موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف میهمان شو

(امتیاز ۴.۸۸ از مجموع ۱۸۳ رای)

از آخرین تخفیف‌های میهمان شو خبردار شوید

کد تخفیف میهمان شو

(امتیاز ۴.۸۸ از مجموع ۱۸۳ رای)

کد تخفیف میهمان شو

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف میهمان شو، کاملاً رایگان و تست‌شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر با میهمان شو اقامتگاه رزرو کنید!

از آخرین تخفیف‌های میهمان شو خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از میهمان شو موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید میهمان شو می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های میهمان شو که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از میهمان شو دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
کد تخفیف 500 هزار تومانی شب

اجاره اقامتگاه در وبسایت یا اپلیکیشن شب با استفاده از این کد، با 500 هزار تومان تخفیف همراه خواهد بود. توجه کنید که مبلغ قابل پرداخت شما باید بالاتر از 5 میلیون تومان باشد تا این کد تخفیف اعمال شود. ...

کد تخفیف 5 روز بعد
کد تخفیف 100 هزار تومانی شب

جهت دریافت یک تخفیف 100 هزار تومانی هنگام پرداخت هزینه اجاره اقامتگاه در سامانه شب، این کد را وارد کنید. توجه داشته باشید که مبلغ کل قابل پرداخت برای شما باید بیشتر از 1 میلیون و 200 هزار تومان باشد ...

کد تخفیف 5 روز بعد
کد تخفیف 500 هزار تومانی اولین رزرو ایران هتل آنلاین

با وارد کردن این کد، در اولین رزرو هتل یا اقامتگاه خود از وبسایت ایران هتل آنلاین، 500 هزار تومان تخفیف دریافت کنید. حداقل مبلغ رزرو برای اعمال شدن این کد تخفیف، 7 میلیون تومان می‌باشد. برای ورود به وبسایت ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
کد تخفیف 200 هزار تومانی اولین رزرو شب

این کد تخفیف به شما در پرداخت هزینه رزرو اقامتگاه‌های مختلف از جمله ویلا، آپارتمان، سوئیت و... یک تخفیف 200 هزار تومانی هدیه خواهد داد. توجه کنید که این کد تنها مخصوص اولین ثبت درخواست رزرو شما در این سایت ...

کد تخفیف 5 روز بعد
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف 5 درصدی اولین رزرو میهمان شو

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %5 تخفیف اولین رزرو میهمان شو، سرویس رزرو تور، ویلا و اقامتگاه با سقف تخفیف 100 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت میهمان شو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف 55 هزار تومانی اولین رزرو میهمان شو

با وارد کردن کد تخفیف از 55 هزار تومان تخفیف اولین رزرو میهمان شو، سرویس رزرو تور، ویلا و اقامتگاه برای رزروهای بالای 349 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت میهمان شو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف 6 درصدی میهمان شو در استان‌های شمالی

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %6 تا سقف 500 هزار تومان تخفیف میهمان شو، سرویس رزرو آنلاین تور، ویلا و اقامتگاه در استان‌های شمالی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این کد برای رزرو ویلا و اقامتگاه در ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف 95 هزار تومانی اولین رزرو میهمان شو

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 95 هزار تومان تخفیف اولین رزرو میهمان شو، سرویس رزرو تور، ویلا و اقامتگاه برای رزرو بالای 1 میلیون تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت میهمان شو بر روی "خرید کنید" کلیک ...

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف 5 درصدی رزرو اقامتگاه میهمان شو

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %5 تخفیف میهمان شو سرویس گردشگری آنلاین برای رزرو خانه و ویلا بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت میهمان شو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف 60 هزار تومانی میهمان شو

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از 60 هزار تومان تخفیف میهمان شو سرویس گردشگری آنلاین برای خریدهای بالای 1 میلیون تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت میهمان شو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید

کد تخفیف منقضی شده
کد تخفیف میهمان شو

کد تخفیف 6 درصدی اولین خرید میهمان شو

با وارد کردن کد تخفیف می‌توانید از %6 تخفیف میهمان شو سرویس گردشگری آنلاین با سقف تخفیف 55 هزار تومان بهره‌مند شوید. برای ورود به وبسایت میهمان شو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید

کد تخفیف منقضی شده
ارسال نظر
  • ارسال نظر

میهمان شو

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما وقتی که در مسافرت هستیم، پیدا کردن یک مکان مناسب برای اقامت است. گاهی وقت‌ها مسافرت ما زمانی است که همزمان بسیاری از افراد از سراسر ایران در حال سفر هستند و پیدا کردن محل مناسب برای اقامت کار سختی است.

در هنگام رفتن به سفر یا تورهای گردشگری، بهترین راه حل برای داشتن جای مناسب برای ماندن این است که از قبل مکان موردنظر را رزرو کنید تا وقتی به مقصد می‌رسید خیالتان راحت باشد. برای این منظور راحت‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که از طریق اینترنت به دنبال سایت‌های معتبری باشید که در شهرهای مختلف ایران مکان‌های مناسب برای اقامت مسافران را معرفی می‌کنند.

انتخاب مکان مناسب برای اقامت موقتی ممکن است کمی سخت باشد اما وقتی از یک سایت مطمئن و کامل استفاده کنید، بسیاری از مشکلات شما حل خواهند شد. کافی است که یک سایت مطمئن برای این موضوع انتخاب کنید و سپس با مشاهده‌ی گزینه‌های متفاوت در آن سایت، مکان موردنظر خود را انتخاب کنید و آن را رزرو نمایید تا وقتی که به شهر موردنظر می‌رسید، از بابت مکانی برای ماندن خیالتان آسوده باشد.

همچنین افرادی که دوستدار طبیعت هستند تمایل زیادی دارند که در تعطیلات آخر هفته یا روزهایی که آزاد هستند به طبیعت بروند و اوقات فراغت خود را در حال تفریح بگذرانند. به همین خاطر بسیاری از این افراد به دنبال تورهایی هستند که دارای امکانات و امنیت کافی برای همراهی هستند. انتخاب این تورها باید از وبسایت‌هایی صورت بگیرد که مورد اطمینان باشند و این قابلیت را داشته باشد که بتوانیم مشخصات کامل تور را مشاهده کنیم.

وبسایت میهمان شو یکی از سایت‌های معتبر و فعال در این زمینه است که برای مسافران و طبیعت دوستان خدمات خوبی را ارائه می‌دهد و توانسته رضایت آن‌ها را هم جلب کند. بسیاری از کسانی که از میهمان شو استفاده می‌کنند می‌کنند تمایل دارند که از کد تخفیف میهمان شو استفاده کنند تا بتوانند خدمات موردنظر را با صرف هزینه کمتری تهیه کنند و خبر خوب این است که وبسایت موپُن این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از کد تخفیف برندهای مختلف از جمله میهمان شو مطلع شوید.

در سایت موپُن علاوه بر کد تخفیف میهمان شو می‌توانید از کد تخفیف سایر پلتفرم‌های رزرو هتل و ویلا مانند کد تخفیف جاباما، کد تخفیف اتاقک، کد تخفیف جاجیگا، کد تخفیف اسنپ تریپ و... نیز استفاده کنید.

معرفی سامانه میهمان شو

میهمان شو یک سامانه واسط است که بین مسافر و میزبان در دنیای اینترنت برای به دست آوردن تجربه‌ای فراموش نشدنی در صنعت گردشگری ارتباط برقرار می‌کند. لازم به ذکر است که میهمان شو صاحب سرویس‌هایی که می‌دهد نیست به این معنا که خودش تورها و مکان‌های اقامت را مدیریت نمی‌کند و میان میهمان و میزبان مانند یک واسطه خواهد بود.

در وبسایت میهمان شو امکان رزرو صدها تور طبیعت‌گردی که به وسیله‌ی بسیاری از تورلیدرها و آژانس‌های مسافرتی ایران هماهنگ و مدیریت می‌شوند، وجود دارد. همچنین در این وبسایت هر شخص ملک خود را جهت اقامت روزانه برای مسافران آگهی می‌کند و مسافران هم می‌توانند به صورت آنلاین ویلا یا ملک موردنظر را پیدا کرده و رزرو کنند. این آگهی‌ها به شکل روزانه منتشر می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کرده و پس از مقایسه، به صورت اینترنتی رزرو کنید.

جالب است بدانید که میهمان شو آگهی دهندگان را تصدیق هویت می‌کند و این تاییدیه‌های هویتی را از طریق پروفایل همان اشخاص در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مسافران با مراجعه به پروفایل میزبان می‌توانند کامنت‌های مسافران دیگر را بخوانند و انتخاب خوبی را داشته باشند، همچنین می‌توانند اقدام به گذاشتن نظر خود نیز بکنند. جدا از آن به خاطر ساختن یک محیط امن و مناسب برای هر تور یا ملک، میزبان هم می‌تواند نظر خود را درباره میهمانان خود انتشار دهد تا بقیه میزبان‌ها هم بتوانند میهمان خود را تایید یا رد کنند. همچنین برای بهبود یافتن خدمات میهمان شو، انتشار هر گونه تور یا مکان به وسیله‌ی میزبانان شامل قوانین خاصی می‌باشد.

ویژگی‌های منحصر به‌فرد میهمان شو:

وبسایت میهمان شو برای کاربران خود امکانات خوبی را در نظر گرفته است که باعث می‌شود مسافران و میزبانان رضایت کافی را از این سامانه داشته باشند.

مجله گردشگری: افرادی که به مسافرت و طبیعت گردی علاقه دارند، می‌توانند در مجله گردشگری میهمان شو با مکان‌های گردشگری و جاهای دیدنی ایران آشنا شوند و در صورت تمایل از آنجا دیدن کنند. مجله گردشگری وبسایت میهمان شو اطلاعات کاملی درباره مکان‌هایی که می‌خواهید به آن جا بروید به شما خواهد داد تا بتوانید تفریحات خوبی را تجربه کنید و اطلاعات کافی را داشته باشید.

منبعی مطمئن و امن: وبسایت میهمان شو کاملا قانونی است و در چهارچوب قوانین کشورفعالیت می‌کند. این سامانه مجوزهای لازم و کافی برای فعالیت را از مراجع قانونی دارد و شما می‌توانید با خیالت راحت روی خدمات آن حساب کنید. میهمان شو دارای مجوز کشوری اتحادیه کسب‌وکار اینترنتی، نماد اعتماد الکترونیک با دو ستاره و نماد ساماندهی اینترنتی می‌باشد.

دسته‌بندی لحظه آخری‌ها: در صفحه اصلی سایت mihmansho یک دسته‌بندی را مشاهده می‌کنید که لحظه آخری‌ها نام دارد. در این قسمت شما ملک‌هایی را می‌بینید که با تخفیفات ویژه‌ای برای اجاره در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دسته‌بندی محصولات و خدمات میهمان شو

عمده خدماتی که میهمان شو در اختیار شما قرار می‌دهد، اجاره اقامتگاه برای شماست. وقتی به این سایت سر می‌زنید مشاهده می‌کنید که اقامتگاه‌های مختلف در دسته‌بندی‌های مختلفی طبقه‌بندی شده‌اند تا انتخاب را برای شما راحت‌تر کنند.

مقاصد پر طرفدار

در این بخش اقامتگاه‌هایی را مشاهده می‌کنید که در شهرهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند. شما با کلیک کردن روی نام هر شهر مانند مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و... اقامتگاه‌های همان شهر را مشاهده می‌کنید.

اقامتگاه‌های فیلم‌برداری شده

اگر در انتخاب محل اقامت خود حساسیت دارید یا می‌خواهید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید، می‌توانید از این دسته‌بندی خرید کنید. در این قسمت ویلاها و ساختمان‌هایی را مشاهده می‌کنید که توسط میزبان فیلم برداری شده‌اند. این ویژگی به شما کمک می‌کند که تمام قسمت‌های مکان مورد نظر را با دقت مشاهده و بررسی کنید سپس انتخاب خود را انجام دهید.

ویژه‌های ویلا و آپارتمان

برخی از افراد اقامت در ویلا و آپارتمان را به جاهای دیگر ترجیح می‌دهند به همین خاطر در وبسایت میهمان شو یک دسته‌بندی جدا به نام ویژه‌های ویلا و آپارتمان وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین ویلاها و آپارتمان‌های شهر موردنظرتان را مشاهده و با هم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

پرطرفدارترین‌های شمال

از آنجایی که شمال ایران، آب و هوای مطلوبی دارد و افراد زیادی از سراسر کشور در تعطیلات به آن‌جا سفر می‌کنند، شما می‌توانید در صفحه اصلی سایت، دسته‌بندی پرطرفدارترین‌های شمال را مشاهده کنید و اقامتگاه موردنظر خود را انتخاب کنید.

لحظه‌آخری‌ها

این دسته‌بندی مخصوص مکان‌هایی است که تخفیفات ویژه‌ای دارند.

اقامتگاه‌های پیشنهادی شهرهای مختلف

در این بخش اقامتگاه‌های پیشنهادی در شهرهایی که بیشترین مسافر را دارند نمایش داده می‌شود و با کلیک روی هر شهر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. مانند اقامتگاه‌های پیشنهادی شیراز، تهران، مشهد، شمال، جنوب و...

انواع کد تخفیف میهمان شو

با توجه به اینکه رزرو آپارتمان و ویلا به صورت اینترنتی مزایای زیادی دارد و در سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده، این وبسایت‌ها به صورت دوره‌ای و مناسبتی تخفیف‌های مختلفی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد که کاربر بتواند محصولات آن‌ها را با تخفیف تهیه کند. وبسایت مهمانشو هم تخفیف‌های خاص خودش را دارد که این کد تخفیف‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

کد تخفیف میهمان شو برای اولین رزرو

کد تخفیف اولین رزرو میهمان شو ویژه کسانی است که برای اولین بار از پلتفرم میهمان شو قصد استفاده دارند. مشخص است که اگر از مشتریان قدیمی میهمان شو باشید امکان استفاده از چنین کد تخفیفی را نخواهید داشت.

کد تخفیف میهمان شو بدون محدودیت

در استفاده از این نوع کد تخفیف مهم نیست که برای بار چندم است که از این پلتفرم استفاده می‌کنید؛ به عبارت دیگر مهم نیست که از مشتریان جدید میهمان شو باشید یا از مشتریان قدیمی آن؛ در هر صورت می‌توانید از چنین کدهای تخفیفی استفاده کنید.

کد تخفیف میهمان شو مخصوص خدمات منتخب

وبسایت میهمان شو به صورت هفتگی یا ماهانه، به روی خدمات منتخب‌ و پرفروش خود تخفیف می‌گذارد. همانطور که مشخص است کدهای تخفیفی که مخصوص دسته‌ای از اقامتگاه‌ها باشند بر روی اقامتگاه‌های دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

کد تخفیف مهمان شو برای افراد خاص

افراد خاص مانند مغازه‌داران، هنرمندان، اقشار خاص جامعه و... کد تخفیف‌های مخصوص خود را از پلتفرم میهمان شو دریافت می‌کنند.

کد تخفیف مهمان شو در مناسبت‌های مختلف

در مناسبت‌های مختلف مثلا عید نوروز، شب یلدا و... وبسایت میهمان شو کد تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران خود تعریف می‌کند. استفاده از این کدها بایستی در زمان مشخص اعلام شده، انجام شده در غیراینصورت و در زمان استفاده در زمان‌های دیگر امکان استفاده از آن‌ها وجود نخواهد داشت.

شرایط استفاده از کد تخفیف میهمان شو چیست؟

استفاده از کد تخفیف میهمان شو شرایط خاصی ندارد. تنها کافیست به وبسایت موپُن مراجعه کنید و با جستجو کردن میهمان شو یا mihmansho کد محصول موردنظرتان را بردارید و آن را در هنگام ثبت سفارش در وبسایت میهمان شو الصاق کرده و تخفیف خود را دریافت کنید. فقط در هنگام استفاده از کد تخفیف میهمان شو، حتما باید به توضیحات مربوط به هر کد تخفیف دقت نمایید تا شرایط استفاده از آن را به طور کامل رعایت کنید. به عنوان مثال در صورتی که از مشتریان قدیمی میهمان شو هستید و قصد استفاده از کد تخفیف ویژه اولین رزرو یا مشتریان جدید را داشته باشید، حتما با پیغام خطا مواجه خواهید شد؛ به همین دلیل حتما پیش از استفاده از هر کد تخفیف، اطلاعات مربوط به آن را مطالعه نمایید.

انواع کد تخفیف میهمان شو را چگونه دریافت کنیم؟

جهت دریافت کد تخفیف میهمان شو، می‌توانید به وبسایت موپُن، اولین و بزرگترین مرجع ارائه دهنده کد تخفیف در ایران مراجعه کنید.

با دانلوداپلیکیشن موپُن به بیش از 10 هزار کد تخفیف رایگان از بیش از 900 سایت و اپلیکیشن محبوب ایرانی دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین با اضافه کردن هر فروشگاه به لیست علاقه‌مندی‌ها می‌توانید از تخفیف‌های جدید آن فروشگاه با خبر شوید! اگر از اپلیکیشن تلگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید در کانال تلگرام موپُن عضو شده و از آخرین کد تخفیف‌های ما مطلع شوید.

موپُن همچنین برای مرورگر کروم افزونه اختصاصی دارد که یکی از قابلیت‌های آن نمایش خودکار کدهای تخفیف در صفحه فروشگاه مورد نظر است. یعنی هر زمان که لینک فروشگاهی را در مرورگر کروم خود باز کنید، در همان لحظه این افزونه لیست کدهای تخفیف آن وبسایت را برای‌تان نمایش می‌دهد. با استفاده از افزونه موپُن دیگر هیچ وقت فراموش نمی‌کنید که از کد تخفیف استفاده کنید!

شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در صفحه اختصاصی میهمان شو در وبسایت موپُن، در خبرنامه آن عضو شوید و از طریق ایمیل کد تخفیف مهمان شو را دریافت کنید.

چگونه از کد تخفیف میهمان شو استفاده کنیم؟

برای رزرو از میهمان شو با تخفیف، ابتدا به وبسایت موپُن مراجعه کنید؛ سپس کلمه‌ی "میهمان شو، مهمان شو، mihmansho و..." را در قسمت سرچ بالای صفحه جستجو کنید؛ حال لیستی از کد تخفیف‌های میهمان شو را مشاهده می‌کنید؛ مطابق نیاز خود یکی از کد تخفیف‌ها را انتخاب کنید؛ در سمت چپ توضیحات کد تخفیف موردنظرتان، روی "مشاهده" کلیک کنید؛ یک تب جدید برای شما باز می‌شود که شامل توضیحات کد تخفیف است؛ روی "کپی کنید" بزنید؛ کد تخفیف شما با موفقیت کپی شد.

حالا به وبسایت میهمان شو بروید؛ روی اقامتگاه مورد نظر کلیک کنید؛ سپس باید تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را مشخص کنید؛ سپس روی "درخواست رزرو به میزبان" بزنید؛ حالا دکمه پرداخت را بزنید؛ سپس باید شماره موبایل خود و مشخصاتتان را وارد کنید تا یک حساب کاربری بسازید؛ حالا در صفحه ثبت نهایی کد تخفیف خود را وارد کنید؛ حال خواهید دید که مبلغ سفارش از مبلغ اصلی کمتر شده‌است.

شهرهای محل فعالیت میهمان شو

میهمان شو در اکثر شهرهای توریستی ایران اقامتگاه برای اجاره دارد و تمام کسانی که در سراسر ایران به اینترنت دسترسی دارند می‌توانند وبسایت میهمان شو را مشاهده کنند و اقامتگاه خود را رزرو نمایند.

اطلاعات تماس و پشتیبانی میهمان شو

ایمیل: inform@mihmansho.com

تلفن: 45104000 - 021