موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف زیفا

کد تخفیف زیفا

(امتیاز ۵.۰۰ از مجموع ۲ رای)

از آخرین تخفیف‌های زیفا خبردار شوید

کد تخفیف زیفا

(امتیاز ۵.۰۰ از مجموع ۲ رای)

کد تخفیف زیفا

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف زیفا، کاملاً رایگان و تست شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر از زیفا خرید کنید!

از آخرین تخفیف‌های زیفا خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از زیفا موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید زیفا می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های زیفا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از زیفا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
کد تخفیف 5 درصدی هاست ایران و اروپا پارس پک

با استفاده از این کد تخفیف پارس پک از 5 درصد تخفیف هاست‌های ایران و اروپا بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف بر روی دوره‌های 3 ماهه، 6 ماهه و سالیانه اعمال می‌شود و شامل دوره ...

کد تخفیف 2 ماه بعد
کد تخفیف 15 درصدی سرویس CDN سایت پارس پک

با وارد کردن کد تخفیف از %15 تخفیف سرویس CDN سایت پارس پک، ارائه دهنده خدمات هاستینگ بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که برای اعمال شدن این کد باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. برای مشاهده و سفارش ...

کد تخفیف 2 ماه بعد
12 درصد کد تخفیف نت افراز ویژه گواهینامه SSL

جهت خرید انواع گواهینامه SSL شامل DV و WildCard می‌توانید این کد تخفیف نت افزار را وارد کرده و 12 درصد تخفیف از این سامانه دریافت کنید. برای ورود به وبسایت نت افراز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف فعلا معتبر
9 درصد کد تخفیف میهن وب هاست

با ثبت این کد در سایت میهن وب هاست، شرکت ارائه انواع هاست و دامنه از 9 درصد تخفیف برای همه خدمات و محصولات بهره‌مند شوید. قابل ذکر است این تخفیف میهن وب هاست بر روی ثبت دامین اعمال نمی‌شود. ...

کد تخفیف فعلا معتبر
کد تخفیف زیفا

کد تخفیف 25 درصدی طراحی سایت فروشگاهی وردپرس زیفا

با استفاده از این کد تخفیف، خدمات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی وردپرس را با 25 درصد تخفیف از سامانه زیفا دریافت کنید. برای مشاهده صفحه مربوط به این حوزه در وبسایت زیفا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف زیفا

کد تخفیف 20 درصدی سئوی حرفه‌ای وردپرس زیفا

برای خرید سئوی حرفه‌ای وردپرس از فروشگاه آنلاین زیفا می‌توانید با ثبت این کد، 20 درصد تخفیف دریافت کنید. جهت مشاهده صفحه این پکیج در وبسایت زیفا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف زیفا

کد تخفیف 30 درصدی طراحی وبسایت وردپرس زیفا

با وارد کردن این کد تخفیف از %30 تخفیف طراحی وبسایت وردپرس زیفا، فروشگاه آنلاین طراحی سایت فروشگاهی و انواع وبسایت خدماتی بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید طراحی وبسایت وردپرس زیفا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف زیفا

کد تخفیف 25 درصدی پکیج‌های وردپرس زیفا

با وارد کردن این کد تخفیف از %25 تخفیف پکیج‌های وردپرس زیفا، فروشگاه آنلاین طراحی سایت فروشگاهی و انواع وبسایت خدماتی بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید پکیج‌های وردپرس زیفا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
ارسال نظر
  • ارسال نظر

زیفا

فناوری اطلاعات زیفا، در سال 1390 توسط جمعی از مهندسین و دانشجویان منطقه 17 تهران به طور رسمی آغاز به فعالیت نمود. فناوری اطلاعات زیفا به انجام کلیه امور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت قوانین رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

دسته‌بندی محصولات زیفا

فروشگاه خدمات: شامل طراحی وبسایت، سئو وبسایت، طراحی ui و ux، امنیت وبسایت، خدمات پیشرفته وردپرس، رپورتاژ آگهی در خبر گزاری‌ها، خدمات اینستاگرام، طراحی اپلیکیشن، گرافیک و دیزاین، تولید محتوا و اپراتوری، اخذ مجوز اینترنتی، انتشار اپلیکیشن، خرید بک لینک تخصصی، خدمات تلگرام

پکیج وردپرس: شامل اتصال سایت به گوگل، زیبا‌سازی رابط کاربری، سئوی وردپرس، بهینه‌سازی سرعت سایت، نگهداری و حفظ مشتری، باشگاه مشتریان، ارتقاء فروشگاه ووکامرس، پنل کاربری وردپرس، امنیت وردپرس، راه‌اندازی سیستم آموزشی، فروم و مباحثه وردپرس، سیستم همکاری در فروش، افزونه‌های ضروری وردپرس، سیستم چند فروشندگی، انتقال سایت به وردپرس

شهرهای محل فعالیت زیفا

زیفا محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارائه می‌کند.

نحوه اطلاع از جدیدترین تخفیف‌های زیفا

زیفا در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن موپُن و عضویت در خبرنامه زیفا و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی موپُن از این دسته تخفیف‌ها باخبر شوید.

اطلاعات تماس و پشتیبانی زیفا

ایمیل: Info@zefa.ir

تلفن:‌ 28422792 – 021