موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف زبان انگلیسی

کد تخفیف زبان انگلیسی

کد تخفیف 200 هزار تومانی پکیج‌های کامل مکالمه CLT و دنیای واژگان استاد انگلیسی

با استفاده از این کد تخفیف، در خرید "پکیج کامل دنیای واژگان" و "پکیج کامل CLT" از سامانه آموزشی استاد انگلیسی، 200 هزار تومان تخفیف دریافت خواهید کرد. برای ورود به وبسایت استاد انگلیسی بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی استاد انگلیسی

با ثبت این کد تخفیف از %20 تخفیف استاد انگلیسی، فروشگاه آنلاین آموزش انگلیسی بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت استاد انگلیسی بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 350 هزار تومانی کلاس خصوصی تیکا

با وارد کردن این کد از 350 هزار تومان تخفیف کلاس‌های خصوصی تیکا بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است حداقل خرید برای استفاده از این کد، 2 میلیون تومان می‌باشد. برای ورود به وبسایت تیکا بر روی "خرید کنید" کلیک ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 500 هزار تومانی دوره لنگ اسپید تیکا

با استفاده از این کد تخفیف در دوره لنگ اسپید آموزشگاه آنلاین زبان تیکا، با 500 هزار تومان تخفیف ثبت‌نام نمایید. این دوره ویژه برنامه‌نویسان است و در 10 جلسه به صورت گروهی برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است که ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 80 هزار تومانی کلاس خصوصی زبان تیکا

با ثبت این کد از 80 هزار تومان تخفیف کلاس‌های خصوصی زبان تیکا بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید این کد تخفیف بر روی رزرو‌های بالای 500 هزار تومان قابل استفاده می‌باشد. برای ورود به وبسایت تیکا بر روی "خرید کنید" ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی رزرو کلاس خصوصی تیکا

با وارد کردن این کد در رزرو کلاس‌های خصوصی سامانه آنلاین آموزش زبان تیکا از 30 هزار تومان تخفیف بهره‌مند خواهید شد. لازم به ذکر است که این کد تخفیف بر روی رزروهای بالای 200 هزار تومان قابل اعمال می‌باشد. ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 45 هزار تومانی کلاس‌ خصوصی تیکا

با ثبت این کد تخفیف از 45 هزار تومان تخفیف در رزرو کلاس‌های خصوصی آموزش زبان تیکا بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ برای اعمال این کد تخفیف 300 هزار تومان می‌باشد. جهت ورود به وبسایت تیکا ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 130 هزار تومانی کلاس خصوصی تیکا

با استفاده از این کد از 130 هزار تومان تخفیف در رزرو کلاس‌های خصوصی آموزش زبان تیکا برخوردار می‌شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف برای مبالغ بالای 800 هزار تومان قابل اعمال است. جهت ورود به وبسایت ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 50 هزار تومانی کلاس خصوصی تیکا

با وارد کردن این کد تخفیف در رزرو کلاس‌های خصوصی آموزش زبان تیکا، از 50 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ برای اعمال این کد تخفیف 380 هزار تومان است و کلاس‌های گروهی شامل ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 100 هزار تومانی کلاس خصوصی تیکا

با ثبت این کد تخفیف در رزرو کلاس‌های خصوصی آموزش زبان تیکا، از 100 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ برای اعمال این کد تخفیف 590 هزار تومان است و کلاس‌های گروهی شامل این ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی کلاس خصوصی تک جلسه‌ای تیکا

با ثبت این کد تخفیف در رزرو تک جلسه‌ای کلاس خصوصی زبان‌های مختلف، در سامانه آموزش آنلاین زبان تیکا، از 20 درصد تخفیف بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که بیشترین میزان تخفیف با استفاده از این کد، مبلغ ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی رزرو 1 ترم کلاس خصوصی تیکا

با استفاده از این کد می‌توانید 1 ترم کامل شامل 16 جلسه کلاس خصوصی آموزش زبان‌های مختلف آموزشگاه آنلاین تیکا از جمله انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و... را با 10 درصد تخفیف تا سقف 200 هزار تومان رزرو نمایید. توجه داشته ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 40 درصدی جلسه آزمایشی تیکا

با وارد کردن این کد از %40 تخفیف رزرو جلسه آزمایشی تیکا، سامانه آموزش آنلاین زبان با سقف تخفیف 40 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. جهت ورود به وبسایت تیکا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 40 درصدی ویلرنو

با وارد کردن کد تخفیف از 40 درصد تخفیف پکیج‌های آموزشی ویلرنو، سامانه‌ی آموزش آنلاین زبان انگلیسی بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ویلرنو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 200 هزار تومانی زبان مستر

با وارد کردن کد تخفیف از 200 هزار تومان تخفیف دوره‌های زبان مجموعه زبان مستر، سامانه آموزش اینترنتی زبان‌های خارجی بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت زبان مستر بر روی "خرید کنید" کلیک نماید.

کد تخفیف منقضی شده

زبان انگلیسی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک نیاز ضروری برای اکثر افراد جامعه است. علت این است که برای هر اقدام کوچکی از قبیل مسافرت به کشورهای دیگر، سرچ در گوگل، یادگیری دانش‌های بین‌المللی، مهاجرت و... دانستن این زبان الزامی است. اما مسئله اینجاست که روزبه‌روز مشغله‌ها بیشتر می‌شود و فرصتی برای رفتن به کلاس‌های حضوری زبان باقی نمی‎ماند. اینجاست که وجود کلاس‌های آنلاین زبان می‌تواند مسئله را حل کند. اگر از کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی نیز بهره‌مند شویم مشکل هزینه این کلاس‌ها نیز برطرف خواهد شد.

اما کدام کلاس زبان انگلیسی آنلاین می‌تواند برای ما مفید واقع شود؟ با ما همراه باشید تا به معرفی و مقایسه کلاس‌های زبان آنلاین محبوب و مشهور بپردازیم و در نهایت کمک کنیم تا بتوانید بهترین کلاس را انتخاب و با شرکت در آن زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

آموزشگاه زبان انگلیسی چیست؟

روش‌های مختلفی که می‌توان با آن‌ها به زبان انگلیسی مسلط شد عبارت‌اند از: تماشای فیلم‌های انگلیسی زبان، مطالعه کتاب‌های آموزشی یا حضور در فضایی که افراد به انگلیسی صحبت می‌کنند. اما یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان انگلیسی است. در چنین آموزشگاهی استاد زبان با تدریس گرامر و تلفظ لغات به دانشجویان یاد می‌دهد که از آموخته‌های خود برای صحبت به زبان انگلیسی استفاده کنند.

در حال حاضر آموزشگاه‌های زبان به دو حالت حضوری و غیرحضوری مشغول فعالیت هستند. همچنین بعضی از این آموزشگاه‌ها پکیج‌های آموزشی خود را به‌صورت کلی می‌فروشند. این پکیج‌ها برای افرادی که می‌خواهند به‌صورت خودخوان آموزش ببینند مناسب است.

آموزشگاه زبان انگلیسی چه مزایایی دارد؟

یادگیری زبان انگلیسی برای اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، کودکان، کنکوری‌ها، دانشجویان، پژوهشگران، کارمندان شرکت‌های رده‌بالا و تمامی افرادی که قصد مهاجرت دارند مفید است. با توجه به نیاز طیف عظیمی از مردم به این مهارت حضور در آموزشگاه زبان انگلیسی مزایای زیادی برای آنها در پی خواهد داشت. در اینجا به 5 مزیت اشاره می‌کنیم:

تسلط به زبان

آموزشگاه‌های زبان انگلیسی دانشجویان را از مبتدی تا پیشرفته همراهی می‌کنند و اگر کسی بخواهد به این زبان مسلط شود می‌تواند پس از مدتی به فراخور تلاش خود به این مهم دست پیدا کند.

غرق شدن در زبان

هنگامی که در کلاس زبان شرکت می‌کنید وارد محیط تازه‌ای می‌شوید که قبلاً آن را تجربه نکرده‌اید. در آموزشگاه‌های زبان انگلیسی افراد چه به صورت خصوصی و چه به صورت گروهی غرق در دنیای انگلیسی می‌شوند و برای حضور در فضای افراد انگلیسی زبان و شرکت در آزمون‌های بین‌المللی آماده خواهند شد.

تقویت اسپیکینگ و لیسنینگ

آموزشگاه‌های زبان انگلیسی همواره از سی‌دی‌های آموزشی استفاده می‌کنند و مدرس از همان ابتدا به انگلیسی صحبت می‌کند. این موارد باعث می‌شود که دانشجو خیلی زود در زمینه‌های شنیداری و گفتاری به مهارت برسد.

نظم در یادگیری

وقتی به صورت منظم در کلاس‌های آنلاین یا حضوری شرکت می‌کنید و تمرین‌های هرجلسه را آماده می‌کنید در یادگیری زبان انگلیسی به نظم مطلوبی می‌رسید و به این ترتیب زودتر به هدف اصلی خود یعنی دریافت مدرک یا تسلط به زبان خواهید رسید.

کاهش هزینه

اگر تصمیم بگیرید که از آموزشگاه‌های زبان آنلاین برای یادگیری استفاده کنید با توجه به کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی می‌توانید کمترین هزینه را بپردازید.

معرفی آموزشگاه‌های زبان انگلیسی

در حال حاضر تعداد بیشماری از آموزشگاه‌های زبان در فضای آنلاین فعالیت می‌کنند و به تدریس زبان انگلیسی آنلاین می‌پردازند. از میان این آموزشگاه‌ها برخی محبوبیت بیشتری در میان دانشجویان پیدا کرده‌اند. در این بخش قصد داریم به معرفی این موارد بپردازیم:

ای ان 45

EN45 به کسانی که قصد دارند به صورت آنلاین زبان انگلیسی را بیاموزند کمک خواهد کرد که به صورت خودخوان این مهارت را بیاموزند. خرید پکیج‌های موجود در سایت ای ان 45 و انجام تمرین‌های آن افراد را از سطح مبتدی به پیشرفته می‌رساند. کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی ای ان 45 می‌تواند باعث شود که با کمترین هزینه این زبان را بیاموزید.

زبان تیپس

اگر قصد دارید به صورت خودخوان در آزمون آیلتس به نمره خوبی دست پیدا کنید، سایت زبان تیپس بستر مناسبی است. شما می‌توانید پس از تعیین سطح و استفاده از مشاوره سایت، برای خرید دوره‌های زبان تیپس تصمیم‌گیری کنید و با کد تخفیف‌های موجود، این دوره‌ها را تهیه کنید.

دکتر زبان

در سایت دکتر زبان شرایط مناسبی برای تقویت مهارت اسپیکینگ وجود دارد. دکتر زبان یک آموزشگاه زبان انگلیسی است که از ابزارهای مختلفی برای آموزش خود استفاده می‌کند.

لینگوتاک

آموزشگاه زبان انگلیسی آنلاین لینگوتاک به صورت آنلاین به تدریس انگلیسی می‌پردازد. در این سایت اساتید زیادی حضور دارند و تنها به زبان انگلیسی محدود نشده است. از انواع آموزش زبان اعم از آلمانی، ترکی، فرانسوی و... می‌توان در این سایت استفاده کرد. کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی لینگوتاک را می‌توانید از موپُن تهیه کنید و با هزینه کمتری در کلاس‌ها شرکت کنید.

اکسین چنل

آموزشگاه زبان آنلاین اکسین چنل فقط به سایت محدود نیست. زبان‌آموزان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن اکسین چنل از دوره‌های آموزشی خود استفاده کنند. این پلتفرم در میان دانشجویان محبوبیت زیادی دارد و کد تخفیف‌های دوره‌ای آن می‌تواند هزینه‌های آموزش را کاهش دهد.

تیکا

شرکت توکا تک هزاردستان با نام تجاری تیکا در زمینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی از سال 96 شروع به فعالیت کرد. این آموزشگاه زبان انگلیسی دوره‌های آموزش آنلاین برگزار می‌کند و می‌توان با کد تخفیف‌های آن، جلسات را با نرخ کمتری رزرو کرد. تیکا به عنوان یک آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان و همچنین بزرگسالان برای یادگیری این مهارت شرایط خوبی فراهم کرده است.

زبان مستر

آموزشگاه زبان مستر زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی را به صورت آنلاین تدریس می‌کند و زبان‌آموزان در هر سطحی باشند می‌توانند پس از تعیین سطح در دوره‌های این سایت شرکت کنند.

ویلرنو

آموزشگاه زبان انگلیسی ویلرنو با کمک روش‌های بازی و سرگرمی مهارت زبان را به روش جدیدی تدریس می‌کند. این آموزشگاه همچنین اپلیکیشن مفیدی ارائه کرده که آموزش آنلاین را برای زبان‌آموزان ساده‌تر می‌کند.

مقایسه بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی

در میان آموزشگاه‌های زبان انگلیسی ذکر شده، برخی فقط روی زبان انگلیسی متمرکزاند و برخی دیگر دارای آموزش‌های زبان‌های خارجی دیگر نیز هستند. اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که با اپلیکیشن‌های گوشی بیشتر از سایت راحتید می‌توانید از اکسین چنل یا ویلرنو استفاده کنید.

اگر ترجیح می‌دهید آموزش خودخوان داشته باشید ای ان 45 و زبان تیپس گزینه‌های مناسبی هستند و اگر قصد دارید به صورت آنلاین در کلاس‌های سایت آموزش ببینید دکتر زبان، لینگوتاک و... گزینه‌های صحیحی خواهند بود.

در کنار کیفیت این مؤسسات زبان انگلیسی، حسن اصلی آن‌ها قیمت مناسب‌تر در مقایسه با مؤسسات حضوری است. همچنین با وجود کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی در سایت موپُن حتی همان هزینه اولیه نیز کاهش خواهد یافت. در مجموع بهترین آموزشگاه زبان، گزینه‌ای است که اساتید خبره، سرویس‌دهی مناسب و کد تخفیف‌های خوبی دارد.

انواع کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی

آموزشگاه‌های زبان آنلاین در موقعیت‌های مختلف کد تخفیف‌هایی را به زبان‌آموزان خود ارائه می‌دهند تا هم انگیزه‌ای برای ادامه یادگیری زبان برای آن‌ها ایجاد شود و همواره از سایت دوره و پکیج بخرند و هم هزینه‌های اولیه زبان‌آموز کاهش یابد. این کدهای تخفیف در زمان‌های مختلف و مطابق با شرایط در دسترس افراد قرار می‌گیرد. از جمله این کدهای تخفیف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کد تخفیف اولین خرید

معمولا آموزشگاه‌های زبان انگلیسی با توجه به دوره یا استادی که انتخاب می‌کنید هزینه‌ای را از شما درخواست می‌کنند. اما اگر این خرید اولین مرتبه باشد برای جذب شما به آموزشگاه خود، کد تخفیف اولین خرید را برایتان در نظر می‌گیرند.

کد تخفیف محصولات منتخب

گاهی در آموزشگاه‌های زبان کتابی به‌تازگی منتشر می‌شود یا دوره‌های مختلف به فراخور نیاز زبان‌آموزان ارائه می‌شود. در این حالت در روزهای اولیه رونمایی از این محصولات، کد تخفیفی روی آن‌ها قرار می‌دهند تا کسانی که برای آموزش زبان آنلاین قصد خرید دارند برای انتخاب آن محصولات ترغیب شوند.

کد تخفیف اپلیکیشن

آموزشگاه زبان انگلیسی محدود به سایت نیست و برخی از این سایت‌ها اقدام به راه‌اندازی نرم‌افزارهای گوشی نیز کرده‌اند. این آموزشگاه‌ها برای تشویق زبان‌آموز به دانلود اپلیکیشن خود، کد تخفیف نصب اپلیکیشن را در اختیار او قرار می‌دهند که این کار برای هر دو طرف سودمند خواهد بود.

کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف

در مناسبت‌های مختلف مانند تعطیلات نوروز یا نزدیک کنکور که زبان‌آموزان بیشتری به دنبال آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستند، این آموزشگاه‌ها کد تخفیف‌هایی با محدودیت زمانی و متناسب با همان ایام ارائه می‌کنند که می‌توانید از طریق سایت موپُن از این تخفیف‌ها مطلع شوید.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات آموزشگاه زبان انگلیسی

تخفیف‌هایی که روی محصولات و خدمات آموزشگاه زبان انگلیسی اعمال می‌شوند عبارتاند از:

تخفیف پکیج آموزشی

آموزشگاه‌های آنلاین برای افرادی که می‌خواهند به‌صورت خودخوان زبان بیاموزند پکیج‌های آموزشی مختلفی در زمینه یادگیری 4 مهارت رایتینگ، ریدینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ آماده می‌کنند. همچنین پکیج‌های آموزش گرامر و لغت در میان این محصولات به چشم می‌خورد. در دوره‌های زمانی مختلف کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی روی این موارد اعمال می‌شود.

تخفیف دوره آموزشی

دوره‌های با مدت زمان مشخص معمولا با تخفیف‌هایی همراه هستند. به طور مثال برای دوره‌های فشرده، نیمه فشرده، ترمیک و... می‌توان از تخفیف‌های موجود استفاده کرد.

تخفیف جلسات زبان

افرادی که به‌صورت جلسه‌ای برای شرکت در کلاس‌های زبان آنلاین ثبت نام می‌کنند در صورتی که تعداد بیشتری از جلسات را یکجا رزرو کنند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد و به‌عبارت دیگر تخفیف خواهند داشت.

تخفیف کتاب

اگر سایت آموزشگاه زبان کتاب جدیدی عرضه و معرفی کند در روزهای اول تخفیف‌هایی را برای زبان‌آموزان خود قائل خواهد شد.

شرایط استفاده از کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی چیست؟

در صورتی که برای اولین بار وارد سایت شوید و ثبت نام کنید تخفیف جزئی خواهید داشت اما به مرور هرچه بیشتر از خدمات و محصولات سایت یا اپلیکیشن استفاده کنید میزان تخفیفی که به شما تعلق می‌گیرد افزایش خواهد یافت.

انواع کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی را چگونه دریافت کنیم؟

برای اینکه بتوانید کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی را به دست آورید می‌توانید از طریق اعلان‌های سایت، اپلیکیشن، کانال و ربات تلگرام موپُن از این تخفیف‌ها مطلع شوید. همچنین می‌توانید برای استفاده از کدهای تخفیف قبل از منقضی شدن آن‌ها از خبرنامه و افزونه موپُن کمک بگیرید.

چگونه از کد تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

برای استفاده از کد تخفیف هنگامی که قصد پرداخت برای خرید دوره، پکیج، رزرو جلسات وکتاب دارید قبل از واریز می‌توانید در کادر تخفیف، کد تخفیف خود را وارد کنید و هزینه کمتری برای خرید آن محصول یا خدمت بپردازید.

نحوه محاسبه تخفیف آموزشگاه زبان انگلیسی با کد تخفیف چگونه است؟

بسته به میزان تخفیفی که دارید نحوه محاسبه کد تخفیف آموزشگاه زبان متفاوت است. به طور مثال امکان دارد که شما، در کل مبلغی را به عنوان تخفیف داشته باشید و حین وارد کردن کد تخفیف آن میزان پول از کل مبلغ خریدتان کاسته شود.

نوع دوم این است که تخفیف داده شده به صورت درصد خاصی باشد. مثلا 20 درصد روی کل مبلغ خریدتان اعمال می‌شود.

حالت سوم این است که آموزشگاه زبان آنلاین به‌ازای هر کسی که به سایت یا اپلیکیشن معرفی می‌کنید مبلغی را به عنوان اعتبار در حساب کاربری شما قرار می‌دهد و به این ترتیب هنگام خریدهای بعدی هزینه کمتری را پرداخت می‌کنید.