موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف خدمات دفتری

کد تخفیف خدمات دفتری

تخفیف 25 درصدی پکیج 1 ساله رایچت

بدون نیاز به وارد کردن کد از تخفیف 25 درصدی پکیج‌های 1 ساله رایچت، پلتفرم چت آنلاین بهره‌مند شوید. جهت مشاهده و خرید پکیج در وبسایت رایچت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

کد تخفیف 5 درصدی اولین خرید رایچت

با استفاده از این کد از 5 درصد تخفیف اولین خرید رایچت، پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتری بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت رایچت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف 1 ماه بعد

35 هزار تومان هدیه ثبت‌نام سجاوا

با ثبت‌نام در سامانه جامع انتخاب وکیل و خدمات حقوقی سجاوا از طریق لینک معرفی موپُن، 35 هزار تومان اعتبار اولیه حساب به عنوان هدیه دریافت نمایید. سجاوا در زمینه مشاوره تخصصی حقوقی و قضایی، خدمات نوشتار حقوقی، خدمات مشاوره‌ای ...

پیشنهاد تخفیف دار 1 ماه بعد

30 روز دوره آزمایشی رایگان هدیه ثبت نام دیدار

با ورود از طریق لینک معرف موپُن و ثبت نام در وبسایت دیدار، سامانه ارائه دهنده نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری)، از 30 روز دوره آزمایشی رایگان برای استفاده از این سامانه بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید با دعوت ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

تا %30 تخفیف فونت ایران

بدون وارد کردن کد تخفیف می‌توانید تا %30 تخفیف فروشگاه تخصصی طراحی، تولید و ارائه فونت فارسی فونت ایران بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است با خرید 2 فونت از %15 تخفیف، با خرید 3 فونت از %20 تخفیف، با ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

کد تخفیف 20 درصدی فونت ایران

با ثبت این کد می‌توانید از تخفیف 20 درصدی محصولات فونت ایران، فروشگاه اینترنتی طراحی، تولید و ارائه فونت فارسی بهره‌مند شوید. جهت ثبت سفارش و ورود به وبسایت فونت ایران، بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 12 درصدی دفتر شما

با ثبت این کد از تخفیف 12 درصدی خرید و تمدید سرویس‌های دفتر شما، سامانه خدمات دفتر کار مجازی بهره‌مند شوید. جهت مشاهده وبسایت دفتر شما بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی بسته‌های 1 ماهه گفتینو

با وارد کردن این کد می‌توانید از %20 تخفیف بسته‌های 1 ماهه گفتینو، سامانه چت آنلاین بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت گفتینو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

تا 44 درصد کد تخفیف فونت ایران

با وارد کردن کد تخفیف از 20 تا 44 درصد تخفیف از فونت ایران، ویژه جشن باستانی تیرگان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این تخفیف شامل لایسنس نخواهد شد و با اضافه شدن محصولات به سبد خرید، مبلغ درصد ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 20 درصدی اولین خرید اشتراک دیدار

با ثبت این کد از تخفیف 20 درصدی اولین خرید اشتراک دیدار، سامانه ارائه دهنده نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری) بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است کد تخفیف بر روی اشتراک پایه قابل اعمال نمی‌باشد. جهت مشاهده و ...

کد تخفیف منقضی شده

تا 15 درصد کد تخفیف دفتر شما

با وارد کردن این کد تخفیف تا %15 تخفیف دفتر شما، سامانه آنلاین خدمات دفتر کار مجازی بهره‌‍مند شوید. لازم به ذکر است این کد بر روی دوره‌های سه ماهه %15، دوره‌ه‌های شش ماهه %14 و دوره‌های یک ساله %15 ...

کد تخفیف منقضی شده

تا 44 درصد کد تخفیف فونت ایران

با وارد کردن کد تخفیف از 20 درصد تا 44 درصد تخفیف فونت ایران، فروشگاه تخصصی طراحی، تولید و ارائه فونت فارسی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که با اضافه شدن محصولات به سبد خرید، مبلغ درصد تخفیف افزایش ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 12 درصدی دفتر شما

با ثبت این کد از 12 درصد تخفیف خرید و تمدید سرویس‌های دفتر شما، سامانه خدمات دفتر کار مجازی بهره‌مند شوید. برای مشاهده وبسایت دفتر شما بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 38 درصدی اولین خرید دفتر شما

با وارد کردن این کد از 38 درصد تخفیف اولین خرید از سامانه ارائه خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما ویژه مشترکین جدید برخوردار شوید. برای ورود به وبسایت دفتر شما بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

تا 44 درصد کد تخفیف فونت ایران

با وارد کردن این کد از 22 تا 44 درصد تخفیف خرید از سایت فونت ایران برخوردار شوید. برای ورود به وبسایت فونت ایران بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

خدمات دفتری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روزافزون از اینترنت و خدمات آنلاین، پلتفرم‌هایی برای ارائه خدمات دفتری ایجاد شده‌اند. این پلفترم‌ها ارتباط کسب‌وکارها و مشتریان را بهبود بخشیده و هزینه‌های دفتری را به شدت کاهش می‌دهند. کارفرمایان می‌توانند با استفاده از کد تخفیف خدمات دفتری سرویس‌های مورد نظر خود را خریداری کنند و علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها کسب‌وکار خود را گسترش دهند.

خدمات دفتری چیست؟

امروزه سامانه‌هایی برای ارائه خدمات دفتری به‌وجود آمده‌اند که دفتر کار مجازی، نشانی معتبر، منشی، خط تلفن ثابت و میز کار به صاحبان کسب‌وکارها ارائه می‌دهند و به عنوان پل ارتباطی میان کسب‌وکارها و مشتریان عمل می‌کنند. این پلتفرم‌ها به کسب‌وکارها اعتبار می‌بخشند و سطح آن‌ها را با ارائه فضای کار حرفه‌ای ارتقا می‌دهند. این پلتفرم‌ها همچنین دریافت خدمات را برای کاربران آسان‌تر کرده و در زمان سریع‌تری سرویس‌ها را به کاربران معرفی می‌کنند. پلتفرم‌های خدمات دفتری نیاز به حضور تمام وقت را برای صاحبان کسب‌وکارها از بین می‌برند و خدمات آن‌ها را با کیفیت بالاتری به مشتریان عرضه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم‌های خدمات دفتری کاهش هزینه‌های صاحبان کسب‌وکار و ارائه سریع خدمات به کاربران است.

استفاده از سامانه‌های خدمات دفتری چه مزایایی دارد؟

خدمات دفتری سال‌هاست که به‌صورت مجازی در ایران و سایر نقاط دنیا برای رشد کسب‌وکارها و کارآفرینی به فعالیت می‌پردازد. صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با کمترین هزینه و ریسک با استفاده از امکانات گسترده خدمات این پلتفرم‌ها یک وجهه حرفه‌ای و یک دفتر کار برای خود داشته باشند. خدمات دفتری مجازی سبب افزایش بهره‌وری کسب‌وکارها می‌شود و ارائه خدمات را در زمان سریع‌تری و با هزینه کمتر در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به‌طور کلی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مداوم از اینترنت و پلتفرم‌های آنلاین، سامانه‌های خدمات دفتری یک راه مطلوب برای ارائه خدمات، مدیریت کسب‌وکار و ارتباط با مشتریان به‌شمار می‌روند. این سامانه‌ها با ارائه کد تخفیف خدمات دفتری دریافت خدمات برای کاربران را با هزینه‌ای کمتر امکان‌پذیر می‌سازند.

سامانه‌های خدمات دفتری

پلتفرم‌های بسیاری با عنوان سامانه‌های ارائه دهنده نرم‌افزارهای CRM یا همان مدیریت ارتباط مشتری مشغول به فعالیت هستند. این پلتفرم‌ها انواع خدمات دفتری را به‌صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌دهند تا در هزینه‌ها و زمان مشتریان و صاحبان کسب‌وکار صرفه‌جویی شود.

دفترشما

دفترشما پلتفرمی برای ارائه دفتر کار مجازی است که با ارائه خدمات ارتباطی آنلاین برای کسب‌وکارها سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در مدیریت تماس‌های کاری می‌گردد. این شرکت دانش بنیان از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۹۶ نرم‌افزار آنلاین و اختصاصی خود را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند با ورود به دفتر کار مجازی، تنظیمات خدمات خود را شخصی‌سازی کنند. یکی از امکانات مرکز تماس این پلتفرم، امکان ارسال و دریافت فکس از طریق اینترنت است. به‌طور کلی تمام شرکت‌هایی که قصد دارند در پایتخت دفتر کار و یک شماره ثابت تهران داشته باشند، می‌توانند بدون صرف هزینه زیاد و با استفاده از خدمات دفترشما این امکانات را برای خود فراهم کنند.

آتینو

شرکت آتینو یا همان پدیده الکترونیک صبا یک پلتفرم جامع برای اطلاع‌رسانی هوشمند و تبلیغات هدفمند می‌باشد. این پلتفرم یک راه ارتباطی بین مشتریان با صاحبان کسب‌وکارها است که دو اپلیکیشن جداگانه برای آن‌ها ارائه کرده است. اپلیکیشن موبایل برای مشتریان طراحی شده که می‌توانند از طریق آن از فروشگاه‌ها بازدید و خرید کنند و جوایزی نیز دریافت نمایند. صاحبان کسب‌وکارها مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کافی شاپ، رستوران و... نیز می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن بیزینس خود را مدیریت کنند. این پلتفرم با معرفی کسب‌وکارها و نمایش خدمات آن‌ها، خریدی آسان و سریع را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

دفترکار همراه

اگر شما صاحب خدمات یا محصولی هستید و می‌خواهید آن را به شیوه‌ای نوین معرفی و ارائه نمایید، می‌توانید از طریق دفتر کار همراه با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان دفتر کار خود را در تهران راه‌اندازی کنید. این پلتفرم امکان اتصال به تلفن همراه یا ثابت شما را از طریق اپراتور به مشتریان می‌دهد، بدون آن‌که از شماره شما مطلع شوند. شما می‌توانید تمامی فکس‌های ارسالی و پیام‌های مشتریان را از طریق ایمیل خود به همراه داشته باشید و بدون نیاز به یک تجهیز سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری در هر کجای دنیا فکس‌های مشتریان خود را دریافت کنید.

فونت ‌ایران

فونت ‌ایران در سال ۱۳۹۴ به‌منظور ارتقای سطح کیفی فونت فارسی شروع به کار کرد که فونت‌ها را با رعایت حق کپی رایت ارائه می‌دهد. این شرکت توانست در جشنواره وب و موبایل سال ۱۳۹۷ در میان پنج کاندید نهایی گروه مارکت فایل‌های دیجیتال قرار بگیرد و در سال ۱۳۹۸ برنده تندیس جشنواره شد. فونت ‌ایران با طراحی فونت‌های خاص، تحولی در طراحی اپلیکیشن‌های فارسی به‌وجود آورد.

رایچت

رایچت پلتفرمی برای ارتباط بین کسب‌وکارها و مشتریان است. کاربران می‌توانند از این پلتفرم از طریق کامپیوترهای شخصی، تبلت و یا موبایل استفاده نمایند. این پلتفرم همانند یک پشتیبان آنلاین برای سایت‌ها به محض ورود مشتریان به سایت یک راه ارتباطی با مسئول سایت ایجاد می‌کند. رایچت اطلاعاتی در رابطه با کاربران وبسایت در اختیار مدیران کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با آنالیز اطلاعات، برای بهبود بازدید سایت اقدام نمایند.

گفتینو

گفتینو یک پلتفرم گفت و گوی آنلاین است که امکان گفت و گوی صاحبان کسب‌وکارها با کاربران را فراهم می‌کند. کسب‌وکارهایی که صاحب یک وبسایت هستند و خدمات خود را در بستر اینترنت عرضه می‌کنند، می‌توانند برای ایجاد یک راه ارتباطی سریع با کاربران از این پلتفرم استفاده کنند. استفاده از خدمات گفتینو رایگان است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود خدمات مورد نظر را خریداری کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این پلتفرم افزایش مدت زمان بازدید کاربر در سایت است که تاثیر مثبتی در سئو سایت دارد.

کارینوتک

کارینوتک کامل‌ترین پلتفرم تخصصی مدیریت و برگزاری انواع وبینار و کلاس‌های آموزشی است. تیم تخصصی این پلتفرم هر آن‌چه که برای برگزاری وبینار و دوره‌های آنلاین از قبیل اطلاع‌رسانی، تبلیغات و... لازم است را فراهم می‌کند. طراحی این پلتفرم بسیار ساده و کاربردی است و کاربران می‌توانند به‌راحتی از امکانات آن استفاده کنند. این پلتفرم از زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسبی برخوردار است و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

دیدار

دیدار یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ابری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با سازماندهی فرآیند فروش، میزان فروش خود را افزایش دهند. این نرم‌افزار برای صاحبان کسب‌وکارها امکان ایجاد نظم، سرعت در پیگیری، فروش بیشتر و عدم وابستگی به افراد را فراهم می‌کند.

مقایسه بهترین سامانه‌های خدمات دفتری

پلتفرم رایچت یک بستری برای گفت‌وگو آنلاین و ارتباط مدیران با مشتریان است که در نگاه اول عملکردی مشابه پشتیبان آنلاین سایت‌ها دارد. این پلتفرم قابلیت ثبت نام و باز کردن حساب کاربری را از درون اپلیکیشن در اختیار کابران قرار نداده‌ است. این پلتفرم از لحاظ شخصی‌سازی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به‌جای می‌گذارد و کاربران می‌توانند تغییرات مورد نظر خود را در تنظیمات این پلتفرم اعمال کنند و آن را متناسب با هدف خود تغییر دهند. پلتفرم کارینوتک بستری عالی برای برگزاری جلسات و کلاس‌های آنلاین آموزشی مجازی است. این پلتفرم با همکاری شرکت‌هاست ایران زیرساخت‌های مناسبی را برای مراکز آموزشی و برگزاری وبینار فراهم کرده است. کارینوتک در سه حوزه مختلف فعالیت می‌کند و خدمات متنوعی را به‌صورت سرویس‌های اشتراکی و سرویس‌های اختصاصی به کاربران ارائه می‌دهد.

دفتر شما با هشت سال سابقه فعالیت بهترین کیفیت را در سرویس‌های تلفن گویا، دفتر کار مجازی و منشی مجازی به کاربران ارائه می‌دهد. این پلتفرم یک جایگزین مدرن برای دفترهای کار امروزی است و هزینه‌های زیاد اجاره دفتر، استخدام منشی و... را کاهش می‌دهد. پلتفرم آتینو با معرفی کسب‌وکارها و نمایش محصولات و خدمات آن‌ها به کاربران، تلاش می‌کند تا راهی ساده و سریع برای خرید فراهم آورد. این پلتفرم راه ارتباطی آسانی را بین صاحبان کسب‌وکارها و مشتریان ایجاد می‌کند. از خدمات آتینو می‌توان به تبلیغات هدفمند اشاره کرد که جایگزینی سبز برای تراکت‌های تبلیغاتی است.

انواع کد تخفیف خدمات دفتری

سامانه‌های ارائه دهنده خدمات دفتری برای جلب نظر مشتریان و معرفی خدمات خود، کدهای تخفیفی را ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند با استفاده از این کدهای تخفیف برای انواع خدمات دفتری هزینه کمتری پرداخت کنند.

کد تخفیف اولین خرید

کدهای تخفیف اولین خرید برای کاربران جدید ارائه می‌شود و آن‌ها می‌توانند با استفاده از این کدها پس از ثبت نام در این سامانه‌ها در اولین خرید خود از تخفیف بهره‌مند شوند.

کد تخفیف اپلیکیشن

پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات دفتری برای کاربرانی که خدمات مورد نیاز خود را از طریق اپلیکیشن این پلتفرم‌ها تهیه می‌کنند، کدهای تخفیفی را با عنوان کد تخفیف اپلیکیشن ارائه می‌دهند. کاربران برای اعمال این کدهای تخفیف باید اپلیکیشن پلتفرم خدمات دفتری مربوطه را نصب کرده و با ایجاد یک حساب کاربری خدمات مورد نیاز خود را از طریق آن تهیه کنند.

کد تخفیف درصدی ویژه کاربران

این کدهای تخفیف برای کاربرانی طراحی شده است که قبلا از خدمات دفتری استفاده کرده‌اند و قصد دارند تا محصول جدیدی را خریداری و یا اشتراک خود را تمدید کنند.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات سامانه‌های خدمات دفتری

سامانه‌های خدمات دفتری برای انواع خدمات و محصولات خود در خریدهای اینترنتی کدهای تخفیفی را ارائه می‌دهند تا کاربران بتوانند انواع خدمات و محصولات مورد نیاز خود را با صرف هزینه‌ای کمتر تهیه کنند و یا برای استفاده از خدمات و محصولات جدید ترغیب شوند.

کد تخفیف خرید اشتراک

کاربران می‌توانند برای خرید اشتراک‌های چند ماهه یا یک‌ساله خدمات دفتری از کد تخفیف خرید اشتراک استفاده کنند تا بتوانند خرید مقرون‌ به‌صرفه‌تری را تجربه کنند.

کد تخفیف درصدی خرید پکیج

کاربرانی قصد استفاده از چندین خدمات سامانه‎های خدمات دفتری را به‌طور هم‌زمان دارند، می‌توانند از کد تخفیف خرید پکیج استفاده کنند. این کد به‌صورت درصدی ارائه می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از خدمات متنوعی بهره ببرند.

شرایط استفاده از کد تخفیف خدمات دفتری چیست؟

برای استفاده از کدهای تخفیف خدمات دفتری در ابتدا باید کدهای تخفیف معتبر را از طریق پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری کدهای تخفیف بیابید و سپس این کدها را با توجه به ویژگی‌ها و شرایط آن‌ها در پلتفرم مورد نظر اعمال کنید. سپس این کدهای تخفیف براساس شرایطی که دارند بر روی فاکتور نهایی خرید اعمال می‌شوند.

انواع کد تخفیف خدمات دفتری را چگونه دریافت کنیم؟

شما می‌توانید به انواع کدهای تخفیف معتبر خدمات اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین از طریق پلتفرم موپُن دسترسی پیدا کنید. پلتفرم موپُن اولین و بزرگ‌ترین سامانه معرفی و اشتراک‌گذاری انواع کدهای تخفیف خدمات و فروشگاه‌های اینترنتی است. این پلتفرم تنها کدهای تخفیفی را ارائه می‌دهد که قانونی و دارای اعتبار باشند. این پلتفرم بستری را برای معرفی انواع خدمات اینترنتی و رقابت آن‌ها فراهم نموده‌ است تا صاحبان کسب‌وکارها و خدمات بتوانند خدمات و محصولات خود را راحت‌تر به مشتریان ارائه دهند و مشتریان نیز بتوانند به بهترین و ارزان‌ترین محصولات و خدمات دسترسی یابند. موپُن انواع کدهای تخفیف را از طریق وبسایت، اپلیکیشن، افزونه مرورگر، کانال و ربات تلگرام و خبرنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چگونه از کد تخفیف خدمات دفتری استفاده کنیم؟

پس از پیدا کردن کد تخفیف معتبر خدمات دفتری از طریق پلتفرم موپُن، آن را کپی کرده و در جایی ذخیره کنید. سپس وارد وبسایت یا اپلیکیشن پلتفرم خدمات دفتری مورد نظر شوید و در صورت نیاز یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن با جست‌وجو در پلتفرم مورد نظر خدمات دفتری مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید. در تکمیل فرآیند پرداخت هزینه خدمات، کد تخفیفی که از قبل ذخیره کرده‌اید را در کادر مخصوص کد تخفیف وارد نمایید و فرآیند پرداخت را تا انتها انجام دهید. در پایان پس از تکمیل مراحل پرداخت، کد تخفیف خدمات دفتری با توجه به ویژگی‌های آن اعمال شده و مبلغ آن از پرداخت نهایی فاکتور شما کاسته می‌شود.

نحوه محاسبه کد تخفیف خدمات دفتری با کد تخفیف چگونه است؟

کدهای تخفیف خدمات دفتری در انواع مختلفی ارائه می‌شوند و در صورت اعمال از فاکتور نهایی پرداخت کسر می‌‌‌‌‌شوند. این کدهای تخفیف اغلب به‌طور درصدی یا یک مبلغ ثابت در ازای حداقل خریدی از مبلغ نهایی روی فاکتور کسر می‌گردد. کدهای تخفیفی که با مبلغ ثابت ارائه می‌شوند، دارای یک حداقل مبلغ خریدی هستند و به‌صورت یک مبلغ ثابت از هزینه نهایی فاکتور می‌کاهند. به‌عنوان نمونه کد تخفیف 10 درصدی به‌ازای دریافت خدمات دفتری به ارزش 300هزار تومان این گونه است که پس از خرید خدمات به مبلغ حداقل 300هزار تومان توسط کاربر، 10 درصد از مبلغ کل از هزینه پرداختی کسر می‌شود.