موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف گوگل کالا

(امتیاز ۴.۵۹ از مجموع ۲۱ رای)

از آخرین تخفیف‌های گوگل کالا خبردار شوید

کد تخفیف گوگل کالا

(امتیاز ۴.۵۹ از مجموع ۲۱ رای)

کد تخفیف گوگل کالا

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف گوگل کالا، کاملاً رایگان و تست‌شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر از فروشگاه اینترنتی گوگل کالا خرید کنید!

از آخرین تخفیف‌های گوگل کالا خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از گوگل کالا موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید گوگل کالا می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های گوگل کالا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از گوگل کالا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
تا %71 تخفیف محصولات منتخب لیون کامپیوتر

در فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال و جانبی لیون کامپیوتر، می‌توانید محصولات منتخبی از دسته‌بندی‌های این وبسایت شامل هدست، کیبورد، موس، پاوربانک و... را با تخفیف‌های متنوع تا سقف %71 خریداری کنید. برای مشاهده این کالاهای تخفیف‌دار در وبسایت لیون کامپیوتر ...

پیشنهاد تخفیف دار 3 هفته بعد
30 هزار تومان کد تخفیف اولین خرید افق کوروش و امارکت اکالا

با ثبت این کد تخفیف اکالا، 30 هزار تومان تخفیف اولین خرید افق کوروش و امارکت برای سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان خود از سوپر مارکت آنلاین اکالا دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است این کد تخفیف برای ...

کد تخفیف 1 هفته بعد
کد تخفیف 80 هزار تومانی اولین خرید اپلیکیشن دارتیل

کاربران فروشگاه اینترنتی دارتیل می‌توانند در اولین خرید خود از انواع لوازم خانه و آشپزخانه، کالای دیجیتال، محصولات بهداشتی و...، پس از وارد کردن این کد 80 هزار تومان تخفیف دریافت کنند. توجه داشته باشید که این تخفیف تنها روی ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف 100 هزار تومانی محصولات زیبایی و سلامت اپلیکیشن دارتیل

با خرید بالای 400 هزار تومان از محصولات موجود در دسته‌بندی زیبایی و سلامت بازار اینترنتی دارتیل، این کد را وارد کنید تا 100 هزار تومان تخفیف به شما تعلق گیرد. برای ورود به صفحه مربوط به اپلیکیشن دارتیل بر ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 30 هزار تومانی اولین خرید گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف از 30 هزار تومان تخفیف اولین خرید فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال گوگل کالا برای سفارش های بالای 500 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 5 درصدی لوازم جانبی گوشی و تبلت گوگل کالا

با وارد کردن کد از %5 تخفیف لوازم جانبی گوشی و تبلت فروشگاه محصولات دیجیتال گوگل کالا تا سقف 200 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای دیدن لوازم جانبی گوشی و تبلت در وبسایت گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 200 هزار تومانی اولین خرید تلویزیون گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف از 200 هزار تومان تخفیف اولین خرید تلویزیون گوگل کالا بهره‌مند می‌شوید. لازم به ذکر است این کد برای 200 نفر اولی که از آن استفاده می‌کنند فعال می‌باشد. برای مشاهده محصولات تلویزیون گوگل کالا ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 50 هزار تومانی اولین خرید محصولات موبایل گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف از 50 هزار تومان تخفیف محصولات موبایل گوگل کالا، برای سفارش‌های بالای 10 میلیون تومان بهره‌مند می‌شوید. برای مشاهده محصولات موبایل گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 10 درصدی لوازم جانبی گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %10 تخفیف لوازم جانبی فروشگاه محصولات دیجیتال گوگل کالا بهره‌مند شوید. برای مشاهده لوازم جانبی در وبسایت گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 10 درصدی اولین خرید لوازم جانبی گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %10 تخفیف اولین خرید لوازم جانبی فروشگاه محصولات دیجیتال گوگل کالا بهره‌مند شوید. برای مشاهده لوازم جانبی در وبسایت گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

تا 30 هزار تومان کد تخفیف اولین خرید گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید تا 30 هزار تومان تخفیف اولین خرید فروشگاه محصولات دیجیتال گوگل کالا بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که 25 هزار تومان تخفیف برای سبدهای تا 40 هزار تومان و 30 هزار تومان تخفیف ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 25 هزار تومانی گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 25 هزار تومان تخفیف فروشگاه محصولات دیجیتال گوگل کالا بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است کد تخفیف بر روی محصولات با قیمت بین 2 میلیون تا 5 میلیون تومان قابل استفاده می‌باشد. برای ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 100 هزار تومانی محصولات موبایل گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف از 100 هزار تومان تخفیف محصولات موبایل گوگل کالا، برای سفارش‌های 5 تا 10 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوید. برای مشاهده محصولات موبایل گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 200 هزار تومانی لپ‌تاپ‌های گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 200 هزار تومان تخفیف لپ‌تاپ‌های گوگل کالا، فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال بهره‌مند شوید. برای مشاهده و خرید انواع لپ‌تاپ در وبسایت گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف گوگل کالا

کد تخفیف 50 هزار تومانی محصولات اپل گوگل کالا

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 50 هزار تومان تخفیف محصولات اپل گوگل کالا، فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت گوگل کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
  • نظرات کاربران
آرمین اکبری
1402/09/18
آرمین اکبری
با سلام میخواستم از سایت گوگل کالا تشکر کنم بخاطر قیمت های رقابتی شون که حتی از خیلی از سایتای مثل دیجی کالا هم بهتره و دلیل اینکه جدیدا کوپن تخفیف هم نمیزارن اینه که تخفیف استثنایی روی محصولات سایتشون اعمال میکنن، به نظرم هر از چن گاهی نگاهی به سایتشون بندازین ضرر نمی کنین. من خودم 4 تا گلس خرید کردم که با تخفیف جشنواره انگار پول 2 تاشو پرداخت کردم که واقعا خیلی عالی بود.
ارسال نظر
  • ارسال نظر

گوگل کالا

فروشگاه اینترنتی گوگل کالا، با هدف تامین به‌روزترین دیوایس‌های الکترونیکی از سال 1397 قدم در این عرصه نهاده است. گوگل کالا با برندهایی نام آشنا مانند اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، لنوو و ایسوس همکاری داشته و این امکان را برای مشتریان فراهم آورده که دامنه گوناگونی از محصولات تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت و کتاب‌خوان، انواع مانیتور و لوازم جانبی را بطور مستقیم از کشور چین سفارش دهند.

نحوه اطلاع از جدیدترین تخفیف‌های گوگل کالا

گوگل کالا در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن موپن و عضویت در خبرنامه گوگل کالا و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی موپن از این دسته تخفیف‌ها باخبر شوید.

اطلاعات تماس و پشتیبانی گوگل کالا

ایمیل: info@Googlekala.com

شماره تماس: 38441086 - 051