موپُن، مرجع کد تخفیف
دیجی کالا فروشگاه اینترنتی

حراج دیجی کالا

در سربرگ "تخفیف‌ها و پیشنهادها" در وبسایت دیجی کالا، هر روز کالاهای محدودی با درصد تخفیف بالا منتشر می‌شوند. علاوه بر آن می‌توانید انواع کالاهای سوپرمارکتی با تخفیف‌های شگفت‌انگیز را در ادامه این محصولات مشاهده کنید. در قسمت‌های پایین‌تر این صفحه، بخشی با عنوان "تازه‌های فروشندگان جدید" نیز به شما نمایش داده می‌شود که هرکدام لیستی از کالاهای مخصوص را در اختیار شما قرار می‌دهند. محصولات تخفیف‌دار موجود در حراج دیجی کالا به‌صورت روزانه آپدیت می‌شوند پس برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها بهتر است روزانه به این قسمت سر بزنید. برای ورود به این صفحه در وبسایت دیجی کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

فعلا معتبر تاریخ انتشار: 1402/01/10
برای استفاده از این پیشنهاد نیاز به کد تخفیف نیست خرید کنید
37

میزان رضایت از این کد تخفیف 75 درصد است

گزارش خرابی گزارش عدم کارکرد

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های دیجی کالا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از دیجی کالا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های دیجی کالا خبر دار شوید

ارسال نظر
  • ارسال نظر

قطعا خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با تخفیف و قیمتی کمتر از قیمت اصلی کالاها، برای کاربران جذاب و لذت‌بخش است. در این فروشگاه هزاران کالا موجود است که تعداد بسیاری از آن‌ها همواره تخفیف‌هایی اعمال شده روی قیمت اصلی خود دارند و با قیمت خوبی برای فروش گذاشته شده‌اند. اگر شما نیز از مشتریانی هستید که هر خریدی را با تخفیف می‌پسندید بازدید از سربرگ “تخفیف‌ها و پیشنهادها” در فروشگاه دیجی کالا را از دست ندهید.

گاهی افراد مدت‌ها قصد خرید کالایی را دارند اما به دلیل بالا بودن قیمت آن، از خرید امتناع می‌کنند و در بیشتر مواقع منتظر می‌مانند تا در موقعیت‌ها و شرایط خاص مثل جمعه سیاه، تخفیف‌های نوروز، تخفیف‌های آخر فصل و... قیمت کالای مورد نظرشان شکسته شود و بتوانند با پرداخت مبلغ کمتری آن را خریداری کنند. در حراج دیجی کالا، هزاران کالا با تخفیف‌های شگفت‌انگیز و باور نکردنی حتی تا سقف 90 درصد موجود است که مزیت آن دائمی و همیشگی بودن این طرح تخفیفی است و دیگر لازم نیست منتظر موقعیت‌های خاص بمانید تا بتوانید کالای تخفیف‌دار بخرید.

اما توجه به این نکته نیز ضروری است که هم کالاها و هم تخفیف‌های اعمال شده روی آن‌ها روزانه تغییر می‌کند؛ پس بهتر است اگر کالایی که قصد خرید آن را دارید در این قسمت با تخفیف خوبی مشاهده کردید بلافاصله آن را خریداری کنید چون ممکن است در آپدیت بعدی حراج دیجی کالا تخفیف آن کالا برداشته شود یا به مقدار کمتری تبدیل شود.

در ادامه چند مورد از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های این فروش ویژه دیجی کالا امروز را به شما معرفی خواهیم کرد:

حراج دیجی کالا تخفیف 50 درصد

کالاهایی که در حراج دیجی کالا دارای 50 درصد تخفیف هستند ممکن است از دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله پوشاک، موارد غذایی، لوازم دیجیتال و... باشند. این محصولات بدون این که نیازی به ثبت کد تخفیف باشد، به‌صورت نصف قیمت در دسترس خریداران خواهند بود.

حراج دیجی کالا لوازم خانگی

انواع وسایل خانه و آشپزخانه شامل وسایل برقی خانگی مثل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو، اجاق گاز و...، لوازم پخت و پز مثل سرویس قابلمه، سرویس چاقو، سرویس ملاقه و...، مبلمان و وسایل دکوراتیو و دیگر لوازم را می‌توانید در حراج دیجی کالا لوازم خانگی با تخفیف‌های خوب و جذابی پیدا کرده و خریداری کنید.

حراج دیجی کالا لباس زنانه

خانم‌ها همواره به دنبال خرید لباس‌هایی هستند که ضمن داشتن کیفیت بالا و زیبایی، قیمتی خوب و به‌صرفه نیز داشته باشد. در حراج دیجی کالا لباس زنانه، روی انواع مانتو، پالتو، کت و شلوار، بلوز، تاپ، لباس ورزشی، دامن، شلوار، شومیز و... برای خانم‌ها تخفیف‌هایی با درصدهای متفاوت اعمال شده و قیمت‌های کالاها تا حد خوبی پایین آمده است.

حراج دیجی کالا موبایل

انواع گوشی‌های موبایل دیجی کالا از برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی، نوکیا و... در حراج دیجی کالا موبایل با تخفیف‌هایی تا سقف 20 درصد قیمت اصلی به فروش می‌رسند.

حراج دیجی کالا لوازم آرایشی

خریداران لوازم آرایشی دیجی کالا شامل کرم پودر، کرم ضدآفتاب، ریمل، خط چشم، سایه چشم، مداد چشم، رژ لب و... از برندهای مطرح و معروف می‌توانند با تخفیف‌های موجود در حراج دیجی کالا لوازم آرایشی، این محصولات را تا سقف 70 درصد ارزان‌تر از این فروشگاه تهیه نمایند.

صفحه تخفیف‌ها و پیشنهادهای دیجی کالا، شامل قسمت‌های زیر است:

1- پیشنهادهای شگفت‌انگیز: در بالاترین بخش این صفحه، تعدادی از کالاهای تخفیف‌ دار دیجی کالا که برچسب پیشنهاد شگفت‌انگیز دارند (یعنی درصد تخفیف آن‌ها نسبتا بالا است) معرفی شده‌اند که برای مشاهده لیست کامل باید روی “مشاهده همه” کلیک کنید.

2- شگفت‌انگیزهای سوپرمارکتی: بنری با این نام در ادامه این صفحه موجود است که با کلیک بر آن به بخش معرفی کالاهای سوپرمارکتی دیجی کالا با برچسب پیشنهاد شگفت‌انگیز منتقل خواهید شد.

3- دسترسی زودتر به کالاهای شگفت‌انگیز ویژه اعضای دیجی پلاس: تنها اعضای دیجی پلاس هر شب ساعت 23 می‌توانند با کلیک بر روی این بنر، یک ساعت زودتر از سایر کاربران دیجی کالا به محتوای صفحه پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی کالا دسترسی داشته باشند.

4- شگفت‌انگیز سفارشی: این بخش شامل تعدادی کالای دارای تخفیف شگفت‌انگیز است که ساعت‌شماری برای آن تعبیه شده و مشخص است که پس از اتمام زمان مشخص شده تخفیف کالا حذف خواهد شد. بدیهی است که تخفیف‌ها در این بخش بسیار جذاب‌تر بوده و کاربران برای خرید این کالاها باید سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

5- هدیه نقدی: این بخش ویژه اعضای دیجی پلاس است و در آن کالاهایی که دارای هدیه نقدی پس از خرید هستند را نمایش می‌دهد.

6- با هر خرید هدیه بگیرید: کالاهای نمایش داده شده در این قسمت، دارای هدیه هستند که همراه با کالای خریداری شده برای مشتری ارسال خواهد شد. مثلا با انتخاب و خرید نوع گوشی موبایل از این قسمت، یک کاور گوشی به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

7- تازه‌های فروشنده‌های جدید: روزانه ممکن است فروشندگان و تامین‌کنندگان بسیاری به خانواده دیجی کالا بپیوندند که شما می‌توانید جدیدترین محصولات آن‌ها را با تخفیف‌های خوبی در این قسمت مشاهده و خریداری کنید.

سوالات متداول

حراج دیجی کالا تا چند درصد تخفیف دارد؟

همان‌طور که گفته شد، همواره اکثر کالاهای دیجی کالا دارای تخفیف‌های اعمال شده روی قیمت اصلی خود هستند و در صفحه مخصوص حراج دیجی کالا این کالاها گرد هم جمع‌آوری شده‌اند که در بین آن‌ها گاهی تا سقف 90 درصد تخفیف هم دیده می‌شود.

حراج دیجی کالا شامل چه نوع کالاهایی است؟

در حراج دیجی کالا از همه دسته‌بندی‌های موجود در این فروشگاه کالاهایی به چشم می‌خورد اما درصد زیادی از این طرح تخفیفی شامل لوازم دیجیتال مخصوصا گوشی موبایل و لوازم جانبی و همچنین مد و پوشاک است.

چگونه از حراج دیجی کالا خرید کنیم؟

خرید کالاهای تخفیف‌دار از دیجی کالا نیازی به طی کردن فرایند خاصی ندارد. تنها کافیست پس از انتخاب مخصول مورد نظر و اضافه کردن آن به سبد خرید، بقیه اطلاعات از جمله زمان تحویل سفارش و آدرس را وارد کرده و خرید خود را با پرداخت هزینه ثبت کنید.

حراج دیجی کالا تا چه زمانی ادامه دارد؟

در دیجی کالا طرح‌های تخفیف بی‌شماری روی انواع کالاها و دسته‌بندی‌ها راه‌اندازی می‌شود که برخی از آن‌ها مناسبتی هستند و فقط مدت زمان کوتاهی فعال هستند اما برخی دیگر نیز زمان مشخصی ندارند و نوعی حراج دائمی هستند که فقط ممکن است نوع محصولات تخفیف‌دار و میزان تخفیف آن‌ها در طول دوره‌هایی تغییر کند.