موپُن، مرجع کد تخفیف
کد تخفیف کار پله

کد تخفیف کار پله

(امتیاز ۵.۰۰ از مجموع ۱ رای)

از آخرین تخفیف‌های کار پله خبردار شوید

کد تخفیف کار پله

(امتیاز ۵.۰۰ از مجموع ۱ رای)

کد تخفیف کار پله

بهترین و جدیدترین کدهای تخفیف کار پله، کاملاً رایگان و تست شده. با موپُن همیشه ارزان‌تر از کار پله خدمات دریافت کنید!

از آخرین تخفیف‌های کار پله خبر دار شوید

کوپن فعالی یافت نشد

در حال حاضر کد تخفیف فعالی از کار پله موجود نیست. برای اطلاع از تخفیف‌های جدید کار پله می‌توانید در خبرنامه عضو شوید و یا از تخفیف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه استفاده کنید.

کدهای تخفیف ارسالی کاربران
کدهای تخفیف ارسالی کاربران

در این صفحه تخفیف‌های کار پله که توسط کاربران ارسال شده، مشاهده کنید.

مشاهده تخفیف‌های ارسالی
ارسال کد تخفیف
ارسال کد تخفیف

اگر کد تخفیف دیگری از کار پله دارید با موپُن به اشتراک بگذارید.

ارسال کد تخفیف
11 درصد کد تخفیف نت افراز

شما می‌توانید این کد را هنگام ثبت سفارش از سامانه نت افراز برای خرید هاست، سرور و دیگر سرویس‌های مرتبط، وارد کرده و %11 تخفیف نت افراز را دریافت کنید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف بر روی ...

کد تخفیف فعلا معتبر
کد تخفیف 35 هزار تومانی اشتراک 3 ماهه آی اپس

با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید اشتراک 3 ماهه آی اپس، مرجع دانلود و نصب بازی برای ios را با 35 هزار تومان تخفیف تهیه کنید. لازم به ذکر است که این کد بر روی سایر اشتراک‌ها اعمال نخواهد ...

کد تخفیف 3 هفته بعد
12 درصد کد تخفیف نت افراز ویژه گواهینامه SSL

جهت خرید انواع گواهینامه SSL شامل DV و WildCard می‌توانید این کد تخفیف نت افزار را وارد کرده و 12 درصد تخفیف از این سامانه دریافت کنید. برای ورود به وبسایت نت افراز بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف فعلا معتبر
دریافت 2000 ساتوشی هدیه ثبت نام با کد معرف آبان تتر

در آبان تتر، صرافی ارز دیجیتال، با وارد کردن کد معرف یا از طریق لینک معرف موپُن ثبت نام کرده و پس از انجام تمامی مراحل و تکمیل آن، 2000 ساتوشی (معادل حدودا 73 هزار تومان) دریافت کنید. برای ورود ...

کد تخفیف فعلا معتبر
کد تخفیف کار پله

کد تخفیف 50 درصدی تناسب‌سنج کار پله

با ثبت این کد برای دریافت خدمات در بخش تناسب‌سنج پلتفرم آنلاین کار پله، از 50 درصد تخفیف بهره‌مند خواهید شد. در این بخش شما می‌توانید با انجام 4 آزمون و با استفاده از هوش مصنوعی، مشاغل متناسب با خصوصیات ...

کد تخفیف منقضی شده
ارسال نظر
  • ارسال نظر

کار پله

یکی از دغدغه‌های مهمی که بسیاری از افراد درگیر آن هستند پیداکردن شغل مناسب است. حتما برای شما هم پیش آمده که خودتان یا اطرافیانتان از استعداد و تحصیلات دانشگاهی قابل قبولی برخوردار هستید اما مهارت عملی زیادی ندارید و نمی‌توانید شغل مناسب خود را پیدا کنید.

خبر خوب آن است که امروزه سامانه‌هایی در کشور تاسیس شده‌اند که به جوانان جویای کار کمک می‌کنند که به فرصت‌های شغلی مناسب خود دسترسی داشته باشند و بتوانند به صورت آنلاین و سریع به این اطلاعات دست پیدا کنند.

همانطور که افراد با استعداد زیادی در جامعه هستند که با وجود داشتن مهارت و استعداد بیکار هستند، فرصت‌های شغلی زیادی هم هستند که کارفرماهایشان به دنبال اینگونه افراد می‌گردند. کار پله یک سامانه است که کمک می‌کند این دو گروه به هم متصل شده و افراد زیادی به شغلی مناسب دست پیدا کنند. شما می‌توانید با بهره‌مندی از کد تخفیف کارپله از تخفیفات این پلتفرم استفاده کنید.

همچنین با استفاده از کد تخفیف جابینجا، کد تخفیف پونیشا و کد تخفیف کوئرا می‌توانید از پلتفرم‌های کاریابی دیگر نیز استفاده کنید.

معرفی پلتفرم کار پله

سایت کار پله کار خود را از فروردین ماه سال 1398 شروع کرد. این سامانه با هدف تسریع فرایند کاریابی و انتخاب فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد مختلف طراحی شده است. کار پله به خصوص به افرادی که سابقه کاری ندارند اهمیت ویژه‌ای داده و خدمات مفیدی مثل آزمون‌های شخصیت شناسی یا منتورینگ برای آن‌ها در نظر گرفته است.

کار پله فرآیند مشاوره شغلی و پیدا کردن شغل را به هوش مصنوعی سپرده است و از همین طریق هم هزینه‌‌ای که افراد باید پرداخت کنند را کاهش داده هم این روند را سریع‌تر به انجام می‌رساند. این سامانه بیشتر به روی مشاغلی تمرکز کرده است که در سال‌های اخیر متقاضی بیشتری داشته‌اند و به مهارت‌هایی احتیاج دارند که در مدت زمان محدودی قابل یادگیری هستند.

معرفی سرویس‌های کار پله

کارشناسان کار پله سعی کرده‌اند خدماتی را در سایت قرار دهند که بسیار کاربردی بوده و مناسب افرادی است که قصد دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شغل مناسب خود را پیدا کنند.

سیستم تناسب سنج

این ابزار با استفاده از 4 تست استاندارد ویژگی‌های فردی شما را به دست می‌آورد و آن را در اختیار هوش مصنوعی خود قرار می‌دهد. هوش مصنوعی به وسیله‌ی این اطلاعات و اطلاعات کنونی بازار کار، میزان تناسب شما را با هر کدام از شغل‌های مختلف موجود در ایران به شما اعلام می‌کند.

تست تناسب سنج مناسب افرادی است که رشته‌ تحصیلی‌شان بازار کار ندارد یا کسانی که از کار خود لذت نمی‌برند و جویای کار هستند و به خصوص کسانی که می‌خواهند کار تفریح آن‌ها باشد.

منتورشیپ

قسمت منتورشیپ به شما در آشنا شدن به فردی که در حوزه مدنظر شما تخصص دارد کمک می‌کند. در این بخش شما شغل یا مهارت مدنظر خود را انتخاب می‌کنید و کار پله شخص یا اشخاص متخصص این حوزه را به همراه با جزئیات بیشتر و مشخصات به شما معرفی می‌کند.

ابزار منتورشیپ دارای ویژگی‌های مختلفی همچون ارتباط ویدئویی آنلاین، دوره آموزشی، پروژه و امتحان و پرداخت اینترنتی امن می‌باشد. برای همراه شدن با منتورهای سامانه کار پله می‌توانید از کد تخفیف کار پله استفاده کنید تا هزینه کمتری بپردازید.

فرصت‌های شغلی

این بخش از وبسایت کار پله شامل آگهی‌های استخدام است و در قسمت بالای صفحه کارجو می‌تواند با دادن فیلترهای مختلف مثل نوع حضور، سطح موردنظر، شهر، نوع شغل و دسته بندی به جستجوی شغل موردنظر خود باشد. استفاده از بسیاری از خدمات کار پله همچون فرصت‌های شغلی رایگان است و شما در صورت داشتن مهارت می‌توانید با جستجو کردن شغل موردنظر خود، با کارفرما در ارتباط باشید و استخدام شوید.

رزومه‌ساز

همه ما می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در مسیر پیدا کردن شغل موردنظر انجام دهیم ساخت رزومه است. داشتن رزومه کامل و کارآمد حتی اگر مهارت‌های زیادی نداشته باشید شانس شما را در گرفتن شغل مورد نظر چند برابر می‌کند. در این قسمت از سایت کار پله شما اطلاعات شخصی، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات شغلی، مهارت‌ها، مهارت نرم افزاری، مهارت‌های دیگر، آزمون‌های کار پله و توضیحات بیشتری را پر می‌کنید و کار پله با این مشخصات به شما یک فایل رزومه می‌دهد که برای درخواست شغل موردنظر آن را می‌فرستید.

ویژگی‌های منحصر به‌فرد پتلفرم کار پله:

سایت‌های کاریابی زیادی در کشور ما وجود دارند اما تعداد کمی از آن‌ها خلاقیت زیادی به میان آورده‌اند و صرفا آگهی کار منتشر می‌کنند. پلتفرم کار پله علاوه بر تمرکز روی انتشار آگهی‌های فرصت شغلی، سرویس‌های کاربردی دیگری هم برای ارائه دارد.

آزمون‌های شخصیت شناسی: کار پله برای اینکه شما بتوانید شغل مناسب خود را پیدا کنید تعدادی آزمون استاندارد جمع آوری کرده و از شما امتحان می‌گیرد تا با توجه به اطلاعاتی که این آزمون‌ها به شما می‌دهند بتوانید بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

ساخت رزومه: این ویژگی را تعداد کمی از سایت‌های کاریابی ارائه می‌کنند. اگر تا به حال سعی کرده‌اید رزومه بنویسید حتما می‌دانید که ممکن است ندانید از کجا شروع کنید یا همه اطلاعات لازم را ننویسید. در سایت کار پله یک فرم رزومه وجود دارد که شما تنها باید اطلاعات کافی را در آن تایپ کنید سپس فایل رزومه اختصاصی خود را تحویل بگیرید. این مسئله کار شما را خیلی راحت می‌کند.

آموزش مهارت: از آن جایی که شعار کار پله شتابدهی به شغل‌یابی است و قصد دارد بیشتر به کسانی که سابقه کار ندارند کمک کند، قسمتی به نام منتورشیپ را در سرویس‌های خود قرار داده تا افراد بتوانند با ارتباط با افراد متخصص، مهارت‌های موردعلاقه خود را یاد بگیرند و به دنبال شغل‌هایی در همان حوزه بگردند.

انواع کد تخفیف کار پله

از آن جایی که هرروز افراد بسیاری در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف به دنبال کار می‌گردند، سایت‌های زیادی مثل کار پله به انتشار اگهی کار و خدمات مربوط به یافتن شغل مناسب مشغول هستند. این وبسایت‌ها به صورت دوره‌ای و مناسبتی تخفیف‌های مختلفی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد که کاربر بتواند خدمات آن‌ها را با تخفیف تهیه کند. این کد تخفیف‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

کد تخفیف کار پله برای اولین خرید

ویژه کسانی که برای اولین بار از این وبسایت خدمات آن را دریافت می‌کنند.

کد تخفیف محصولات منتخب کار پله

وبسایت کار پله به صورت هفتگی یا ماهانه، به روی خدمات منتخب‌ و پرفروش خود تخفیف می‌گذارد.

کد تخفیف کار پله برای افراد خاص

افراد خاص مانند دانشجویان، فارغ التحصیلان، کارفرمایان یا اقشار خاص جامعه کد تخفیف‌های مخصوص خود را از این وبسایت‌ دریافت می‌کنند.

کد تخفیف کار پله در مناسبت‌های مختلف

در مناسبت‌های مختلف مثلا عید نوروز، شب یلدا، روز جهانی کار و... وبسایت کار پله کد تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران خود تعریف می‌کند.

شرایط استفاده از کد تخفیف کار پله چیست؟

تنها کافیست به وبسایت موپُن مراجعه کنید و با جستجو کردن " کار پله" کد محصول موردنظرتان را بردارید و آن را در هنگام ثبت سفارش در وبسایت کار پله الصاق کرده و تخفیف خود را دریافت کنید. برای این منظور بایستی توضیحات هر کوپن را در وبسایت موپُن با دقت مطالعه کرده و مطابق آن اقدام به استفاده از کدهای تخفیف نمایید.

انواع کد تخفیف کار پله را چگونه دریافت کنیم؟

جهت دریافت کد تخفیف کار پله، می‌توانید به وبسایت موپُن، اولین و بزرگ‌ترین مرجع ارائه دهنده کد تخفیف در ایران مراجعه کنید.

با دانلود اپلیکیشن موپُن به بیش از 10 هزار کد تخفیف رایگان از 900 سایت و اپلیکیشن محبوب ایرانی دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین با اضافه کردن هر فروشگاه به لیست علاقه‌مندی‌ها می‌توانید از تخفیف‌های جدید آن فروشگاه با خبر شوید!

اگر از اپلیکیشن تلگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید در کانال تلگرام موپُن عضو شده و از آخرین کد تخفیف‌های ما مطلع شوید.

موپُن همچنین برای مرورگر کروم افزونه اختصاصی دارد که یکی از قابلیت‌های آن نمایش خودکار کدهای تخفیف در صفحه فروشگاه مورد نظر است. یعنی هر زمان که لینک فروشگاهی را در مرورگر کروم خود باز کنید، در همان لحظه این افزونه لیست کدهای تخفیف آن وبسایت را برایتان نمایش می‌دهد. با استفاده از افزونه موپُن دیگر هیچ وقت فراموش نمی‌کنید که از کد تخفیف استفاده کنید!

همچنین شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در صفحه برند کار پله، در خبرنامه موپُن عضو شوید و از طریق ایمیل کد تخفیف کار پله را دریافت کنید.

چگونه از کد تخفیف کار پله استفاده کنیم؟

برای خرید خرید خدمات کار پله با تخفیف، ابتدا به وبسایت موپُن مراجعه کنید؛ سپس کلمه‌ی "کار پله " را در قسمت سرچ بالای صفحه جستجو کنید. حال لیستی از کد تخفیف‌های کار پله را مشاهده می‌کنید؛ مطابق نیاز خود یکی از کد تخفیف‌ها را انتخاب کنید؛ در سمت چپ توضیحات کد تخفیف موردنظرتان، روی "مشاهده" کلیک کنید. یک تب جدید برای شما باز می‌شود که شامل توضیحات کد تخفیف است. روی "کپی کنید" بزنید. کد تخفیف شما با موفقیت کپی شد.

حالا به وبسایت کار پله بروید؛ یکی از خدمات موردنظر خود را انتخاب کنید؛ سپس به صفحه نهایی کردن سفارش خود بروید؛ اینجا باید کد تخفیف خود را جای گذاری کنید؛ حال می‌بینید که مبلغ سفارشتان کم می‌شود؛ پرداخت را انجام دهید و از خرید با تخفیف خود لذت ببرید.

شهرهای محل فعالیت کار پله

خدمات کار پله به صورت اینترنتی ارائه می‌شوند در نتیجه تمام کسانی که به اینترنت دسترسی دارند، در جای جای کشورمان ایران می‌توانند از سرویس‌های کاربردی کار پله استفاده کنند.

اطلاعات تماس و پشتیبانی کار پله

شماره تماس: 22887652 - 021