موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس

کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس

کد تخفیف 70 درصدی اولین خرید راست چین

در راست چین امکان خرید انواع افزونه وردرپرس، قالب وردپرس، اسکریپت و... وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این کد در اولین خرید انواع محصولات راست چین از 70 درصد تخفیف تا سقف 200 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ...

کد تخفیف فعلا معتبر

تا %100 تخفیف در کمپین سال نو، سایت نو راست چین

در کمپین سال نو، سایت نو راست چین، تخفیفات ویژه‌ای قرار گرفته است که تنها تا پایان سال امکان استفاده از آن‌ها میسر است. ابتدا در این کمپین جایزه بزرگ راست چین قرار گرفته است که به 3 نفر از ...

پیشنهاد تخفیف دار 12 ساعت بعد

کد تخفیف 50 درصدی قالب وردپرس راست چین

برای خرید انواع قالب‌های وردپرس در وبسایت قالب و افزونه راست چین این کد را وارد کنید تا 50 درصد تخفیف تا سقف 200 هزار تومان روی سفارش شما اعمال شود. جهت ورود به صفحه مربوط به این قالب‌ها در ...

کد تخفیف فعلا معتبر

کد تخفیف 30 درصدی راست چین

با استفاده از این کد می‌توانید محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی قالب و افزونه وردپرس راست چین را با 30 درصد تخفیف تا سقف 150 هزار تومان خریداری کنید. توجه داشته باشید این کد روی پکیج‌ها و محصولات تخفیف‌دار اعمال ...

کد تخفیف فعلا معتبر

40% تخفیف تکرار خرید ژاکت

در وبسایت ژاکت، مرجع قالب و افزونه وردپرس، می‌توانید محصولی که قبلا خریداری کرده‌اید را در با 40 درصد تخفیف دریافت نمایید. لازم به ذکر است این طرح شامل تمامی محصولات ژاکت است. همچنین توجه کنید که محصول خریداری شده ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

40% تخفیف دمو بازار راست چین

بدون نیاز به کد تخفیف، هر چهارشنبه با مراجعه به وبسایت راست چین می‌توانید انواع دموها را با 40 درصد تخفیف تهیه کنید. این دموها شامل دموهای چند منظوره، فروشگاهی، اختصاصی و شخصی می‌باشد که بعد از افزودن به سبد ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

تا %60 تخفیف محصولات منتخب ژاکت

بدون نیاز به ثبت کد تخفیف می‌توانید برخی محصولات ژاکت، وبسایت خرید قالب و افزونه، را با تخفیف تا سقف %60 خریداری کنید. برای مشاهده این محصولات و تخفیف اعمال شده روی آن‌ها بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

کد تخفیف 20 درصدی ژاکت

با ثبت این کد تخفیف در خرید بالای 800 هزار تومان خود از ژاکت، فروشگاه انواع قالب و افزونه، از 20 درصد تخفیف تا سقف 160 هزار تومان برخوردار می‌شوید. لازم به ذکر است این کد تخفیف بر محصولات تخفیف‌دار ...

کد تخفیف فعلا معتبر

کد تخفیف 25 درصدی ژاکت

با درج کردن این کد تخفیف بر خرید بالای 1 میلیون تومان خود از ژاکت، فروشگاه اینترنتی قالب و افزونه، 25 درصد تخفیف تا سقف 250 هزار تومان دریافت می‌کنید. دقت کنید که این کد تخفیف بر محصولات دارای تخفیف ...

کد تخفیف فعلا معتبر

کد تخفیف 30 درصدی ژاکت

با استفاده از این کد تخفیف در خرید بیشتر از 1 میلیون و 500 هزار تومان خود از ژاکت، فروشگاه اینترنتی انواع قالب و افزونه، 30 درصد تخفیف تا سقف 450 هزار تومان دریافت می‌کنید. لازم به ذکر است این ...

کد تخفیف فعلا معتبر

دریافت 20 هزار تومان اعتبار هدیه با ثبت نام با کد معرف راست چین

با ثبت نام از طریق لینک دعوت یا وارد کردن کد معرف موپُن، می‌توانید 20 هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید. همچنین شما نیز می‌توانید لینک یا کد معرف حساب کاربری خود را در اختیار دوستانتان قرار داده و پس ...

کد تخفیف فعلا معتبر

تا 50 هزار تومان دریافت کد تخفیف راست چین

شما می‌توانید هر دوشنبه با مراجعه به ربات تلگرامی راست چین کد تخفیف هدیه بگیرید و با استفاده از آن در خرید خود از وبسایت راست چین تا سقف 50 هزار تومان تخفیف دریافت کنید. برای دسترسی به ربات تلگرام ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

تا %46 تخفیف بسته‌های شگفت‌انگیز ژاکت

بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف می‌توانید برای خرید بسته‌های شگفت‌انگیز فروشگاه اینترنتی قالب و افزونه وردپرس ژاکت، تا 46 درصد تخفیف دریافت کنید. برای مشاهده این بسته‌های شگفت‌انگیز در وبسایت ژاکت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

تا %15 بازگشت اعتبار با خرید از راست چین

بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف راست چین، تنها با انجام خرید از این فروشگاه اینترنتی تا سقف 15 درصد از مبلغ خرید شما به کیف پولتان باز خواهد گشت. با هر خرید بالای 2 میلیون تومان، 15 درصد ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

تا %90 درصد تخفیف محصولات منتخب راست چین

کاربران جدید و قدیمی راست چین می‌توانند دوشنبه هر هفته با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی قالب و افزونه فارسی، 8 محصول اختصاصی راست چین را با قیمتی تا سقف 70 درصد کمتر خریداری نمایند. همچنین در صفحه مربوط به ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

قالب و افزونه وردپرس

قالب و افزونه وردپرس چیست؟

قالب و افزونه وردپرس دو مقوله جدا از هم هستند که جزو ارکان اصلی سایت‌های وردپرسی محسوب می‌شوند. افزونه‌های وردپرس که آنها را به نام پلاگین نیز می‌شناسند کدهایی هستند که با استفاده از آنها می‌توان امکانات و ویژگی‌های جدیدی را به وب سایت‌های اینترنتی افزود.

افزونه‌های وردپرسی در حقیقت نوعی فایل‌های نصبی هستند که با نصب آنها روی وردپرس، امکانات جدید و منحصربه‌فردی به وب‌سایت شما افزوده خواهدشد. با استفاده از این پلاگین‌ها براحتی و بدون نیاز به کدنویسی قادر به زیباسازی سایت و همچنین افزودن امکانات پیشرفته به قالب آن خواهیدشد.

این افزونه‌ها در یک دسته‌بندی کلی به دو نوع رایگان و غیر رایگان تقسیم می‌شوند. اصلی‌ترین وجه تفاوت آنها در میزان امکاناتشان است. به این صورت که با نصب پلاگین‌های وردپرسی روی سایت خود، از امکانات بیشتری برخوردار خواهیدشد.

از اینها گذشته اغلب افزونه‌های رایگان وردپرس سازگاری چندان مناسبی با وب سایت‌های مختلف ندارند. با این تفاسیر اگر می‌خواهید ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی به سایت خود بیفزایید و از نظر عملکرد نیز دچار مشکل نشوید؛ پیشنهاد می‌کنیم اقدام به خرید افزونه‌های وردپرسی از پلتفرم‌های معتبر نمایید.

اکنون که با افزونه‌های وردپرسی آشنا شده‌اید نوبت به معرفی قالب وردپرس می‌رسد. این قالب‌ها همان شکل و نمای ظاهری سایت‌های اینترنتی را تشکیل می‌دهند و از آنها با نام‌هایی همچون پوسته، تم و تمپلت وردپرس نیز یاد می‌شود.

این قالب‌ها از پیش آماده بوده و فرآیند نصب و فعالسازی بسیار آسانی دارند. تنها کافی است در سیستم مدیریت محتوای وردپرس به قسمت نمایش رفته و قالب مورد نظر خود را فعال کنید. به این ترتیب می‌توانید شکل و ظاهر وب‌سایت وردپرسی را بنابر سلیقه خود پیاده‌سازی کنید.

با استفاده از این قالب‌ها است که وب‌سایت شما ظاهر خاصی پیدا کرده و از نحوه چیدمان محتوا گرفته تا تصاویر و سایر عناصر با زیبایی بیشتر برای کاربران به نمایش در خواهدآمد.

قالب و افزونه وردپرس چه مزایایی دارد؟

مزیت اصلی قالب‌های وردپرسی این است که زیبایی خاصی به وب سایت‌های مختلف می‌بخشند. به خصوص اگر به دنبال راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای و کاربرپسند هستید حتماً باید از قالب یا پوسته‌های اصولی و درست و حسابی استفاده کنید.

در خرید قالب‌های وردپرسی بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که فروش بالایی داشته‌اند؛ زیرا هرچه تعداد خرید و نصب یک پوسته بیشتر باشد طبیعتاً میزان رضایت کاربران از آن نیز بالاتر خواهدبود.

مورد دیگری که در خرید قالب‌های وردپرسی باید به آن توجه کنید مستندات و پشتیبانی هر قالب است. به خصوص اگر تازه به دنیای وردپرس ورود کرده‌باشید به قالب‌هایی با آموزش‌های بیشتر و پشتیبانی قوی‌تر احتیاج خواهیدداشت.

مزیت افزونه‌های وردپرس نیز در آن است که با نصب آنها تبدیل به یک طراح سایت حرفه‌ای خواهیدشد. زیرا به کمک این پلاگین‌ها براحتی می‌توانید ویژگی‌های جدید به وب سایت‌های وردپرسی بیفزایید و همین طور امکانات فعلی هر سایت را گسترش دهید.

اگرچه افزونه‌های وردپرس تنوع قابل‌توجهی دارند اما برخی از پرکاربردترین و ضروری‌ترین آنها به شرح زیر می‌باشد:

افزونه فروشگاهی، صفحه‌ساز، فرم‌ساز، افزونه‌های بهینه‌سازی سئو، افزونه‌های کاربری وردپرس و...

معرفی پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس

در خرید قالب و افزونه وردپرس زمانی کاملاً راضی خواهیدبود که محصولات موردنیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و قانونی خریدارید نمایید. از این رو قصد داریم به معرفی پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس بپردازیم. این وب سایت‌های فروشگاهی و آموزشی فوق‌العاده کاربردی شامل موارد زیر هستند: راست‌چین، ژاکت، میهن وردپرس، پشتیبان وردپرس.

راست‌چین

راست‌چین مرجع رسمی و قانونی قالب و افزونه در ایران است که کلیه محصولات خود را با استاندارد فارسی، اورجینال و مطابق با حقوق مالکیت فکری به فروش می‌رساند. با این تفاسیر پس از خرید قالب و افزونه‌های وردپرسی از این پلتفرم، محصولاتی را دریافت خواهیدکرد که بر اساس چارچوب و استانداردهای فارسی‌سازی شده‌اند.

کلیه قالب‌ها و افزونه‌های وردپرس عرضه شده در راست‌چین اصل بوده و مالکیت فکری آنها ذکر شده‌است. این محصولات همچنین از لایسنس و وبسرویس اختصاصی برخوردار هستند.

ژاکت

ژاکت یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس است. این وب سایت در واقع مرجع وردپرس فارسی و نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران به حساب می‌آید.

بد نیست بدانید این پلتفرم از روی یک نمونه خارجی یعنی envato با هدف فراهم کردن بازاری بزرگ برای طراحان و برنامه‌نویسان راه‌اندازی شده‌است.

میهن وردپرس

میهن وردپرس از دیگر پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس است که با ارائه آموزش‌های رایگان و ابزار کاربردی باکیفیت، کار با وردپرس را بسیار آسان می‌کند. این پلتفرم کمک بسیار بزرگی برای مدیران وب‌سایت‌های اینترنتی و همچنین طراحان وب محسوب می‌شود.

پشتیبان وردپرس

پشتیبان وردپرس همانطور که از نامش مشخص است مرجعی کاملاً تخصصی در زمینه پشتیبانی وب‌سایت‌های وردپرسی می‌باشد. برخی از مهم‌ترین خدمات این مجموعه شامل پشتیبانی سایت، افزایش امنیت سایت، افزایش سرعت سایت، افزونه‌نویسی وردپرس، آموزش پشتیبانی سایت، انجمن وردپرس، تحلیل و عیب‌یابی سایت است.

مقایسه بهترین پلتفرم های قالب و افزونه وردپرس

ژاکت یکی از بهترین پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس است که با خرید از آن مزایایی همچون 6 ماه گارانتی بازگشت وجه، بروزرسانی خودکار محصولات، تضمین کیفیت و اصالت محصولات در اختیارتان قرار می‌گیرد. با این حساب اگر قصد خرید قالب و افزونه‌های وردپرسی از این پلتفرم را دارید با خرید هر محصول به مدت 6 ماه از پشتیبانی تضمین شده به اضافه گارانتی بازگشت وجه برخوردار خواهیدشد.

از اینها گذشته با نصب بروزرسان هوشمند این فرصت در اختیارتان قرار می‌گیرد که محصولات خریداری شده از ژاکت را از قسمت پیشخوان وردپرس بروزرسانی نمایید. در نهایت نیز بابت کیفیت افزونه‌ها و قالب‌های وردپرسی این پلتفرم هیچ‌گونه دغدغه‌ای نخواهیدداشت. چرا که همه محصولات این مرجع ابتدا توسط تیم تخصصی بررسی محصول از لحاظ کیفیت و اصالت مورد تایید قرارگرفته و سپس برای فروش عرضه می‌شوند.

اگرچه از پشتیبان وردپرس به عنوان یک پلتفرم قالب و افزونه وردپرس نام بردیم اما این مجموعه در مقایسه با سایر پلتفرم‌های فعال در زمینه فروش افزونه و قالب‌های وردپرسی یک مزیت عمده دارد؛ آن هم ارائه خدمات منحصربه‌فردی همچون مشاوره تخصصی، افزایش سرعت، پاکسازی کدهای مخرب، افزونه نویسی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی است.

انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس

در خرید قالب و افزونه‌های وردپرسی بر اساس فروشگاه از انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس برخوردار خواهیدشد. برخی از این کدهای تخفیف که خرید بسیاری از قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی را تحت پوشش قرار می‌دهند به شرح زیر می‌باشد:

کد تخفیف اولین خرید قالب و افزونه وردپرس

در نخستین خرید از پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس این امکان وجود دارد که محصولات موردنظر خود را با تخفیف‌های ویژه‌ای خریداری نمایید. به این منظور تنها کافی است کد تخفیف اولین خرید قالب و افزونه وردپرس را دریافت کرده و در فرآیند خرید از آن استفاده کنید.

کد تخفیف محصولات منتخب

کد تخفیف محصولات منتخب قابلیت اعمال برای خرید یک سری از محصولات خاص را دارد؛ یعنی همان افزونه‌ها و قالب‌هایی که توسط خودِ پلتفرم قالب و افزونه وردپرس مشخص شده‌اند.

با این تفاسیر اگر به دنبال خرید محصولی خاص هستید و در خرید خود نیز عجله ندارید؛ همواره می‌توانید صبر کنید تا آن محصول به صورت تخفیف‌دار عرضه شود. به این ترتیب با استفاده از کد تخفیف محصولات منتخب این فرصت را دارید که افزونه‌ها و قالب‌های وردپرسی موردنیاز خود را با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه خریداری نمایید.

کد تخفیف برای افراد خاص مانند بازنشستگان

کد تخفیف برای افراد خاص مانند بازنشستگان یا افراد دارای یک سری شغل‌های خاص از دیگر کدهای تخفیف عرضه شده در پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس است. با دریافت این کد تخفیف براحتی می‌توانید انواع پوسته و پلاگین‌های ضروری را با قیمت مناسب برای وب سایت‌های وردپرسی خود خریداری نمایید.

کد تخفیف اپلیکیشن

کد تخفیف اپلیکیشن را تنها زمانی می‌توانید استفاده کنید که خرید خود را از اپلیکیشن پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس انجام داده‌باشید. به این ترتیب اگر به جای خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی به سراغ اپلیکیشن آن بروید؛ فرصت بهره‌مندی از کد تخفیف اپلیکیشن آن فروشگاه نصیبتان خواهدشد.

کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف

کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف همچون عیدها، روزهای نامگذاری شده در تقویم و غیره ارائه می‌شود. اینگونه می‌توانید انواع قالب و افزونه وردپرس را در مناسبت‌های خاص با تخفیف‌های ویژه خریداری نمایید.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس

با مراجعه به هر یک از وب سایت‌های نامبرده‌شده فرصتی برای دریافت کد تخفیف انواع محصولات و خدمات پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

انواع محصولات و خدمات پلتفرم‌های قالب و افزونه وردپرس که به صورت تخفیف‌دار عرضه می‌شوند به شرح زیر است: قالب‌ها یا پوسته‌های وردپرسی، افزونه یا پلاگین‌های وردپرس، قالب HTML، اسکریپت.

کد تخفیف انواع قالب‌های وردپرس

کد تخفیف انواع قالب‌های وردپرس بسیار متنوع بوده و با در اختیار داشتن این کدهای تخفیف می‌توانید اقدام به خرید انواع پوسته‌های وردپرسی زیر نمایید: قالب آموزشی، قالب سایت فروشگاهی، قالب وبلاگ وردپرس، قالب خبری، قالب فروش فایل، قالب شرکتی، قالب آگهی و دایرکتوری، قالب دیجی کالا، قالب المنتور، قالب دانلودی، قالب رزومه وردپرس، قالب چندمنظوره، قالب شخصی، قالب پزشکی.

کد تخفیف انواع افزونه یا پلاگین‌های وردپرس

از کد تخفیف افزونه وردپرس می‌توانید برای خرید محصولات زیر استفاده کنید:

افزونه سئو وردپرس، افزونه پنل کاربری، افزونه درگاه پرداخت، افزودنی‌های المنتور، افزونه‌های ووکامرس، اپلیکیشن‌ساز، دموهای آماده، افزونه صفحه‌ساز، شبکه اجتماعی، بروزرسان هوشمند، افزونه فرم‌ساز، افزونه امنیتی، افزونه المنتور پرو.

کد تخفیف قالب HTML

کد تخفیف قالب HTML قابلیت اعمال در خرید انواع قالب‌های زیر را دارد: فروشگاهی، ایمیل، گالری، شرکتی، لندینگ، خلاقانه، مدیریت، در دست ساخت، سرگرمی، تگ صفحه، چندمنظوره، موبایل، شخصی، خبری، هاستینگ.

کد تخفیف اسکریپت

از کد تخفیف اسکریپت می‌توانید در خرید اینترنتی سامانه جامع، پشتیبانی، لاراول، ابزارها، دانلود و آپلود، نیازمندی، اسکریپت صرافی، درگاه بانکی، جی کوئری، خبری، شبکه اجتماعی و... استفاده نمایید. به این ترتیب کلیه موارد موردنیاز وب سایت‌های وردپرسی با قیمتی بسیار به‌صرفه و مناسب در اختیارتان قرار خواهدگرفت.

شرایط استفاده از کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس چیست؟

شرایط استفاده از انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس تقریباً یکسان می‌باشد. به این صورت که در وهله اول باید از معتبر بودن و منقضی نشدن تاریخ این کدهای تخفیف مطمئن شوید. سپس هر کد تخفیف را در همان فروشگاهی استفاده کنید که اقدام به انتشار آن نموده‌است.

پس از اینها دیگر کاری جز انتخاب محصول و ثبت سفارش باقی نمی‌ماند. ناگفته نماند شرایط استفاده از انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس را می‌توانید در اطلاعات ذکر شده برای همان کد مشاهده و مطالعه نمایید.

انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس را چگونه دریافت کنیم؟

سایت و اپلیکیشن موپُن اصلی‌ترین ابزارهای دریافت انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس هستند. پس از ورود به وب‌سایت موپُن یا اپلیکیشن آن کافی است نام فروشگاه موردنظر خود را در قسمت "جستجو با نام برند" جستجو نمایید.

همچنین می‌توانید در خبرنامه موپُن عضو شده و به این طریق انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس را بسیار سریع و آسان دریافت کنید. کانال و ربات تلگرام موپُن ابزاری عالی برای دریافت انواع کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس به حساب می‌آیند. اینگونه دیگر لزومی ندارد زمان زیادی را صرف پیدا کردن کدهای تخفیف نمایید.

به این ترتیب ضمن دسترسی راحت‌تر به کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس از مزایایی همچون اطلاع از تخفیف‌های جدید، گزینه علاقه مندی‌ها برای خریدهای بعدی و... برخوردار خواهیدشد.

به منظور دسترسی آسان‌تر به کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس می‌توانید اقدام به نصب افزونه موپُن بر مرورگر کروم نمایید. این افزونه رایگان بوده و پس از نصب آن تنها کافی است به جستجوی نام فروشگاه موردنظرتان بپردازید.

به این ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن کلیه تخفیف‌های فعال آن فروشگاه برایتان به نمایش در خواهدآمد.

چگونه از کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس استفاده کنیم؟

چگونگی استفاده از کد تخفیف قالب و افزونه وردپرس بسیار آسان بوده و تنها کافی است این کد را کپی کنید. سپس به پلتفرم موردنظر خود رفته و به انتخاب محصول بپردازید. در ادامه کد تخفیف کپی‌شده را در کادر مخصوص وارد کنید.

نحوه محاسبه تخفیف قالب و افزونه وردپرس با کد تخفیف چگونه است؟

محاسبه تخفیف قالب و افزونه وردپرس در فرآیندی کاملاً اتوماتیک انجام می‌گیرد. به طوری که پس از وارد کردن این کد در کادر تعبیه شده، مقدار تخفیف موجود در این کد به طور خودکار بر صورت حساب شما اعمال خواهدشد.