موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف ثبت شرکت و برند

کد تخفیف ثبت شرکت و برند

کد تخفیف 100 هزار تومانی خدمات منتخب آسان ثبت

برای دریافت خدمات ثبت شرکت، ثبت برند، طرح صنعتی و تمدید طرح صنعتی از سامانه آنلاین آسان ثبت می‌توانید این کد را وارد کرده و 100 هزار تومان تخفیف بگیرید. جهت ورود به وبسایت آسان ثبت بر روی "خرید کنید" ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی خدمات منتخب آسان ثبت

شما می‌توانید با وارد کردن این کد از 30 هزار تومان تخفیف در ثبت آگهی در روزنامه رسمی، ثبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار و ثبت آگهی مفقودی برخوردار شوید. لازم به ذکر است که حداقل میزان خرید جهت اعمال کد ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی آسان ثبت

با وارد کردن کد تخفیف پس از ثبت سفارش در زمان پرداخت فاکتور، می‌توانید از 30 هزار تومان تخفیف جهت ثبت برند، طرح صنعتی، شرکت و دیگر خدمات آسان ثبت بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت آسان ثبت بر روی ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی اظهارنامه مالیاتی آسان ثبت

با ثبت این کد تخفیف از 30 هزار تومان تخفیف وبسایت آسان ثبت بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این کد تخفیف فقط برای اظهارنامه مالیاتی اعمال می‌شود و همینطور شما می‌توانید هر چند بار از این کد تخفیف تا ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 50 هزار تومانی آسان ثبت

با وارد کردن کد تخفیف پس از ثبت سفارش در زمان پرداخت فاکتور، می‌توانید از 50 هزار تومان تخفیف جهت ثبت برند، طرح صنعتی، شرکت و دیگر خدمات آسان ثبت بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت آسان ثبت بر روی ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 80 هزار تومانی ثبت برند و لوگو آسان ثبت

با وارد کردن کد تخفیف از 80 هزار تومان تخفیف ثبت برند و لوگو آسان ثبت بهره‌مند می‌شوید. برای ثبت برند و لوگو در وبسایت آسان ثبت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

25% تخفیف ثبت 24

تا 24 خردادماه از %25 تخفیف خدمات ثبتی و حقوقی وبسایت ثبت 24 بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت ثبت 24 بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 50 هزار تومانی ثبت برند و لوگو در آسان ثبت

پس از ثبت سفارش ، کد تخفیف 50 هزار تومانی را در زمان پرداخت فاکتور وارد نمایید. برای ورود به وبسایت آسان ثبت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

25% تخفیف ثبت 24

به مناسبت میلاد رسول اکرم از 25% تخفیف برای تمام خدمات ثبتی و حقوقی شرکت ثبت 24 بهره‌مند شوید.

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

کد تخفیف 30 هزار تومانی آسان ثبت

مخصوص سفارش اول می‌باشد. برای ورود به وبسایت آسان ثبت بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

ثبت شرکت و برند

ثبت شرکت و برند اقدامی است که سبب قانونی شدن و قابل پیگیری بودن کلیه فعالیت‌های یک شرکت از قبیل فعالیت‌های حقوقی، مالی و اجرایی می‌شود. این امر به صاحبان کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا با دریافت کد کارگاهی تمامی کارمندان خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند. ثبت شرکت و برند موجب افزایش اعتماد مشتریان نسبت به برند شما می‌گردد و به فعالیت‌های آنلاین شما رسمیت می‌بخشد. زمانی که شرکت یا برند شما به ثبت می‌رسد، این امکان را خواهید داشت تا به خوبی رشد کنید و دیده شوید. اگر تا به امروز کسب و کار خود را رسمی نکرده‌اید، شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ثبت شرکت و برند برای انجام آن اقدام کرده و هزینه کمتری پرداخت کنید.

ثبت شرکت و برند چیست؟

برند ترکیبی از نام، علامت، سمبل، طرح و... است که موجب شناسایی یک شرکت یا محصول و انتقال یک مفهوم به مخاطب می‌شود. ثبت شرکت و برند به‌منظور شناسایی خدمات و کالاهای ارائه شده توسط فروشندگان و تمایز آن‌ها با رقبا است. برای استفاده از یک برند باید آن را به ثبت رساند و متعلق به خود کرد. در این صورت، اگر شخص دیگری از آن برند و یا مشابه آن استفاده کند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد. برطبق قانون حق استعمال انحصاری یک نشان تجاری فقط برای فردی شناخته خواهد شد که برند خود را به ثبت رسانده باشد.

برای ثبت برند یا شرکت انتخاب نوع شرکت اهمیت بسیار بالایی دارد. شرکت‌ها با توجه به نوع فعالیت به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در صورت اشتباه در انتخاب نوع شرکت، شما باید مراحل ثبت را دوباره تکرار کنید، که این امر موجب به هدر رفتن زمان و انرژی زیادی می‌شود. موسسه‌های بسیاری با دریافت هزینه در انجام فرآیند ثبت شرکت با برند شما را همراهی می‌کنند و با ارائه کد تخفیف ثبت شرکت و برند هزینه‌های انجام این فرایند را برای شما کاهش می‌دهند. هزینه انجام این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد و انجام فرآیند آن نیازمند تجربه و زمان است. این کار قوانین خاص خود را دارد و سازمان‌های ثبت شرکت با ساده‌سازی مراحل آن، انجام این کار را سرعت می‌بخشند.

مراحل ثبت برند چگونه است؟

شما برای انجام این کار در مرحله اول باید اظهارنامه ثبت نامی خود را به کارشناسان ثبت علائم تجاری تحویل بدهید. پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند این فرآیند را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. کارشناسان پس از تحویل اظهارنامه نسبت به تایید یا رد شدن نام برند اقدام می‌نمایند. مشاوران پلتفرم‌های ثبت برند به شما کمک می‌کنند تا نام انتخابی برند شما توسط کارشناسان تایید شود تا وقت و انرژی شما به هدر نرود. در این فرآیند به ازای هر بار عدم تایید نام انتخابی برای بررسی مجدد ۱۵ روز زمان لازم است. پلتفرم‌های ثبت برند به شما کمک می‌کنند تا با انتخاب یک نام و لوگوی مناسب فرآیند ثبت برندتان راحت‌تر انجام شود و کاربران بیشتری را جذب کنید. درنظر داشته باشید که علامت تجاری به مدت ۱۰ سال اعتبار دارد و شما باید پس از انقضای آن در دوره شش ماهه ارفاقی برای تمدید آن اقدان نمایید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ مشخص شده در مقررات علامت تجاری خود را به دفعات نامحدود تمدید کنید.

ثبت شرکت و برند چه مزایایی دارد؟

ثبت شرکت و برند علاوه‌بر استفاده انحصاری از برند، از سواستفاده دیگران و سلب حق کپی‌برداری و در نتیجه بی‌حاصل ماندن سرمایه‌گذاری صاحب شرکت و برند جلوگیری می‌کند. این کار برای ضمانت فعالیت‌های یک تجارت و پایداری آن امری کاملا ضروری است که در میزان موفقیت یک شرکت اهمیت بسیاری دارد. با ثبت برند و اعتبار آن می‌توان از منابع مالی و تسهیلات بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی استفاده نمود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ثبت شرکت و برند متمایز نمودن فعالیت آن و رشد تجاری است. برندی که حق انحصاری آن معین باشد، تحت حمایت قانون قرار می‌گیرد و در صورت وجود خسارت اشخاصی را محکوم به جبران صاحب برند می‌سازد.

با انجام ثبت برند و شرکت خدمات و کالای مورد نظر به نام شما ثبت می‌شود. انجام این کار به صورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های ثبت شرکت وبرند کار شما را بسیار راحت کرده و کمک می‌کند تا برند و شرکت خود را بدون مراجعه حضوری و درگیری حقوقی به ثبت برسانید. با استفاده از این پلتفرم‌ها، تنها لازم است مدارک خود را برای تیم مورد نظر ارسال کنید. افزایش سرعت، کاهش پیچیدگی‌های اداری و کاهش هزینه از دیگر مزایای استفاده از پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند است. به‌طور کلی، ثبت برند به شما در فرآیند بازاریابی کمک شایانی می‌کند و موجب تسهیل فرآیندهای تبلیغاتی می‌شود.

معرفی پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند

ثبت شرکت و برند معرف تلاش تجاری و محصول یک تیم و مجموعه بوده که از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار است. این کار سبب شناخت متقاضیان نسبت به ماهیت شرکت‌ها می‌شود. درواقع برندینگ که تحت عنوان نشان تجاری نیز شناخته می‌شود، ماهیت یک شرکت یا کسب و کار را به ثبت می‌رساند. در نتیجه، هیچ فردی قادر نخواهد بود که نشان تجاری ثبت شده را متعلق به خود بداند و یا نسبت به آن سواستفاده داشته باشد.

آسان ثبت

شرکت آسان ثبت یک پلتفرم ثبتی و حقوقی شرکت‌ها است که به افراد برای انجام تمامی مراحل ثبتی و حقوقی کمک می‌کند. این شرکت فعالیت ثبتی حقوقی خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از رشد نرم‌افزارهای اینترنتی پلتفرم آنلاین خود را جهت ارائه خدمات ثبت شرکت و برند راه‌اندازی کرد. این پلتفرم با ارائه محتوا و راهنمایی‌های مفید به‌ ساده سازی روند ثبت و تغییرات شرکت‌ها پرداخته است و به تمامی سوال‌های مشتریان پاسخ می‌دهد. آسان ثبت از دو بخش عمده ثبتی و نرم‌افزاری تشکیل شده‌است که تیم متخصص ثبتی از تجربه وکلای مجرب بهره می‌برد و تیم نرم‌افزاری از تکنولوژی‌های روز دنیای فناری اطلاعات آگاهی دارد.

ثبت ۲۴

ثبت ۲۴ یا همان موسسه ثبتی و حقوقی آفریقا با دارا بودن نیروهای مجرب و وکلای متخصص در ثبت شرکت توانسته اعتماد و اطمینان موسسات و شرکت‌های بزرگ تجاری و غیر تجاری را در داخل و خارج از کشور جلب کند. افراد می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت این مجموعه در سراسر ایران برای خدمات مختلفی هم‌چون ثبت شرکت، ثبت برند و تغییرات شرکت درخواست خود را ثبت کنند.

مقایسه بهترین پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند

آسان ثبت با شفافیت و صداقت، تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و احترام به مشتری به ارائه خدمات ثبتی و حقوقی مشغول است. این پلتفرم با دارا بودن کادری متخصص و مجرب تمامی امور مربوط به ثبت اشخاص حقوقی، شرکت‌های خارجی و داخلی، کانون‌ها، ثبت انواع برند، ثبت انواع اختراع و بسیاری از خدمات دیگر را انجام می‌دهد. کاربران می‌توانند برای ارسال مدارک جدید برای سفارش‌های قبلی، دریافت کد تخفیف ثبت شرکت و برند و سفارش آنلاین ثبت یا تغییرات شرکت از طریق ربات تلگرام آسان ثبت به‌سادگی اقدام کنند. هلدینگ ثبتی و حقوقی آفریقا توانسته با بیش از ۱۵ سال تجربه و کسب نتایج درخشان در زمینه ثبت برند و شرکت و همچنین انجام خدمات مالیاتی رضایت و اعتماد کاربران خود را جلب کند.

انواع کد تخفیف پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند

یکی از راه‌های ایجاد مزیت رقابتی ارائه کدهای تخفیف است. مراکز خدماتی برای جلب نظر کاربران جهت استفاده از خدمات و افزایش کاربران خود، کدهای تخفیفی را به اشتراک می‌گذارند. کاربران می‌توانند با استفاده از این کدهای تخفیف خدمات مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتری دریافت نمایند. پلتفرم‌های ثبت شرکت برند و نیز کدهای تخفیفی را برای کاربران خود ارائه می‌دهند. صاحبان کسب و کارها می‌توانند با استفاده کد تخفیف پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند، خدمات و محصولات خود را به صورت قانونی ارائه دهند و از حقوق خود حفاظت کنند.

کد تخفیف اولین خرید

کد تخفیف اولین خرید مختص کاربرانی است که برای اولین بار خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند تهیه می‌کنند. این کدهای تخفیف فقط برای یک بار و در اولین خرید کاربران جدید قابل استفاده است و برای کاربران قدیمی اعمال نمی‌شود.

کد تخفیف درصدی

پلتفرم‌‌های ثبت شرکت و برند در مناسبت‌های خاص کدهای تخفیف درصدی را ارائه می‌کنند که توسط تمامی کاربران جدید و قدیمی قابل استفاده است. این کدهای تخفیف پس از اعمال درصد مشخصی را با توجه به ویژگی کد تخفیف از مبلغ نهایی فاکتور کسر می‌کنند.

کد تخفیف انواع محصولات و خدمات پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند

پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند برای انواع خدمات و محصولات خود کدهای تخفیفی را ارائه می‌دهند. کاربران می‌توانند در ثبت خدمات مورد نیاز خود به صورت آنلاین از این کدهای تخفیف بهره ببرند و هزینه‌های پرداختی خود را کاهش دهند. این نوع از کدهای تخفیف کاربران بسیاری را برای استفاده از خدمات و محصولات بیشتر ترغیب می‌کند.

کد تخفیف اظهارنامه مالیاتی

کاربران می‌توانند این کد تخفیف را برای انجام اظهارنامه مالیاتی از طریق پلتفرم ثبت شرکت و برند به کار برند. لازم به ذکر است که این کد تخفیف تنها برای اظهارنامه مالیاتی طراحی شده‌است و کابران می‌توانند از این کد تا پایان مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی استفاده کنند.

کد تخفیف ثبت برند و لوگو

صاحبان کسب و کارها می‌توانند برای ثبت برند و لوگو از این کد تخفیف بهره ببرند و با اعمال آن در زمان پرداخت فاکتور، هزینه پرداختی خود را کاهش دهند. پلتفرم‌های ثبت شرکت و برند با ارائه این نوع از کدهای تخفیف افراد بسیاری را برای ثبت برند و لوگو ترغیب می‌کنند.

شرایط استفاده از کد تخفیف ثبت شرکت و برند چیست؟

برای استفاده از کد تخفیف ثبت شرکت و برند ابتدا باید کدهای تخفیف معتبر و قانونی را از طریق پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری کدهای تخفیف پیدا کرده و آن‌ها را ذخیره کنید. سپس می‌توانید هر کد تخفیف را با رعایت شرایط آن در خرید از پلتفرم مربوطه به کار ببرید. هر کد تخفیف با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، بر روی مبلغ نهایی فاکتور اعمال می‌شود و هزینه پرداختی را کاهش می‌دهد. لازم به ذکر است که برخی از کدهای تخفیف دارای محدودیت زمانی هستند و فقط در یک بازه زمانی خاصی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

انواع کد تخفیف ثبت شرکت و برند را چگونه دریافت کنیم؟

شما می‌توانید از طریق پلتفرم موپُن به انواع کدهای تخفیف دارای اعتبار ثبت شرکت و برند دسترسی پیدا کنید. موپُن اولین و بزرگترین پلتفرم اشتراک‌گذاری کد تخفیف انواع مراکز خدمات اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین است که تنها کدهای تخفیف معتبر و قانونی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پلتفرم موپُن همچنین بستری برای معرفی و رقابت انواع پلتفرم‌های آنلاین است که هم مراکز خدماتی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند و هم کاربران می‌توانند به مقایسه انواع خدمات و محصولات بپردازند. این پلتفرم کدهای تخفیف معتبر را از طریق اپلیکیشن، وبسایت، افزونه مرورگر، خبرنامه، کانال و ربات تلگرام به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این پلتفرم به کدهای تخفیف امتیاز دهید و نظر خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید. موپُن تمامی کدهای تخفیف را قبل از اشتراک‌گذاری امتحان کرده و از اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل می‌کند.

چگونه از کد تخفیف ثبت شرکت و برند استفاده کنیم؟

برای استفاده از کد تخفیف ثبت شرکت و برند ابتدا باید کد تخفیف دارای اعتبار را از طریق پلتفرم موپُن پیدا کرده و آن را کپی کنید. سپس وارد سایت پلتفرم مورد نظر شوید و خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد، ثبت سفارش خود را نهایی کنید و به تکمیل فرآیند خرید بپردازید. در فرآیند خرید کد تخفیفی که از قبل ذخیره کردید را در کادر تعبیه شده برای آن وارد کنید و فرآیند پرداخت را تا انتها انجام دهید. مبلغ یا درصد کد تخفیف پس از اعمال شدن از هزینه نهایی پرداختی شما کسر می‌شود.

نحوه محاسبه تخفیف ثبت شرکت و برند با کد تخفیف چگونه است؟

کدهای تخفیفی که در رابطه با ثبت شرکت و برند ارائه می‌شوند، در انواع گوناگونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که پس از اعمال شدن مبلغی را از فاکتور نهایی کسر می‌کنند. این کدهای تخفیف به صورت یک مقدار ثابت و یا درصدی به ازای یک حداقل میزان سفارش خدمات ارائه می‌شوند و هزینه پرداخت نهایی را کاهش می‌دهند. برای مثال کد تخفیف ۱۰ درصدی ثبت و شرکت برند به این صورت است که کاربرانی که قصد استفاده از خدمات پلتفرم مورد نظر را دارند، می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.