده، طراح یا محتوانگار نامیده می‌شود. برای این که سایت تولید شده ما رتبه خوبی در گوگل داشته باشد باید محتوای تولیدی با کیفیت و سئو شده باشد؛ یعنی محتوای ایجاد شده از نظر گوگل بهینه شده باشد. برای پیشرفت در فرایند ایجاد سایت نیاز است که بازاریابی تولید محتوا به خوبی انجام شود تا مخاطبان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و به سمت خدمات و محصولات سایت مایل شوند. بنابراین برای ایجاد محتوا بهتر است تیم‌های مجرب و آموزش‌ دیده انتخاب شوند و تمام متخصصان مربوط به تولید محتوا استخدام شوند. همچنین این سایت‌های تولید محتوا محل خوبی برای کسب درآمد و کاریابی می‌باشند.

تولید محتوا در قالب اینترنت باعث می‌شود متقاضیان تولید محتوا بتوانند سریع‌تر تیم محتوای خود را انتخاب کنند و همچنین ارزان‌ترین پیشنهادها را پیدا کنند. علاوه بر آن امکان آزمون و خطا در سایت‌های تولید محتوا بسیار آسان است. یافتن تیم مناسب در تولید محتوا در فضای اینترنت راحت‌تر است و بیشترین بازدهی را دارد.