موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف مناقصات و مزایدات

کد تخفیف مناقصات و مزایدات

کد تخفیف 25 درصدی ایران تندر

شما با استفاده کردن از این کد تخفیف می‌توانید از 25 درصد تخفیف در خرید اشتراک ایران تندر بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایران تندر، سامانه جامع اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌ها بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 400 هزار تومانی ایران تندر

با وارد کردن این کد تخفیف در خرید اشتراک ایران تندر، سامانه جامع اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌ها از 400 هزار تومان تخفیف برخوردار خواهید شد. برای ورود به وبسایت ایران تندر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 200 هزار تومانی ایران تندر

با ثبت این کد از 200 هزار تومان تخفیف ایران تندر، سامانه جامع اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌ها، بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایران تندر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی ایران تندر

با وارد کردن این کد از 20 درصد تخفیف ایران تندر، سامانه اطلاع رسانی مزایدات و مناقصات، بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایران تندر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 300 هزار تومانی ایران تندر

با ثبت این کد از تخفیف 300 هزار تومانی اشتراک ایران تندر، سامانه جامع اطلاع رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌ها بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایران تندر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی ایران تندر

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %30 تخفیف اشتراک ایران تندر، سامانه جامع اطلاع رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌ها بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایران تندر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 150 هزار تومانی ایران تندر

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 150 هزار تومان تخفیف اشتراک ایران تندر، سامانه جامع اطلاع رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌ها بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایران تندر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 100 هزار تومانی ایران تن

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 100 هزار تومان تخفیف اشتراک ایران تندر، سامانه جامع اطلاع رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌ها بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایران تندر بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

مناقصات و مزایدات

مناقصات و مزایدات دو مفهوم دست کم گرفته شده در بازارهای مالی هستند و ممکن است بسیاری از ما حتی معانی آن‌ها را به تفکیک ندانیم. ممکن است برای شما سوال شود که مناقصه چیست؟ مزایده چیست؟ دو مفهوم مناقصات و مزایدات چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ کد تخفیف مناقصات و مزایدات چیست و چه کاربردی دارد؟ چه پلتفرمی برای انجام مناقصه و مزایده وجود دارد؟

مناقصات و مزایدات چیست؟

مناقصه و مزایده که گاهی باهم اشتباه گرفته می‌شوند، دو مفهوم مهم اقتصادی هستند و دانستن معنا و تفاوت‌های این دو برای صاحبان کسب و کار و افراد حقیقی و حقوقی می‌تواند با اهمیت باشد. در ادامه با هریک از این مفاهیم آشنا می‌شویم.

مناقصه چیست؟

مناقصه معمولاً پیشنهادی برای انجام برخی کارها یا عرضه کالا با قیمتی خاص است. سازمان‌های دولتی در بسیاری از کشورها ملزم به ارائه مناقصه برای کارها و خدمات هستند. مناقصات، رویدادهایی هستند که معمولا در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و یا نیمه دولتی برگزار می‌شوند. در یک مناقصه افراد قیمت‌ها و خدمات پیشنهادی خود را به برگزار کننده ارائه داده و برگزار کننده بر اساس قیمت‌های پیشنهادی کمترین قیمت با بهترین خدمات پیشنهادی را انتخاب نموده و مسئولیت اجرای یک پروژه تعریف شده را به شخص یا شرکت برنده شده تحویل می‌دهند.

مناقصه آنلاین، برای اطمینان از صحت اجرای مناقصه انجام می‌شود.

انواع مناقصات شامل موارد زیر هستند:

مناقصه محدود

در این حالت، مناقصه میان افراد مشخص و مورد تایید مسئولان شرکت ارائه دهنده پیشنهاد صورت خواهد گرفت.

مناقصه عمومی

در مناقصه عمومی، سازمان یا شرکت ارائه دهنده، کالا یا خدمت خود را از طریق اطلاع‌رسانی عمومی به معرض رقابت خواهد گذاشت.

مناقصه اختیاری

این نوع مناقصه به شکل عمومی اعلام می‌شود اما اجرای آن در اختیار سازمان است.

مزایده چیست؟

مزایده رقابتی بین فروشندگان یک محصول جهت فروش آن محصول به بالاترین قیمت ممکن است. اگر شرکتی قصد داشته باشد کالایی یا زمینی را به فروش برساند، از طریق آگهی می‌تواند مشتری مناسب را یافته و آن را به بالاترین قیمت بفروشد. انواع مزایده به شرح زیر هستند:

حراج یا مزایده حضوری

در این نوع مزایده، افراد برای یک پیشنهاد جمع می‌شوند و بالاترین پیشنهاد برنده حراج یا مزایده می‌شود.

مزایده کتبی

این مزایده دارای اصول و تشریفات خاصی بوده و به شکل کتبی از طریق درج آگهی، کمیسیون و اعلام نتایج صورت خواهد گرفت.

تفاوت مناقصات و مزایدات کدام‌اند؟

با توجه به تعاریف فوق می‌توانیم نتیجه بگیریم تفاوت مناقصه و مزایده این است که در مزایده، رقابت بر اساس بیشترین قیمت و در مناقصه رقابت بر اساس کمترین قیمت است.

معرفی پلتفرم‌های مناقصات و مزایدات

سایت ایران تندر به عنوان یکی از مراجع اصلی انجام مزایدات و مناقصات، مدت ده سال این کار را با استفاده از تکنولوژی روز و سیستم‌های جدید انجام می‌دهد. تمامی اطلاعات مربوط به انواع مناقصات، ارزیابی کیفیت‌ها، فراخوان‌ها و اطلاعات دیگری مانند شاخص‌های اقتصادی، نمایشگاه‌ها، نرخ‌های ارزی را در ساعت‌های اداری برای اعضای خود ارسال می‌کند. کد تخفیف مناقصات و مزایدات برای شرکت در جلسات مناقصه و مزایده این شرکت وجود داشته و قابل استفاده هستند.

مقایسه بهترین پلتفرم‌های مناقصات و مزایدات

از آن جایی که در این مطلب به بررسی شرکت ایران تندر می‌پردازیم، بد نیست با ویژگی‌های متمایز کننده این شرکت آشنا شویم:

۱. با خرید اشتراک سایت ایران تندر به کل دسته‌بندی‌ها و مزایای این سایت دسترسی خواهید داشت.

۲. امکان تغییر سرویس دریافت مناقصات وجود دارد.

۳. امکان عودت وجه در صورت عدم رضایت از سرویس

۴. ارسال سریع و کمتر از ۲۴ ساعت اسناد مناقصه

۵. افزایش یک ماهه اشتراک در صورت معارفه به افراد یا همکاران

۶. امکان ارسال اطلاعات یک یا چند استان

۷. شناسایی پروژه‌ها جهت معارفه به کارفرمایان و پیمانکاران

۸. امکان انجام تحقیقات و مطالعات بازاریابی با استفاده از آرشیو‌های موجود

۹. امکان استفاده از کد تخفیف مناقصات و مزایدات جهت خرید اشتراک ایران تندر

۱۰. امکان ارسال اطلاعات یک یا چند استان خاص

۱۱. وجود بلاگ جهت افزایش اطلاعات عمومی مدیران و مشترکین

۱۲. وجود اپلیکیشن موبایل جهت تسهیل دسترسی

۱۳. اطلاع رسانی از طریق فیسبوک و توییتر

انواع کد تخفیف مناقصات و مزایدات

کد تخفیف مناقصات و مزایدات برای مناسبت‌ها و در روزهای خاصی از سال توسط سایت‌های عرضه کننده خدمات ارائه شده و به این صورت امکان استفاده از خدمات با قیمت مناسب فراهم می‌شود. در ادامه با برخی از انواع کد‌های تخفیف آشنا می‌شویم

کد تخفیف اولین خرید

این کد برای جدیدترین مشتریان در نظر گرفته می‌شود. با استفاده از این کد تخفیف، می‌توانید اولین اشتراک خود را با تخفیف و قیمتی مناسب تهیه کنید.

کد تخفیف محصولات منتخب

ممکن است برای برخی از خدمات (برای مثال سرویس شش ماهه سایت) کدهای تخفیف به شکل مجزا در نظر گرفته شود. به این ترتیب، این نوع کد تخفیف مناقصات و مزایدات فقط برای دریافت این نوع از خدمات قابل استفاده است.

کد تخفیف برای افراد خاص

این نوع از کد تخفیف ممکن است برای افراد خاصی مانند کارکنان یا شاغلین یک حوزه در نظر گرفته شود. همچنین امکان دارد کدهای تخفیفی به شکل مخصوص برای مدیران و افراد عالی رتبه در نظر گرفته شده و به عنوان کمکی جهت تسهیل دریافت و استفاده خدمات ارائه شود.

کد تخفیف اپلیکیشن

این نوع از کدهای تخفیف مخصوص سرویس‌هایی است که برای اپلیکیشن در نظر گرفته شده‌اند. با استفاده از این کد تخفیف، علاوه بر امکان استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید از تمام خدمات و اطلاعات موجود بر روی آن به شکل روزانه مطلع و بهره‌مند شوید.

کد تخفیف در مناسبت‌های مختلف

ممکن است کدهای تخفیف برای مناسبت‌هایی مانند اعیاد، روز کارمند، روزهای مختص به صنایع مختلف، برای استفاده کارکنان آن صنعت یا مدیران آن حوزه در نظر گرفته شوند. به این شکل، در روزهای خاصی از سال می‌توانید با استفاده از این نوع کد تخفیف مناقصات و مزایدات، اشتراک سایت ایران تندر را تهیه نمایید.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات پلتفرم‌های مناقصات و مزایدات

کد تخفیف مناقصات و مزایدات برای محصولات و خدمات مختلف در نظر گرفته می‌شوند. برای مثال، کد تخفیف اشتراک‌های ایران تندر به شرح زیر هستند:

۱. کد تخفیف خرید اشتراک شش ماهه سایت + اپلیکیشن

۲. کد تخفیف خرید اشتراک یکساله سایت + اپلیکیشن

۳. کد تخفیف خرید اشتراک یکساله ایمیل1 + سایت + اپلیکیشن

۴. کد تخفیف خرید اشتراک یکساله پیام کوتاه 1 + سایت + اپلیکیشن

۵. کد تخفیف خرید اشتراک راهکار1 ویژه SMEها : اشتراک یکساله

۶. کد تخفیف خرید اشتراک راهکار2 ویژه بخش دولتی : اشتراک یکساله

۷. کد تخفیف خرید اشتراک راهکار3 ویژه سازمان‌های بزرگ : اشتراک یکساله

علاوه بر نوع کد تخفیف، میزان تخفیف دریافتی هر یک از کدها نیز مشخص بوده و ممکن است برای کدهای تخفیف مختلف، متفاوت باشد.

شرایط استفاده از کد تخفیف مناقصات و مزایدات چیست؟

برای استفاده از کد تخفیف مناقصات و مزایدات ابتدا باید در سایت ایران تندر یا سایر سایت‌های مربوط به مناقصات و مزایدات ثبت نام کنید. سپس یکی از سرویس‌های موجود و ارائه شده سایت را بر حسب نیاز و تمایلتان خریداری نمایید. پس از انتخاب سرویس، وارد مرحله پرداخت می‌شوید. در این مرحله شما می‌توانید یکی از کدهای تخفیف موجود و فعال در سایت موپُن را انتخاب نمایید. کد تخفیف بر روی مبلغ خرید شما اعمال شده و به این ترتیب می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

انواع کد تخفیف مناقصات و مزایدات را چگونه دریافت کنیم؟

برای دریافت کد تخفیف مناقصات و مزایدات می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب نمایید:

عضویت در وب‌سایت موپُن

مرجع اصلی و هسته مرکزی فعالیت‌های موپُن، وب‌سایت موپُن است. شما از طریق عضویت در وبسایت موپُن و فعال سازی اطلاع رسانی یا نوتیفکیشن سایت، می‌توانید از خدمات این شرکت از راه ایمیل یا پیامک مطلع شوید. همچنین از طریق وبلاگ یا صفحه محصولات مختلف موجود در سایت، می‌توانید جدیدترین اطلاعات راجع به انواع کد تخفیف شرکت‌ها و محصولات مختلف را بدست آورید.

استفاده از افزونه گوگل کروم

افزونه گوگل کروم موپُن، راه سریعی برای اطلاع از کدهای تخفیف موجود یا جدید سایت موپُن است. با استفاده از این افزونه، می‌توانید از جدیدترین کدهای تخفیف موجود در سایت موپُن مطلع شوید و با کپی کردن آن، خرید خود را به سرعت از فروشگاه و یا سایت مدنظرتان تکمیل نمایید.

ربات تلگرامی موپُن

ربات تلگرامی موپُن، برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند در زمانی کم و با استفاده از راهنمایی دقیق به کد تخفیف مدنظرشان دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب با عضویت در این ربات می‌توانید به سادگی به انواع کد تخفیف دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن موپُن

عضویت در اپلیکیشن موپُن، امکان استفاده از کدهای تخفیف موجود شده در سایت موپُن را برای کاربران موبایل فراهم می‌آورد.

دنبال کردن پیج اینستاگرام

بسیاری از مردم روزانه بخشی از تایم خود را در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام سپری می‌کنند. پیج اینستاگرام موپُن، جدیدترین مناسبت‌ها و کدهای تخفیف را اعلام می‌نماید.

چگونه از کد تخفیف مناقصات و مزایدات استفاده کنیم؟

برای استفاده از کدهای تخفیف موپُن ابتدا لازم است تا شرکت یا فروشگاهی که قصد خرید یا تهیه خدمات آن را دارید، در سایت موپُن بیابید. سپس انواع کدهای تخفیف موجود بر روی آن را پیدا کرده و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. می‌توانید با اعمال کدهای تخفیف در سایت مدنظر، از میزان تخفیفی که می‌توانید دریافت کنید مطلع شوید. اما توجه داشته باشید که تعداد کدهای تخفیف به طور معمول محدود بوده و در نتیجه، تعداد کمی از افراد می‌توانند آن را استفاده کنند.

نحوه محاسبه تخفیف مناقصات و مزایدات با کد تخفیف چگونه است؟

کدهای تخفیف بر حسب میزان تخفیفی که دارند بر روی قیمت نهایی محصولات اعمال خواهند شد. برای مثال، ممکن است یک کد تخفیف ۱۵۰ هزار تومان بوده و یا اینکه ممکن است یک کد تخفیف دیگر، ۲۰ درصد بر روی قیمت نهایی اعمال شود. به این ترتیب مقدار تخفیف از مبلغ قابل پرداخت کاسته شده و در نتیجه امکان خرید محصول با قیمت مناسب و کمتر از قیمت اصلی فراهم می‌شود.

تمامی کدهای تخفیف موجود در سایت موپُن از قبل توسط کارشناسان ما چندین بار تست می‌شوند و سپس بر روی سایت قرار می‌گیرند. با این حال اگر درباره انواع کد تخفیف سوالی داشتید، می‌توانید آن را با کارشناسان ما مطرح نمایید. همچنین می‌توانید سوالات خود را درباره تمدید و نحوه استفاده از انواع کد تخفیف با کارشناسان ما در میان بگذارید.