موپُن، مرجع کد تخفیف
دیجی کالا فروشگاه اینترنتی

تخفیف ۹۹ درصدی دیجی کالا بلک فرایدی

بلک فرایدی دیجی کالا از 1 تا 7 آذر برگزار می‌شود. در این کمپین که بزرگ‌ترین حراج سال دیجی کالا است، می‌توانید در بازی شکار گنج شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت 99 درصد تخفیف هر یک از 6 کالای بلک فرایدی دیجی کالا محک بزنید. ضمنا در بخش گیم نت دیجی کالا، کدهای تخفیف متفاوتی قرار داده می‌شود که با انجام بازی‌های مربوطه، می‌توانید از کدهای تخفیف جمعه سیاه دیجی کالا برخوردار شوید. ضمنا کاربران دیجی پلاس می‌توانند از نوبت‌های بیشتر شرکت در بازی شکار گنج و جوایز اختصاصی بهره‌مند شوند. جهت مشاهده جزئیات بیشتر و شرکت در جشنواره برای دریافت تخفیف بلک فرایدی دیجی کالا، کافیست پس از کلیک روی دکمه "خرید کنید" روی نوار مشکی رنگ بالای سایت دیجی کالا کلیک کنید.

منقضی شده تاریخ انتشار: 1402/08/26
برای استفاده از این پیشنهاد نیاز به کد تخفیف نیست خرید کنید
35

میزان رضایت از این کد تخفیف 86 درصد است

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های دیجی کالا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از دیجی کالا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های دیجی کالا خبر دار شوید

ارسال نظر
  • ارسال نظر

دیجی کالا بلک فرایدی

دیجی کالا بلک فرایدی خود را از 1 تا 7 آذر 1402 برگزار می‌کند. در این بازه انواع مختلفی از تخفیف‌ها و جشنواره‌ها منتشر می‌شود. تمامی این تخفیف‌ها را می‌توانید از سایت موپُن دریافت کنید. دی جی کالا بلک فرایدی بهترین فرصت برای خرید در سال 1402 است.

بلک فرایدی دیجی کالا

بلک فرایدی دیجی کالا بزرگ ترین حراجی سال دیجی کالا در 1402 است. اینجا در سایت موپُن تمامی اطلاعات و محصولات و نحوه دریافت تخفیفات بلک فرای دی دیجی کالا را مشاهده و استفاده کنید.

حراج دیجی کالا جمعه سیاه

در حراج دیجی کالا جمعه سیاه هزاران کالا با تخفیف‌های شگفت انگیز و با کدهای تخفیف بلك فرايدي ديجي كالا ارائه می‌شود. تمامی این تخفیف‌ها را با جزئیات کامل می‌توانید از موپُن دریافت کنید و خریدی ارزان در جمعه سیاه 1402 دیجی کالا داشته باشید. شما می‌توانید انواع گوشی موبایل، لباس و پوشاک و سایر محصولات را با تخفیف ویژه در حراج جمعه سیاه دیجی کالا خریداری کنید.

جمعه سیاه دیجی کالا

جمعه سیاه دیجی کالا 1402 فرصت بسیار خوبی برای دریافت تخفیف است. با موپُن تمامی جشنواره‌ها و اطلاعات کمپین جمعه سیاه دیجی کالا را ببینید و خریدی شگفت انگیز تجربه کنید.

تخفیفات بلک فرایدی دیجی کالا

انواع تخفیفات بلک فرایدی دیجیکالا را می‌توانید بصورت کامل و جامع در سایت موپُن مشاهده کنید. در این طرح انواع کدهای تخفیف ارسال رایگان، کدهای تخفیف دسته بندی‌های پر فروش مثل موبایل و لپ تاپ دیجی کالا برگزار می‌شود. ضمنا با شرکت در جزیره گنج دیجی کالا می‌توانید تخفیف‌های 99 درصدی دریافت کنید.

حراج جمعه دیجی کالا

در روز جمعه 3 آذر مصادف با بلک فرایدی، دیجی کالا محصولات مختلفی را به عنوان حراج جمعه دیجی کالا به فروش می‌رساند. تمامی این تخفیف‌ها در سایت موپُن قابل مشاهده و استفاده هستند و از قبل تست و صحت سنجی می‌شوند. پس برای دریافت حراج جمعه دیجی کالا فقط به موپُن مراجعه کنید.