موپُن، مرجع کد تخفیف
دیجی کالا فروشگاه اینترنتی

کالاهای تخفیف دار دیجی کالا

شما می‌توانید در این صفحه، کالاهای تخفیف‌‌دار و شگفت‌انگیز دیجی کالا را با تخفیف تا سقف %90 به‌صورت یک‌جا مشاهده کنید. این صفحه شامل محصولات از دسته‌بندی‌های مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، هندزفری، گوشی موبایل، کالای سوپرمارکتی و... می‌باشد و روزانه تغییر می‌کند. تمامی محصولات دارای برچسب تخفیف شگفت‌انگیز، فروش و محصولات موجود در حراجی‌ها و طرح‌های تخفیفی دیجی کالا در این صفحه جمع‌آوری شده و شما می‌توانید بسته به نیاز خود، دسته‌بندی مورد نظر را انتخاب کرده و کالاها را با تخفیف ویژه خریداری کنید. برای مشاهده کالاهای تخفیف‌ دار دیجی کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

فعلا معتبر تاریخ انتشار: 1401/06/04
برای استفاده از این پیشنهاد نیاز به کد تخفیف نیست خرید کنید
563

میزان رضایت از این کد تخفیف 66 درصد است

گزارش خرابی گزارش عدم کارکرد

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های دیجی کالا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از دیجی کالا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های دیجی کالا خبر دار شوید

  • نظرات کاربران
milad
1401/08/23
milad
من هر وقت اومدن تو موپن دست خالی برنگشتم
مهسا
1401/09/03
مهسا در پاسخ به milad
گل گفتی منم همین طور
احمد باقری
1400/04/06
احمد باقری
لطفا هر وقت کد تخفیف بود اطلاع بدین
ارسال نظر
  • ارسال نظر

همیشه درصد بسیار زیادی از کالاهای موجود در فروشگاه دیجی کالا دارای تخفیف هستند و با قیمتی کمتر از قیمت اصلی خود می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. برخی از این کالاها نیز برچسب “شگفت‌انگیز” دارند و این به این معنی است که تخفیفی که روی محصولات اعمال شده نسبتا بالا است و خرید در این حالت، بسیار به‌صرفه خواهد بود.

گوشی تخفیف دار دیجی کالا

در صفحه مربوط به کالاهای تخفیف دار دیجی کالا می‌توانید از طریق گزینه دسته‌بندی از منوی سمت راست، گوشی موبایل را انتخاب کرده و مجموعه کامل گوشی تخفیف دار دیجی کالا را مشاهده کنید. این گوشی‌ها از برندهای متفاوتی مانند اپل، سامسونگ، شیايومی، آنر، هوآوی، نوکیا و... هستند و دارای تخفیف تا سقف حدودا 15 درصد و یا هدیه ارسال رایگان خواهند بود.

کتاب تخفیف دار دیجی کالا

برای مشاهده و خرید انواع کتاب تخفیف دار دیجی کالا در صفحه مربوط به تخفیف‌ها، باید گزینه کتاب، لوازم تحریر و هنر را از منوی سمت راست انتخاب کنید. پس از آن به تمامی کتاب‌هایی که تخفیف دیجی کالا روی آن‌ها اعمال شده دسترسی خواهید داشت. علاوه بر آن، در این حراج دیجی کالا محصولات دیگری شامل نوشت‌افزار، صنایع دستی، آلات موسیقی و... نیز موجود است.

سوالات متداول

کالاهای تخفیف دار دیجی کالا از کدام دسته‌بندی‌ها هستند؟

همه دسته‌بندی‌های فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شامل موبایل، کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، کالای سوپرمارکتی، کتاب، اسباب بازی، زیبایی و سلامت، ورزش و سفر، ابزارآلات و تجهیزات، خودرو و موتورسیکلت و محصولات بومی و محلی، دارای محصولات تخفیف‌داری هستند که همگی در صفحه کالاهای تخفیف دار دیجی کالا گردآوری شده و در دسترس کاربران قرار دارد. برای یافتن و انتخاب راحت‌تر محصولات فروش ویژه دیجی کالا امروز در دسته‌بندی مورد نظر خود، کافیست گزینه مربوطه را از بخش دسته‌بندی در منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.

هر کاربر می‌تواند چند عدد از کالاهای تخفیف دار دیجی کالا را خریداری کند؟

برای اضافه کردن کالاهای تخفیف دار دیجی کالا به سبد خرید خود محدودیتی ندارید و تا جایی که موجودی محصول تامین باشد، می‌توانید به تعداد دلخواه از هر کدام را خریداری کنید.

کالاهای تخفیف دار دیجی کالا تا چند درصد تخفیف دارند؟

در بین کالاهای تخفیف دار دیجی کالا درصد تخفیف‌های متفاوتی بین 1 درصد (معمولا روی گوشی‌های موبایل یا زیورآلات طلا) تا 90 درصد دیده می‌شود.