موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف بلیط قطار

کد تخفیف بلیط قطار

15% تخفیف رجا مخصوص نام‌های محمد، صادق و محمدصادق

به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، مسافرانی که نام‌های "محمد"، "صادق" و "محمدصادق" دارند و از روز 16 مهر برای بازه‌ حرکتی 17 تا 22 مهر اقدام به خرید بلیط از ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

50% تخفیف رجا برای مزدوجین جدید

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برای زوجینی که از تاریخ 28 تیر تا 5 مرداد ماه ازدواج کنند، 4 کد تخفیف %50 در نظر گرفته است. برای برخورداری ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کدتخفیف 6 درصدی قطار فدک

با وارد کردن کد تخفیف از %6 تخفیف قطارهای پنج ستاره قطار فدک بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت قطار فدک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 6 درصدی قطار فدک

با وارد کردن کد تخفیف از %6 تخفیف قطارهای پنج ستاره قطار فدک بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت قطار فدک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 5 درصدی قطار فدک

با وارد کردن کد تخفیف از %5 تخفیف قطارهای پنج ستاره قطار فدک بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت قطار فدک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی قطار فدک

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف قطارهای پنج ستاره قطار فدک بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت قطار فدک بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کمپین بگردون تا بگردی رجا

با ثبت نام یا ورود، گردونه رو بچرخونید و کد تخفیف اسنپ فود، کارپینو، پین تا پین و طاقچه هدیه بگیرید. در هر روز می‌توانید 1 بار گردونه را بچرخانید. همچنین با دعوت از دوستان، یک چرخش دیگر هدیه می‌گیرید!

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

بلیط قطار

با پیشرفت تکنولوژی و علم بسیاری از امکانات زندگی دستخوش تغییرات فراوان شدند. همه چیز پیشرو با علم تغییر کردند و شکلی بسیار متفاوت از گذشته به خود گرفتند. امروزه تقریبا تمامی کارها به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد. از خرید مایحتاج روزانه گرفته تا نیازهای بزرگ‌تر مانند خرید بلیط قطار، هواپیما و حتی رزرو هتل نیز به صورت آنلاین انجام می‌گردد. آنلاین شدن بسیاری از این موارد به بهبود سبک زندگی نیز کمک شایانی کرده است. در واقع سامانه‌های فروش آنلاین باعث شده‌اند تا شرایط خرید برای مشتریان ساده‌تر گردد. زیرا تنها با دسترسی به شبکه اینترنت هر کجا که باشید می‌توانید به سادگی خرید خود را انجام دهید.

خرید آنلاین بلیط قطار چه مزایایی دارد؟

خرید آنلاین به طور کلی سرشار از مزایاست. اما خرید آنلاین بلیط قطار قطعا از بسیاری جهات به نفع مشتری خواهد بود. شما با خرید آنلاین بلیط قطار در وهله اول از اتلاف وقت و انرژی خود جلوگیری می‌نمایید. به جای اینکه ساعت‌ها را در ترافیک شهری بمانید تا به محل فروش و رزرو بلیط قطار برسید تا بتوانید بلیط مورد نظر خود را با ساعت‌ها مشاروه و پرس و جو بیابید، می‌توانید تنها با چند کلیک ساده خرید خود را به سرانجام برسانید.

شما به سادگی با بررسی انواع سامانه‌های فروش بلیط قطار می‌توانید، بلیط‌های متفاوت را با یکدیگر از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. این‌گونه به سادگی می‌توانید بلیط قطار ارزان را یافته و تهیه نمایید.

ضمنا بهتر است این را بدانید که با خرید آنلاین امکان استرداد بلیط قطار نیز وجود دارد. در بسیاری از مواقع وقتی شما به صورت حضوری بلیط را تهیه می‌نمایید امکان استرداد یا کنسلی بلیط قطار وجود ندارد. این موضوع به خودی خود حسن بسیار بزرگی به حساب می‌آید. زیرا اگر به دلایلی نتوانید سفر خود را انجام دهید، هزینه صرف شده برای بلیط را از دست نمی‌دهید.

از طرفی دیگر با اعمال کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار به سادگی می‌توانید تخفیفات بسیار خوبی گرفته و یک خرید خوب را تجربه نمایید. از این رو رزرو بلیط قطار به صورت آنلاین یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود.

معرفی سامانه‌های فروش بلیط قطار

قطعا برای شما نیز سوال است که چگونه می‌توان بلیط قطار را به صورت آنلاین تهیه کرد. سامانه‌های فروش بلیط قطار وجود دارند که به سادگی می‌توانید از طریق آن‌ها بلیط خود را تهیه نمایید. در ادامه به بررسی ساز و کار این سامانه‌های فروش بلیط قطار می‌پردازیم.

رجا

رجا که نام اختصاری راه‌آهن جمهوری اسلامی می‌باشد، یکی از سامانه‌های فروش بلیط قطار به صورت آنلاین می‌باشد. سامانه رجا به صورت اختصاصی اقدام به فروش بلیط می‌نماید. زمانی که شما وارد سایت رجا می‌شوید با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که لازم است اطلاعات سفر خود را در آن ثبت نمایید. جهت خرید آنلاین بلیط قطار به اطلاعاتی اعم از رفت و برگشت بودن سفر، مبدأ و مقصد، تعداد مسافر و تاریخ سفر نیاز است. با وارد کردن این اطلاعات به سادگی با لیستی از بلیط‌های قطار مواجه می‌شوید که با کمی دقت می‌‌توانید بهترین گزینه را بر اساس شرایط و امکانات انتخاب نمایید.

از طرفی دیگر اگر وارد سایت اصلی رجا شوید و بخش روش‌های تهیه بلیط را انتخاب نمایید، با بخش سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش مواجه می‌شوید. با ورود به این بخش لیست کامل سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات فروش بلیط قطار برای شما نمایان می‌شود. سپس با مراجعه به هر یک از سایت‌ها به راحتی می‌توانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و تهیه نمایید.

در واقع جهت خرید آنلاین بلیط قطار از طریق سامانه رجا، هم می‌توانید به صورت مستقیم اقدام نمایید هم از طریق دیگر سایت‌های زیرمجموعه آن که اقدام به فروش آنلاین بلیط قطار می‌نمایند. اما خب قاعدتا خرید مستقیم از سامانه فروش بلیط قطار رجا ساده‌تر و در دسترس‌تر خواهد بود.

قطار فدک

سامانه قطار فدک نیز درست مانند سامانه فروش رجا دارای سایت اختصاصی جهت خرید آنلاین بلیط قطار می‌باشد. زمانی که وارد سامانه فروش بلیط قطار فدک می‌شوید، تنها کافیست تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافرین را مشخص نمایید تا بتوانید بلیط قطار مورد نظر خود را بیابید و خرید خود را انجام دهید. به طور مثال اگر شما نیاز به خرید بلیط قطار تهران مشهد داشته باشید تنها با وارد کردن شهر مبدأ و مقصد خود و تاریخ رفت و برگشت می‌توانید قیمت انواع بلیط قطار ارزان را یافته و خرید خود را انجام دهید. تنها کافیست اطلاعات سفر خود را داشته باشید تا بر اساس امکانات و خدمات بهترین خرید آنلاین بلیط قطار را انجام دهید.

مقایسه بهترین سامانه‌های فروش بلیط قطار

همانطور که پیشتر نیز ذکر کردیم سامانه‌های فروش بلیط قطار انواع متفاوتی دارند. اما بسته به نیاز شما و عملکرد سامانه به سادگی می‌توان آن‌ها را قیاس کرد و از میان آن‌ها بهترین سامانه خرید بلیط قطار را انتخاب نمود.

دو سامانه فروش اصلی جهت خرید بلیط قطار وجود دارد. سامانه رجا و قطار فدک. این دو سامانه هر دو اختصاصا بر روی فروش بلیط قطار تمرکز دارند. اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. علاوه بر این، این تمایز باعث می‌شود شما براساس نیاز خود یکی از این دو سامانه که به نظر بهتر می‌آید را انتخاب نمایید.

به طور مثال سامانه رجا به صورت جداگانه و اختصاصی امکان خرید آنلاین بلیط قطار را برای شما فراهم می‌کند. اما علاوه بر آن با ارجاع شما به دیگر سامانه‌های فروش انواع بلیط قطار و هواپیما این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا از این طریق نیز بتوانید بلیط قطار خود را تهیه نمایید. خب این موضوع به خودی خود شاید به نظر مناسب نیاید. در واقع قاعدتا خرید مستقیم از خود سامانه فروش رجا بسیار ساده‌تر است. جستوجو در سامانه‌های مختلف می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد. اما زمانی که کمی دقت کنید متوجه می‌شوید که این عملکرد سبب می‌شود دست شما در انتخاب و رزرو بلیط قطار باز باشد. یعنی شما با بررسی سایت‌های متفاوت با مجموعه‌ای از قیمت‌های متفاوت بلیط قطار مواجه می‌شوید. در نتیجه اگر عجله نداشته باشید با بررسی تمامی سایت‌ها می‌توانید بهترین امکانات را با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

اما سامانه قطار فدک به این شکل عمل نمی‌کند. این سامانه به صورت اختصاصی و بسیار سریع مجموعه‌ای از بلیط‌های قطار را در اختیار شما می‌گذارد. در نتیجه شما با یک مقایسه محدود در همان سامانه فروش، بلیط قطار مورد نظر خود را یافته و خریدتان را تکمیل می‌نمایید. این سایت نیز درست مانند سامانه فروش بلیط قطار رجا، بدون پیچیدگی و اتلاف وقت نیاز شما را برآورده می‌سازد.

انواع کد تخفیف بلیط قطار کدامند؟

وقتی صحبت از خرید به میان می‌آید، عضو جدانشدنی آن ، تخفیف نیز همیشه حضور دارد. تخفیف گرفتن یک لذت بسیار زیادی را توأم با خرید به ارمغان می‌آورد. لذتی هرچند کوچک اما فراموش‌نشدنی. اما حین خرید آنلاین دیگر ارتباطی با فروشنده وجود ندارد تا بتوانیم با چانه زدن تخفیف بگیریم! پس چه باید کرد؟

راه‌حل بسیار ساده است. استفاده از انواع کد تخفیف بلیط قطار کار همان چانه زدن با فروشنده را برایمان انجام می‌دهد. اما بسیار بی‌دردسرتر و ساده‌تر. در ادامه به بررسی انواع کد تخفیف بلیط قطار می‌پردازیم تا با استفاده از آن‌ها لذت خرید را برای خود دوچندان نمایید.

کد تخفیف اولین خرید

گه گاه در بسیاری از تجربه‌های خرید آنلاین نام این کد تخفیف به گوشتان خورده است. کد تخفیفی که اصطلاحا به خرید اولی‌ها اختصاص می‌یابد. کد تخفیف اولین خرید، همانطور که از نامش برمی‌آید، مختص کسانی است که برای اولین بار است که از یک سامانه فروش بلیط قطار خرید می‌‌نمایند. بسیاری از سایت‌ها و سامانه‌های فروش این تخفیف را برای جذب مشتری و ماندگار کردن آنان در نظر می‌گیرند پس از استفاده از چنین کدهای تخفیفی در اولین خرید خود غافل نشوید.

کد تخفیف محصولات منتخب

گاهی برخی از محصولات شامل تخفیف به خصوصی می‌شوند. به طور مثال در این زمینه در فصل‌هایی که مسافر کمتری سفر خود را با قطار انجام می‌دهند، بلیط قطار برخی شهرهای منتخب شامل تخفیف می‌شوند. با یک برنامه‌ریزی خوب برای سفرتان به سادگی می‌توانید از کد تخفیف محصولات منتخب در زمینه خرید بلیط قطار به صورت آنلاین استفاده نمایید.

کد تخفیف برای افراد خاص

سامانه‌های فروش بلیط قطار در اغلب مواقع برای بازنشتگان خود سازمان راه آهن تخفیفات ویژهای در نظر می‌گیرند. اگر در میان اطرافیان خود بازنشسته سازمان راه‌آهن جمهوری اسلامی را می‌شناسید می‌توانید از چنین کدهای تخفیفی که به ایشان تعلق می‌گیرد استفاده نمایید. یا گاهی سامانه‌‌های فروش بلیط قطار به دانشجویان یا حتی معلولین کد تخفیف اختصاص می‌دهد. و یا حتی به افرادی که در جامعه جایگاه یا شغل به خصوصی مانند پزشکی دارند کد تخفیف خرید بلیط قطار تعلق می‌گیرد. جهت استفاده از چنین کدهای تخفیفی کافیست کمی گوش به زنگ و جستوجوگر و پیگیر باشید.

کد تخفیف اپلیکیشن

گاهی اوقات کد تخفیف مخصوص تهیه بلیط قطار فقط بر روی اپلیکیشن سامانه‌های فروش اعمال می‌شود. یعنی چه؟ یعنی اگر شما از سایت خرید کنید نمی‌توانید کد تخفیف را اعمال کنید. بلکه باید اپلیکیشن را روی سیستم خود نصب کرده و سپس خرید را انجام دهید تا بتوانید از کد تخفیف خرید بلیط قطار استفاده نمایید. این سیاست معمولا زمانی استفاده می‌شود که شرکت مورد نظر قصد شناساندن اپلیکیشن خود به جامعه را دارد. چه بهتر که شما نیز از چنین فرصتی برای تخفیف بیشتر و خرید بلیط قطار ارزان استفاده نمایید.

کد تخفیف مناسبت‌های ‌متفاوت

تخفیف همیشه برای زمانی که مسافرها کمتر سفر می‌کنند نیست. در برخی مناسبت‌ها مانند اعیاد مذهبی یا روز دانش‌آموز و دانشجو و... بسیاری از سامانه‌های فروش آنلاین بلیط قطار اقدام به ارائه تخفیف می‌نمایند. در این مواقع کد تخفیف مناسبتی یک شانس برای خرید بلیط قطار ارزان می‌باشد.

در ادامه برای شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید به کد تخفیف خرید بلیط قطار در انواع گوناگون آن دست پیدا کنید تا بتوانید یک خرید لذتبخش داشته باشید.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات بلیط قطار

هر شرکت ارائه‌دهنده خدمات مسافرتی چه زمینی و چه هوایی خدمات و محصولات متفاوتی را با هزینه‌های مختلف برای مشتریان ارائه می‌نماید. رجا یا همان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. انواع متفاوتی از قطار با خدمات متفاوت توسط این سازمان برای رفاه مشتریان وجود دارد. در ادامه به بررسی انواع محصولات و خدمات شرکت‌های راه‌آهن می‌پردازیم. از این طریق می‌توانید با استفاده از کد تخفیف انواع محصولات و خدمات بلیط قطار مورد نظر خود را تهیه نمایید.

هر قطار که محصول هر کدام از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات راه‌آهن باشد، خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهد. در واقع محصولات متفاوتی توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات راه‌آهن وجود دارند. قطارهایی که تعداد واگن آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. از 8 تا 11 واگن متغیر می‌باشند. ضمن اینکه هر قطار نیز خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد و ویژگی‌های متفاوتی دارد. به طور مثال قطارهای اتوبوسی کوپه ندارند اما بسیار سریع‌‌السیر می‌باشند. یا برخی قطارها رستوران دارند و منوی شام برای مسافران ارائه می‌دهند. در نتیجه شما می‌‌توانید با دریافت کد تخفیف بر روی انواع خدمات بلیط قطار سفری بهتر و آسوده‌تر با قیمتی مناسب‌تر داشته باشید.

از تمام این‌ها بگذریم سامانه‌های خرید آنلاین بلیط قطار اقدامات جالبی انجام داده‌اند که خدمات بسیار مناسبی به مسافران ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی برخی از این خدمات که بیشترین استفاده را دارند می‌‌پردازیم.

کد تخفیف کوپه خواهران و برادران

در بسیاری از قطارها کوپه‌هایی وجود دارد که برای رفاه حال بانوان و آقایانی که تنها سفر می‌کنند تدارک دیده شده است. این کوپه‌ها ویژه بانوان یا آقایان می‌باشد. زمانی که اقدام به خرید آنلاین بلیط قطار می‌نمایید چنین آپشنی برای شما به نمایش در می‌آید که تنها کافیست با انتخاب آن از چنین شرایطی بهره‌مند شوید. بنابراین اگر با کد تخفیف کوپه ویژه خواهران و برادران مواجه شدید بدانید که برای چنین خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد تخفیف کوپه دربستی

شرایط ویژه دیگری که ممکن است در حین خرید آنلاین بلیط قطار با آن مواجه شوید کوپه دربست است. تصور کنید که شما زوج جوانی هستید که قصد دارید با قطار سفر کنید. همه ما از این امر آگاه هستیم که ظرفیت کوپه‌های قطار بین 4 تا 6 نفر می‌باشد. پس اگر شما 2 نفر باشید مجبور خواهید بود تا پایان سفر همراه 2 یا 4 نفر دیگر زمان خود را بگذرانید. برخی مواقع افراد از اینکه با دیگر افراد غریبه سفر کنند راضی نخواهند بود. آپشن کوپه دربست مناسب چنین افرادی است. کوپه به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید تا پایان سفر آسوده باشید. با استفاده از کد تخفیف کوپه دربستی می‌‌توانید چنین خدمات عالی را با قیمت بسیار مناسب تهیه بفرمایید.

کد تخفیف ارائه شام در قطار

همان‌گونه که پیشتر نیز ذکر کردم برخی قطارها دارای رستوران هستند و در طول سفر به پذیرایی از مسافران می‌پردازند. به طور معمول نیز منوی شام نیز ارائه می‌دهند. سفر با چنین قطارهایی برای مسافت‌های طولانی بسیار مناسب است. زیرا دیگر نگران خورد و خوراک حین سفر نخواهید بود. اما بهتر است بدانید که خرید آنلاین بلیط قطار همراه با منوی شام، مقداری گران‌تر از همان بلیط بدون ارائه شام می‌باشد. در چنین شرایطی استفاده از کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطارهایی که دارای رستوران با منوی شام می‌باشند، یک فرصت عالی خواهید بود.

شرایط استفاده از کد تخفیف بلیط قطار چیست؟

این موضوع به نوع کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار مورد نظر شما بستگی دارد. عموما شرایط خاصی جهت استفاده از کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار وجود ندارد. بلکه دریافت بلیط قطار در برخی موارد مستلزم وجود شرایط خاص می‌باشد. به طور مثال برای استفاده از کد تخفیف اولین خرید لازم است که برای اولین بار از یک سایت فروش بلیط قطار خرید نمایید. یا برای استفاده از کد تخفیف مناسبتی لازم است خرید خود را در مناسبت‌های خاص که تخفیف در نظر گرفته شده است انجام دهید. بسته به این موضوعات شرایط دریافت و استفاده از کد تخفیف بلیط قطار نیز متفاوت خواهد بود.

انواع کد تخفیف بلیط قطار را چگونه دریافت کنیم؟

حال که تمامی موارد را در ارتباط با انواع کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار و شرایط دریافت و استفاده از آن‌ها را بررسی کردیم مطمئنا برای ما این سوال به وجود می‌آید که از چه طریقی و چگونه کد تخفیف بلیط قطار را دریافت کنیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. از طریق سایت موپُن به راحتی می‌توانید کد تخفیف مورد نظر خود را یافته و از آن به ساده‌ترین روش‌های ممکن استفاده نمایید. در ادامه روش‌های دریافت کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار از طریق سایت موپُن را به شما آموزش می‌دهیم.

اولین و ساده‌ترین روش مراجعه به خود سایت موپُن است. وارد سایت شده، کد تخفیف مورد نظر را سرچ می‌کنید و تمامی کدهای تخفیف معتبر و مرتبط برای شما به نمایش در می‌آید. بسته به نیاز خود هر کدام از کدهای تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار را که لازم داشته باشید با توجه به شرایط در سایت‌های مورد نظر استفاده می‌نمایید.

به منظور استفاده از اپلیکیشن موپُن لازم است که در ابتدا از طریق لینک موجود در سایت اپلیکیشن موپُن را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب نمایید. پس از آن به دریایی از کدهای تخفیف دسترسی می‌یابید. اپلیکیشن امکان ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها را به شما می‌دهد. با اضافه کردن فروشگاه یا سایت مورد نظر به لیست علاقه‌مندی‌ها همواره از تخفیفات آن جهت خرید آنلاین بلیط قطار آگاه باشید.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دریافت کد تخفیف ربات تلگرام است. از طریق ربات تلگرام به سادگی می‌توانید از جدیدترین کوپن‌های تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار اطلاع یابید. همچنین با جست و جوی نام فروشگاه خرید آنلاین بلیط قطار می‌توانید یک بلیط قطار ارزان تهیه نمایید.

کافیست با درج ایمیل خود در بخش مخصوص، در خبرنامه موپُن عضو شوید. پس از آن جدیدترین کدهای تخفیف را به سادگی دریافت خواهید کرد. زیرا خبرنامه از طریق ایمیل گزارش کدهای تخفیف جدید خرید آنلاین بلیط قطار را برای شما ارسال می‌نماید.

از طریق سایت می‌توانید افزونه موپُن را بر روی سیستم خود نصب نمایید. با نصب افزونه دیگر نیازی نیست مستقیما وارد سایت شوید. حتی زمانی که در گوگل یا هر سایت دیگری کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار را سرچ می‌نمایید افزونه موپُن کدهای تخفیف مرتبط را برای شما به نمایش در می‌آورد.

چگونه از کد تخفیف بلیط قطار استفاده کنیم؟

روش استفاده بسیار ساده است. کافیست وارد سامانه خرید آنلاین بلیط قطار مورد نظر شوید. پس از انتخاب مسیر مورد نظر و تعداد مسافر، زمانی که به مرحله پرداخت می‌رسید مطمئنا با بخشی روبه‌رو می‌شوید که کادری با عنوان کد تخفیف یا هدیه برای شما به نمایش در می‌آورد. در این کادر می‌توانید کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار خود را که از سایت موپُن دریافت کرده‌اید را وارد نمایید. پس از وارد کردن کد، تخفیف را اعمال کنید. پس از آن از خرید خود همراه با تخفیف لذت ببرید.

نحوه محاسبه تخفیف بلیط قطار با کد تخفیف چگونه است؟

کدهای تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار انواع متفاوتی دارند. درصدها و شرایط استفاده از آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت می‌باشد. اما نحوه محاسبه تمامی آن‌ها از دو صورت خارج نیست.

یک روش زمانی است که کد تخفیف بر روی تمامی محصولات اعمال شده که لازم است شما کد تخفیف را بر روی فاکتور پایانی خرید خود اعمال نمایید. یعنی از هزینه کل فاکتور شما مبلغ مورد نظر کسر خواهد شد.

اما در شرایطی مانند کد تخفیف محصولات منتخب، شرایط محاسبه متفاوت می‌باشد. به طور مثال شما نیاز به تهیه چند بلیط قطار دارید. اما بر روی فقط یکی از مسیرها تخفیف در نظر گرفته شده است. در نتیجه کد تخفیف فقط برای آن مسیر منتخب اعمال می‌گردد و باقی مسیرها در فاکتور نهایی با همان قیمت اصلی محاسبه می‌گردد‌. البته که بهتر است بدانید در هر دو صورت به نفع شماست و می‌توانید یک خرید آنلاین بلیط قطار بسیار خوب و همراه با لذت داشته باشید.

در مجموع سفر با قطار یک تجربه خوب و ایمن است. چه بهتر که بتوانید بلیط قطار خود را همراه با کد تخفیف خرید آنلاین بلیط قطار تهیه نمایید تا بتوانید لذت سفر را برای خود دوچندان نمایید.