موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف موسیقی

کد تخفیف موسیقی

تا %79 تخفیف اشتراک ویژه ملودیفای

بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف ملودیفای اشتراک ویژه این پلتفرم پخش و دانلود موسیقی را تا سقف %79 ارزان‌تر خریداری نمایید. برای کاربرانی که اشتراک ویژه را خریداری کنند تبلیغات بین ترک‌ها حذف خواهد شد، امکان دانلود نامحدود ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

1 ماه اشتراک ویژه هدیه دعوت از دوستان ملودیفای

با دعوت ۷ نفر از دوستان خود به ملودیفای، اپلیکیشن دانلود موسیقی ایرانی و خارجی، بدون نیاز به کد تخفیف ملودیفای، ۱ ماه اشتراک ویژه رایگان هدیه بگیرید. برای دعوت از دوستان تنها لازم است در بخش "ملودیفای من" بر ...

کد تخفیف فعلا معتبر

کد تخفیف 90 درصدی اشتراک 1 ماهه ملودیفای

با وارد کردن این کد از تخفیف 90 درصدی اشتراک 1 ماهه ملودیفای، پلتفرم پخش و دانلود موسیقی بهره‌مند شوید. جهت دانلود اپلیکیشن و ورود به وبسایت ملودیفای بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی آثار گروه آدمک بیپ تونز در ایران

با وارد کردن کد تخفیف از %20 تخفیف آثار گروه آدمک بیپ تونز، سامانه دانلود موسیقی ایرانی در ایران بهره‌مند شوید. برای مشاهده آثار گروه آدمک در وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

20% اعتبار هدیه بیپ تونز

در جشنواره عید تا عید بیپ تونز، سامانه مرجع دانلود موسیقی ایرانی با خرید هر اشتراک %20 اعتبار هدیه دریافت کنید. لازم به ذکر است که برای برخورداری از این تخفیف نیازی به وارد کردن کد تخفیف نیست. برای خرید ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 25 درصدی کتاب‌های صوتی صمد بهرنگی بیپ تونز

با وارد کردن کد از %25 تخفیف کتاب‌های صوتی صمد بهرنگی سامانه مرجع دانلود موسیقی ایرانی بیپ تونز بهره‌مند شوید، برای خرید کتاب‌های صوتی صمد بهرنگی در وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی آثار گروه آدمک و سودابه سالم بیپ تونز در ایران

با وارد کردن کد تخفیف از %30 تخفیف آثار گروه آدمک و سودابه سالم بیپ تونز، سامانه مرجع دانلود موسیقی ایرانی برای سفارش‌های بالای 35 هزار تومان در داخل ایران بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی آثار گروه آدمک و سودابه سالم بیپ تونز در خارج ایران

با وارد کردن کد تخفیف از %30 تخفیف آثار گروه آدمک و سودابه سالم بیپ تونز، سامانه مرجع دانلود موسیقی ایرانی برای سفارش‌های بالای 35 هزار تومان در خارج از ایران بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کد ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی آثار گروه آدمک بیپ تونز

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف آثار گروه آدمک بیپ تونز، سامانه مرجع دانلود موسیقی ایرانی بهره‌مند شوید. برای مشاهده آثار گروه آدمک در وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی آثار شاملو بیپ تونز

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف آثار شاملو بیپ تونز، سامانه مرجع دانلود موسیقی ایرانی بهره‌مند شوید. برای مشاهده آثار شاملو در وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 40 درصدی آثار مرکز موسیقی حوزه هنری بیپ تونز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %40 تخفیف آثار مرکز موسیقی حوزه هنری بیپ تونز، وبسایت مرجع دانلود موسیقی ایرانی بهره‌مند شوید. برای مشاهده آثار مرکز موسیقی حوزه هنری در وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی آلبوم موسیقی ایران گام بیپ تونز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %30 تخفیف آلبوم‌های موسیقی منتشر شده شرکت ایران گام بیپ تونز بهره‌مند شوید. برای مشاهده آلبوم‌های موسیقی ایران گام در وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 25 درصدی آثار همایون شجریان بیپ تونز

با وارد کردن کد تخفیف از %25 تخفیف آثار همایون شجریان بیپ تونز بهره‌مند شوید. برای مشاهده آثار همایون شجریان در وبسایت بیپ تونز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 روز اشتراک رایگان نواک

با وارد کردن کد تخفیف از 20 روز اشتراک رایگان اپلیکیشن نواک بهره‌مند می‌شوید. کافیست در اپلیکیشن نواک از منوی تنظیمات وارد قسمت کد هدیه شوید. برای ورود به وبسایت نواک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی بیپ تونز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %15 تخفیف بیپ تونز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است بعد از خرید، معادل %15 از مبلغ خریدتان به اعتبار حساب کاربری شما افزوده می‌شود و می‌توانید برای خریدهای بعدی از آن استفاده ...

کد تخفیف منقضی شده

موسیقی

خوانندگان معروف عصر امروز هر کدام سبک خاص خود را دارند و موسیقی‌ها و آلبوم‌های خاص خودشان را برای طرفداران خود تهیه می‌کنند. آلبوم‌های این افراد در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ به فروش می‌رسد اما قطعه‌ها یا ترک‌های آنها در فضای مجازی (وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها) منتشر می‌شود تا طرفدارانشان آنها را دانلود کرده و نهایت لذت را ببرند. طبیعتا شما نمی‌توانید به خودی خود متوجه شوید که کدام خواننده موسیقی جدیدی خوانده و آن را منتشر کرده است. بنابراین وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی این موسیقی‌ها را برای افراد منتشر می‌کنند تا مردم بدانند جدیدترین موسیقی‌ها کدام‌اند. اما بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها برای معرفی موسیقی‌های مد روز کدام هستند؟

اصلی‌ترین نکته در مورد این مجموعه‌ها این است که شما می‌توانید بصورت قانونی و با حفظ حقوق خواننده، به موزیک مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید. شرکت‌های مربوطه با خواننده‌ها قرارداد عقد می‌کنند و سپس بصورت قانونی اشتراک خود را به کاربران ارائه می‌کنند.

این اپلیکیشن‌ها می‌توانند امکانات مختلفی نظیر تشکیل پلی لیست، افزودن به فهرست مورد علاقه‌ها، دسته بندی موسیقی‌های شخصی، دانلود موسیقی‌های مورد علاقه و... را به شما ارائه کنند. در نتیجه شما می‌توانید موسیقی‌ها را از همان اپلیکیشن دانلود کرده و در همان نیز به آنها گوش دهید.

همه ما از نظم و دسته بندی شدن محتوای تلفن همراهمان لذت می‌بریم. این ویژگی باعث می‌شود تا از استفاده از آن بیشتر بهره ببریم و مدت‌ها به دنبال فایل مورد نظرمان نگردیم. این اپلیکیشن‌ها و سایت‌های موسیقی نیز همین امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا موسیقی مورد علاقه‌تان را دانلود کرده و اگر مایل بودید، همانجا به آن گوش دهید. با وجود این وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دیگر نیازی به گوش کردن موسیقی‌های تکراری نیست و شما می‌توانید با آرامش کامل، فهرستی از موسیقی‌های مورد علاقه خود تهیه کنید.