موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف ماهی و میگو

کد تخفیف ماهی و میگو

کد تخفیف 39 هزار تومانی صید روز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 39 هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی آبزیان دریایی صید روز برای سفارش‌های بالای 249 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت صید روز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی اولین خرید صید روز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 20 هزار تومان تخفیف اولین خرید فروشگاه اینترنتی آبزیان دریایی صید روز برای سفارش‌های بالای 150 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت صید روز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف ارسال رایگان محصولات صید روز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از ارسال رایگان محصولات فروشگاه اینترنتی آبزیان دریایی صید روز برای سفارش‌های بالای 290 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت صید روز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 40 درصدی اولین خرید صید روز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %40 تخفیف فروشگاه اینترنتی آبزیان دریایی صید روز برای سفارش‌های بالای 100 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت صید روز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 50 هزار تومانی صید روز

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 50 هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی آبزیان دریایی صید روز برای سفارش‌های بالای 200 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت صید روز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی اولین خرید صید روز

با وارد کردن کد تخفیف از %20 تخفیف صید روز فروشگاه اینترنتی آبزیان دریایی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف دارای محدودیت خرید اول و برای سفارش‌های بالای 150 هزار تومان می‌باشد. برای ورود به ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی اولین خرید م

با وارد کردن کد تخفیف از 20 هزار تومان تخفیف اولین خرید محصولات ماهی دریا بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی ماهی دریا

با وارد کردن کد تخفیف از 20 هزار تومان تخفیف محصولات ماهی دریا بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 7 درصدی ماهی دریا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %7 تخفیف ماهی دریا بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی ماهی دریا

با وارد کردن کد تخفیف از 20 هزار تومان تخفیف محصولات ماهی دریا، برای خریدهای بالای 100 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 35 هزار تومانی ماهی دریا

با وارد کردن کد تخفیف از 35 هزار تومان تخفیف محصولات ماهی دریا، برای خریدهای بالای 300 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. همچنین سفارشات بالای 300 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می‌گردد. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 هزار تومانی ماهی دریا

با وارد کردن کد تخفیف از 10 هزار تومان تخفیف محصولات ماهی دریا، برای خریدهای بالای 50 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی ماهی دریا

برای خریدهای بالای 150 هزار تومان و نیز ارسال رایگان می‌باشد. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 هزار تومانی ماهی دریا

برای خریدهای بالای 100 هزار تومان قابل استفاده می‌باشد. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 هزار تومانی ماهی دریا

مخصوص خریدهای بالاتر از 100 هزار تومان و برای هر کاربر فقط یکبار قابل استفاده می‌باشد. برای ورود به وبسایت ماهی دریا بر روی " خرید کنید " کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

ماهی و میگو

ماهی و میگو از پرطرفدارترین مواد غذایی برای تقویت قوای جسمانی و هوش هستند. غذاهای دریایی در دسته غذاهای پرارزش قرار دارند که علاوه‌بر تامین پروتئین، مقادیر مناسبی از مواد معدنی و ویتامین‌ها را نیز تامین می‌کنند. امگا۳ موجود در غذاهای دریایی در جلوگیری از سکته مغزی و لخته شدن خون در اندام‌های بدن نقش مهمی دارد. خوشبختانه خرید این مواد غذایی باارزش هم به‌صورت حضوری و هم مجازی امکان‌پذیر است تا افراد در تمامی مناطق جغرافیایی بتوانند از خواص آن بهره ببرند. بسیاری از افراد بر این باورند که برای تهیه ماهی و میگو تازه حتما باید به‌صورت حضوری خرید خود را انجام دهند. اما فروشگاه‌های آنلاین نیز انواع ماهی و میگو را به‌صورت آنلاین به‌فروش می‌رسانند و در تازه‌ترین حالت به دست مشتریان می‌رسانند. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ماهی و میگو این مواد غذایی را به‌صورت اینترنتی تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

خواص ماهی و میگو تازه

مصرف ماهی و میگو برای سلامت انسان فواید بسیاری دارد و خوردن آن‌ها توسط بسیاری از متخصصان تغذیه توصیه می‌شود. ماهی سالمون و میگو می‌توانند از ابتلا به بیماری دیابت پیشگیری کنند و در درمان بیماری‌های قلبی و عروقی مؤثر واقع شوند. غذاهای دریایی سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ هستند که به عنوان چربی‌های سالم شناخته می‌شوند. این چربی‌ها سبب کاهش میزان تری‌گلیسیرید شده و نقش عمده‌ای در پیشگیری از آرتریت‌ها دارند. میگو در مقایسه با دیگر غذاهای دریایی میزان کالری کمتری دارد و یکی از لذیذترین غذاهای دریایی به‌شمار می‌رود. پروتئین موجود در این ماده غذایی دریایی باارزش کیفیت بالایی دارد و سرشار از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن است. میگو همچنین حاوی مقادیر زیادی از سلنیوم و ویتامین ب۱۲ است. به‌علاوه، ویتامین‌های دیگری از قبیل ویتامین آ، ای و ب۶ و انواع مواد معدنی مانند فسفر، مس، کلسیم، آهن، سدیم و منیزیم نیز در درون میگو یافت می‌شود.

مصرف غذای دریایی برای حفظ سلامت چشم‌ها بسیار مفید است و به‌دلیل وجود کاروتنوئید از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. تحقیقات نشان دادند کسانی که در رژیم غذایی خود میگو مصرف می‌کنند، کمتر به کم‌خونی دچار می‌شوند. علاوه براین، میگو به‌دلیل وجود کلسیم و فسفر در استحکام دندان‌ها و ساخت استخوان‌ها بسیار مؤثر است.

خرید آنلاین ماهی و میگو چه مزایایی دارد؟

فروشگاه‌های اینترنتی انقلابی در شیوه خرید افراد ایجاد کرده‌اند. امروزه به‌دلیل مزایای بسیار خرید آنلاین افراد بیشتری ترجیح می‌دهند تا محصولات مورد نیاز روزانه خود را به‌صورت اینترنتی تهیه کنند. در خرید آنلاین صف انتظاری برای پرداخت وجود ندارد و کاربران می‌توانند هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز خریدهای خود را ثبت کنند. در فروشگاه‌های اینترنتی به‌دلیل تهیه محصولات به‌طور مستقیم و بدون واسطه، اغلب کالاها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و تنوع محصولی بسیار بالایی دارند. در هنگام خرید آنلاین ماهی و میگو امکان مقایسه آسان قیمت‌ها و تحقیق در مورد محصولات برای کاربران وجود دارد. به‌علاوه کاربران در این روش کنترل بیشتری بر اقلام خریداری شده دارند و می‌توانند هزینه‌ای خود را بر طبق برنامه‌ریزی خود پیش ببرند.

ماهی و میگو مواد غذایی با خواص بسیار هستند که برای همه اعضای خانواده مفید می‌باشند. توجه داشته باشید که دستیابی به فواید غذاهای دریایی مستلزم استفاده از انواع تازه و باکیفیت آن‌ها است. فروشگاه‌های آنلاین ماهی و میگو محدودیت‌های خرید غذاهای دریایی را از بین برده‌اند و مصرف کنندگان می‌توانند در دورترین فاصله‌های مکانی نیز به انواع ماهی و میگو تازه دسترسی یابند. کاربران می‌توانند به‌راحتی و با صرف انرژی کم محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و در محل خود تحویل بگیرند. با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد روش‌های مختلف ارسال کالاها، کاربران می‌توانند بدون خارج شدن از منزل و صرف انرژی و سوخت به انواع آبزیان تازه دسترسی پیدا کنند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از انواع کد تخفیف ماهی و میگو خریدی مقرون به‌صرفه‌تر داشته باشند.

فروشگاه‌های ماهی و میگو

همه افراد به مناطق جغرافیایی پرورش آبزیان دسترسی ندارند و امکان تهیه ماهی و میگو تازه برای آن‌ها میسر نیست. فروشگاه‌های ماهی و میگو با ایجاد بستر آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند تا افراد بتوانند در سایر مناطق کشور به غذاهای دریایی دسترسی داشته باشند. این فروشگاه‌ها همگام با پیشرفت دیگر فروشگاه‌های آنلاین گسترش یافته‌اند تا بیشتر افراد بتوانند از خواص فوق‌العاده غذاهای دریایی بهره‌مند شوند. در این فروشگاه‌ها انواع مختلفی از ماهی و میگو به‌صورت تازه و صید روز وجود دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ماهی دریا

فروشگاه ماهی دریا یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای تهیه ماهی و میگو تازه جنوب ایران است. این فروشگاه فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ به‌منظور عرضه آبزیان تازه و درجه یک با شعار «از دریا به خانه شما» آغاز کرد. ماهی دریا آبزیان متنوعی از قبیل ماهی حلوا، شوریده، شیر، تون، میش ماهی، زبان، گالیت، انواع میگو و... در اختیار مشتریان می‌گذارد که از طریق وبسایت این فروشگاه قابل تهیه هستند. این فروشگاه محصولات خود را به‌طور مستقیم از صیادان هرمزگان تهیه می‌کند و به‌صورت تازه برای مشتریان ارسال می‌کند. ماهی دریا محصولات را در بسته‌بندی‌های حاوی یخ قرار می‌دهد و به هیچ عنوان آن‌ها را به‌صورت فریز شده و یا منجمد ارسال نمی‌کند.

کاربران می‌توانند به اطلاعات مفیدی از طرز تهیه انواع خوراک‌ دریایی را در بخش مجله وبسایت ماهی دریا دست یابند. ماهی دریا سفارش‌های مشتریان را به‌همراه دستور پخت قلیه ماهی، میگو پفکی، انواع سوشی و... ارسال می‌کند تا افراد بتوانند از یک خوراک دریایی خوشمزه لذت ببرند. بخشی از ماهی‌های این فروشگاه به‌صورت سنتی و توسط قلاب صید می‌شوند که طعم ماهی در این روش لذیذتر از صید به‌وسیله تور است. ماهی دریا تحت حمایت پارک علم و فناوری هرمزگان فعالیت می‌کند و دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط است.

تمامی آبزیان موجود در وبسایت ماهی دریا از صید روز دریای خلیج فارس هستند و برای مشتریان ارسال می‌شوند. ماهی دریا محصولات خود را بدون واسطه از صیادان تهیه می‌کند و به‌طور مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رساند. از این‌رو، محصولات این فروشگاه از قیمت مناسبی برخوردار هستند. تمامی محصولات این مجموعه تحت آزمایش‌های کیفیت و سلامت قرار می‌گیرند تا به‌طور دقیق بررسی شوند، سپس بدون افزودن هیچ‌گونه مواد شیمیایی بسته‌بندی و ارسال می‌شوند. سفارش‌های ثبت شده در وبسایت ماهی دریا تا ۴۸ ساعت پس از تامین به‌وسیله تیم لجستیک تخصصی در محل مشتری تحویل داده می‌شوند. مشتریان می‌توانند پس از ثبت سفارش با اپراتورهای ماهی دریا ارتباط برقرار کنند و در جریان زمان ارسال سفارش قرار بگیرند. ماهی دریا همواره در تلاش است تا مردم تمام کشور بتوانند به محصولات دریایی تازه دسترسی یابند و از طعم اصیل غذای دریایی لذت ببرند.

انواع کد تخفیف ماهی و میگو

یکی از راه‌های بازاریابی برای فروشگاه‌های آنلاین ارائه کدهای تخفیف است تا یک مزیت رقابتی ایجاد کنند. فروشگاه‌های اینترنتی ماهی و میگو برای جلب نظر مشتریان بیشتر و معرفی و فروش محصولات خود کدهای تخفیفی را در نظر می‌گیرند. کاربران می‌توانند با استفاده از این کدهای تخفیف در خرید محصولات مورد نظر خود هزینه کمتری پرداخت کنند.

کد تخفیف اولین خرید

کد تخفیف اولین خرید ویژه کاربرانی است که برای اولین بار از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو سفارش خود را ثبت می‌کنند. این کد تخفیف نیز برای یک حداقل خریدی اعمال می‌شود و برای خریدهای پایین‌تر از حداقل خرید قابل استفاده نیست. این کد تخفیف برای کاربران قدیمی قابل استفاده نیست و آن‌ها می‌توانند از سایر کدهای تخفیف در خریدهای خود استفاده کنند.

کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی

کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای خریدهای بیش از ۱۵۰ هزار تومان طراحی شده و به‌همراه ارسال رایگان می‌باشد. کاربران می‌توانند از این کد تخفیف برای خرید آنلاین بالای ۱۵۰ هزار تومان استفاده کنند و خرید خود را به‌صورت رایگان دریافت نمایند.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات فروشگاه‌های ماهی و میگو

فروشگاه‌های ماهی و میگو برای انواع محصولات و خدمات خود در خریدهایی که به‌صورت آنلاین ثبت می‌شوند، کدهای تخفیفی را ارائه می‌دهند تا مشتریان بتوانند انواع محصولات مورد نیاز خود را با صرف هزینه‌ کم‌تری تهیه نمایند و یا برای خرید محصولات جدید ترغیب شوند.

کد تخفیف صید روز

کاربران می‌توانند با وارد کردن این کد تخفیف از تخفیف صید روز فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که این کدهای تخفیف برای سفارش‌های بالاتر از یک مبلغ مشخص قابل استفاده هستند.

کد تخفیف ارسال رایگان محصولات صید روز

کاربران می‌توانند با استفاده از این کد تخفیف از ارسال رایگان محصولات فروشگاه اینترنتی ماهی و میگو هزینه‌ای برای ارسال سفارش پرداخت نکنند. این کد تخفیف برای تمامی کاربران قدیمی و جدید قابل استفاده است.

شرایط استفاده از کد تخفیف ماهی و میگو چیست؟

کاربران باید برای استفاده از کدهای تخفیف ماهی و میگو ابتدا کدهای تخفیف قانونی و دارای اعتبار را از طریق پلتفرم‌های ارائه دهنده کدهای تخفیف پیدا و ذخیره کنند و سپس هر کد را با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات آن در خرید آنلاین از فروشگاه مورد نظر استفاده کنند. کدهای تخفیف ارائه شده با توجه به شرایطی که دارند، بر روی مبلغ نهایی فاکتور خرید اعمال می‌شوند و موجب کاهش هزینه پرداختی می‌شوند. توجه داشته باشید که برای خرید آنلاین و استفاده از کد تخفیف باید در پلتفرم مربوطه یک حساب کاربری ایجاد نمایید و سپس خرید خود را انجام دهید.

انواع کد تخفیف ماهی و میگو را چگونه دریافت کنیم؟

کاربران می‌توانند به انواع کد تخفیف میگو و ماهی و سایر کدهای تخفیف دارای اعتبار از طریق پلتفرم موپُن دسترسی یابند. موپُن بزرگترین و اولین پلتفرم معرفی و اشتراک‌گذاری کدهای تخفیف انواع فروشگاه‌های آنلاین و مراکز خدمات اینترنتی است که تنها کدهای تخفیف قانونی و معتبر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم بستری برای رقابت و معرفی انواع خدمات آنلاین است تا هم فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی بتوانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند و هم کاربران بتوانند با مقایسه انواع محصولات و خدمات به بهترین و ارزان‌ترین آن‌ها دسترسی پیدا کنند. پلتفرم موپُن انواع کدهای تخفیف معتبر را از طریق وب‌سایت، کانال و ربات تلگرام، افزونه مرورگر و خبرنامه به کاربران ارائه می‌دهد. کلیه خدمات این پلتفرم برای تمامی کاربران رایگان است و رایگان خواهد ماند.

کاربران می‌توانند در پلتفرم موپُن به کدهای تخفیف امتیاز دهند و نظر خود را نیز با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند و یا از نظر سایر کاربران مطلع شوند. این پلتفرم کدهای تخفیف را قبل از اشتراک‌گذاری بررسی و امتحان می‌کند تا از اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کند. عضویت در پلتفرم موپُن امکان دسترسی آسان و سریع به انواع تخفیف‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

چگونه از کد تخفیف ماهی و میگو استفاده کنیم؟

پس از آن که کد تخفیف دارای اعتبار خرید ماهی و میگو را از طریق پلتفرم موپُن پیدا کردید، آن را کپی کرده و در جایی نگه‌داری کنید. سپس برای استفاده از کد تخفیف ابتدا وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن فروش ماهی و میگو شوید و در صورت نیاز یک حساب کاربری ایجاد نمایید. پس از انجام این کار در پلتفرم مورد نظر، محصول مورد نیاز خود را جست‌وجو و انتخاب کنید و خرید خود را ثبت نمایید. سپس در تکمیل فرآیند خرید و پرداخت هزینه سفارش، کد تخفیف معتبری را که از قبل پیدا کردید در کادر تعبیه شده برای آن وارد کنید و فرآیند پرداخت را انجام دهید. در پایان و پس از تکمیل مراحل پرداخت هزینه، کد تخفیف ماهی و میگو با توجه به ویژگی‌های اعمال شده و مبلغ آن از هزینه نهایی فاکتور شما کسر می‌شود.

نحوه محاسبه تخفیف ماهی و میگو با کد تخفیف چگونه است؟

کدهای تخفیف ماهی و میگو در انواع مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و پس از اعمال شدن از مبلغ نهایی فاکتور کسر می‌گردند. اغلب این کدهای تخفیف به‌صورت درصدی یا مقدار ثابتی در ازای یک حداقل خرید ارائه می‌شوند و هزینه پرداخت را کاهش می‌دهند. به عنوان مثال کد تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید ماهی و میگو به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار تومان این گونه است که در صورت خرید آنلاین ماهی و میگو به مبلغ بالای ۵۰۰ هزار تومان، ۱۰ درصد از مبلغ کل هزینه نهایی فاکتور کاسته می‌شود. کدهای تخفیفی که به‌صورت یک مبلغ ثابت ارائه می‌شوند پس از اعمال شدن مبلغ ثابتی از فاکتور نهایی کم می‌کنند. برای مثال کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی برای خریدهای بالای ۲۴۰ هزار تومان، به این صورت است که پس از خرید اینترنتی به مبلغ حداقل ۲۴۰ هزار تومان توسط کاربر و اعمال کد تخفیف، مبلغ ۳۰ هزار تومان از پرداخت نهایی کاسته می‌شود.