موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف مشاوره حقوقی

کد تخفیف مشاوره حقوقی

کد تخفیف 20 درصدی مشاوره تلفنی وکیل وند

با ثبت کردن این کد می‌توانید از تخفیف 20 درصدی مشاوره تلفنی وکیل وند، سامانه مشاوره حقوقی آنلاین بهره‌مند شوید. جهت دریافت مشاوره تلفنی در وبسایت وکیل وند بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 15 درصدی مشاوره‌ی حقوقی تلفنی وکیل وند

با ثبت کد تخفیف در پرداخت هزینه‌ی مشاوره‌ی حقوقی تلفنی وکیل لند از 15 درصد تخفیف بهره‌مند شوید. مشاوره‌‌ی حقوقی وکیل وند سایت پاسخگویی سوالات حقوقی در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله وکلای خبره در کلیه امور حقوقی و ...

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 10 درصدی مشاوره تلفنی وکیل وند

با وارد کردن کد تخفیف از 10 درصد تخفیف مشاوره تلفنی وکیل وند، سامانه مشاوره حقوقی آنلاین، بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره تلفنی در وبسایت وکیل وند بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 40 درصدی وکیل باشی

با ثبت این کد از 40 درصد تخفیف سامانه آنلاین مشاوره و ارائه خدمات حقوقی وکیل باشی برخوردار خواهید شد. برای ورود به وب‌سایت وکیل باشی بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 99 درصدی اولین خرید ابطال علامت تجاری ایراوکیل

با وارد کردن کد تخفیف از %99 تخفیف اولین خرید ابطال علامت تجاری لوگو برند ایراوکیل بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید ابطال علامت تجاری لوگو برند در وبسایت ایراوکیل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 99 درصدی مشاوره حضوری ایراوکیل

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %99 تخفیف مشاوره حضوری سامانه وکالت ایراوکیل بهره‌مند شوید. برای رزرو مشاوره حضوری در وبسایت ایراوکیل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 99 درصدی اولین خرید تنظیم لایحه حقوقی ایراوکیل

با وارد کردن کد تخفیف از %99 تخفیف اولین خرید تنظیم لایحه حقوقی ایراوکیل بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید تنظیم لایحه حقوقی در وبسایت ایراوکیل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 99 درصدی اولین خرید ثبت برند علامت تجاری ایراوکیل

با وارد کردن کد تخفیف از %99 تخفیف اولین خرید ثبت برند علامت تجاری ایراوکیل بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید ثبت برند علامت تجاری ایراوکیل در وبسایت ایراوکیل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 50 درصدی مشاوره حضوری ایراوکیل

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %50 تخفیف مشاوره حضوری سامانه وکالت ایراوکیل بهره‌مند شوید. برای رزرو مشاوره حضوری در وبسایت ایراوکیل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

کد تخفیف 30 درصدی ایراوکیل

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %30 تخفیف برای همه خدمات سامانه وکالت ایراوکیل بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت ایراوکیل بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

10% تخفیف اشتراک بید برگ

با ورود به لینک همکاری موپُن از 10 درصد تخفیف اشتراک بید برگ، سامانه مشاوره بیمه، مالیات و امور حقوقی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این تخفیف فقط شامل اشتراک یک ماهه و سه ماهه بید برگ می‌شود. برای ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

10% تخفیف بید برگ

با وارد کردن کد تخفیف از %10 تخفیف بید برگ، سامانه مشاوره بیمه، مالیات و امور حقوقی بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت بید برگ بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده

مشاوره حقوقی

در طول زندگی ممکن است با چالش‌ها و مسائل حقوقی مختلفی روبرو شوید. مسائل مربوط به ملک و املاک، طلاق و مشکلات خانوادگی، طرح یا پیگیری یک شکایت و تصادف از جمله مواردی هستند که برای حل کردن آن‌ها به فردی که به طور رسمی و حرفه‌ای با قوانین کشور آشنایی دارد نیاز پیدا خواهید کرد. اغلب مردم تصور می‌کنند که مشاوره حقوقی یا گرفتن وکیل به هزینه زیاد و هنگفتی نیاز دارد. اما غافل از اینکه مشورت با یک مشاور کاربلد می‌تواند به شما کمک کند تا در آینده پول بیشتری را ذخیره کرده یا به دست آورید.

یک مشاور حقوقی یا وکیل مجرب، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کاری که به سود شما است را انجام دهد و از مال و اموال شما مراقبت کند‌.

با گسترش اینترنت، سامانه‌های آنلاین مشاوره حقوقی به وجود آمده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توانید به صورت آنلاین و در هر جایی که هستید از راهنمایی‌ها و توصیه‌های بهترین مشاوران و وکلای حقوقی استفاده کنید. در ادامه این مطلب به وب‌سایت ارائه‌دهنده انواع کد تخفیف مشاوره حقوقی نیز اشاره خواهیم کرد که با ثبت این کدها می‌توانید با هزینه کمتری از مشاوره‌های حقوقی بهره ببرید.

مشاوره حقوقی چیست؟

بین مشاوره حقوقی و اطلاعات حقوقی مرز مبهمی وجود دارد که ممکن است متقاضیان مشاوره حقوقی را گمراه کند. به طور کلی می‌توان گفت که مشاوره حقوقی تنها می‌تواند توسط یک وکیل انجام شود. در حالیکه هر غیر وکیلی که از قوانین موضوع مورد نظر اطلاع داشته باشد می‌تواند اطلاعات حقوقی را در اختیار شما قرار دهد. اما این عمل غیر قانونی است و کسی که وکیل نیست نمی‌تواند کار مشاوره حقوقی را انجام دهد. از نظر حقوقی نیز می‌توان گفت که مشاوره حقوقی با وکالت برابر و یکسان است و تنها فردی که مدرک وکالت داشته باشد می‌تواند مشاوره حقوقی ارائه دهد. همچنین ارائه مشاوره حقوقی قوانین و مسئولیت‌های خاصی دارد و باید میان وکیل و موکل توافق‌نامه‌ تنظیم شود. این توافق‌نامه باید براساس موضوع حقوقی که توسط موکل مطرح شده تنظیم شود.

در ادامه به ویژگی‌های یک مشاوره حقوقی اشاره خواهیم کرد تا بتوانید آن را از سایر مشاوره‌ها تشخیص دهید. همچنین با ارائه کد تخفیف مشاوره حقوقی می‌توان با هزینه کمتری از انواع مشاوره‌های حقوقی بهره‌مند شد. به طور کلی مشاوره حقوقی ویژگی‌هایی شامل این موارد را دارد: به دانش حقوقی، تحصیلات و مهارت و تجربه نیاز دارد، برای هر شرایط خاصی، قوانین مرتبط با آن را اعمال می‌کند، در طی فرایند مشاوره حقوق و مسئولیت‌هایی را ایجاد می‌کند و بر حقوق یا مسئولیت‌های قانونی دیگران تاثیر می‌گذارد.

برای درک بهتر مشاوره حقوقی می‌توان گفت که این مشاوره اقدام خاصی را پیشنهاد می‌کند که نیاز است موکل آن را انجام دهد. به عنوان مثال انتخاب و پر کردن فرم‌هایی توسط موکل، مذاکره در مورد حق و حقوق قانونی از طرف شخص، اندیشیدن در مورد نتیجه پرونده، انتخاب، تهیه یا کامل کردن اسناد حقوقی که بر حقوق قانونی فرد تاثیر می‌گذارد و... همگی با کمک مشاوره حقوقی انجام می‌پذیرد.

مشاور حقوقی کیست و چه وظایفی دارد؟

یک مشاور حقوقی وکیلی است که به افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها مشاوره قانونی ارائه می‌دهد و در مورد موضوعات حقوقی اقدامات لازم را به آن‌ها پیشنهاد می‌کند. این وکلا ممکن است با عناوین دیگری مثل وکیل داخلی، مشاور داخلی یا مشاور سازمانی نیز معرفی شوند. به طور معمول هر مشاور حقوقی در یکی از شاخه‌های قانون تخصص دارد و به طور اختصاصی به موضوعات مربوط به همان شاخه می‌پردازد. هر وکیل یا مشاور حقوقی با توجه به تخصصی که دارد می‌تواند درمورد موضوعات مختلفی مثل اختلافات قراردادی، مسائل مربوط به خسارت، دعاوی یا درگیری‌های کاری ارائه‌ دهد. همچنین برخی دیگر از مشاوران به شرکت‌ها در مورد موضوعاتی مثل رشد شرکت، ادغام شرکت و اقداماتی از این قبیل مشاوره ارائه می‌دهند.

براساس آمارهای موجود، در طی سال‌های اخیر شغل مشاوره حقوقی رشد قابل توجهی داشته است. این رشد نشان می‌دهد که علاوه‌بر بیشتر شدن مشکلات حقوقی مردم، شرکت‌های بزرگ نیز گسترش پیدا کرده‌اند و همین امر نیاز به مشاوران حقوقی را افزایش داده است. اما ممکن است برخی از مردم به دلیل هزینه‌های بالای مشاوره، از مراجعه به مشاوران حقوقی خودداری کنند. اما با استفاده از کد تخفیف مشاوره حقوقی می‌توان این هزینه‌ها را تا مقداری کاهش داد.

در ادامه تعدادی از وظایف و مسئولیت‌های مشاوران حقوقی را برای شما شرح خواهیم داد:

پیش‌نویس و مذاکره قراردادها

یک مشاور حقوقی باید با نحوه تنظیم انواع قراردادها آگاهی داشته باشد و بتواند آن‌ها را به نحو احسنت تنظیم نماید. این مسئولیت بررسی قراردادهای موجود و ایجاد اسناد جدید را نیز شامل می‌شود.

اطمینان از انطباق با قوانین شرکت

مشاوران حقوقی که در شرکت‌ها مشغول به فعالیت هستند باید به تمامی قوانین شرکت تسلط داشته باشند و تمام فرآیندها و اقدامات شرکت را با توجه به قانون بررسی نمایند. برای اجرای این وظیفه لازم است مشاوران حقوقی از تمامی قوانین و آیین‌نامه‌های یک کسب‌وکار آگاهی داشته باشند.

مشاوره در زمینه روابط کارگر و کارفرما

چنانچه در محیط کاری مشکلی به وجود آمد و اختلافاتی میان کارگران و کارکنان رخ داد، مشاور باید بتواند به رفع این اختلافات کمک کند و مسئله به وجود آمده را به طور کلی حل کند.

مشاوره حقوقی چه حوزه‌هایی را شامل می‌شود؟

مشاوره حقوقی حوزه‌های گوناگون و گسترده‌ای را شامل می‌شود که نام بردن از همه آن‌ها ممکن نیست. اما در ادامه به مهمتر‌ین آن‌ها اشاره خواهیم کرد و درمورد آن‌ها توضیحاتی خواهیم داد.

حقوق کیفری

براساس قانون اساسی کشور هرگونه جرم و جنایت از پرونده‌های کیفری محسوب می‌شود و می‌تواند از مشاوره حقوقی استفاده کند. کسانی که به جرم‌هایی همچون قتل، سرقت و سایر جرائم کیفری متهم می‌شوند می‌توانند برای دفاع در برابر قانون از مشاوره حقوقی و وکالتی که از طرف دادستان به دادگاه معرفی می‌شود، استفاده نمایند.

حقوق تجاری

حقوق تجاری تمامی مواردی که در حین انجام فعالیت‌های تجاری انجام می‌شوند را در بر می‌گیرد. ممکن است این فعالیت افتتاح یک شعبه جدید، شرکت‌های تابعه، ارتباط با دیگر مشاغل و یا عموم مردم باشد. بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی دارای وکیل شخصی هستند و کلیه امور حقوقی و تجاری آن‌ها زیر نظر یک مشاور حقوقی مجرب انجام می‌شود.

حقوق مرتبط با مهاجرت

این حقوق به افرادی که تابعیت کشور دیگری را دارند یا قصد دارند به کشور دیگری مهاجرت کنند مربوط می‌شود. این حقوق مواردی مثل درخواست ویزا، اشتغال و مواردی از این قبیل را شامل می‌شود. اخذ شهروندی کشوری دیگر می‌تواند راهی سخت و دشوار باشد و به مشاوره فردی که به امور حقوقی وارد است نیاز داشته باشد. قوانین پناهندگی و قوانین مهاجرت تجاری از دیگر زمینه‌های مشاوره حقوقی هستند. اگر از متقاضیان مشاوره حقوقی مهاجرت هستید، با ثبت کد تخفیف مشاوره حقوقی می‌توانید با هزینه کمتری از یک مشاور کاربلد کمک بگیرید.

حقوق خانواده

حقوق خانواده همه موارد مرتبط به روابط خانوادگی را در بر می‌گیرد. در موارد سخت و دشواری مثل بحث طلاق، حضانت فرزند یا تقسیم املاک، مشورت کردن و کمک گرفتن از یک وکیل حقوقی می‌تواند بسیار مفید و کمک‌کننده باشد.

حقوق بهداشت و درمان

این حوزه طیف وسیعی از حقوق را شامل می‌شود و بسیار متنوع و گسترده است. قانون‌های مرتبط با بهداشت و درمان مواردی مثل قصور پزشکی، تقلب در بیمه، ادغام، خرید غیرقانونی و سواستفاده را شامل می‌شود.

حقوق مربوط به حوادث و جراحات

ممکن است برخی از تصادفات جاده‌ای به آسیب دیدگی افراد‌ منجر شود. در چنین مواردی وکلای باتجربه آسیب دیدگی شخصی باید شرایط را اداره کنند تا هر یک از طرفین به حق و حقوق خود برسند. در اغلب موارد، جبران خسارت زمانی به مشکل می‌انجامد که افرادی که حادثه را ایجاد کرده‌اند، از پرداخت هزینه مورد نظر خودداری می‌کنند. یک وکیل مجرب در چنین شرایطی تلاش‌ می‌کند تا فرد آسیب دیده را به حقوق قانونی خود برساند.

مشاوره حقوقی چه مزایایی دارد؟

کمک گرفتن از یک مشاور حقوقی و وکیل حرفه‌ای می‌تواند در بسیاری از پرونده‌ها مفید و کارساز باشد و مزایای زیادی داشته باشد. مهم‌ترین مزایای مشاوره حقوقی به شرح زیر هستند:

بهره‌گیری از دانش حقوقی

در هر کشوری که زندگی می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از تمامی حقوق و قوانین آن کشور مطلع باشد و بتواند در مسائل حقوقی به شما کمک کند. پس مهم‌ترین دلیل استفاده از یک مشاور حقوقی استفاده و بهره‌گیری از دانش اوست. چرا که ممکن است شما به اندازه کافی به قوانین تسلط نداشته باشید یا حتی زمان کمی برای بررسی تمامی قوانین در اختیار داشته باشید. در نتیجه اگر در زمینه مسائل حقوقی با مشکلی مواجه شدید، بهتر است با فردی که به قوانین حاکم بر کشور آگاه است مشورت کنید. در این هنگام یک کد تخفیف مشاوره حقوقی می‌تواند به شما کمک کند مشاوره خود را با هزینه کمتری انجام دهید.

جلوگیری از اطاله دادرسی

همانطور که همه ما می‌دانیم یک شهروند معمولی با تمامی اصطلاحات و روند‌های قانونی آشنایی ندارد و ممکن است حتی برخی از اصطلاحات حقوقی و قانونی را تا به حال نشنیده باشد.

به عنوان مثال اکثر مردم در تنظیم قراردادهای خرید و فروش خودرو، تنها می‌دانند که باید مشخصات خریدار و فروشنده را ذکر کنند. در صورتی که مفاد و قوانین زیادی در این رابطه وجود دارد که از آن‌ها بی‌اطلاع هستند. بنابراین اگر بتوان در انجام این امور از یک مشاور حقوقی استفاده کرد، نگرانی بابت به وجود آمدن مشکل و دردسرهای حقوقی وجود نخواهد داشت.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

بسیاری از دعاوی و مشکلات مطرح شده در دادگاه‌ها از نظر حقوقی بی‌اساس هستند و تنها وقت و زمان طرفین پرونده را تلف می‌کنند. اما با استفاده از یک مشاوره حقوقی می‌توان در زمان کوتاه‌تر و با بهترین نتیجه پروسه‌های مربوط به این دعاوی را پیگیری کرد.

تنظیم اصولی قراردادها

یک مشاور حقوقی کاربلد هنگام تنظیم قرارداد‌ها به همه مفاد آن توجه می‌کند و تمامی خسارات، مسئولیت‌ها، اختیارات فسخ، ضمانت‌ها و همه شروط را در قرارداد ذکر می‌کند.

مشاور باید قرارداد را به دقت بررسی کند تا ابهامی در آن وجود نداشته باشد و کارفرما را دچار مشکل نکند. همچنین تمامی قوانین درج شده باید مطابق قوانین کشور باشد. چرا که اگر با قانون کشور مغایرت داشته باشد، کل قرارداد باطل خواهد شد و ضررهای مالی هنگفتی را به کارفرما وارد خواهد کرد. بنابراین تنظیم قراردادها یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقداماتی است که مشاوران حقوقی در آن تجربه بسیاری دارند.

معرفی سامانه‌های مشاوره حقوقی

سه سامانه مشاوره حقوقی بیدبرگ، وکیل باشی و وکیل وند از بهترین سامانه‌های مشاوره هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد. در وب‌سایت موپُن می‌توانید کد تخفیف مشاوره حقوقی هر سه سامانه را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

بیدبرگ

سامانه بیدبرگ از معتبرترین و موفق‌ترین سامانه‌های مشاوره حقوقی در ایران است. این سامانه علاوه بر مشاوره حقوقی، در زمینه‌های بیمه و مالیات نیز به متقاضیان مشاوره می‌دهد و آن‌ها را راهنمایی می‌کند. بیدبرگ فعالیت خود را در سال 1393 آغاز کرد و اکنون جزو 500 سایت پربازدید ایران است. این سامانه با استفاده از 234 مشاور متخصص مجرب، توانسته رضایت 98 درصدی متقاضیان خود را جلب نماید. از خدمات ارائه شده توسط این سامانه می‌توان به مواردی مثل مشاوره تلفنی با متخصص، پیگیری امور بیمه و اداره کار، ارسال اظهارنامه مالیاتی، انجام امور مالیاتی یا حسابداری، درخواست وکیل متخصص، تنظیم اوراق قضایی، دیه و دریافت خسارت بیمه، ثبت شرکت و برند، تنظیم یا بررسی انواع قرارداد، خرید نرم‌افزار حسابداری و خرید انواع بیمه اشاره کرد.

وکیل باشی

وکیل باشی یکی دیگر از سامانه‌های مشاوره حقوقی آنلاین است که به دفتر وکالت شخصی تعلق دارد. سوالات مطرح شده در این سامانه توسط دفتر وکالت علیرضا علیجانی وکیل پایه یک دادگستری پاسخ داده می‌شود. مشاوره با وکیل، نگارش لوایح، تنظیم دادخواست و شکوائیه، تنظیم قراردادها، داوری و میانجیگری و اخذ وکالت در پرونده‌های قضائی از خدمات ارائه شده در این سامانه هستند.

وکیل وند

سامانه مشاوره حقوقی وکیل وند با کمک 209 مشاور و متخصص به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات حقوقی شما خواهد بود. وکلا و مشاوران این سامانه از بهترین‌های کشور هستند و هم به صورت تلفنی و هم به صورت متنی می‌توانند به سوالات شما پاسخ داده و به شما مشاوره دهند. با استفاده از این سامانه می‌توانید به بهترین وکلای سراسر ایران دسترسی داشته باشید و سوالات حقوقی خود را مطرح کنید. لازم به ذکر است که اگر مشاوره حقوقی رایگان نیز به صورت متنی امکان‌پذیر است.

مقایسه بهترین سامانه‌های مشاوره حقوقی

در بخش قبل به معرفی سه سامانه مشاوره حقوقی پرداختیم. در این بخش با بررسی مزایای هر سامانه، بهترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. پس از این بخش به انواع کد تخفیف مشاوره حقوقی خواهیم پرداخت.

همانطور که گفته شد، سامانه بیدبرگ با هفت سال سابقه فعالیت از قدیمی‌ترین سامانه‌های مشاوره حقوقی است و در این مدت موفق شده به رضایت 98 درصدی متقاضیان خود دست پیدا کند. این سامانه با برخورداری از 234 مشاور متخصص، شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا پرسش خود را در هر ساعت از شبانه‌روز با بهترین مشاوران حقوقی کشور مطرح کرده و با آن‌ها مشورت کنید. سامانه بیدبرگ علاوه‌بر مشاوره حقوقی خدماتی مثل مشاوره بیمه و امور مالیاتی را نیز ارائه می‌دهد. مشاوره تخصصی، تماس در اسرع وقت، تضمین رضایت و پاسخگویی 24 ساعته از مزایای سامانه بیدبرگ هستند.

وکیل باشی سامانه مشاوره حقوقی آنلاین است که توسط دفتر وکالت شخصی علیرضا علیجانی پاسخ داده می‌شود. علیرضا علیجانی از سال 1384 به شغل وکالت مشغول است و می‌تواند با تخصص و تجربه فراوان، مشکل شما را بررسی کرده و شما را راهنمایی کند. این سامانه خدمات محدودی مثل مشاوره حقوقی، نگارش لوایح، تنظیم دادخواست و شکوائیه، تنظیم قراردادها، داوری و میانجیگری و اخذ وکالت در پرونده‌های قضائی را ارائه می‌دهد. همچنین از مزایایی همچون پاسخگویی 24 ساعته و تضمین رضایت برخوردار نیست و ممکن است پاسخگویی به پرسش شما مدتی به طور بیانجامد.

سامانه وکیل وند نیز با استفاده از 209 مشاور و متخصص پاسخگوی سوالات شما خواهد بود و شما می‌توانید به صورت شبانه روزی سوالات خود را مطرح کنید. شما می‌توانید هم به صورت تلفنی و هم به صورت متنی و به صورت 24 ساعته با مشاورین این سامانه ارتباط برقرار کنید.

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا مطرح شد، می‌توان گفت که سامانه مشاوره حقوقی بیدبرگ در مقایسه با دو سامانه دیگر از امکانات و خدمات بهتری برخوردار است و مزایای بیشتری را به شما ارائه می‌دهد.

انواع کد تخفیف مشاوره حقوقی

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش حق مشاوره‌، سامانه‌هایی که در قسمت قبل به آن‌ها اشاره کردیم برای رفاه و راحتی متقاضیان کدهای تخفیفی را ارائه می‌دهند تا مردم بتوانند با هزینه کمتری از مشاوره‌های حقوقی بهره‌مند شوند‌. از انواع کد تخفیف مشاوره حقوقی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کد تخفیف اولین خرید

یکی از شیوه‌های جذب کاربر و مشتری ارائه کدهای تخفیف است که علاوه بر جذب مشتری، برای مشتریان نیز سودمند است و شرایطی را فراهم می‌کند که با هزینه کمتری از خدمات موردنظر استفاده نمایند. کد تخفیف اولین خرید یا اولین مشاوره یکی از کدهای تخفیفی است که شما را برای خرید و استفاده از خدمات تشویق می‌کند. با استفاده از این کد می‌توانید در خرید اولین محصول یا اولین جلسه مشاوره خود از تخفیف بهره‌مند شوید.

کد تخفیف محصولات منتخب

در بعضی مواقع ممکن است برخی از خدمات سایت به هر علتی مورد استقبال مخاطبان و مشتریان قرار نگیرند و با شکست در فروش مواجه شوند. در این شرایط مجموعه یا سایت موردنظر با ارائه کدهای تخفیفی سعی می‌کند مخاطبان را به استفاده از آن‌ها تشویق نماید. به عنوان مثال ممکن است مشاوره حقوقی در برخی از حوزه‌ها مخاطب و متقاضی چندانی نداشته باشد. در این شرایط با ارائه کد تخفیف منتخب، توجه مشتریان و مخاطبان بیشتر به این حوزه جلب می‌شود‌.

کد تخفیف برای افراد و گروه‌های خاص

برخی از مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های خدمات مشاوره مثل مشاوره حقوقی، با برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها قرارداد تنظیم می‌کنند و به کارمندان این مجموعه‌ها کد‌های تخفیف ارائه می‌دهند. در برخی موارد ممکن است این کدها صرفا از روی علاقه شخصی به گروه‌های خاصی مثل بازنشستگان، افراد دارای بیماری‌های خاص و غیره اختصاص داده شوند‌.

کد تخفیف اپلیکیشن

ممکن است مجموعه ارائه‌دهنده خدمات مشاوره علاوه‌بر وب‌سایت، از اپلیکیشن نیز برخوردار باشد. در این هنگام برای تشویق مخاطب به استفاده از اپلیکیشن، تخفیفی مخصوص استفاده از خدمات از طریق اپلیکیشن درنظر گرفته می‌شود.

کد تخفیف مناسبت‌ها

گاهی در مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، عید غدیر، عید قربان، عید فطر یا ماه رمضان، برای تشویق مشتریان به استفاده از خدمات کدهای تخفیفی در نظر گرفته می‌شود. با اعمال این کدها می‌توان با هزینه کمتری از خدمات مشاوره استفاده نمود.

کد تخفیف انواع خدمات مشاوره حقوقی

در ادامه این مطلب کد تخفیف انواع خدمات مشاوره حقوقی را برای شما شرح خواهیم داد.

پیروزی در پرونده

ممکن است کسب‌وکارها، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در طول مدت فعالیت خود در چالش‌های مختلفی قرار بگیرند و درگیر دعاوی مختلف شوند. هرگاه که با این دعاوی و چالش‌ها روبرو می‌شوند، استفاده از مشاوران حقوقی می‌تواند مشکلات آن‌ها را با هزینه مقرون ‌به‌‌صرفه برطرف کند.

استفاده از وکیل نسبت به مشاور حقوقی هزینه بیشتری را به شما تحمیل می‌کند. اما در برخی موارد می‌توان حتی با استفاده از مشاوره آنلاین مشکل را برطرف کرد و هزینه‌ها را به حداقل رساند. مشاوره آنلاین به تازگی در کشور ما رواج پیدا کرده و شاهد این هستیم که استفاده از این گونه خدمات بسیار پررنگ شده است و نقش مهمی را در صحنه حقوقی کشور ایفا می‌کند.

در نتیجه شما از هر نقطه ایران و حتی خارج از کشور ‌می‌توانید از این خدمات آنلاین با تنوع بسیار زیاد مشاوران حقوقی استفاده و مشکل خود را به راحتی حل کنید.

موفقیت در پرونده با قدرت استدلال بالا

در برخی موارد افراد معمولی در دادگاه توانایی بیان استدلال و یا دفاع از خود را ندارند و از قدرت کلامی ضعیفی برخوردارند. در این هنگام معمولا دادگاه برای آن‌ها درخواست مشاوره حقوقی یا وکیل می‌دهد تا بتوانند در شرایطی عادلانه از حق خود دفاع کنند.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایایی که یک مشاور حقوقی خوب برای شما دارد، فن بیان و آگاهی از زبان قانون است. این مهم نقش بسیار پررنگی را در بیان دفاعیات شما ایفا می‌کند.

بنابراین با بیان دقیق و حرفه‌ای یک مشاور یا وکیل خوب در صورتی که حق با شما باشد، دادگاه به نفع شما رای خواهد داد و نتیجه امر چیزی خواهد شد که قابل قبول و دلخواه شما است.

مشاوره حقوقی از طریق سامانه‌های اینترنتی

همانطور که می‌دانید، با گسترش اینترنت و فضای مجازی شکل و شیوه بسیاری از شغل‌ها و حرفه‌ها تغییر کرده است. مشاوره حقوقی هم از این قاعده مستثنی نیست و استفاده از سامانه‌های مشاوره حقوقی اینترنتی جایگزین مراجعه حضوری به دفاتر حقوقی شده است.

پس از شیوع ویروس کرونا متقاضیان مشاوره حقوقی اینترنتی بسیار افزایش یافت و استفاده از سامانه‌های حقوقی در میان مردم رواج پیدا کرد.

از مزیت‌های مشاوره حقوقی اینترنتی می‌توان به سرعت بالای درخواست مشاوره، دریافت سریع پاسخ، کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان و دسترسی گسترده به مشاوران سراسر کشور اشاره کرد. همچنین در این سامانه‌ها این امکان وجود دارد که با استفاده از کد تخفیف مشاوره حقوقی، برای مشاوره خود هزینه کمتری را پرداخت کنید و از تخفیف بهره‌مند شوید.

معمولا برای مشاوره حقوقی اینترنتی، ابتدا باید یک درخواست از سوی متقاضی ارسال و ثبت شود. سپس در کوتاهترین زمان با متقاضی تماس گرفته می‌شود. این فرایند با بارگذاری مدارک مورد نیاز توسط فرد متقاضی ادامه پیدا می‌کند. وکیل یا مشاور حقوقی پس از بررسی کردن اسناد موردنظر و شنیدن اظهارات، مشاوره و پیشنهادات خود را ارائه می‌دهد. چنانچه مشاوره حقوقی اینترنتی کافی نباشد و نیاز به مراجعه حضوری وجود داشته باشد، این موضوع به اطلاع متقاضی می‌رسد. اما به طور کلی در مشاوره‌های حقوقی اینترنتی تمام تلاش بر این است که مسئله موردنظر بدون نیاز به مراجعه حل شود.

انواع کد تخفیف مشاوره حقوقی را چگونه دریافت کنیم؟

وب‌سایت موپُن شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید هنگام خرید و استفاده از خدمات مختلف، از تخفیف‌های شگفت‌انگیز بهره‌مند شوید. این مجموعه با ارائه کدهای تخفیف به صورت کاملا رایگان، حس شیرین خرید را به شما هدیه می‌دهد. با استفاده از انواع کد تخفیف مشاوره حقوقی ارائه شده در سایت، اپلیکیشن، کانال و ربات تلگرام می‌توانید هنگام درخواست مشاوره حقوقی از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید.

در هر یک از مراکز و سایت‌ها، احتمالا با عبارت‌ “اگر کد تخفیف دارید اینجا وارد کنید” مواجه شده‌اید. موپُن محلی است که تمامی این تخفیف‌ها را گرد آورده و کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. کارشناسان موپُن پیش از قرار دادن کدها، تمامی آن‌ها را امتحان می‌کنند و پس از کسب اطمینان در اختیار شما قرار می‌دهند.

نحوه محاسبه تخفیف مشاوره حقوقی با کد تخفیف چگونه است؟

بسته به مقدار و درصد تخفیفی که در کد تخفیف مشاوره حقوقی شما ذکر شده است، هزینه مشاوره حقوقی شما کاهش خواهد یافت. به عنوان مثال اگر کد تخفیف 100 هزار تومانی داشته باشید، پس از اعمال کردن کد، از کل هزینه مشاوره شما 100 هزار تومان کم خواهد شد. یا مثلا اگر کد تخفیف شما شامل 20 درصد تخفیف باشد، 20 درصد از کل هزینه مشاوره شما کاسته خواهد شد.

چگونه از کد تخفیف مشاوره حقوقی استفاده کنیم؟

برای دریافت کد تخفیف مشاوره حقوقی یا دیگر کدهای تخفیف، باید فروشگاه یا مجموعه موردنظر خود را از طریق جستجو در بین فروشگاه‌ها یافته و روی گزینه مشاهده کلیک نمایید. سپس در صفحه جدید باز شده، کد تخفیف مجموعه موردنظر شما همراه با توضیحات نشان داده خواهد شد. برای استفاده از کد تخفیف تنها کافیست توضیحات هر تخفیف را دقیق مطالعه کرده و براساس آن عمل کنید. زمانی که وارد سایت یا اپلیکیشن مربوطه شدید، کد تخفیف را در قسمت مرتبط وارد کرده و از تخفیف خود لذت ببرید.