موپن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف باشگاه مشتریان

کد تخفیف باشگاه مشتریان

دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان بانک ملت

با ثبت نام و عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت می‌توانید از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجی کالا، اسنپ فود، پلاک، فیلیمو، تپسی و ... بهره‌مند شوید. برای ثبت نام می‌بایست کد ملی و یک شماره عابربانک (الزامی نیست ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان تجارت

با ثبت نام و عضویت در باشگاه مشتریان بانک تجارت می‌توانید از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجی کالا، دیجی استایل، بانی مد، اسنپ، اسنپ مارکت، اسنپ فود، پینکت، ایرانسل، آسیاتک، فیلیمو، چارچرخ، پلاک، الو پارک، نت برگ، تخفیفان، مکتب ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان بانک پارسیان

با ثبت‌ نام در باشگاه مشتریان بانک پارسیان می‌توانید کدهای تخفیف مختلفی از جمله: 30 هزار تومان تخفیف بالای 100 هزار تومان دیجی کالا، 20 هزار تومان تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا، %15 تخفیف دیجی استایل، %20 تخفیف اشتراک‌های 1 و ...

پیشنهاد تخفیف دار فعلا معتبر

طرح بوی عیدی باشگاه مشتریان بانک ملت

در طرح بوی عیدی ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت می‌توانید پس از ثبت نام، با استفاده از گزینه قرعه‌کشی و خرج نمودن 5 کارشا، تعداد ماهی‌های خود را برای شرکت در قرعه‌کشی افزایش دهید، با هر بار استفاده از ...

پیشنهاد تخفیف دار منقضی شده

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان برنامه و سیستمی است که برای ایجاد وفاداری در مشتریان، مزایایی را برای آنان به وجود می‌آورد. باشگاه مشتریان باعث گرد هم آمدن مشتریان می‌شود و اطلاعات آنان را به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ جمع‌آوری می‌کند. به عبارت دیگر با این مزیت مشتریان می‌توانند بهتر با فروشنده ارتباط برقرار کنند و بالعکس. در این باشگاه‌ها مزایایی مثل کوپن و کد تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود تا بعد از جذب مشتری، مشتری باقی بماند و سراغ رقبا نرود.

اگر نگاهی به آمارها بیاندازیم متوجه می‌شویم هزینه جذب مشتری در هر کسب و کاری بیش از شش برابر نگه داشتن مشتری‌های قبلی است. علاوه بر این مشتری‌های قدیمی به طور قابل توجهی از مشتری‌های جدید بیشتر خرید می‌کنند. این آمارها در همه کسب و کارها صادق‌اند و کسی نمی‌تواند آنها را کتمان کند. این مزایا با ایجاد یک باشگاه مشتریان مناسب افزایش می‌یابد و سود قابل توجهی را متوجه شما می‌کند. اما سوال این است که چگونه باید باشگاه مشتریان خود را ایجاد کنیم؟ و پاسخ آن است که شرکت‌ها و سایت‌هایی هستند که به صورت آنلاین در این مورد به شما مشورت می‌دهند و حتی در این فرایند به شما کمک می‌کنند.

با فعال کردن باشگاه مشتریان مخصوص خود به صورت آنلاین می‌توانید علاوه بر افزایش قابل توجه فروش محصولات خود، فروش خود را تضمین کنید و از پر هزینه بکاهید. علاوه بر این نیروی انسانی مورد نیاز شما نیز کاهش می‌یابد و نیازی نیست افرادی برای نگهداری باشگاه مشتریان استخدام کنید؛ چراکه به صورت آنلاین همه امور به صورت خودکار خواهد بود. با استفاده از سیستم باشگاه مشتریان آنلاین در زمان نیز صرفه‌جویی می‌کنید.