موپُن، مرجع کد تخفیف
دیجی کالا فروشگاه اینترنتی

کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید

کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید، یکی از کوپن های تخفیف دیجی کالا است که برای افرادی کاربرد دارد که می‌خواهند برای اولین بار از این سایت خریدی انجام دهند. کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید، یکی از کوپن های تخفیف رایج در بین کوپن های تخفیفی است که فروشگاه های بزرگی همچون دیجی کالا؛ از این کوپن ها برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. میزان قیمت کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید، ممکن است بر اساس نوع کالایی که از سایت دیجی کالا خریداری می‌کنید، متفاوت باشد. برای خرید بالای 100 هزار تومان. برای ورود به وبسایت دیجی کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

منقضی شده تاریخ انتشار: 1396/09/22

DK724

خرید کنید
5

میزان رضایت از این کد تخفیف 38 درصد است

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های دیجی کالا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از دیجی کالا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های دیجی کالا خبر دار شوید

  • نظرات کاربران
محسن بینایی
1401/01/09
محسن بینایی
من سومین باره که قصد خرید از سایت دیجی کالا رو دارم. میخاستم بدونم میشه از کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید باز هم استفاده کنم؟
برازنده
1401/01/09
برازنده
برای شهر شیراز هم امکان استفاده از کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید وجود داره؟
هدا
1400/10/26
هدا
اگر که از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا استفاده کنم خریدم شامل چقدر تخفیف میشه؟
1400/10/27
در پاسخ به هدا
سلام
این مورد بسته به نوع جشنواره دیجی کالا دارد برای مثال گاهی اوقات تخفیف در نظر گرفته شده برای کد تخفیف اولین خرید ممکنه 40، 50 و... هزار تومان باشه. که همانطور که عرض کردم خود دیجی کالا این موضوع رو اعلام میکنه.
سینا
1400/10/26
سینا
برای استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا چیکار باید بکنم؟
1400/10/27
در پاسخ به سینا
سلام
برای استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا، کافیه که دکمه کپی در بالای صفحه را بزنید و در هنگام ثبت سفارش در سایت دیجی کالا، این کد رو در بخش مربوطه خودش وارد کنید تا تخفیف برای شما اعمال بشه.
حامد
1400/10/20
حامد
ببخشید یک سوال داشتم امکان استفاده از کوپن برای خرید های غیر اولی وجود نداره؟
1400/10/21
در پاسخ به حامد
خیر این امکان وجو نداره. همانطور که از نام این کوپن مشخص است، برای اولین خرید از سایت دیجی کالا کاربرد دارد. برای دریافت کد تخفیف، می‌توانید از سایر کوپن های دیجی کالا در سایت موپن استفاده کنید.
حمید حسینی
1400/10/15
حمید حسینی
اصلا از این کد تخفیف اولین خرید چطوری میشه استفاده کرد؟
1400/10/18
در پاسخ به حمید حسینی
برای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید، تنها کاری که لازم است تا انجام بدید اینه که وارد سایت دیجی کالا بشید، سفارشتون رو انتخاب کنید و در بخش کد تخفیف، کدی را که از سایت موپن دریافت کردید را وارد کنید.
1400/10/20
در پاسخ به حمید حسینی
برای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید، کافیه در زمان ثبت سفارش و پرداخت، این تخفیف رو از سایت موپن کپی کنید و در بخش مربوط سایت دیجی کالا واردش کنید تا تخفیف برای خرید شما اعمال بشه
مینا حاجی هدائی
1400/10/15
مینا حاجی هدائی
کد تخفیف اولین خرید چه شرایطی داره دقیقا؟؟؟؟ وقتی وارد میکنم اررو میده
1400/10/18
در پاسخ به مینا حاجی هدائی
کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید، همانطور که از نامش مشخص است، برای خریدهای اول است یعنی اگر شما برای اولین بار است که از این دیجی کالا خرید می‌کنید، امکان استفاده از این کد را خواهید داشت. برای ارور هم که فرمودید، تمامی کوپن های که در سایت موپن هستند، به شکل کامل تست شده و صحیح هستند لطفا دوباره امتحان کنید.
1400/10/20
در پاسخ به مینا حاجی هدائی
کد تخفیف دیجی کالا اولین خرید یکی از کوپن های دیجی کالا است که با استفاده از اون می‌تونید اگر برای اولین بار که از این سایت خرید می‌کنید، از این کد استفاده کنید. کدهای تخفیف قرار گرفته شده در سایت موپن کاملا صحیح و آزمایش شده هستند پس اگر ارور میده مجددا امتحان کنید. ممنون
ارسال نظر
  • ارسال نظر