موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت

کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت

کد تخفیف 10 درصدی سیم خان

با وارد کردن کد تخفیف می‌‌توانید از %10 تخفیف سیم خان، سامانه خرید و فروش سیم کارت بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت سیم خان بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

خرید و فروش سیم کارت

امروزه بیش از ۷۰ میلیون کاربر ایرانی از تلفن همراه و سیم کارت برای ارتباط با سایر افراد استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد برای بهره‌مندی از امکانات و شرایط اپراتورهای مختلف، ممکن است سیم کارت‌های چند اپراتور را تهیه کنند. همچنین وجود خط‌های رند و یا معمولی ارزان بازار خرید و فروش سیم کارت را به بازاری پر سود تبدیل کرده است؛ از این رو ممکن است سوالاتی برای شما پیش آید. مانند اینکه چگونه می‌توان خرید و فروش سیم کارت انجام داد؟ آیا سامانه‌هایی به عنوان واسطه وجود دارند؟ خرید و فروش انواع سیم کارت چه مزایایی دارد؟ چگونه کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت پیدا کنیم؟

خرید و فروش سیم کارت چیست؟

خرید و فروش سیم کارت در تعریف ساده، خرید سیم کارت مورد نیاز یا فروش سیم کارتی است که به آن نیاز نداریم. البته خرید و فروش سیم کارت از گذشته بین افراد مختلف در قالب بیزینس نیز محبوب بوده است. افراد به دلایل مختلفی مانند تعویض شماره، استفاده به عنوان خطوط فرعی، دریافت سود حاصل از خرید و فروش به این امر بپردازند.

تاریخچه خرید و فروش سیم کارت در ایران و جهان

ایده متحرک کردن تلفن و گسترش شبکه ارتباطات تلفنی در جاهای مختلف از دهه ۱۹۶۰ میلادی در کشورهای اسکاندیناوی شکل گرفت. شبکه ارتباطات همراه به تدریج گسترش یافت تا اینکه در دهه ۱۹۹۰ میلادی یا ۷۰ هجری شمسی نخستین تلفن‌های همراه و سیم کارت‌ها به بازار عرضه شد. تا اوایل دهه ۸۰ قیمت سیم کارت‌ها بسیار زیاد بود اما توسعه سیم کارت‌های اعتباری و ایجاد رقابت در بازار، باعث کاهش قیمت‌ سیم کارت‌ها شد. نخستین اپراتور توزیع سیم کارت در ایران، همراه اول بود. پس از همراه اول، ایرانسل و پس از آن رایتل وارد بازار عرضه این خدمات شدند.

معروف‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران

همان طور که گفتیم اپراتور‌های مختلفی در ایران خدماتی مانند خرید خط ارزان را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند. معروف‌ترین اپراتورهای کشور به شرح زیر هستند.

همراه اول

شرکت همراه اول نخستین توزیع کننده فناوری ارتباطات همراه در ایران، در سال ۱۳۷۳ کار خود را در این زمینه آغاز نمود. سیر تحول و گسترش استفاده از سیم کارت‌ها که ضریب نفوذ ۸۴ درصدی در سطح کشور و ارتباطات رومینگ با بیش از ۱۱۲ کشور را در دسترس مشترکین خود قرار داده است. این شرکت علاوه بر سیم کارت، خدماتی مانند اینترنت همراه، بسته‌های تماس را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در سال ۱۳۸۴ با مشارکت شرکت‌های MTN آفریقای جنوبی و شرکت گسترش الکترونیک ایران راه اندازی شد. واگذاری سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل از سال ۱۳۸۶ و در چهار شهر تهران، مشهد، ساری وتبریز آغاز گردید. ایرانسل همچنین با ارائه سرویس اینترنت TD-LTE اولین اپراتور ارائه دهنده سرویس اینترنت همراه در ایران بود. به دلیل پوشش گسترده شبکه اینترنتی، خرید سیم کارت ایرانسل بین مردم بسیار محبوبیت دارد. یکی دیگر از آپشن‌های این شرکت، خرید سیم کارت ایرانسل تحویل درب منزل است. به این صورت که سیم کارت شما بدون پرداخت هزینه‌ای تحویل شما داده می‌شود.

رایتل

رایتل سومین اپراتور ارائه دهنده خطوط تلفن همراه در ایران است که در سال ۱۳۸۶ به پشتوانه سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شد. رایتل اولین ارائه دهنده سرویس نسل سه در ایران بوده است. با ایجاد سرویس نسل سه، خرید سیم کارت رایتل بین مشترکین تلفن‌های همراه به خصوص صاحبین گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب شد.

خرید و فروش سیم کارت آنلاین چه مزایایی دارد؟

یکی از راه‌های کسب درآمد خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین است. خرید سیم کارت رند و فروش آن با قیمتی بالاتر از گذشته شکل گرفته است. اما ممکن است یافتن مشتری برای سیم کارت کار آسانی نباشد. ممکن است برای شما سوال شود که آیا سامانه یا پل ارتباطی برای انجام این کار وجود دارد؟ باید در جواب بگوییم بله! امروزه بسترهایی خرید و فروش آنلاین سیم کارت (مانند سیم خان و رند) ایجاد شده که امکان خرید فوری سیم کارت را برای شما فراهم خواهد نمود.

معرفی سامانه‌های خرید و فروش سیم کارت

همانطور که پیش‌تر خواندیم برای تسهیل خرید و فروش سیم کارت رند و انواع دیگر سیم کارت، سامانه‌ها و بسترهای آنلاین توسعه یافته‌اند. خرید و فروش در این سامانه‌ها مطابق با ضوابط آن‌ها صورت می‌گیرد. با استفاده از کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت می‌توانید معامله خود را در این بسترها انجام دهید.

سیم خان

ممکن است برای شما سوال شده باشد که آیا امکان فروش سیم کارت در محلی خارج از فروشگاه وجود دارد؟ جواب این سوال سایت سیم خان است. سایت سیم خان به آدرس Simkhan.ir به عنوان بستری برای خرید سیم کارت همراه اول، رایتل و ایرانسل است. این بستر به شما امکان خرید و فروش سیم کارت با صرف زمان کم و در تعداد بالا را ارائه می‌دهد.

علاوه بربستر فروش، خرید خط ارزان، رند و... در این فروشگاه برای کاربران فراهم شده است. کاربران سیم خان می‌توانند سیم کارت‌‌های ارائه شده توسط افراد و فروشگاه های مختلف را تهیه کنند. کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت نیز به مناسبت‌های مختلف برای انجام سفارش در سایت در نظر گرفته می‌شود. با استفاده از این کدهای تخفیف می‌توانید سیم کارت رند همراه اول یا ایرانسل را با قیمتی مناسب‌ تهیه کنید.

رند

یکی دیگر از سیستم‌های فروش آنلاین سیم کارت رند و شماره خاص، «رند» است. سایت رند امکان خرید سیم کارت با شماره دلخواه را فراهم نموده است. شما می‌توانید با استفاده از وب سایت رند، نوع سیم کارت و شماره‌ای نزدیک به شماره دلخواهتان را پیدا کنید. علاوه بر خرید و فروش سیم کارت در خبرنامه و بلاگ سایت رند نیز آخرین اخبار در حوزه ارتباطات منتشر شده و می‌توانید با کمک این بخش از مطالب جدید با خبر شوید.

یکی از مواردی که می‌تواند خرید و فروش را برای شما تسهیل کند، وجود کد تخفیف است. با استفاده از کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت، می‌توانید شماره مدنظرتان را با قیمتی خوب از سایت رند تهیه نمایید.

مقایسه بهترین سامانه های خرید و فروش سیم کارت

حال که تا حدودی با بسترهای برخط (آنلاین) فروش سیم کارت آشنا شدیم ممکن است برای شما سوال شود که استفاده از کدامیک از این فروشگاه‌ها بهتر است. قطعا هر یک از فروشگاه‌ها مزایا و ویژگی‌های خاصی داشته اما مقایسه آن‌ها می‌تواند دید بهتری نسبت به خرید و فروش سیم کارت به ما بدهد.

یکی از تفاوت‌های سایت‌های رند و سیم خان گستره خدمات ارائه شده توسط آن‌ها است. سیم خان به طور تخصصی بستر خرید و فروش انواع سیم کارت رایتل، همراه اول و ایرانسل بوده و صرفا بر این کار تمرکز کرده است. اما سایت رند، علاوه بر ارائه سیم کارت‌ها جهت خرید و فروش انواع دامنه‌های وبسایت و خطوط تلفن ثابت رند را نیز به کاربران خود جهت خرید و فروش ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از تفاوت‌های رند، تعداد اپراتورهای پشتیبانی شده توسط این شرکت است. سایت رند علاوه بر ایرانسل، همراه اول و رایتل؛ خطوط شرکت‌های تالیا، سامانتل و سیم پک را نیز در دسترس کاربران خود جهت خرید قرار داده است.

تفاوت دیگر این دو فروشگاه، نحوه توزیع سیم کارت‌ها به مشتریان خود است. سیم خان در سراسر ایران نمایندگی‌های زیادی دارد و پس از خرید و سفارش سیم کارت خود باید به به همراه کارت ملی به نمایندگی مربوطه مراجعه نموده و سیم کارت خود را دریافت نمایید. اما رند نحوه انتقال سیم کارت از فروشنده به خریدار را برعهده افراد قرار داده است. افراد حاضر در معامله می‌توانند درباره نحوه ارسال محموله و تحویل به فرد خریدار با یکدیگر توافق کنند. سیم کارت‌های موجود در سایت رند را هم می‌توان از اشخاص و هم از فروشگاه‌های معرفی شده در این وبسایت تهیه نمود.

انواع کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت

کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت انواع مختلفی دارند و این برای مناسبت‌های مختلف موجود می‌شوند. از جمله معروف‌ترین انواع کد تخفیف می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کد تخفیف مخصوص بازنشستگان

کد‌های تخفیف مخصوص بازنشستگان معمولا در روز‌های خاصی از سال به بازنشستگان تعلق می‌گیرد. به این ترتیب بازنشستگان می‌توانند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند.

کد تخفیف ویژه معلمان

یکی از انواع معروف کد تخفیف، کد تخفیف ویژه‌ معلمان و فرهنگیان است؛ کدهای تخفیف ویژه معلمان به طور معمول در روز یا هفته معلم، هفته‌های آغازین مدرسه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

کد تخفیف مناسبتی (روز مادر، روز پدر)

تهیه هدیه برای روز پدر و مادر یکی از رایج‌ترین رسومات در کشور ما است؛ داشتن کد تخفیف در روز مادر یا روز پدر، لذت خرید برای آن‌ها را دو چندان می‌نماید. کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت مناسبتی توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به طور معمول در این روزهای خاص موجود می‌شود.

کد تخفیف اولین خرید

کد تخفیف اولین به نوعی تقدیر از مشتری برای انتخاب فروشگاه و دعوت به ادامه استفاده از خدمات آن است.

کد تخفیف به مناسبت اعیاد مختلف

این کدها به طور معمول بازه زمانی طولانی‌تری نسبت به باقی کدهای تخفیف داشته و به شکل کد تخفیف از عید تا عید و یا کد تخفیف خرید در ایام نوروز توسط فروشگاه‌ها اهدا می‌شوند.

کد تخفیف خرید از اپلیکیشن

کد تخفیف خرید از اپلیکیشن مشتری را دعوت می‌کند تا علاوه بر استفاده از ویژگی‌ها و خدمات اپلیکیشن، از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شود و محصول و کالای مورد نیاز خود را با تخفیف بیشتری تهیه نماید.

نوع کد تخفیف و مناسبتی که کد تخفیف برای آن در نظر گرفته شده در سایت موپُن مشخص می‌شود. همچنین در کنار این کدهای تخفیف مهلت استفاده و میزان تخفیفی که می‌توانید دریافت کنید نیز نوشته می‌شود.

شرایط استفاده از کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت چیست؟

برای استفاده از کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت ابتدا باید در یکی از سایت‌های رند یا سیم خان ثبت نام کنید. پس از ثبت نام با استفاده از اطلاعات موجود در این دو سایت، شماره مورد نظر خودتان را بیابید. فیلترهای هر دو سایت به گونه‌ای طراحی شده که سیم کارت‌هایی که به خواسته شما نزدیک‌تر هستند را فیلتر نموده و در اختیار شما قرار می‌دهند. پس از اینکه سیم کارت مورد نظر خودتان را پیدا کردید، می‌توانید سفارش خود را تکمیل کنید. در بخش اعمال کد تخفیف، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف های سایت موپُن، خرید سیم کارت ارزان و رند را تجربه کنید.

انواع کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت را چگونه دریافت کنیم؟

یافتن کد تخفیف یکی از دغدغه‌های افرادی است که به دنبال خرید کالا با قیمت مناسب‌تر هستند. برای دریافت انواع کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت بهتر است موپُن را دنبال کنید. موپُن به عنوان ارائه دهنده انواع کد تخفیف خرید خدمات و محصولات از برندهای مطرح است. کدهای تخفیف به شکل روزانه بر روی وبسایت، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و ربات موپُن قرار می‌گیرند. پلاگین گوگل کروم موپُن نیز تمام کدهای تخفیف هر سایت فروشگاهی یا خدماتی که درحال بازدید آن هستید را به شما نمایش می‌دهد. با استفاده از این ابزار می‌توانید جز اولین نفراتی باشید که از این کدهای تخفیف مطلع شده و سود خوبی از این کار ببرید.

چگونه از کد تخفیف فروش سیم کارت استفاده کنیم؟

کدهای تخفیف موجود ارائه شده توسط موپُن چندین بار توسط کارشناسان موپُن تست شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. باید دقت داشته باشید که زمان استفاده از این کدها مشخص بوده و ممکن است برای مناسبت‌های خاصی مانند روز پدر، روز مادر، اعیاد و... فعال شوند. همچنین امکان دارد مدت زمان محدودی برای استفاده از این کدها در نظر گرفته شده باشد.

نحوه محاسبه تخفیف خرید و فروش سیم کارت با کد تخفیف

استفاده از کد تخفیف خرید و فروش سیم کارت آخرین مرحله از خرید سیم کارت است. زمانی که شما سیم کارتی مطابق با سلیقه خود یافتید نوبت به فرایند نهایی کردن خرید می‌رسد. ممکن است تخفیف‌های برای برخی از محصولات موجود در سایت وجود داشته باشد. کد تخفیف حتی در صورت وجود تخفیف قبلی بر روی کالا، قیمت کالا را به اندازه درصد یا مقدار تخفیف به تومان محاسبه می‌کند. پس از آن کافی است مطابق قیمتی که پس از اعمال کد، نهایی شده پرداخت خود را انجام دهید.