موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف آرتا الکتریک

کد تخفیف آرتا الکتریک

(امتیاز ۴.۳۸ از مجموع ۱۲ رای)

از آخرین تخفیف‌های آرتا الکتریک خبردار شوید

کد تخفیف آرتا الکتریک

(امتیاز ۴.۳۸ از مجموع ۱۲ رای)

کد تخفیف آرتا الکتریک

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف آرتا الکتریک، کاملاً رایگان و تست‌شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر از فروشگاه اینترنتی آرتا الکتریک خرید کنید!

از آخرین تخفیف‌های آرتا الکتریک خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از آرتا الکتریک موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید آرتا الکتریک می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های آرتا الکتریک که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از آرتا الکتریک دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
100 هزار تومان کد تخفیف امارکت اکالا

با اعمال این کد تخفیف برای خرید از فروشگاه‌های امارکت در وبسایت خرید سوپرمارکتی اکالا، از 100 هزار تومان تخفیف روی سبد خرید خود برخوردار شوید. توجه داشته باشید که این کد تخفیف اکالا فقط مخصوص سفارش‌های بالای 900 هزار ...

کد تخفیف 1 هفته بعد
30 هزار تومان کد تخفیف اولین خرید افق کوروش و امارکت اکالا

با ثبت این کد تخفیف اکالا، 30 هزار تومان تخفیف اولین خرید افق کوروش و امارکت برای سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان خود از سوپر مارکت آنلاین اکالا دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است این کد تخفیف برای ...

کد تخفیف 1 هفته بعد
کد تخفیف 15 درصدی سمپل عطر افشان

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف سمپل‌های عطر افشان، فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن و لوازم جانبی برای خریدهای بالای 50 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای مشاهده سمپل‌ها در وبسایت عطر افشان بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

کد تخفیف 1 ماه بعد
کد تخفیف 80 هزار تومانی اولین خرید اپلیکیشن دارتیل

کاربران فروشگاه اینترنتی دارتیل می‌توانند در اولین خرید خود از انواع لوازم خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال، محصولات بهداشتی و...، پس از وارد کردن این کد 80 هزار تومان تخفیف دریافت کنند. توجه داشته باشید که این تخفیف تنها روی ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف آرتا الکتریک

کد تخفیف 100 هزار تومانی آرتا الکتریک

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 100 هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرتا الکتریک برای خریدهای بالای 750 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت آرتا الکتریک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف آرتا الکتریک

کد تخفیف 20 هزار تومانی آرتا الکتریک

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 20 هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرتا الکتریک برای خریدهای بالای 150 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت آرتا الکتریک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف آرتا الکتریک

کد تخفیف 65 هزار تومانی آرتا الکتریک

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 65 هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی لوازم برقی آرتا الکتریک برای خریدهای بالای 375 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت آرتا الکتریک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
ارسال نظر
  • ارسال نظر

آرتا الکتریک

فروشگاه آرتا الکتریک یکی از قدیمی‌ترین عرضه‌کنندگان محصولات و لوازم برقی می‌باشد که با بیش از 30 سال سابقه در این صنعت یکی از پیشتازان پخش و توزیع لوازم برقی به کارخانه‌ها و اصناف فعال در این زمینه می‌باشد. آرتا الکتریک اکنون جهت رونق کسب و کار و ارائه سریعتر و راحت‌تر محصولات به خریداران، فروشگاه اینترنتی خود را با رویکرد رعایت حقوق مشتری و ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت راه‌اندازی نمود.

دسته‌بندی محصولات آرتا الکتریک

لامپ

چراغ روشنایی

کلید و پریز

محافظ و چندراهی برق

گرمایشی، سرمایشی و هواکش

باتری و لوازم جانبی موبایل

چراغ مطالعه و چراغ شارژی

هوشمندسازی

لوازم جانبی برقی

شهرهای محل فعالیت آرتا الکتریک

آرتا الکتریک محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارائه می‌کند.

نحوه اطلاع از جدیدترین تخفیف‌های آرتا الکتریک

آرتا الکتریک در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن موپن و عضویت در خبرنامه آرتا الکتریک و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی موپن از این دسته تخفیف‌ها باخبر شوید.

اطلاعات تماس و پشتیبانی آرتا الکتریک

ایمیل: info@artaelectric.ir

تلفن: 66342020 - 021