موپُن، مرجع کد تخفیف
دیجی کالا فروشگاه اینترنتی

فروش ویژه دیجی کالا امروز

کاربران دیجی کالا هر روز می‌توانند به صفحه فروش ویژه مراجعه کنند و محصولات موجود در فروش ویژه دیجی کالا لوازم خانگی، فروش ویژه دیجی کالا موبایل، فروش ویژه دیجی کالا کفش و... را مشاهده و خریداری نمایند. این صفحه شامل کالاهای مختلفی از همه دسته‌بندی‌های دیجی کالا است که با انتخاب دسته‌بندی مورد نظر خود از منوی بالای صفحه، می‌توانید راحت‌تر به کالاهای تخفیف‌دار دسترسی داشته باشید. بخش دیگری نیز به نام "شگفت‌انگیزهای رو به اتمام" در این صفحه وجود دارد که در آن برای هر کالای نمایش داده شده یک ساعت‌شمار تنظیم شده و پس از پایان زمان، تخفیف از روی کالا برداشته خواهد شد. توجه داشته باشید که این فروش ویژه، یک طرح با آپدیت روزانه است و طبیعتا محصولات و تخفیف‌های موجود در فروش ویژه دیجی کالا امروز با شرایط فروش ویژه روز دیگر در این فروشگاه تفاوت خواهد داشت. کاربران دیجی پلاس هرشب ساعت 11 و کاربران عادی یک ساعت دیرتر یعنی هرشب ساعت 12 می‌توانند آپدیت جدید این طرح تخفیفی را مشاهده کنند. برای مشاهده محصولات این طرح در وبسایت دیجی کالا بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

فعلا معتبر تاریخ انتشار: 1402/04/18
برای استفاده از این پیشنهاد نیاز به کد تخفیف نیست خرید کنید
58

میزان رضایت از این کد تخفیف 83 درصد است

گزارش خرابی گزارش عدم کارکرد

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های دیجی کالا که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از دیجی کالا دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف

از آخرین تخفیف‌های دیجی کالا خبر دار شوید

ارسال نظر
  • ارسال نظر

فروش ویژه دیجی کالا، صفحه‌ای پرطرفدار در وبسایت این فروشگاه است که همواره تعداد زیادی از محصولات تخفیف‌دار که قیمت آن‌ها حتی به 20 درصد قیمت اصلی خود نیز رسیده، را به کاربران نمایش می‌دهد. دسته‌بندی‌های دیجی کالا شامل لوازم دیجیتال، خانه و آشپزخانه، زیبایی و سلامت، سوپرمارکت و... همگی در این صفحه محصولات تخفیف‌داری دارند و برای دسترسی راحت‌تر می‌توانید نوع دسته‌بندی را فیلتر کنید تا فقط محصولات مرتبط به شما نمایش داده شود. برخی از تخفیف‌های ارائه شده در فروش ویژه دیجی کالا در بین کاربران پرطرفدارتر است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

فروش ویژه دیجی کالا کفش

خرید انواع کفش‌های روزمره، راحتی، ورزشی، مجلسی و... برای خانم‌ها، آقایان و کودکان، یکی از انواع خریدهای پرطرفدار در دیجی کالا است. شما همواره می‌توانید بدون نیاز به صرف وقت و انرژی برای خرید حضوری، تنها با اطلاع از سایز کفش خود و بررسی محصولات موجود در دیجی کالا از نظر جنس، رنگ، برند و دیگر ویژگی‌ها، کفش دلخواه خود را یافته و به‌صورت آنلاین خریداری کنید. این نوع خرید به خودی خود برای کاربر دلچسب خواهد بود اما در صورتی که تخفیفی روی قیمت کالا نیز اعمال شده باشد و از مبلغ پرداختی آن کسر شود، خرید بسیار به‌صرفه‌تر و جذاب‌تری را برای مشتری رقم خواهد زد. پس کالاهای تخفیف‌ دار دیجی کالا به‌خصوص فروش ویژه دیجی کالا کفش، همواره مشتریان خاص خود را دارد.

فروش ویژه دیجی کالا لوازم خانگی

لوازم خانگی دیجی کالا از کالاهای پرفروش این فروشگاه هستند. با توجه به افزایش قیمت‌های انواع مبل، فرش، لوازم برقی، ظروف غذاخوری و پذیرایی، وسایل دکوراتیو و...، دریافت تخفیف در خرید این محصولات، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران است و به همین دلیل استقبال مشتریان از فروش ویژه دیجی کالا لوازم خانگی بسیار زیاد بوده است.

فروش ویژه دیجی کالا موبایل

اگر کسی قصد خرید گوشی موبایل داشته باشد بدون شک یکی از اولین انتخاب‌های آن خرید از دیجی کالا است؛ چرا که خرید گوشی از این فروشگاه بسیار راحت و بی‌دردسر بوده و همچنین این امکان نیز وجود دارد که بتوانیم گوشی مورد علاقه خود را با تخفیف از دیجی کالا بخریم؛ چیزی که در خرید حضوری از فروشگاه‌های گوشی موبایل تقریبا امکان ندارد. فروش ویژه دیجی کالا موبایل همواره یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های تخفیفی این فروشگاه است که در آن می‌توان گوشی از برندهای اپل، سامسونگ، نوکیا، هوآوی و... را ارزان‌تر از قیمت واقعی پیدا کرده و خریداری نمود.

سوالات متداول

محصولات فروش ویژه دیجی کالا کی آپدیت می‌شود؟

هر شب راس ساعت 12، محصولات موجود در این حراج دیجی کالا آپدیت شده و محصولات جدید با درصد تخفیف‌های جدید، جایگزین قبلی‌ها خواهند شد. البته کاربران دیجی پلاس همیشه 1 ساعت زودتر از کاربران عادی (یعنی ساعت 11 شب) به این آپدیت دسترسی خواهند داشت.

فروش ویژه دیجی کالا برای کدام کاربران قابل استفاده است؟

چه کاربرانی که قبلا از دیجی کالا خرید داشته‌اند و چه آن‌هایی که خرید ثبت شده در این فروشگاه ندارند، همگی می‌توانند محصولات فروش ویژه دیجی کالا امروز را به سبد خرید خود اضافه کرده و خریداری نمایند.