موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف شیانچی

کد تخفیف شیانچی

(امتیاز ۴.۵۶ از مجموع ۱۰ رای)

از آخرین تخفیف‌های شیانچی خبردار شوید

کد تخفیف شیانچی

(امتیاز ۴.۵۶ از مجموع ۱۰ رای)

کد تخفیف شیانچی

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف شیانچی، کاملا رایگان و تست شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر از فروشگاه اینترنتی شیانچی خرید کنید!

از آخرین تخفیف‌های شیانچی خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از شیانچی موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید شیانچی می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های شیانچی که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از شیانچی دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
کد تخفیف 150 هزار تومانی خرید پت شاپ اپلیکیشن دارتیل

جهت خرید از بخش پت شاپ دارتیل شامل انواع خوراکی و محصولات مرتبط با حیوانات خانگی، این کد به شما 150 هزار تومان تخفیف خواهد داد. حداقل خرید برای استفاده از این کد مبلغ 500 هزار تومان است. برای دانلود ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف 80 هزار تومانی اولین خرید اپلیکیشن دارتیل

کاربران فروشگاه اینترنتی دارتیل می‌توانند در اولین خرید خود از انواع لوازم خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال، محصولات بهداشتی و...، پس از وارد کردن این کد 80 هزار تومان تخفیف دریافت کنند. توجه داشته باشید که این تخفیف تنها روی ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف 100 هزار تومانی محصولات زیبایی و سلامت اپلیکیشن دارتیل

با خرید بالای 400 هزار تومان از محصولات موجود در دسته‌بندی زیبایی و سلامت بازار اینترنتی دارتیل، این کد را وارد کنید تا 100 هزار تومان تخفیف به شما تعلق گیرد. برای ورود به صفحه مربوط به اپلیکیشن دارتیل بر ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف 150 هزار تومانی محصولات خانه و آشپزخانه اپلیکیشن دارتیل

کاربرانی که قصد خرید از دارتیل را دارند، می‌توانند با خرید بالای 500 هزار تومان از محصولات موجود در دسته‌بندی خانه و آشپزخانه، این کد را وارد کنند و 150 هزار تومان کمتر بپردازند. برای ورود به صفحه دانلود اپلیکیشن ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف شیانچی

تا 40 درصد تخفیف محصولات منتخب بلک فرایدی شیانچی

با ورود به صفحه جشنواره بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی شیانچی، بدون وارد کردن کد تخفیف می‌توانید محصولات منتخب را تا 40 درصد ارزان‌تر خریداری کنید. برای مشاهده جشنواره بلک فرایدی شسانچی روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده
کد تخفیف شیانچی

کد تخفیف 20 هزار تومانی سوپرمارکت شیانچی

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 20 هزار تومان تخفیف سوپرمارکت فروشگاه اینترنتی شیانچی برای خریدهای بالای 100 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت شیانچی بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف شیانچی

کد تخفیف 50 هزار تومانی زیورآلات نقره شیانچی

با وارد کردن کد تخفیف از 50 هزار تومان تخفیف فروشگاه اینترنتی شیانچی برای خرید انواع زیورآلات نقره برای خریدهای بیشتر از 300 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای مشاهده زیورآلات نقره شیانچی بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف شیانچی

کد تخفیف 20 هزار تومانی شیانچی

با وارد کردن کد تخفیف، از 20 هزار تومان تخفیف برای خریدهای بالای 100 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی شیانچی بهره مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت شیانچی بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف شیانچی

کد تخفیف 10 هزار تومانی شیانچی

با وارد کردن کد تخفیف، از 10 هزار تومان تخفیف برای خریدهای بالای 100 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی شیانچی بهره مند می‌شوید.

کد تخفیف منقضی شده
ارسال نظر
  • ارسال نظر

شیانچی

تیم شیانچی از جوانان کوشا و با دانش کشورمان تشکیل‌شده است که مهم‌ترین هدف خود را ایجاد سهولت در خرید و همچنین فراهم‌کردن فضایی مناسب برای نقد و بررسی محصولات به جهت انتخاب مطمئن از سوی مشتریان می‌دانند. اعضای تشکیل‌دهنده تیم‌های ‌تخصصی فروشگاه اینترنتی شیانچی با توجه به بازخوردهای روزانه مشتریان، در تلاش هستند تا تمامی نقص‌های موجود در این مجموعه را برطرف نموده و شرایط مطلوبی فراهم نمایند. با مراجعه به سایت موپُن علاوه بر دریافت کد تخفیف شیانچی، از کد تخفیف سایر فروشگاه‌های اینترنتی مانند کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا، کد تخفیف باسلام ارسال رایگان و... نیز بهره‌مند شوید.

دسته بندی محصولات شیانچی

تلویزیون: شامل ایرانی و خارجی.

گوشی و لوازم جانبی: شامل گوشی و لوازم جانبی.

کالای دیجیتال: شامل گوشی موبایل، ساعت و مچ‌بند هوشمند، ماشین‌های اداری، کامپیوتر و تجهیزات جانبی، لپ‌تاپ، تبلت، کنسول بازی و تجهیزات شبکه.

خانه و آشپزخانه: شامل صوتی و تصویری، لوازم جانبی خانگی، لوازم شست و شو، ابزار سلامت، آشپزخانه و لوازم پخت و پز.

زیبایی و سلامت: شامل لوازم شخصی و برقی، لوازم بهداشتی، ابزار سلامت و لوازم آرایشی.

شهرهای محل فعالیت شیانچی

شیانچی محصولات خود را به تمام شهرهای ایران ارائه می‌دهد.

نحوه اطلاع از جدیدترین تخفیف‌های شیانچی

شیانچی در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به وبسایت و اپلیکیشن موپُن و عضویت در خبرنامه شیانچی، و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی موپُن از این دسته تخفیف‌ها باخبر شوید.

اطلاعات تماس و پشتیبانی شیانچی

تلفن: 87700116 - 021